Γ.Δ.
1506.83 +0,24%
ACAG
-0,49%
6.07
BOCHGR
+3,54%
4.97
CENER
-2,42%
9.69
CNLCAP
-0,70%
7.1
DIMAND
+0,73%
8.26
EVR
0,00%
1.485
NOVAL
+0,21%
2.36
OPTIMA
-0,47%
12.74
TITC
+0,48%
42.2
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
0,00%
1.798
ΑΒΕ
-0,43%
0.467
ΑΔΜΗΕ
-0,71%
2.81
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.8
ΑΛΜΥ
-2,42%
4.035
ΑΛΦΑ
0,00%
1.73
ΑΝΔΡΟ
+0,31%
6.42
ΑΡΑΙΓ
-1,46%
10.09
ΑΣΚΟ
0,00%
3.2
ΑΣΤΑΚ
+0,28%
7.16
ΑΤΕΚ
+1,55%
0.655
ΑΤΡΑΣΤ
-0,46%
8.74
ΑΤΤ
-0,77%
0.778
ΑΤΤΙΚΑ
-0,45%
2.22
ΒΙΟ
-0,86%
5.74
ΒΙΟΚΑ
-2,04%
1.92
ΒΙΟΣΚ
-1,27%
1.56
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
-0,91%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.43
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.36
ΔΑΑ
-0,37%
8.188
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.44
ΔΕΗ
-0,32%
12.5
ΔΟΜΙΚ
+0,34%
2.985
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-3,36%
0.316
ΕΒΡΟΦ
-3,17%
1.83
ΕΕΕ
+1,68%
32.76
ΕΚΤΕΡ
-2,76%
1.76
ΕΛΒΕ
+2,04%
5
ΕΛΙΝ
-0,89%
2.23
ΕΛΛ
+0,68%
14.7
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,91%
2.18
ΕΛΠΕ
-0,78%
7.64
ΕΛΣΤΡ
-0,48%
2.09
ΕΛΤΟΝ
-0,42%
1.896
ΕΛΧΑ
-1,58%
2.18
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,84%
1.2
ΕΤΕ
+0,39%
8.16
ΕΥΑΠΣ
-0,30%
3.38
ΕΥΔΑΠ
-0,17%
5.96
ΕΥΡΩΒ
+1,79%
2.382
ΕΧΑΕ
+0,43%
4.69
ΙΑΤΡ
+2,75%
1.68
ΙΚΤΙΝ
-2,74%
0.3555
ΙΛΥΔΑ
-2,46%
1.785
ΙΝΚΑΤ
+0,64%
4.73
ΙΝΚΑΤΔ
-38,79%
0.0101
ΙΝΛΙΦ
+0,87%
4.64
ΙΝΛΟΤ
-0,56%
1.07
ΙΝΤΕΚ
-1,82%
5.95
ΙΝΤΕΤ
-1,69%
1.16
ΙΝΤΚΑ
-0,64%
3.11
ΚΑΡΕΛ
-1,71%
344
ΚΕΚΡ
0,00%
1.355
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.74
ΚΟΡΔΕ
-1,94%
0.456
ΚΟΥΑΛ
-3,34%
1.39
ΚΟΥΕΣ
-0,97%
6.11
ΚΡΙ
-0,31%
15.85
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.85
ΚΥΡΙΟ
-2,94%
0.99
ΛΑΒΙ
+0,38%
0.79
ΛΑΜΔΑ
+0,28%
7.18
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.06
ΛΕΒΚ
0,00%
0.274
ΛΕΒΠ
0,00%
0.27
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.63
ΛΟΥΛΗ
+1,02%
2.98
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.606
ΜΕΒΑ
-0,77%
3.85
ΜΕΝΤΙ
+0,43%
2.31
ΜΕΡΚΟ
-2,50%
39
ΜΙΓ
-1,36%
2.9
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΟΗ
-0,66%
21
ΜΟΝΤΑ
-2,13%
3.67
ΜΟΤΟ
-0,69%
2.86
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.665
ΜΠΕΛΑ
-0,24%
25.14
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
+0,45%
2.21
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
-0,12%
33.04
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.04
ΝΑΥΠ
+1,81%
0.786
ΞΥΛΚ
-1,69%
0.29
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
+3,90%
29.3
ΟΛΠ
-0,85%
29.05
ΟΛΥΜΠ
-0,40%
2.51
ΟΠΑΠ
-0,50%
15.92
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.8
ΟΤΕ
-0,14%
14.65
ΟΤΟΕΛ
-0,55%
10.84
ΠΑΙΡ
+2,74%
1.125
ΠΑΠ
-0,40%
2.51
ΠΕΙΡ
+0,41%
4.215
ΠΕΡΦ
-0,35%
5.63
ΠΕΤΡΟ
-0,24%
8.28
ΠΛΑΘ
-0,60%
4.12
ΠΛΑΚΡ
+2,78%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.28
ΠΡΕΜΙΑ
-0,33%
1.224
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.45
ΠΡΟΦ
0,00%
5.28
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.695
ΣΑΡ
-1,47%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.358
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.57
ΣΠΕΙΣ
+0,68%
5.92
ΣΠΙ
-3,17%
0.61
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
20
ΤΖΚΑ
+0,32%
1.59
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.22
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,24%
1.652
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
-4,46%
0.193
ΦΡΛΚ
+0,51%
3.96
ΧΑΙΔΕ
-8,33%
0.55

H έξυπνη ιδέα της Volkswagen για να ενισχύσει την κερδοφορία της

Πολλές είναι πλέον οι αυτοκινητοβιομηχανίες που  αναγκάζονται να κατασκευάζουν πιο πράσινα αυτοκίνητα αφού οι πελάτες θέλουν όλο και περισσότερα χαρακτηριστικά στα οχήματά τους, ωστόσο η Volkswagen καινοτομεί με τη λύση που έχει στα σκαριά.

Τι σκαρφίστηκαν οι Γερμανοί; Έχουν μια έξυπνη ιδέα για το πώς να ενισχύσουν την κερδοφορία της Volkswagen στη νέα πραγματικότητα.

Σύμφωνα με το caranddriver, το αφεντικό πωλήσεων και μάρκετινγκ της VW, Klaus Zellmer έδωσε πρόσφατα μια συνέντευξη στο TopGear και συζήτησε τη στρατηγική του κατασκευαστή για την επόμενη δεκαετία.

Αναγνώρισε ότι οι ενημερώσεις over-the-air είναι μια τεράστια ευκαιρία για τις αυτοκινητοβιομηχανίες και σκιαγράφισε μια πολύ διαφορετική, αν και λογική, εικόνα του πώς θα μπορούσε να μοιάζει η εμπειρία αγοράς αυτοκινήτων στο μέλλον.

Ο Zellmer πιστεύει ότι η Volkswagen θα αρχίσει να παράγει αυτοκίνητα με όλα τα καλούδια προεγκατεστημένα, αντί να χρειάζεται να προσαρμόζει κάθε αυτοκίνητο στις ακριβείς απαιτήσεις κάθε πελάτη.

Αυτό θα κάνει την παραγωγή φθηνότερη και, στην καλύτερη περίπτωση, αν και λίγο ουτοπικό στην πραγματικότητα, σημαίνει ότι τα μελλοντικά οχήματα θα μπορούσαν να είναι πιο προσιτά για τους πελάτες.

Έτσι, η Volkswagen σκέφτεται πως θα μπορούσε να εκμισθώσει ορισμένα χαρακτηριστικά μόνο όταν τα χρειάζεστε.

Ο Zellmer έδωσε ένα πολύ ενδιαφέρον παράδειγμα: τη μίσθωση της τεχνολογίας αυτόνομης οδήγησης. Ναι, η VW πιστεύει ότι οι πελάτες θα χαρούν να πληρώσουν για τα αυτοκίνητά τους για να οδηγούνται μόνα τους. Ανά ώρα.

«Όλα αυτά βασίζονται στην μοντελοποίηση κερδών και κόστους», δήλωσε ο Zellmer. «Αν ακολουθήσετε το παράδειγμα των μοντέλων αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 4, το κόστος της εγκατάστασής του σε ένα αυτοκίνητο είναι τεράστιο: ένα πενταψήφιο νούμερο σε ευρώ. Ποιος θα το πληρώσει;

Δεν είναι για τη μαζική αγορά. Τώρα πάρτε την περίπτωση που την εγκαθιστούμε και μπορείτε να την ενεργοποιήσετε και απενεργοποιήσετε από απόσταση. Η μοντελοποίηση κόστους μας λέει ότι αν χρεώνουμε 7 € την ώρα για αυτόνομη λειτουργία οδήγησης επιπέδου 4, αυτή θα είναι μια κερδοφόρα επιχειρηματική περίπτωση.»

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!