Γ.Δ.
1434.57 +0,24%
ACAG
0,00%
5.85
CENER
+0,52%
9.75
CNLCAP
-1,44%
6.85
DIMAND
+0,95%
9.53
NOVAL
-1,30%
2.665
OPTIMA
-1,69%
12.78
TITC
+1,42%
32.15
ΑΑΑΚ
0,00%
5.1
ΑΒΑΞ
-0,43%
1.38
ΑΒΕ
0,00%
0.463
ΑΔΜΗΕ
-1,17%
2.11
ΑΚΡΙΤ
-2,47%
0.79
ΑΛΜΥ
0,00%
2.85
ΑΛΦΑ
+0,68%
1.557
ΑΝΔΡΟ
+1,55%
6.54
ΑΡΑΙΓ
-0,37%
10.88
ΑΣΚΟ
+1,08%
2.82
ΑΣΤΑΚ
+0,28%
7.12
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.64
ΑΤΤ
-1,43%
8.3
ΑΤΤΙΚΑ
-0,41%
2.41
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-0,34%
5.78
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.05
ΒΙΟΣΚ
+0,90%
1.685
ΒΙΟΤ
-8,40%
0.218
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.4
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.575
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,34%
17.46
ΔΑΑ
-0,38%
7.87
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.28
ΔΕΗ
-0,17%
11.6
ΔΟΜΙΚ
0,00%
3.395
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.314
ΕΒΡΟΦ
+1,94%
1.58
ΕΕΕ
-0,18%
33.26
ΕΚΤΕΡ
-0,62%
1.936
ΕΛΒΕ
0,00%
5.65
ΕΛΙΝ
0,00%
2.12
ΕΛΛ
+1,48%
13.7
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,21%
2.045
ΕΛΠΕ
+0,14%
7.15
ΕΛΣΤΡ
-0,47%
2.12
ΕΛΤΟΝ
+0,35%
1.71
ΕΛΧΑ
+0,65%
1.852
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.12
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,39%
1.29
ΕΤΕ
+0,38%
7.888
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.2
ΕΥΔΑΠ
-1,07%
5.54
ΕΥΡΩΒ
-0,92%
2.045
ΕΧΑΕ
+0,77%
4.555
ΙΑΤΡ
+0,63%
1.595
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.3855
ΙΛΥΔΑ
+0,31%
1.605
ΙΝΚΑΤ
-0,97%
5.1
ΙΝΛΙΦ
-0,20%
4.93
ΙΝΛΟΤ
-1,50%
1.184
ΙΝΤΕΚ
-0,52%
5.76
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.4
ΙΝΤΕΤ
-2,38%
1.23
ΙΝΤΚΑ
-0,47%
3.155
ΚΑΡΕΛ
+1,18%
344
ΚΕΚΡ
0,00%
1.4
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
0,00%
1.49
ΚΟΡΔΕ
+2,20%
0.465
ΚΟΥΑΛ
+1,38%
1.176
ΚΟΥΕΣ
-0,76%
5.2
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
12.2
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.83
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.11
ΛΑΒΙ
-0,60%
0.826
ΛΑΜΔΑ
+0,43%
7.07
ΛΑΜΨΑ
-1,04%
38.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.92
ΛΕΒΚ
0,00%
0.268
ΛΕΒΠ
0,00%
0.24
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.44
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.59
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.722
ΜΕΒΑ
0,00%
3.85
ΜΕΝΤΙ
+0,43%
2.36
ΜΕΡΚΟ
0,00%
43.2
ΜΙΓ
-0,30%
3.34
ΜΙΝ
0,00%
0.56
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,09%
21.72
ΜΟΝΤΑ
-4,76%
3.8
ΜΟΤΟ
+0,57%
2.63
ΜΟΥΖΚ
-0,81%
0.615
ΜΠΕΛΑ
+0,96%
23.1
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.57
ΜΠΡΙΚ
+0,25%
1.99
ΜΠΤΚ
0,00%
0.65
ΜΥΤΙΛ
+0,18%
34.1
ΝΑΚΑΣ
+4,93%
2.98
ΝΑΥΠ
+2,21%
0.926
ΞΥΛΚ
+1,10%
0.276
ΞΥΛΠ
-1,00%
0.396
ΟΛΘ
-1,44%
20.5
ΟΛΠ
-0,74%
26.8
ΟΛΥΜΠ
-1,22%
2.42
ΟΠΑΠ
+1,66%
15.9
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,72%
0.836
ΟΤΕ
+1,23%
14.84
ΟΤΟΕΛ
-1,57%
11.3
ΠΑΙΡ
0,00%
1
ΠΑΠ
-2,45%
2.39
ΠΕΙΡ
+1,18%
3.954
ΠΕΡΦ
+0,30%
6.65
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.14
ΠΛΑΘ
+0,13%
3.935
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.3
ΠΡΔ
0,00%
0.218
ΠΡΕΜΙΑ
-1,34%
1.182
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
+3,49%
4.74
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.89
ΣΑΡ
+1,41%
10.08
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+1,80%
0.339
ΣΙΔΜΑ
+3,75%
1.66
ΣΠΕΙΣ
-2,74%
6.38
ΣΠΙ
-1,64%
0.6
ΣΠΥΡ
0,00%
0.132
ΤΕΝΕΡΓ
+0,10%
19.13
ΤΖΚΑ
0,00%
1.3
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.11
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,73%
1.65
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.6
ΦΡΙΓΟ
-3,67%
0.21
ΦΡΛΚ
-1,24%
3.985
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.64

H έξυπνη ιδέα της Volkswagen για να ενισχύσει την κερδοφορία της

Πολλές είναι πλέον οι αυτοκινητοβιομηχανίες που  αναγκάζονται να κατασκευάζουν πιο πράσινα αυτοκίνητα αφού οι πελάτες θέλουν όλο και περισσότερα χαρακτηριστικά στα οχήματά τους, ωστόσο η Volkswagen καινοτομεί με τη λύση που έχει στα σκαριά.

Τι σκαρφίστηκαν οι Γερμανοί; Έχουν μια έξυπνη ιδέα για το πώς να ενισχύσουν την κερδοφορία της Volkswagen στη νέα πραγματικότητα.

Σύμφωνα με το caranddriver, το αφεντικό πωλήσεων και μάρκετινγκ της VW, Klaus Zellmer έδωσε πρόσφατα μια συνέντευξη στο TopGear και συζήτησε τη στρατηγική του κατασκευαστή για την επόμενη δεκαετία.

Αναγνώρισε ότι οι ενημερώσεις over-the-air είναι μια τεράστια ευκαιρία για τις αυτοκινητοβιομηχανίες και σκιαγράφισε μια πολύ διαφορετική, αν και λογική, εικόνα του πώς θα μπορούσε να μοιάζει η εμπειρία αγοράς αυτοκινήτων στο μέλλον.

Ο Zellmer πιστεύει ότι η Volkswagen θα αρχίσει να παράγει αυτοκίνητα με όλα τα καλούδια προεγκατεστημένα, αντί να χρειάζεται να προσαρμόζει κάθε αυτοκίνητο στις ακριβείς απαιτήσεις κάθε πελάτη.

Αυτό θα κάνει την παραγωγή φθηνότερη και, στην καλύτερη περίπτωση, αν και λίγο ουτοπικό στην πραγματικότητα, σημαίνει ότι τα μελλοντικά οχήματα θα μπορούσαν να είναι πιο προσιτά για τους πελάτες.

Έτσι, η Volkswagen σκέφτεται πως θα μπορούσε να εκμισθώσει ορισμένα χαρακτηριστικά μόνο όταν τα χρειάζεστε.

Ο Zellmer έδωσε ένα πολύ ενδιαφέρον παράδειγμα: τη μίσθωση της τεχνολογίας αυτόνομης οδήγησης. Ναι, η VW πιστεύει ότι οι πελάτες θα χαρούν να πληρώσουν για τα αυτοκίνητά τους για να οδηγούνται μόνα τους. Ανά ώρα.

«Όλα αυτά βασίζονται στην μοντελοποίηση κερδών και κόστους», δήλωσε ο Zellmer. «Αν ακολουθήσετε το παράδειγμα των μοντέλων αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 4, το κόστος της εγκατάστασής του σε ένα αυτοκίνητο είναι τεράστιο: ένα πενταψήφιο νούμερο σε ευρώ. Ποιος θα το πληρώσει;

Δεν είναι για τη μαζική αγορά. Τώρα πάρτε την περίπτωση που την εγκαθιστούμε και μπορείτε να την ενεργοποιήσετε και απενεργοποιήσετε από απόσταση. Η μοντελοποίηση κόστους μας λέει ότι αν χρεώνουμε 7 € την ώρα για αυτόνομη λειτουργία οδήγησης επιπέδου 4, αυτή θα είναι μια κερδοφόρα επιχειρηματική περίπτωση.»

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!