Γ.Δ.
1392.37 -0,38%
ACAG
-1,12%
5.31
BOCHGR
0,00%
4.38
CENER
+1,09%
8.33
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,33%
8.19
NOVAL
+0,44%
2.285
OPTIMA
-0,94%
12.64
TITC
+1,48%
37.65
ΑΑΑΚ
-9,82%
4.04
ΑΒΑΞ
-0,58%
1.37
ΑΒΕ
+0,22%
0.455
ΑΔΜΗΕ
-0,43%
2.34
ΑΚΡΙΤ
-0,73%
0.68
ΑΛΜΥ
-1,23%
3.615
ΑΛΦΑ
-1,92%
1.5325
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.4
ΑΡΑΙΓ
+0,48%
9.49
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.9
ΑΤΕΚ
-9,86%
0.384
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
+3,39%
0.61
ΑΤΤΙΚΑ
+0,47%
2.15
ΒΙΟ
+0,19%
5.18
ΒΙΟΚΑ
+0,29%
1.745
ΒΙΟΣΚ
-1,45%
1.355
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,25%
17.8
ΔΑΑ
-0,03%
7.978
ΔΑΙΟΣ
-2,73%
3.56
ΔΕΗ
-0,26%
11.72
ΔΟΜΙΚ
-1,09%
2.72
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,68%
0.298
ΕΒΡΟΦ
+1,45%
1.4
ΕΕΕ
+1,03%
33.44
ΕΚΤΕΡ
-0,56%
1.416
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
-0,51%
1.96
ΕΛΛ
-0,75%
13.25
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,99%
1.636
ΕΛΠΕ
-0,96%
6.735
ΕΛΣΤΡ
+1,49%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+2,24%
1.828
ΕΛΧΑ
+2,67%
1.848
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,77%
1.11
ΕΤΕ
-2,62%
6.852
ΕΥΑΠΣ
+0,64%
3.15
ΕΥΔΑΠ
-0,87%
5.7
ΕΥΡΩΒ
-1,57%
2.008
ΕΧΑΕ
-0,93%
4.27
ΙΑΤΡ
+0,33%
1.53
ΙΚΤΙΝ
-2,60%
0.2995
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.745
ΙΝΚΑΤ
+0,85%
4.73
ΙΝΛΙΦ
-1,17%
4.24
ΙΝΛΟΤ
-1,48%
0.867
ΙΝΤΕΚ
-0,89%
5.59
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
+1,48%
1.03
ΙΝΤΚΑ
-0,57%
2.605
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
-0,85%
1.16
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-1,69%
1.455
ΚΟΡΔΕ
+4,30%
0.412
ΚΟΥΑΛ
+0,59%
1.016
ΚΟΥΕΣ
-0,18%
5.55
ΚΡΙ
-2,09%
14.05
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+2,39%
0.944
ΛΑΒΙ
-0,83%
0.72
ΛΑΜΔΑ
-2,20%
7.12
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.85
ΛΕΒΚ
-6,25%
0.24
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,73%
2.72
ΜΑΘΙΟ
-8,92%
0.592
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.01
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-2,15%
2.96
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,19%
19.09
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
+0,81%
2.485
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+0,83%
24.4
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,27%
3.68
ΜΠΡΙΚ
-1,44%
2.06
ΜΠΤΚ
-8,06%
0.57
ΜΥΤΙΛ
+0,13%
31.44
ΝΑΚΑΣ
+0,68%
2.94
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
-1,57%
0.25
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,96%
21
ΟΛΠ
-0,50%
29.85
ΟΛΥΜΠ
-1,30%
2.27
ΟΠΑΠ
+1,83%
15.58
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+0,33%
15.06
ΟΤΟΕΛ
-1,17%
10.12
ΠΑΙΡ
+2,05%
0.994
ΠΑΠ
-0,43%
2.32
ΠΕΙΡ
-1,87%
3.562
ΠΕΡΦ
0,00%
5.28
ΠΕΤΡΟ
-0,26%
7.76
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
-4,00%
0.24
ΠΡΕΜΙΑ
-0,17%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
-0,81%
6.15
ΠΡΟΦ
-1,18%
5.04
ΡΕΒΟΙΛ
-1,90%
1.55
ΣΑΡ
-1,48%
10.66
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,51%
0.326
ΣΙΔΜΑ
-1,31%
1.51
ΣΠΕΙΣ
+0,36%
5.62
ΣΠΙ
-0,40%
0.502
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
-2,13%
1.38
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,49%
1.612
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-1,12%
3.53
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

Renault: Μείωσε τον χρόνο παραγωγής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Η Renault μείωσε την ταχύτητα παραγωγής των νέων αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων τα οποία θα προστεθούν στην γκάμα της σύντομα.

Η γνωστή γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία μπορεί να πλησιάσει την ταχύτητα παραγωγής των πιο ανταγωνιστικών κινέζων κατασκευαστών ηλεκτρικών οχημάτων. Το νέο μικρό EV Renault 5 είναι η πρώτη προσπάθεια της μάρκας να μειώσει τον χρόνο παραγωγής στα επίπεδα των κινέζικων εταιρειών, δήλωσε ο επικεφαλής βιομηχανικής στρατηγικής της εταιρείας Φρανκ Νάρο, στο 2024 Automotive News Europe Congress.

Η Renault έχει δηλώσει ότι θα χρειαστούν εννέα ώρες για να κατασκευαστεί το Renault 5, όταν τεθεί σε παραγωγή αργότερα αυτό το καλοκαίρι στις εγκαταστάσεις της στο Douai της Γαλλίας. Η εταιρεία πιστεύει ότι ο χρόνος κατασκευής μπορεί να ανταγωνιστεί τους καλύτερους Κινέζους κατασκευαστές αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκίνητων.

Η γαλλική μάρκα έχει στόχο να μειώσει το κόστος παραγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων κατά 50% έως το 2027, δήλωσε η εταιρεία τον Δεκέμβριο. Ταυτόχρονα, η μάρκα στοχεύει να μειώσει τους χρόνους ανάπτυξης οχημάτων σε δύο χρόνια από τρία.

Η μείωση του χρόνου παραγωγής έχει γίνει ένα καίριο θέμα μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών τους τελευταίους μήνες, καθώς προσπαθούν να μειώσουν το κόστος των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στο επίπεδο των ισοδύναμων κινητήρων εσωτερικής καύσης.

Το metaverse είναι επίσης ένα εργαλείο που βοηθά τον Όμιλο Renault να μειώσει τη χρήση ενέργειας στα εργοστάσιά του κατά 40% το 2025, από τα επίπεδα του 2019. Η εταιρεία δήλωσε πέρσι ότι έχει κάνει μεγάλη πρόοδο.

Η Renault επισημαίνει τη δύναμη της ψηφιακής γνώσης του συστήματος παραγωγής της ως τρόπο πρόσληψης ταλαντούχων υπαλλήλων, αλλά ο Νάρο είπε ότι η εταιρεία πρέπει να προσελκύσει και να εκπαιδεύσει περισσότερους ανθρώπους για να μπορέσουν να κατανοήσουν και να διατηρήσουν την ψηφιακή πλευρά της τεχνολογίας.

Διαβάστε επίσης:                           

Φρέσκο γάλα: “Φρέναρε” η πτώση, τα μερίδια των μεγάλων παικτών

Μαρούσι: Ποιοι κτίζουν στα 5 τελευταία οικόπεδα του Παραδείσου

ΔΕΔΔΗΕ: Με τηλεδιαχείριση οι περικοπές ενέργειας σε φωτοβολταϊκούς σταθμούς

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!