Γ.Δ.
1452.5 -0,26%
ACAG
+0,52%
5.84
BOCHGR
0,00%
4.54
CENER
-0,11%
9.11
CNLCAP
-2,68%
7.25
DIMAND
-2,25%
7.82
NOVAL
-0,65%
2.285
OPTIMA
-2,33%
12.56
TITC
-1,00%
39.6
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-2,23%
1.494
ΑΒΕ
+0,22%
0.449
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.6
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.69
ΑΛΜΥ
-0,87%
4.56
ΑΛΦΑ
-0,47%
1.5795
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
-1,66%
10.07
ΑΣΚΟ
0,00%
2.83
ΑΣΤΑΚ
-3,51%
7.14
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.67
ΑΤΤΙΚΑ
-1,35%
2.19
ΒΙΟ
-3,30%
5.27
ΒΙΟΚΑ
-0,27%
1.865
ΒΙΟΣΚ
-0,62%
1.6
ΒΙΟΤ
-3,01%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
18.2
ΔΑΑ
0,00%
8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
-0,60%
11.6
ΔΟΜΙΚ
-4,32%
2.77
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.308
ΕΒΡΟΦ
-1,96%
1.755
ΕΕΕ
-0,74%
32.18
ΕΚΤΕΡ
-1,02%
1.75
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
+2,83%
2.18
ΕΛΛ
+1,75%
14.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.938
ΕΛΠΕ
+0,27%
7.3
ΕΛΣΤΡ
+0,97%
2.08
ΕΛΤΟΝ
-1,07%
1.856
ΕΛΧΑ
-0,74%
1.88
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.185
ΕΤΕ
+0,80%
7.84
ΕΥΑΠΣ
-0,62%
3.21
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,63%
2.25
ΕΧΑΕ
-1,54%
4.47
ΙΑΤΡ
-3,23%
1.5
ΙΚΤΙΝ
-0,30%
0.334
ΙΛΥΔΑ
-0,25%
1.975
ΙΝΚΑΤ
+1,05%
4.83
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.75
ΙΝΛΟΤ
+2,46%
0.998
ΙΝΤΕΚ
+0,17%
5.86
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,50%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-0,35%
2.86
ΚΑΡΕΛ
-1,18%
336
ΚΕΚΡ
+1,26%
1.21
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.5
ΚΟΡΔΕ
-0,46%
0.429
ΚΟΥΑΛ
+1,72%
1.18
ΚΟΥΕΣ
+0,17%
5.86
ΚΡΙ
+0,33%
15.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
-0,27%
0.737
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
-3,80%
1.52
ΛΟΥΛΗ
-0,69%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
+1,79%
3.99
ΜΕΝΤΙ
-1,86%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-1,21%
2.855
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,78%
20.56
ΜΟΝΤΑ
-1,11%
3.56
ΜΟΤΟ
-0,37%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-0,79%
25.18
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.75
ΜΠΡΙΚ
+0,93%
2.16
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
-1,18%
33.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
+0,24%
0.822
ΞΥΛΚ
0,00%
0.271
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
22
ΟΛΠ
-0,17%
30.05
ΟΛΥΜΠ
+1,30%
2.34
ΟΠΑΠ
-0,25%
15.69
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,63%
0.798
ΟΤΕ
+0,61%
14.85
ΟΤΟΕΛ
-1,33%
10.36
ΠΑΙΡ
+3,33%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-1,04%
3.891
ΠΕΡΦ
+0,19%
5.39
ΠΕΤΡΟ
-1,20%
8.24
ΠΛΑΘ
-0,25%
3.92
ΠΛΑΚΡ
+2,08%
14.7
ΠΡΔ
+8,70%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+1,53%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
-5,07%
6.55
ΠΡΟΦ
+0,77%
5.24
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.71
ΣΑΡ
+0,19%
10.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.334
ΣΙΔΜΑ
+1,61%
1.575
ΣΠΕΙΣ
+1,71%
5.94
ΣΠΙ
+0,39%
0.52
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
+0,96%
20.02
ΤΖΚΑ
-1,67%
1.475
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-0,61%
8.1
ΦΡΙΓΟ
+4,55%
0.23
ΦΡΛΚ
-1,86%
3.7
ΧΑΙΔΕ
+1,69%
0.6

Renault: Μείωσε τον χρόνο παραγωγής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Η Renault μείωσε την ταχύτητα παραγωγής των νέων αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων τα οποία θα προστεθούν στην γκάμα της σύντομα.

Η γνωστή γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία μπορεί να πλησιάσει την ταχύτητα παραγωγής των πιο ανταγωνιστικών κινέζων κατασκευαστών ηλεκτρικών οχημάτων. Το νέο μικρό EV Renault 5 είναι η πρώτη προσπάθεια της μάρκας να μειώσει τον χρόνο παραγωγής στα επίπεδα των κινέζικων εταιρειών, δήλωσε ο επικεφαλής βιομηχανικής στρατηγικής της εταιρείας Φρανκ Νάρο, στο 2024 Automotive News Europe Congress.

Η Renault έχει δηλώσει ότι θα χρειαστούν εννέα ώρες για να κατασκευαστεί το Renault 5, όταν τεθεί σε παραγωγή αργότερα αυτό το καλοκαίρι στις εγκαταστάσεις της στο Douai της Γαλλίας. Η εταιρεία πιστεύει ότι ο χρόνος κατασκευής μπορεί να ανταγωνιστεί τους καλύτερους Κινέζους κατασκευαστές αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκίνητων.

Η γαλλική μάρκα έχει στόχο να μειώσει το κόστος παραγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων κατά 50% έως το 2027, δήλωσε η εταιρεία τον Δεκέμβριο. Ταυτόχρονα, η μάρκα στοχεύει να μειώσει τους χρόνους ανάπτυξης οχημάτων σε δύο χρόνια από τρία.

Η μείωση του χρόνου παραγωγής έχει γίνει ένα καίριο θέμα μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών τους τελευταίους μήνες, καθώς προσπαθούν να μειώσουν το κόστος των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στο επίπεδο των ισοδύναμων κινητήρων εσωτερικής καύσης.

Το metaverse είναι επίσης ένα εργαλείο που βοηθά τον Όμιλο Renault να μειώσει τη χρήση ενέργειας στα εργοστάσιά του κατά 40% το 2025, από τα επίπεδα του 2019. Η εταιρεία δήλωσε πέρσι ότι έχει κάνει μεγάλη πρόοδο.

Η Renault επισημαίνει τη δύναμη της ψηφιακής γνώσης του συστήματος παραγωγής της ως τρόπο πρόσληψης ταλαντούχων υπαλλήλων, αλλά ο Νάρο είπε ότι η εταιρεία πρέπει να προσελκύσει και να εκπαιδεύσει περισσότερους ανθρώπους για να μπορέσουν να κατανοήσουν και να διατηρήσουν την ψηφιακή πλευρά της τεχνολογίας.

Διαβάστε επίσης:                           

Φρέσκο γάλα: “Φρέναρε” η πτώση, τα μερίδια των μεγάλων παικτών

Μαρούσι: Ποιοι κτίζουν στα 5 τελευταία οικόπεδα του Παραδείσου

ΔΕΔΔΗΕ: Με τηλεδιαχείριση οι περικοπές ενέργειας σε φωτοβολταϊκούς σταθμούς

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!