Γ.Δ.
1407.03 -0,97%
ACAG
-0,34%
5.8
CENER
-0,41%
9.8
CNLCAP
0,00%
7.4
DIMAND
+0,35%
8.5
NOVAL
+0,02%
2.72
OPTIMA
-1,16%
11.9
TITC
-0,69%
28.65
ΑΑΑΚ
0,00%
6.45
ΑΒΑΞ
+4,30%
1.406
ΑΒΕ
-0,45%
0.442
ΑΔΜΗΕ
+1,82%
2.235
ΑΚΡΙΤ
-6,41%
0.73
ΑΛΜΥ
-1,48%
2.66
ΑΛΦΑ
-1,95%
1.56
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
-2,51%
11.26
ΑΣΚΟ
-0,67%
2.95
ΑΣΤΑΚ
+1,22%
6.64
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.48
ΑΤΤ
-0,45%
11
ΑΤΤΙΚΑ
-0,41%
2.4
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-2,72%
5.73
ΒΙΟΚΑ
+0,81%
2.48
ΒΙΟΣΚ
+0,78%
1.29
ΒΙΟΤ
0,00%
0.232
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.5
ΓΕΒΚΑ
-1,01%
1.47
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,61%
16.4
ΔΑΑ
-1,68%
7.716
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.32
ΔΕΗ
-0,18%
11.18
ΔΟΜΙΚ
+0,92%
3.86
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,30%
0.328
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.48
ΕΕΕ
-1,38%
31.5
ΕΚΤΕΡ
-0,24%
4.2
ΕΛΒΕ
-1,96%
5
ΕΛΙΝ
+2,28%
2.24
ΕΛΛ
+0,38%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,20%
2.49
ΕΛΠΕ
+0,26%
7.84
ΕΛΣΤΡ
+0,96%
2.11
ΕΛΤΟΝ
+1,07%
1.696
ΕΛΧΑ
-1,90%
1.86
ΕΝΤΕΡ
+0,51%
7.95
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
-1,56%
1.26
ΕΤΕ
-3,10%
7.698
ΕΥΑΠΣ
-0,32%
3.08
ΕΥΔΑΠ
-1,64%
5.41
ΕΥΡΩΒ
-1,29%
2.07
ΕΧΑΕ
-1,12%
4.845
ΙΑΤΡ
-0,97%
1.53
ΙΚΤΙΝ
-0,55%
0.36
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.725
ΙΝΚΑΤ
-0,79%
5.04
ΙΝΛΙΦ
+0,42%
4.75
ΙΝΛΟΤ
-1,02%
1.162
ΙΝΤΕΚ
-1,08%
5.52
ΙΝΤΕΡΚΟ
-0,83%
2.4
ΙΝΤΕΤ
-0,82%
1.215
ΙΝΤΚΑ
-3,00%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
+2,63%
1.365
ΚΕΠΕΝ
-9,00%
1.82
ΚΛΜ
+1,90%
1.61
ΚΟΡΔΕ
+0,42%
0.476
ΚΟΥΑΛ
+0,16%
1.23
ΚΟΥΕΣ
-0,57%
5.26
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-1,75%
11.25
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
+0,90%
1.12
ΛΑΒΙ
0,00%
0.862
ΛΑΜΔΑ
-0,15%
6.74
ΛΑΜΨΑ
-1,64%
36
ΛΑΝΑΚ
+2,22%
0.92
ΛΕΒΚ
0,00%
0.296
ΛΕΒΠ
0,00%
0.28
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+0,72%
1.39
ΛΟΥΛΗ
+0,75%
2.69
ΜΑΘΙΟ
-1,69%
0.812
ΜΕΒΑ
+1,29%
3.92
ΜΕΝΤΙ
-4,26%
2.7
ΜΕΡΚΟ
-8,11%
40.8
ΜΙΓ
+0,28%
3.62
ΜΙΝ
+14,78%
0.66
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,86%
23.06
ΜΟΝΤΑ
+1,31%
3.1
ΜΟΤΟ
-2,70%
2.705
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
-0,15%
26.72
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,29%
3.43
ΜΠΡΙΚ
-2,12%
1.85
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+0,28%
35.46
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.64
ΝΑΥΠ
+2,20%
0.93
ΞΥΛΚ
0,00%
0.26
ΞΥΛΠ
0,00%
0.462
ΟΛΘ
-1,91%
20.5
ΟΛΠ
0,00%
25.3
ΟΛΥΜΠ
+1,22%
2.48
ΟΠΑΠ
-0,47%
14.67
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,53%
0.902
ΟΤΕ
+0,37%
13.56
ΟΤΟΕΛ
-0,35%
11.4
ΠΑΙΡ
0,00%
1.075
ΠΑΠ
0,00%
2.45
ΠΕΙΡ
-2,01%
3.518
ΠΕΤΡΟ
+1,49%
8.18
ΠΛΑΘ
-0,26%
3.815
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.9
ΠΡΔ
0,00%
0.26
ΠΡΕΜΙΑ
-0,18%
1.122
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.6
ΠΡΟΦ
-1,41%
4.535
ΡΕΒΟΙΛ
+7,53%
2
ΣΑΡ
+2,00%
11.2
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
-1,74%
0.339
ΣΙΔΜΑ
+4,71%
1.555
ΣΠΕΙΣ
-0,91%
6.54
ΣΠΙ
+1,29%
0.628
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.51
ΤΖΚΑ
+0,72%
1.39
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,37%
1.612
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
+0,85%
0.238
ΦΡΛΚ
-0,51%
3.87
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.66

Renault: Μείωσε τον χρόνο παραγωγής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Η Renault μείωσε την ταχύτητα παραγωγής των νέων αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων τα οποία θα προστεθούν στην γκάμα της σύντομα.

Η γνωστή γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία μπορεί να πλησιάσει την ταχύτητα παραγωγής των πιο ανταγωνιστικών κινέζων κατασκευαστών ηλεκτρικών οχημάτων. Το νέο μικρό EV Renault 5 είναι η πρώτη προσπάθεια της μάρκας να μειώσει τον χρόνο παραγωγής στα επίπεδα των κινέζικων εταιρειών, δήλωσε ο επικεφαλής βιομηχανικής στρατηγικής της εταιρείας Φρανκ Νάρο, στο 2024 Automotive News Europe Congress.

Η Renault έχει δηλώσει ότι θα χρειαστούν εννέα ώρες για να κατασκευαστεί το Renault 5, όταν τεθεί σε παραγωγή αργότερα αυτό το καλοκαίρι στις εγκαταστάσεις της στο Douai της Γαλλίας. Η εταιρεία πιστεύει ότι ο χρόνος κατασκευής μπορεί να ανταγωνιστεί τους καλύτερους Κινέζους κατασκευαστές αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκίνητων.

Η γαλλική μάρκα έχει στόχο να μειώσει το κόστος παραγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων κατά 50% έως το 2027, δήλωσε η εταιρεία τον Δεκέμβριο. Ταυτόχρονα, η μάρκα στοχεύει να μειώσει τους χρόνους ανάπτυξης οχημάτων σε δύο χρόνια από τρία.

Η μείωση του χρόνου παραγωγής έχει γίνει ένα καίριο θέμα μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών τους τελευταίους μήνες, καθώς προσπαθούν να μειώσουν το κόστος των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στο επίπεδο των ισοδύναμων κινητήρων εσωτερικής καύσης.

Το metaverse είναι επίσης ένα εργαλείο που βοηθά τον Όμιλο Renault να μειώσει τη χρήση ενέργειας στα εργοστάσιά του κατά 40% το 2025, από τα επίπεδα του 2019. Η εταιρεία δήλωσε πέρσι ότι έχει κάνει μεγάλη πρόοδο.

Η Renault επισημαίνει τη δύναμη της ψηφιακής γνώσης του συστήματος παραγωγής της ως τρόπο πρόσληψης ταλαντούχων υπαλλήλων, αλλά ο Νάρο είπε ότι η εταιρεία πρέπει να προσελκύσει και να εκπαιδεύσει περισσότερους ανθρώπους για να μπορέσουν να κατανοήσουν και να διατηρήσουν την ψηφιακή πλευρά της τεχνολογίας.

Διαβάστε επίσης:                           

Φρέσκο γάλα: “Φρέναρε” η πτώση, τα μερίδια των μεγάλων παικτών

Μαρούσι: Ποιοι κτίζουν στα 5 τελευταία οικόπεδα του Παραδείσου

ΔΕΔΔΗΕ: Με τηλεδιαχείριση οι περικοπές ενέργειας σε φωτοβολταϊκούς σταθμούς

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!