Γ.Δ.
1407.03 -0,97%
ACAG
-0,34%
5.8
CENER
-0,41%
9.8
CNLCAP
0,00%
7.4
DIMAND
+0,35%
8.5
NOVAL
+0,02%
2.72
OPTIMA
-1,16%
11.9
TITC
-0,69%
28.65
ΑΑΑΚ
0,00%
6.45
ΑΒΑΞ
+4,30%
1.406
ΑΒΕ
-0,45%
0.442
ΑΔΜΗΕ
+1,82%
2.235
ΑΚΡΙΤ
-6,41%
0.73
ΑΛΜΥ
-1,48%
2.66
ΑΛΦΑ
-1,95%
1.56
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
-2,51%
11.26
ΑΣΚΟ
-0,67%
2.95
ΑΣΤΑΚ
+1,22%
6.64
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.48
ΑΤΤ
-0,45%
11
ΑΤΤΙΚΑ
-0,41%
2.4
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-2,72%
5.73
ΒΙΟΚΑ
+0,81%
2.48
ΒΙΟΣΚ
+0,78%
1.29
ΒΙΟΤ
0,00%
0.232
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.5
ΓΕΒΚΑ
-1,01%
1.47
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,61%
16.4
ΔΑΑ
-1,68%
7.716
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.32
ΔΕΗ
-0,18%
11.18
ΔΟΜΙΚ
+0,92%
3.86
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,30%
0.328
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.48
ΕΕΕ
-1,38%
31.5
ΕΚΤΕΡ
-0,24%
4.2
ΕΛΒΕ
-1,96%
5
ΕΛΙΝ
+2,28%
2.24
ΕΛΛ
+0,38%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,20%
2.49
ΕΛΠΕ
+0,26%
7.84
ΕΛΣΤΡ
+0,96%
2.11
ΕΛΤΟΝ
+1,07%
1.696
ΕΛΧΑ
-1,90%
1.86
ΕΝΤΕΡ
+0,51%
7.95
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
-1,56%
1.26
ΕΤΕ
-3,10%
7.698
ΕΥΑΠΣ
-0,32%
3.08
ΕΥΔΑΠ
-1,64%
5.41
ΕΥΡΩΒ
-1,29%
2.07
ΕΧΑΕ
-1,12%
4.845
ΙΑΤΡ
-0,97%
1.53
ΙΚΤΙΝ
-0,55%
0.36
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.725
ΙΝΚΑΤ
-0,79%
5.04
ΙΝΛΙΦ
+0,42%
4.75
ΙΝΛΟΤ
-1,02%
1.162
ΙΝΤΕΚ
-1,08%
5.52
ΙΝΤΕΡΚΟ
-0,83%
2.4
ΙΝΤΕΤ
-0,82%
1.215
ΙΝΤΚΑ
-3,00%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
+2,63%
1.365
ΚΕΠΕΝ
-9,00%
1.82
ΚΛΜ
+1,90%
1.61
ΚΟΡΔΕ
+0,42%
0.476
ΚΟΥΑΛ
+0,16%
1.23
ΚΟΥΕΣ
-0,57%
5.26
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-1,75%
11.25
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
+0,90%
1.12
ΛΑΒΙ
0,00%
0.862
ΛΑΜΔΑ
-0,15%
6.74
ΛΑΜΨΑ
-1,64%
36
ΛΑΝΑΚ
+2,22%
0.92
ΛΕΒΚ
0,00%
0.296
ΛΕΒΠ
0,00%
0.28
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+0,72%
1.39
ΛΟΥΛΗ
+0,75%
2.69
ΜΑΘΙΟ
-1,69%
0.812
ΜΕΒΑ
+1,29%
3.92
ΜΕΝΤΙ
-4,26%
2.7
ΜΕΡΚΟ
-8,11%
40.8
ΜΙΓ
+0,28%
3.62
ΜΙΝ
+14,78%
0.66
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,86%
23.06
ΜΟΝΤΑ
+1,31%
3.1
ΜΟΤΟ
-2,70%
2.705
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
-0,15%
26.72
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,29%
3.43
ΜΠΡΙΚ
-2,12%
1.85
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+0,28%
35.46
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.64
ΝΑΥΠ
+2,20%
0.93
ΞΥΛΚ
0,00%
0.26
ΞΥΛΠ
0,00%
0.462
ΟΛΘ
-1,91%
20.5
ΟΛΠ
0,00%
25.3
ΟΛΥΜΠ
+1,22%
2.48
ΟΠΑΠ
-0,47%
14.67
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,53%
0.902
ΟΤΕ
+0,37%
13.56
ΟΤΟΕΛ
-0,35%
11.4
ΠΑΙΡ
0,00%
1.075
ΠΑΠ
0,00%
2.45
ΠΕΙΡ
-2,01%
3.518
ΠΕΤΡΟ
+1,49%
8.18
ΠΛΑΘ
-0,26%
3.815
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.9
ΠΡΔ
0,00%
0.26
ΠΡΕΜΙΑ
-0,18%
1.122
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.6
ΠΡΟΦ
-1,41%
4.535
ΡΕΒΟΙΛ
+7,53%
2
ΣΑΡ
+2,00%
11.2
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
-1,74%
0.339
ΣΙΔΜΑ
+4,71%
1.555
ΣΠΕΙΣ
-0,91%
6.54
ΣΠΙ
+1,29%
0.628
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.51
ΤΖΚΑ
+0,72%
1.39
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,37%
1.612
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
+0,85%
0.238
ΦΡΛΚ
-0,51%
3.87
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.66

Renault και Geely σύστησαν την κοινοπραξία Horse ICE

Τη σύσταση της κοινοπραξίας Horse η οποία θα αναπτύξει και θα κατασκευάσει κινητήρες εσωτερικής καύσης και υβριδικούς ολοκλήρωσαν ο Όμιλος Renault και η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία Geely.

Στόχος της νέας κοινοπραξίας είναι να βελτιώσουν την ανταγωνιστικότητα των παλαιών αυτοκινητοβιομηχανιών τους και να απελευθερώσουν πόρους για να επενδυθούν στην ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης, όπως αναφέρει το Reuters.

Η νέα εταιρεία θα κατασκευάσει και θα αναπτύξει κινητήρες εσωτερικής καύσης για τις μάρκες και των δύο αυτοκινητοβιομηχανιών, απελευθερώνοντας πόρους για να αναπτυχθεί η ηλεκτροκίνηση.

Η Geely ή Geely Automobile Holdings Ltd είναι αυτοκινητοβιομηχανία που εδρεύει στην περιοχή Χουάνγκζου της Ζεζιάνγκ, στην Κίνα. Ιδρύθηκε στις 6 Νοεμβρίου 1986 ως κατασκευάστρια ψυγείων και από το 1994 δραστηριοποιείται στον κλάδο της μοτοσυκλετών, ενώ στην αγορά του αυτοκίνητου εισήλθε το 1997. Εκτός από την παραγωγή οχημάτων έχει και τον ρόλο της διαχειριστικής ιδιότητας στο θέμα των οικονομικών.

Το εργοστάσιο της Geely στο Skovde της Σουηδίας θα είναι μεταξύ των εργοστασίων που θα κατασκευάζουν εξαρτήματα εσωτερικής καύσης για την Horse.

Το εγχείρημα στοχεύει στην ανάπτυξη πιο αποδοτικών βενζινοκινητήρων και υβριδικών συστημάτων, καθώς οι ανταγωνιστικές αυτοκινητοβιομηχανίες αυξάνουν τις επενδύσεις σε κινητήρες ICE χαμηλών εκπομπών ως απάντηση στην επιβράδυνση των πωλήσεων των ηλεκτρικών οχημάτων.

«Ένας συνδυασμός διαφόρων τεχνολογιών μετάδοσης κίνησης είναι απαραίτητος για να επιτευχθεί μία επιτυχημένη απαλλαγή από τον άνθρακα σε έναν κόσμο όπου περισσότερα από τα μισά οχήματα που παράγονται αναμένεται να εξακολουθούν να βασίζονται σε κινητήρες εσωτερικής καύσης έως το 2040», σημειώνουν η Renault και η Geely, σε κοινή ανακοίνωση.

Η κοινοπραξία 50-50 αποτελεί βασικό στοιχείο της στρατηγικής της Renault να παραμείνει στον αγώνα ενάντια σε μεγαλύτερους ανταγωνιστές, υπογράφοντας πολλαπλές συνεργασίες για τη μείωση του κόστους και την πρόσβαση σε νέες αγορές, σύμφωνα με το Automotive News Europe.

Αναπτύσσοντας τις δραστηριότητές της σε κινητήρες εσωτερικής καύσης, η Renault σχεδιάζει να επικεντρωθεί στα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα και να προχωρήσει στην ευρεία αναδιάρθρωση της γαλλικής εταιρείας που περιλαμβάνει, επίσης, την αναθεώρηση της συμμαχίας της με τη Nissan.

Για τη Geely, η συμφωνία επεκτείνει το μοτίβο οικοδόμησης συνεργασιών για να περάσει πέρα από τη βάση της στην Κίνα. Είχε τη δική της μονάδα ICE, που ονομάζεται Aurobay, η οποία θα ενοποιήσει τις δραστηριότητές της στη Horse.

Η νέα κοινοπραξία Renault-Geely θα έχει έδρα το Λονδίνο και θα προμηθεύει μάρκες όπως οι Volvo της Geely, Renault, Dacia και Nissan, καθώς και τρίτους κατασκευαστές. Η Renault ανακοίνωσε πρόσφατα συμφωνία με μία τουρκική εταιρεία κατασκευής λεωφορείων και φορτηγών.

Η επιχείρηση αναμένει να φτάσει περίπου τα 15 δισεκατομμύρια ευρώ ετήσια έσοδα και την παραγωγή περίπου πέντε εκατομμυρίων μονάδων μετάδοσης κίνησης ετησίως, όπως τονίζουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες.

Ο Matias Giannini θα είναι ο διευθύνων σύμβουλος της κοινοπραξίας και ο διευθύνων σύμβουλος της Geely Holding, Daniel Li, θα είναι ο πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου. Ο Giannini είναι πρώην στέλεχος παγκόσμιων πωλήσεων της Vitesco Technologies, μίας επιχείρησης συστημάτων μετάδοσης κίνησης.

Η συμφωνία για τη δημιουργία της εταιρείας Horse αναμενόταν να κλείσει στις αρχές του έτους, αλλά η ρυθμιστική έγκριση στην Κίνα καθυστέρησε τουλάχιστον τρεις φορές, όπως αναφέρει το Reuters.

Η Toyota, τις προηγούμενες ημέρες, ανακοίνωσε ότι αναπτύσσει κινητήρες επόμενης γενιάς, που μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε υβριδικά και άλλα οχήματα χαμηλότερων εκπομπών ρύπων και η κινεζική BYD ανακοίνωσε, επίσης, νέα υβριδική τεχνολογία με χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου.

Διαβάστε επίσης:                           

Πώς θα αλλάξει το μετοχικό καθεστώς στην Elpedison

Γραφεία: Οι τρεις περιοχές με τα υψηλότερα ενοίκια

Streem Global: Πώς δημιουργεί ένα ισχυρό δίκτυο πράσινων logistics

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!