Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Αρχίζει ο “πόλεμος” των δασμών μεταξύ Κίνας και ΕΕ για τα EV

Η Ευρωπαϊκή Ένωση επιβάλλει σημαντικά υψηλότερους τελωνειακούς δασμούς στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα (EV) που εισάγονται από την Κίνα, οι οποίοι, δε, τίθενται σε ισχύ από την Παρασκευή, με την τελική απόφαση να εκδίδεται σε τέσσερις μήνες.

Η Κίνα, ωστόσο, ελπίζει να καταλήξει σύντομα σε συμφωνία με την Ευρωπαϊκή Ένωση σχετικά με τους δασμούς αυτούς, όπως ανέφερε ο Υπουργός Εμπορίου της Κίνας, σύμφωνα με το CNBC.

Υπενθυμίζεται ότι, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανακοίνωσε στα μέσα Ιουνίου πως, εάν οι συζητήσεις με την Κίνα δεν προχωρήσουν, θα αρχίσει να επιβάλλει πρόσθετους δασμούς στα εισαγόμενα κινεζικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Τα «οριστικά μέτρα» θα τεθούν σε ισχύ σε τέσσερις μήνες μετά από σήμερα, Πέμπτη 4 Ιουλίου, σύμφωνα με το δελτίο τύπου της Κομισιόν.

«Ελπίζουμε ότι η ευρωπαϊκή πλευρά θα συνεργαστεί με την Κίνα, να δείξουν ειλικρίνεια, να επιταχύνουν τη διαδικασία διαβούλευσης και να καταλήξουν σε μια αμοιβαία αποδεκτή λύση το συντομότερο δυνατό», δήλωσε ο εκπρόσωπος του κινεζικού υπουργείου Εμπορίου, Ξι Γιαντόνγκ. Ο ίδιος επανέλαβε την αντίθεση της Κίνας στην έρευνα της Ευρωπαϊκής Ένωσης κατά των επιδοτήσεων και επισήμανε ότι οι δύο πλευρές έχουν ακόμη περιθώριο τεσσάρων μηνών.

Ο υπουργός Εμπορίου της Κίνας, Γουάνγκ Γουεντάο, και ο επίτροπος Εμπορίου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Βάλντις Ντομπρόβσκις, μίλησαν, μέσω τηλεδιάσκεψης, στις 22 Ιουνίου για να συζητήσουν την έρευνα της ΕΕ, σύμφωνα με το υπουργείο Εμπορίου. Ο εκπρόσωπος Ξι δήλωσε την Πέμπτη ότι οι δύο πλευρές είχαν πραγματοποιήσει πολλαπλούς γύρους συνομιλιών σε τεχνικό επίπεδο, αλλά δεν διευκρίνισε αν οι συνομιλίες ήταν σε εξέλιξη ή είχαν λήξει.

Η ΕΕ ξεκίνησε πέρυσι έρευνα σχετικά με τον ρόλο των επιδοτήσεων στην παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων στην Κίνα. Η βιομηχανία οχημάτων νέας ενέργειας, η οποία περιλαμβάνει υβριδικά αυτοκίνητα και αυτοκίνητα μόνο με μπαταρία, έχει αναπτυχθεί ραγδαία στην Κίνα και αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η BYD έχουν αρχίσει να εξάγουν τα οχήματα στην Ευρώπη και σε άλλες περιοχές.

Η κινεζική κυβέρνηση δαπάνησε 230,8 δισεκατομμύρια δολάρια, σε περισσότερο από μια δεκαετία, για την ανάπτυξη της βιομηχανίας ηλεκτρικών αυτοκινήτων, σύμφωνα με ανάλυση του αμερικανικού Κέντρου Στρατηγικών και Διεθνών Σπουδών.

Διαβάστε επίσης

Θερινές εκπτώσεις: Το ωράριο καταστημάτων την Κυριακή 14 Ιουλίου

Άνοιξε τον δρόμο για πυρηνική ενέργεια στην Ελλάδα ο Μητσοτάκης

Στα σκαριά ρυθμιστικό πλαίσιο και μηχανισμός ενίσχυσης για την αγορά CO2

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!