Γ.Δ.
1452.5 -0,26%
ACAG
+0,52%
5.84
BOCHGR
0,00%
4.54
CENER
-0,11%
9.11
CNLCAP
-2,68%
7.25
DIMAND
-2,25%
7.82
NOVAL
-0,65%
2.285
OPTIMA
-2,33%
12.56
TITC
-1,00%
39.6
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-2,23%
1.494
ΑΒΕ
+0,22%
0.449
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.6
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.69
ΑΛΜΥ
-0,87%
4.56
ΑΛΦΑ
-0,47%
1.5795
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
-1,66%
10.07
ΑΣΚΟ
0,00%
2.83
ΑΣΤΑΚ
-3,51%
7.14
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.67
ΑΤΤΙΚΑ
-1,35%
2.19
ΒΙΟ
-3,30%
5.27
ΒΙΟΚΑ
-0,27%
1.865
ΒΙΟΣΚ
-0,62%
1.6
ΒΙΟΤ
-3,01%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
18.2
ΔΑΑ
0,00%
8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
-0,60%
11.6
ΔΟΜΙΚ
-4,32%
2.77
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.308
ΕΒΡΟΦ
-1,96%
1.755
ΕΕΕ
-0,74%
32.18
ΕΚΤΕΡ
-1,02%
1.75
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
+2,83%
2.18
ΕΛΛ
+1,75%
14.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.938
ΕΛΠΕ
+0,27%
7.3
ΕΛΣΤΡ
+0,97%
2.08
ΕΛΤΟΝ
-1,07%
1.856
ΕΛΧΑ
-0,74%
1.88
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.185
ΕΤΕ
+0,80%
7.84
ΕΥΑΠΣ
-0,62%
3.21
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,63%
2.25
ΕΧΑΕ
-1,54%
4.47
ΙΑΤΡ
-3,23%
1.5
ΙΚΤΙΝ
-0,30%
0.334
ΙΛΥΔΑ
-0,25%
1.975
ΙΝΚΑΤ
+1,05%
4.83
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.75
ΙΝΛΟΤ
+2,46%
0.998
ΙΝΤΕΚ
+0,17%
5.86
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,50%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-0,35%
2.86
ΚΑΡΕΛ
-1,18%
336
ΚΕΚΡ
+1,26%
1.21
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.5
ΚΟΡΔΕ
-0,46%
0.429
ΚΟΥΑΛ
+1,72%
1.18
ΚΟΥΕΣ
+0,17%
5.86
ΚΡΙ
+0,33%
15.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
-0,27%
0.737
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
-3,80%
1.52
ΛΟΥΛΗ
-0,69%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
+1,79%
3.99
ΜΕΝΤΙ
-1,86%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-1,21%
2.855
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,78%
20.56
ΜΟΝΤΑ
-1,11%
3.56
ΜΟΤΟ
-0,37%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-0,79%
25.18
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.75
ΜΠΡΙΚ
+0,93%
2.16
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
-1,18%
33.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
+0,24%
0.822
ΞΥΛΚ
0,00%
0.271
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
22
ΟΛΠ
-0,17%
30.05
ΟΛΥΜΠ
+1,30%
2.34
ΟΠΑΠ
-0,25%
15.69
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,63%
0.798
ΟΤΕ
+0,61%
14.85
ΟΤΟΕΛ
-1,33%
10.36
ΠΑΙΡ
+3,33%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-1,04%
3.891
ΠΕΡΦ
+0,19%
5.39
ΠΕΤΡΟ
-1,20%
8.24
ΠΛΑΘ
-0,25%
3.92
ΠΛΑΚΡ
+2,08%
14.7
ΠΡΔ
+8,70%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+1,53%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
-5,07%
6.55
ΠΡΟΦ
+0,77%
5.24
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.71
ΣΑΡ
+0,19%
10.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.334
ΣΙΔΜΑ
+1,61%
1.575
ΣΠΕΙΣ
+1,71%
5.94
ΣΠΙ
+0,39%
0.52
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
+0,96%
20.02
ΤΖΚΑ
-1,67%
1.475
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-0,61%
8.1
ΦΡΙΓΟ
+4,55%
0.23
ΦΡΛΚ
-1,86%
3.7
ΧΑΙΔΕ
+1,69%
0.6

Renault και Geely σύστησαν την κοινοπραξία Horse ICE

Τη σύσταση της κοινοπραξίας Horse η οποία θα αναπτύξει και θα κατασκευάσει κινητήρες εσωτερικής καύσης και υβριδικούς ολοκλήρωσαν ο Όμιλος Renault και η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία Geely.

Στόχος της νέας κοινοπραξίας είναι να βελτιώσουν την ανταγωνιστικότητα των παλαιών αυτοκινητοβιομηχανιών τους και να απελευθερώσουν πόρους για να επενδυθούν στην ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης, όπως αναφέρει το Reuters.

Η νέα εταιρεία θα κατασκευάσει και θα αναπτύξει κινητήρες εσωτερικής καύσης για τις μάρκες και των δύο αυτοκινητοβιομηχανιών, απελευθερώνοντας πόρους για να αναπτυχθεί η ηλεκτροκίνηση.

Η Geely ή Geely Automobile Holdings Ltd είναι αυτοκινητοβιομηχανία που εδρεύει στην περιοχή Χουάνγκζου της Ζεζιάνγκ, στην Κίνα. Ιδρύθηκε στις 6 Νοεμβρίου 1986 ως κατασκευάστρια ψυγείων και από το 1994 δραστηριοποιείται στον κλάδο της μοτοσυκλετών, ενώ στην αγορά του αυτοκίνητου εισήλθε το 1997. Εκτός από την παραγωγή οχημάτων έχει και τον ρόλο της διαχειριστικής ιδιότητας στο θέμα των οικονομικών.

Το εργοστάσιο της Geely στο Skovde της Σουηδίας θα είναι μεταξύ των εργοστασίων που θα κατασκευάζουν εξαρτήματα εσωτερικής καύσης για την Horse.

Το εγχείρημα στοχεύει στην ανάπτυξη πιο αποδοτικών βενζινοκινητήρων και υβριδικών συστημάτων, καθώς οι ανταγωνιστικές αυτοκινητοβιομηχανίες αυξάνουν τις επενδύσεις σε κινητήρες ICE χαμηλών εκπομπών ως απάντηση στην επιβράδυνση των πωλήσεων των ηλεκτρικών οχημάτων.

«Ένας συνδυασμός διαφόρων τεχνολογιών μετάδοσης κίνησης είναι απαραίτητος για να επιτευχθεί μία επιτυχημένη απαλλαγή από τον άνθρακα σε έναν κόσμο όπου περισσότερα από τα μισά οχήματα που παράγονται αναμένεται να εξακολουθούν να βασίζονται σε κινητήρες εσωτερικής καύσης έως το 2040», σημειώνουν η Renault και η Geely, σε κοινή ανακοίνωση.

Η κοινοπραξία 50-50 αποτελεί βασικό στοιχείο της στρατηγικής της Renault να παραμείνει στον αγώνα ενάντια σε μεγαλύτερους ανταγωνιστές, υπογράφοντας πολλαπλές συνεργασίες για τη μείωση του κόστους και την πρόσβαση σε νέες αγορές, σύμφωνα με το Automotive News Europe.

Αναπτύσσοντας τις δραστηριότητές της σε κινητήρες εσωτερικής καύσης, η Renault σχεδιάζει να επικεντρωθεί στα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα και να προχωρήσει στην ευρεία αναδιάρθρωση της γαλλικής εταιρείας που περιλαμβάνει, επίσης, την αναθεώρηση της συμμαχίας της με τη Nissan.

Για τη Geely, η συμφωνία επεκτείνει το μοτίβο οικοδόμησης συνεργασιών για να περάσει πέρα από τη βάση της στην Κίνα. Είχε τη δική της μονάδα ICE, που ονομάζεται Aurobay, η οποία θα ενοποιήσει τις δραστηριότητές της στη Horse.

Η νέα κοινοπραξία Renault-Geely θα έχει έδρα το Λονδίνο και θα προμηθεύει μάρκες όπως οι Volvo της Geely, Renault, Dacia και Nissan, καθώς και τρίτους κατασκευαστές. Η Renault ανακοίνωσε πρόσφατα συμφωνία με μία τουρκική εταιρεία κατασκευής λεωφορείων και φορτηγών.

Η επιχείρηση αναμένει να φτάσει περίπου τα 15 δισεκατομμύρια ευρώ ετήσια έσοδα και την παραγωγή περίπου πέντε εκατομμυρίων μονάδων μετάδοσης κίνησης ετησίως, όπως τονίζουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες.

Ο Matias Giannini θα είναι ο διευθύνων σύμβουλος της κοινοπραξίας και ο διευθύνων σύμβουλος της Geely Holding, Daniel Li, θα είναι ο πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου. Ο Giannini είναι πρώην στέλεχος παγκόσμιων πωλήσεων της Vitesco Technologies, μίας επιχείρησης συστημάτων μετάδοσης κίνησης.

Η συμφωνία για τη δημιουργία της εταιρείας Horse αναμενόταν να κλείσει στις αρχές του έτους, αλλά η ρυθμιστική έγκριση στην Κίνα καθυστέρησε τουλάχιστον τρεις φορές, όπως αναφέρει το Reuters.

Η Toyota, τις προηγούμενες ημέρες, ανακοίνωσε ότι αναπτύσσει κινητήρες επόμενης γενιάς, που μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε υβριδικά και άλλα οχήματα χαμηλότερων εκπομπών ρύπων και η κινεζική BYD ανακοίνωσε, επίσης, νέα υβριδική τεχνολογία με χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου.

Διαβάστε επίσης:                           

Πώς θα αλλάξει το μετοχικό καθεστώς στην Elpedison

Γραφεία: Οι τρεις περιοχές με τα υψηλότερα ενοίκια

Streem Global: Πώς δημιουργεί ένα ισχυρό δίκτυο πράσινων logistics

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!