Γ.Δ.
1401.58 +0,28%
ACAG
-0,37%
5.35
BOCHGR
-0,46%
4.36
CENER
+1,94%
8.4
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+1,54%
2.31
OPTIMA
-0,31%
12.72
TITC
+1,48%
37.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,31%
1.396
ΑΒΕ
+1,32%
0.46
ΑΔΜΗΕ
-0,21%
2.345
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
-2,05%
1.5305
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.38
ΑΡΑΙΓ
+1,43%
9.58
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
-0,23%
8.74
ΑΤΤ
+4,07%
0.614
ΑΤΤΙΚΑ
+1,40%
2.17
ΒΙΟ
+0,39%
5.19
ΒΙΟΚΑ
+0,86%
1.755
ΒΙΟΣΚ
-0,73%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
+1,15%
1.315
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,82%
17.9
ΔΑΑ
+0,13%
7.99
ΔΑΙΟΣ
-1,64%
3.6
ΔΕΗ
-0,85%
11.65
ΔΟΜΙΚ
-1,82%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,03%
0.29
ΕΒΡΟΦ
+2,17%
1.41
ΕΕΕ
+1,93%
33.74
ΕΚΤΕΡ
+1,54%
1.446
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
+0,51%
1.98
ΕΛΛ
-1,87%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,74%
1.632
ΕΛΠΕ
-1,84%
6.675
ΕΛΣΤΡ
+1,49%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+2,80%
1.838
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
-1,59%
6.924
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.14
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
-0,20%
2.036
ΕΧΑΕ
-0,23%
4.3
ΙΑΤΡ
+0,98%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-0,65%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
-0,29%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+1,28%
4.75
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+1,14%
0.89
ΙΝΤΕΚ
+0,53%
5.67
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,04%
0.974
ΙΝΤΚΑ
+1,15%
2.65
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-2,03%
1.45
ΚΟΡΔΕ
+3,80%
0.41
ΚΟΥΑΛ
+0,99%
1.02
ΚΟΥΕΣ
-0,72%
5.52
ΚΡΙ
-0,35%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,22%
0.924
ΛΑΒΙ
-0,96%
0.719
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.27
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-3,53%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,37%
2.73
ΜΑΘΙΟ
-8,62%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+0,50%
2.02
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,82%
2.97
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,62%
19.2
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
-0,61%
2.45
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,90%
24.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.7
ΜΠΡΙΚ
-0,48%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,96%
31.7
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
+0,79%
0.256
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.9
ΟΛΠ
-0,50%
29.85
ΟΛΥΜΠ
-2,17%
2.25
ΟΠΑΠ
+3,27%
15.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+1,33%
15.21
ΟΤΟΕΛ
-1,37%
10.1
ΠΑΙΡ
-2,26%
0.952
ΠΑΠ
+2,15%
2.38
ΠΕΙΡ
-1,13%
3.589
ΠΕΡΦ
+1,89%
5.38
ΠΕΤΡΟ
+1,03%
7.86
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,59%
5.13
ΡΕΒΟΙΛ
+0,95%
1.595
ΣΑΡ
-0,92%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,21%
0.327
ΣΙΔΜΑ
-0,33%
1.525
ΣΠΕΙΣ
+0,71%
5.64
ΣΠΙ
+2,78%
0.518
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
+0,71%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,56%
3.55
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

ΗΠΑ: Πιέσεις για αύξηση δασμών 100% στα κινεζικά αμαξίδια γκολφ

Τον κώδωνα του κινδύνου για την επιβίωσή τους κρούουν οι δύο μεγαλύτεροι παραγωγοί αμαξιδίων γκολφ στις ΗΠΑ από την πλημμύρα των κινεζικών εισαγωγών.

Όπως σημειώνει το Bllomberg, η Club Car LLC και η Textron Specialized Vehicles Inc., που εδρεύουν και οι δύο κοντά στην Augusta της Georgia, ζήτησαν από την κυβέρνηση Μπάιντεν αυτή την εβδομάδα να επιβάλει δασμό 100% στα αμαξίδια του γκολφ και σε άλλα προσωπικά οχήματα χαμηλής ταχύτητας, που συχνά λειτουργούν με μπαταρία και κατασκευάζονται στην Κίνα – θέτοντάς τα στο ίδιο επίπεδο με τον δασμό των ΗΠΑ στα κανονικά κινεζικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

«Ο όγκος των κινεζικών εισαγωγών έχει αυξηθεί ραγδαία, καταλαμβάνοντας μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς καταναλωτικών οχημάτων, ενώ χρησιμοποιούν τα οφέλη των τιμών από τις κινεζικές κυβερνητικές επιδοτήσεις για να οδηγήσουν το πλεονέκτημά τους», ανέφερε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Club Car Mark Wagner σε δήλωση που έστειλε με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο την Παρασκευή. «Έπρεπε να αναλάβουμε δράση».

Οι αμερικανικές εισαγωγές κινεζικών αμαξιδίων γκολφ και άλλων αμαξιδίων αναψυχής έχουν εξαπλασιαστεί από το 2020, εν μέρει επειδή αποστέλλονται βάσει μιας ταξινόμησης προϊόντων όπου ο δασμός είναι χαμηλότερος από εκείνα που κωδικοποιούνται ως ηλεκτρικά αυτοκίνητα κανονικού μεγέθους. Τα κινεζικά αμαξίδια συχνά αποφεύγουν τις υψηλότερες εισφορές περνώντας τα σύνορα με τον χαμηλότερο δασμολογικό συντελεστή και στη συνέχεια υποβάλλοντας τροποποιήσεις στις ΗΠΑ, σύμφωνα με τους δικηγόρους των αμερικανικών εταιρειών.

Ως αποτέλεσμα, τα αμαξίδια του γκολφ και παρόμοια οχήματα «μπορούν να παρακάμψουν τους προτεινόμενους αυξημένους δασμούς στα ηλεκτρικά οχήματα» που ανακοίνωσε η κυβέρνηση Μπάιντεν τον Μάιο, σύμφωνα με επιστολή που κατατέθηκε αυτή την εβδομάδα στον εμπορικό αντιπρόσωπο των ΗΠΑ στην Ουάσιγκτον.

Η αψιμαχία μεταξύ των μεγαλύτερων οικονομιών του κόσμου απεικονίζει τα δεκάδες παραθυράκια, τις παρακάμψεις, τις ακούσιες συνέπειες και τα νομικά αδιέξοδα που συνοδεύουν την επιβολή δασμών σε ένα εύρος της οικονομίας.

Την Παρασκευή έληξε η προθεσμία για τα δημόσια σχόλια σχετικά με τη λεγόμενη υπόθεση 301 της USTR, βάσει της οποίας δικαιολογούνται οι δασμοί στα κινεζικά προϊόντα.

Η κατάθεση από την Club Car και την Textron, η οποία κατασκευάζει τα αμαξίδια E-Z-GO και Cushman, ήταν μεταξύ εκατοντάδων άλλων αιτημάτων είτε για δασμολογική προστασία είτε για ανακούφιση που αναρτήθηκαν κατά τη διάρκεια του παραθύρου σχολιασμού της USTR. Οι δύο εταιρείες κατέθεσαν την υπόθεσή τους από κοινού στο πλαίσιο μιας ομάδας που ονομάζεται American Personal Transportation Vehicle Manufacturers Coalition.

Σύμφωνα με την κατάθεση, οι εισαγωγές κινεζικών αμαξιδίων γκολφ και μιας άλλης δασμολογικής κατάταξης για παρόμοια προϊόντα που ονομάζεται «ειδικά καθορισμένα οχήματα» ανήλθαν σε 916 εκατ. δολάρια πέρυσι, από 148 εκατ. δολάρια το 2020.

Οι ανταγωνιστές της Club Car και της Textron στην Κίνα έχουν «ουσιαστικά και συστηματικά υποτιμήσει τα οχήματα που παράγονται στην εγχώρια αγορά», «με αποτέλεσμα την επιδείνωση των επιδόσεων της εγχώριας βιομηχανίας και την απότομη μείωση της παραγωγής, της χρήσης της παραγωγικής ικανότητας, των αποστολών, της απασχόλησης και των οικονομικών επιδόσεων της αμερικανικής βιομηχανίας το 2024», σύμφωνα με την επιστολή της 25ης Ιουνίου προς την USTR από τη δικηγορική εταιρεία Wiley στην Ουάσινγκτον.

Η προσέγγισή τους προς την USTR ακολουθεί μια σχετική υπόθεση που κατατέθηκε στο Υπουργείο Εμπορίου των ΗΠΑ και στην Επιτροπή Διεθνούς Εμπορίου των ΗΠΑ, η οποία ισχυρίζεται ότι τα κινεζικά αμαξίδια γκολφ πωλούνται με ντάμπινγκ και ζητείται ανακούφιση με τη μορφή δασμών αντιντάμπινγκ και αντισταθμιστικών δασμών.

Ο Robert DeFrancesco, εταίρος στην πρακτική του διεθνούς εμπορίου της Wiley, δήλωσε ότι η διαδικασία στην εν λόγω υπόθεση θα διαρκέσει περίπου ένα χρόνο.

Διαβάστε επίσης

Citi: Οι γαλλικές εκλογές μπορούν να κλονίσουν τις ευρωπαϊκές μετοχές

Οι σχέσεις της Ρωσίας με τη Βόρεια Κορέα και οι προτεραιότητες της Κίνας

Πτώση 20,3% στις χονδρεμπορικές τιμές ηλεκτρισμού

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!