Γ.Δ.
1539.48 0,00%
ACAG
0,00%
6.01
BOCHGR
0,00%
5.08
CENER
0,00%
9.58
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
0,00%
8.19
EVR
0,00%
1.495
NOVAL
0,00%
2.3
OPTIMA
0,00%
12.94
TITC
0,00%
44.5
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
0,00%
1.884
ΑΒΕ
0,00%
0.457
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.74
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.775
ΑΛΜΥ
0,00%
4.05
ΑΛΦΑ
0,00%
1.7675
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
0,00%
10.66
ΑΣΚΟ
0,00%
3.3
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.26
ΑΤΕΚ
0,00%
0.655
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.778
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.17
ΒΙΟ
0,00%
5.68
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.94
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.58
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.26
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.415
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.52
ΔΑΑ
0,00%
8.098
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.44
ΔΕΗ
0,00%
12.81
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.93
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.368
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.795
ΕΕΕ
0,00%
33.24
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.75
ΕΛΒΕ
0,00%
5.2
ΕΛΙΝ
0,00%
2.21
ΕΛΛ
0,00%
14.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.235
ΕΛΠΕ
0,00%
7.55
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.12
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.856
ΕΛΧΑ
0,00%
2.09
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.19
ΕΤΕ
0,00%
8.474
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.4
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.94
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.476
ΕΧΑΕ
0,00%
4.725
ΙΑΤΡ
0,00%
1.635
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.35
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.75
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.75
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.0055
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.61
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.07
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.98
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.155
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.22
ΚΑΡΕΛ
0,00%
330
ΚΕΚΡ
0,00%
1.33
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.448
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.382
ΚΟΥΕΣ
0,00%
6.16
ΚΡΙ
0,00%
16
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.81
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.015
ΛΑΒΙ
0,00%
0.793
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.2
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.03
ΛΕΒΚ
0,00%
0.274
ΛΕΒΠ
0,00%
0.25
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.63
ΛΟΥΛΗ
0,00%
3.07
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.606
ΜΕΒΑ
0,00%
3.76
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.3
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39
ΜΙΓ
0,00%
2.835
ΜΙΝ
0,00%
0.515
ΜΟΗ
0,00%
21.5
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.74
ΜΟΤΟ
0,00%
2.83
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.66
ΜΠΕΛΑ
0,00%
25.84
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.26
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
0,00%
34.3
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3
ΝΑΥΠ
0,00%
0.778
ΞΥΛΚ
0,00%
0.29
ΞΥΛΠ
0,00%
0.316
ΟΛΘ
0,00%
28.5
ΟΛΠ
0,00%
30.1
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.55
ΟΠΑΠ
0,00%
15.98
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.782
ΟΤΕ
0,00%
14.95
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.2
ΠΑΙΡ
0,00%
1.04
ΠΑΠ
0,00%
2.49
ΠΕΙΡ
0,00%
4.365
ΠΕΡΦ
0,00%
5.43
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.46
ΠΛΑΘ
0,00%
4.15
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.28
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.224
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.45
ΠΡΟΦ
0,00%
5.3
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.675
ΣΑΡ
0,00%
10.92
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.358
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.56
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.88
ΣΠΙ
0,00%
0.598
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20.04
ΤΖΚΑ
0,00%
1.535
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.22
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.642
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.19
ΦΡΛΚ
0,00%
3.975
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.58

Αρχίζει ο “πόλεμος” των δασμών μεταξύ Κίνας και ΕΕ για τα EV

Η Ευρωπαϊκή Ένωση επιβάλλει σημαντικά υψηλότερους τελωνειακούς δασμούς στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα (EV) που εισάγονται από την Κίνα, οι οποίοι, δε, τίθενται σε ισχύ από την Παρασκευή, με την τελική απόφαση να εκδίδεται σε τέσσερις μήνες.

Η Κίνα, ωστόσο, ελπίζει να καταλήξει σύντομα σε συμφωνία με την Ευρωπαϊκή Ένωση σχετικά με τους δασμούς αυτούς, όπως ανέφερε ο Υπουργός Εμπορίου της Κίνας, σύμφωνα με το CNBC.

Υπενθυμίζεται ότι, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανακοίνωσε στα μέσα Ιουνίου πως, εάν οι συζητήσεις με την Κίνα δεν προχωρήσουν, θα αρχίσει να επιβάλλει πρόσθετους δασμούς στα εισαγόμενα κινεζικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Τα «οριστικά μέτρα» θα τεθούν σε ισχύ σε τέσσερις μήνες μετά από σήμερα, Πέμπτη 4 Ιουλίου, σύμφωνα με το δελτίο τύπου της Κομισιόν.

«Ελπίζουμε ότι η ευρωπαϊκή πλευρά θα συνεργαστεί με την Κίνα, να δείξουν ειλικρίνεια, να επιταχύνουν τη διαδικασία διαβούλευσης και να καταλήξουν σε μια αμοιβαία αποδεκτή λύση το συντομότερο δυνατό», δήλωσε ο εκπρόσωπος του κινεζικού υπουργείου Εμπορίου, Ξι Γιαντόνγκ. Ο ίδιος επανέλαβε την αντίθεση της Κίνας στην έρευνα της Ευρωπαϊκής Ένωσης κατά των επιδοτήσεων και επισήμανε ότι οι δύο πλευρές έχουν ακόμη περιθώριο τεσσάρων μηνών.

Ο υπουργός Εμπορίου της Κίνας, Γουάνγκ Γουεντάο, και ο επίτροπος Εμπορίου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Βάλντις Ντομπρόβσκις, μίλησαν, μέσω τηλεδιάσκεψης, στις 22 Ιουνίου για να συζητήσουν την έρευνα της ΕΕ, σύμφωνα με το υπουργείο Εμπορίου. Ο εκπρόσωπος Ξι δήλωσε την Πέμπτη ότι οι δύο πλευρές είχαν πραγματοποιήσει πολλαπλούς γύρους συνομιλιών σε τεχνικό επίπεδο, αλλά δεν διευκρίνισε αν οι συνομιλίες ήταν σε εξέλιξη ή είχαν λήξει.

Η ΕΕ ξεκίνησε πέρυσι έρευνα σχετικά με τον ρόλο των επιδοτήσεων στην παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων στην Κίνα. Η βιομηχανία οχημάτων νέας ενέργειας, η οποία περιλαμβάνει υβριδικά αυτοκίνητα και αυτοκίνητα μόνο με μπαταρία, έχει αναπτυχθεί ραγδαία στην Κίνα και αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η BYD έχουν αρχίσει να εξάγουν τα οχήματα στην Ευρώπη και σε άλλες περιοχές.

Η κινεζική κυβέρνηση δαπάνησε 230,8 δισεκατομμύρια δολάρια, σε περισσότερο από μια δεκαετία, για την ανάπτυξη της βιομηχανίας ηλεκτρικών αυτοκινήτων, σύμφωνα με ανάλυση του αμερικανικού Κέντρου Στρατηγικών και Διεθνών Σπουδών.

Διαβάστε επίσης

Θερινές εκπτώσεις: Το ωράριο καταστημάτων την Κυριακή 14 Ιουλίου

Άνοιξε τον δρόμο για πυρηνική ενέργεια στην Ελλάδα ο Μητσοτάκης

Στα σκαριά ρυθμιστικό πλαίσιο και μηχανισμός ενίσχυσης για την αγορά CO2

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!