Γ.Δ.
1545.62 +0,37%
ACAG
-0,17%
6.03
AEM
+4,10%
4.5285
BOCHGR
0,00%
5.04
CENER
-0,31%
9.58
CNLCAP
0,00%
7.15
DIMAND
-0,61%
8.11
EVR
+2,04%
1.5
NOVAL
0,00%
2.46
OPTIMA
0,00%
13
TITC
-3,33%
43.5
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
-0,10%
1.95
ΑΒΕ
-0,65%
0.459
ΑΔΜΗΕ
+1,50%
2.7
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.76
ΑΛΜΥ
-1,16%
4.25
ΑΛΦΑ
-0,11%
1.785
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.52
ΑΡΑΙΓ
+1,31%
10.86
ΑΣΚΟ
-0,60%
3.3
ΑΣΤΑΚ
-1,36%
7.28
ΑΤΕΚ
+9,88%
0.945
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-0,52%
0.772
ΑΤΤΙΚΑ
+2,95%
2.44
ΒΙΟ
+1,90%
5.9
ΒΙΟΚΑ
-2,12%
1.85
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.54
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.32
ΓΕΒΚΑ
-1,39%
1.42
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,32%
18.44
ΔΑΑ
+0,61%
8.53
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.44
ΔΕΗ
+1,94%
13.16
ΔΟΜΙΚ
-2,14%
2.74
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,31%
0.339
ΕΒΡΟΦ
-0,53%
1.87
ΕΕΕ
+1,21%
33.58
ΕΚΤΕΡ
-2,09%
1.782
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
-0,45%
2.22
ΕΛΛ
-0,69%
14.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,45%
2.24
ΕΛΠΕ
-0,47%
7.365
ΕΛΣΤΡ
+1,34%
2.27
ΕΛΤΟΝ
+0,22%
1.794
ΕΛΧΑ
+1,70%
2.095
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,84%
1.175
ΕΤΕ
-0,31%
8.4
ΕΥΑΠΣ
-0,29%
3.39
ΕΥΔΑΠ
+0,68%
5.94
ΕΥΡΩΒ
+0,83%
2.43
ΕΧΑΕ
+0,41%
4.89
ΙΑΤΡ
+9,61%
1.825
ΙΚΤΙΝ
+1,70%
0.359
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.705
ΙΝΚΑΤ
-0,19%
5.25
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.0055
ΙΝΛΙΦ
+0,22%
4.59
ΙΝΛΟΤ
-0,93%
1.064
ΙΝΤΕΚ
-1,15%
6.03
ΙΝΤΕΤ
-3,06%
1.11
ΙΝΤΚΑ
-0,63%
3.17
ΚΑΡΕΛ
+0,59%
340
ΚΕΚΡ
0,00%
1.38
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.74
ΚΟΡΔΕ
+0,45%
0.45
ΚΟΥΑΛ
+1,31%
1.394
ΚΟΥΕΣ
-0,96%
6.21
ΚΡΙ
+0,32%
15.5
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.78
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.02
ΛΑΒΙ
+0,94%
0.858
ΛΑΜΔΑ
+0,58%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
+6,74%
1.03
ΛΕΒΚ
0,00%
0.274
ΛΕΒΠ
0,00%
0.264
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.61
ΛΟΥΛΗ
+0,99%
3.06
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.666
ΜΕΒΑ
0,00%
3.86
ΜΕΝΤΙ
-1,71%
2.3
ΜΕΡΚΟ
0,00%
38
ΜΙΓ
-0,52%
2.87
ΜΙΝ
-1,96%
0.5
ΜΟΗ
+1,14%
21.34
ΜΟΝΤΑ
+1,61%
3.79
ΜΟΤΟ
-1,07%
2.765
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.66
ΜΠΕΛΑ
+0,47%
25.74
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
-0,44%
2.25
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
+1,18%
34.4
ΝΑΚΑΣ
+0,64%
3.16
ΝΑΥΠ
-5,34%
0.744
ΞΥΛΚ
-0,36%
0.279
ΞΥΛΠ
0,00%
0.316
ΟΛΘ
+0,37%
27.5
ΟΛΠ
-1,11%
31.15
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.56
ΟΠΑΠ
+1,34%
16.67
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,13%
0.785
ΟΤΕ
+2,34%
14.9
ΟΤΟΕΛ
-1,96%
10.98
ΠΑΙΡ
0,00%
1.07
ΠΑΠ
-0,39%
2.53
ΠΕΙΡ
+0,27%
4.48
ΠΕΡΦ
+1,51%
5.38
ΠΕΤΡΟ
-0,24%
8.3
ΠΛΑΘ
-0,37%
4.035
ΠΛΑΚΡ
-2,03%
14.5
ΠΡΔ
+9,46%
0.324
ΠΡΕΜΙΑ
-0,48%
1.248
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.25
ΠΡΟΦ
+0,19%
5.3
ΡΕΒΟΙΛ
-0,58%
1.7
ΣΑΡ
-0,35%
11.46
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,56%
0.359
ΣΙΔΜΑ
-1,26%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,04%
5.72
ΣΠΙ
-4,47%
0.598
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
-1,31%
1.51
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.27
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,61%
1.65
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
-0,64%
7.75
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.206
ΦΡΛΚ
+4,03%
4.135
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.55

Suzuki: Στόχος η μείωση ενεργειακής κατανάλωσης στα αυτοκίνητα

Η Suzuki ανακοίνωσε σήμερα τα μελλοντικά της πλάνα που περιλαμβάνουν τεχνολογίες που ελαχιστοποιούν την κατανάλωση ενέργειας και έχουν να κάνουν από την κατασκευή έως και την ανακύκλωση τμημάτων του αυτοκινήτου. Με αυτό τον τρόπο στοχεύει σε έναν κόσμο με ουδέτερο αποτύπωμα ως προς τον άνθρακα.

Τα μικρά και ελαφρά οχήματα που κατασκευάζει η Suzuki, δεν έχουν χαμηλές εκπομπές CO2 μόνο κατά τη χρήση τους, αλλά και κατά την παραγωγή τους. Δέσμευση της εταιρείας είναι η περαιτέρω εξέλιξη των ελαφρών και ασφαλών αμαξωμάτων και η ανάπτυξη τεχνολογιών που θα αποφέρουν μείωση του βάρους και κατά συνέπεια ελαχιστοποίηση της κατανάλωσης.

Έχοντας στόχο να παρέχει στο μέλλον πιο αποδοτικά ηλεκτρικά οχήματα, με βάση τον λόγο ενέργειας που προέρχεται από ανανεώσιμες πηγές και τις συνθήκες χρήσης σε κάθε χώρα και περιοχή, η Suzuki θα εξελίσσει ηλεκτρικά οχήματα που ελαχιστοποιούν την κατανάλωση ενέργειας και θα φέρουν αποδοτική ηλεκτρική μονάδα η οποία θα είναι μικρή σε μέγεθος, καθώς και ελαφριά μπαταρία.

Το 2023, η εταιρεία ανέπτυξε τον κινητήρα υψηλής απόδοσης που έχει ως χαρακτηριστικό τη βελτιωμένη καύση, η οποία αποτελεί την ουσία των κινητήρων εσωτερικής καύσης, πετυχαίνοντας μέγιστη θερμική απόδοση 40%. Στο μέλλον θα διευρύνει τη διάθεση του κινητήρα υψηλής απόδοσης παγκοσμίως και θα επιδιώξει τη μείωση της κατανάλωσης ενέργειας με καύσιμο ουδέτερο ως προς τον άνθρακα και υβριδική τεχνολογία επόμενης γενιάς.

Θα μειώσει την κατανάλωση στη ροή της εξαγωγής πρώτων υλών από τη γη, της κατασκευής προϊόντων, της χρήσης τους. Στο μέλλον, η ιαπωνική εταιρεία θέλει να επιτύχει ελάχιστη κατανάλωση ενέργειας στην κυκλική οικονομία, η οποία επιδιώκει τη μείωση της συνολικής χρήσης πόρων μέσω του σχεδιασμού προϊόντων που μπορούν να αποσυναρμολογηθούν εύκολα, έχοντας υπόψη την ανακύκλωση και την επαναχρησιμοποίηση των επιμέρους τμημάτων των αυτοκινήτων τους.

Διαβάστε επίσης

Sani/Ikos: Επιτυχής έκδοση ομολόγου ύψους 350 εκατ. ευρώ

Ο ΕΦΕΤ ανακάλεσε πυρηνέλαιο πασίγνωστης εταιρείας

ΤΑΙΠΕΔ: Το σχέδιο για πράσινα λιμάνια στην Ελλάδα

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!