Γ.Δ.
1392.97 -0,33%
ACAG
-0,93%
5.32
BOCHGR
0,00%
4.38
CENER
+1,21%
8.34
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,33%
8.19
NOVAL
+0,44%
2.285
OPTIMA
-0,78%
12.66
TITC
+1,48%
37.65
ΑΑΑΚ
-9,82%
4.04
ΑΒΑΞ
-0,29%
1.374
ΑΒΕ
+0,22%
0.455
ΑΔΜΗΕ
-0,43%
2.34
ΑΚΡΙΤ
-0,73%
0.68
ΑΛΜΥ
-1,23%
3.615
ΑΛΦΑ
-1,92%
1.5325
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.4
ΑΡΑΙΓ
+0,58%
9.5
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.9
ΑΤΕΚ
-9,86%
0.384
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
+2,71%
0.606
ΑΤΤΙΚΑ
+0,47%
2.15
ΒΙΟ
+0,19%
5.18
ΒΙΟΚΑ
+0,29%
1.745
ΒΙΟΣΚ
-1,82%
1.35
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,91%
17.74
ΔΑΑ
-0,20%
7.964
ΔΑΙΟΣ
-2,73%
3.56
ΔΕΗ
-0,43%
11.7
ΔΟΜΙΚ
-1,09%
2.72
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,68%
0.298
ΕΒΡΟΦ
+1,45%
1.4
ΕΕΕ
+1,03%
33.44
ΕΚΤΕΡ
-0,56%
1.416
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
-0,51%
1.96
ΕΛΛ
-1,12%
13.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,11%
1.638
ΕΛΠΕ
-1,03%
6.73
ΕΛΣΤΡ
+1,49%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+2,24%
1.828
ΕΛΧΑ
+3,44%
1.862
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,44%
1.125
ΕΤΕ
-2,70%
6.846
ΕΥΑΠΣ
+0,64%
3.15
ΕΥΔΑΠ
-0,87%
5.7
ΕΥΡΩΒ
-1,91%
2.001
ΕΧΑΕ
-0,93%
4.27
ΙΑΤΡ
+0,33%
1.53
ΙΚΤΙΝ
-2,60%
0.2995
ΙΛΥΔΑ
-2,58%
1.7
ΙΝΚΑΤ
+0,43%
4.71
ΙΝΛΙΦ
-1,17%
4.24
ΙΝΛΟΤ
-1,02%
0.871
ΙΝΤΕΚ
-0,18%
5.63
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,04%
0.974
ΙΝΤΚΑ
-0,57%
2.605
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
+0,85%
1.18
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-1,69%
1.455
ΚΟΡΔΕ
+5,82%
0.418
ΚΟΥΑΛ
+1,19%
1.022
ΚΟΥΕΣ
-0,18%
5.55
ΚΡΙ
-2,09%
14.05
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+2,39%
0.944
ΛΑΒΙ
-2,20%
0.71
ΛΑΜΔΑ
-2,06%
7.13
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.85
ΛΕΒΚ
-6,25%
0.24
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,73%
2.72
ΜΑΘΙΟ
-8,92%
0.592
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.01
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-2,15%
2.96
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,14%
19.1
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
+0,81%
2.485
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+0,74%
24.38
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,27%
3.68
ΜΠΡΙΚ
-1,44%
2.06
ΜΠΤΚ
-8,06%
0.57
ΜΥΤΙΛ
+0,19%
31.46
ΝΑΚΑΣ
+0,68%
2.94
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
-0,79%
0.252
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,96%
21
ΟΛΠ
-0,50%
29.85
ΟΛΥΜΠ
-0,87%
2.28
ΟΠΑΠ
+1,90%
15.59
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+0,40%
15.07
ΟΤΟΕΛ
-0,59%
10.18
ΠΑΙΡ
+2,05%
0.994
ΠΑΠ
-0,43%
2.32
ΠΕΙΡ
-2,20%
3.55
ΠΕΡΦ
+0,19%
5.29
ΠΕΤΡΟ
-0,26%
7.76
ΠΛΑΘ
+0,38%
3.98
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
-4,00%
0.24
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
-0,81%
6.15
ΠΡΟΦ
-1,18%
5.04
ΡΕΒΟΙΛ
-1,90%
1.55
ΣΑΡ
-1,48%
10.66
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,51%
0.326
ΣΙΔΜΑ
-1,31%
1.51
ΣΠΕΙΣ
+0,36%
5.62
ΣΠΙ
-0,40%
0.502
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
19.79
ΤΖΚΑ
-2,13%
1.38
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.618
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,84%
3.54
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

Renault και Geely σύστησαν την κοινοπραξία Horse ICE

Τη σύσταση της κοινοπραξίας Horse η οποία θα αναπτύξει και θα κατασκευάσει κινητήρες εσωτερικής καύσης και υβριδικούς ολοκλήρωσαν ο Όμιλος Renault και η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία Geely.

Στόχος της νέας κοινοπραξίας είναι να βελτιώσουν την ανταγωνιστικότητα των παλαιών αυτοκινητοβιομηχανιών τους και να απελευθερώσουν πόρους για να επενδυθούν στην ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης, όπως αναφέρει το Reuters.

Η νέα εταιρεία θα κατασκευάσει και θα αναπτύξει κινητήρες εσωτερικής καύσης για τις μάρκες και των δύο αυτοκινητοβιομηχανιών, απελευθερώνοντας πόρους για να αναπτυχθεί η ηλεκτροκίνηση.

Η Geely ή Geely Automobile Holdings Ltd είναι αυτοκινητοβιομηχανία που εδρεύει στην περιοχή Χουάνγκζου της Ζεζιάνγκ, στην Κίνα. Ιδρύθηκε στις 6 Νοεμβρίου 1986 ως κατασκευάστρια ψυγείων και από το 1994 δραστηριοποιείται στον κλάδο της μοτοσυκλετών, ενώ στην αγορά του αυτοκίνητου εισήλθε το 1997. Εκτός από την παραγωγή οχημάτων έχει και τον ρόλο της διαχειριστικής ιδιότητας στο θέμα των οικονομικών.

Το εργοστάσιο της Geely στο Skovde της Σουηδίας θα είναι μεταξύ των εργοστασίων που θα κατασκευάζουν εξαρτήματα εσωτερικής καύσης για την Horse.

Το εγχείρημα στοχεύει στην ανάπτυξη πιο αποδοτικών βενζινοκινητήρων και υβριδικών συστημάτων, καθώς οι ανταγωνιστικές αυτοκινητοβιομηχανίες αυξάνουν τις επενδύσεις σε κινητήρες ICE χαμηλών εκπομπών ως απάντηση στην επιβράδυνση των πωλήσεων των ηλεκτρικών οχημάτων.

«Ένας συνδυασμός διαφόρων τεχνολογιών μετάδοσης κίνησης είναι απαραίτητος για να επιτευχθεί μία επιτυχημένη απαλλαγή από τον άνθρακα σε έναν κόσμο όπου περισσότερα από τα μισά οχήματα που παράγονται αναμένεται να εξακολουθούν να βασίζονται σε κινητήρες εσωτερικής καύσης έως το 2040», σημειώνουν η Renault και η Geely, σε κοινή ανακοίνωση.

Η κοινοπραξία 50-50 αποτελεί βασικό στοιχείο της στρατηγικής της Renault να παραμείνει στον αγώνα ενάντια σε μεγαλύτερους ανταγωνιστές, υπογράφοντας πολλαπλές συνεργασίες για τη μείωση του κόστους και την πρόσβαση σε νέες αγορές, σύμφωνα με το Automotive News Europe.

Αναπτύσσοντας τις δραστηριότητές της σε κινητήρες εσωτερικής καύσης, η Renault σχεδιάζει να επικεντρωθεί στα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα και να προχωρήσει στην ευρεία αναδιάρθρωση της γαλλικής εταιρείας που περιλαμβάνει, επίσης, την αναθεώρηση της συμμαχίας της με τη Nissan.

Για τη Geely, η συμφωνία επεκτείνει το μοτίβο οικοδόμησης συνεργασιών για να περάσει πέρα από τη βάση της στην Κίνα. Είχε τη δική της μονάδα ICE, που ονομάζεται Aurobay, η οποία θα ενοποιήσει τις δραστηριότητές της στη Horse.

Η νέα κοινοπραξία Renault-Geely θα έχει έδρα το Λονδίνο και θα προμηθεύει μάρκες όπως οι Volvo της Geely, Renault, Dacia και Nissan, καθώς και τρίτους κατασκευαστές. Η Renault ανακοίνωσε πρόσφατα συμφωνία με μία τουρκική εταιρεία κατασκευής λεωφορείων και φορτηγών.

Η επιχείρηση αναμένει να φτάσει περίπου τα 15 δισεκατομμύρια ευρώ ετήσια έσοδα και την παραγωγή περίπου πέντε εκατομμυρίων μονάδων μετάδοσης κίνησης ετησίως, όπως τονίζουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες.

Ο Matias Giannini θα είναι ο διευθύνων σύμβουλος της κοινοπραξίας και ο διευθύνων σύμβουλος της Geely Holding, Daniel Li, θα είναι ο πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου. Ο Giannini είναι πρώην στέλεχος παγκόσμιων πωλήσεων της Vitesco Technologies, μίας επιχείρησης συστημάτων μετάδοσης κίνησης.

Η συμφωνία για τη δημιουργία της εταιρείας Horse αναμενόταν να κλείσει στις αρχές του έτους, αλλά η ρυθμιστική έγκριση στην Κίνα καθυστέρησε τουλάχιστον τρεις φορές, όπως αναφέρει το Reuters.

Η Toyota, τις προηγούμενες ημέρες, ανακοίνωσε ότι αναπτύσσει κινητήρες επόμενης γενιάς, που μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε υβριδικά και άλλα οχήματα χαμηλότερων εκπομπών ρύπων και η κινεζική BYD ανακοίνωσε, επίσης, νέα υβριδική τεχνολογία με χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου.

Διαβάστε επίσης:                           

Πώς θα αλλάξει το μετοχικό καθεστώς στην Elpedison

Γραφεία: Οι τρεις περιοχές με τα υψηλότερα ενοίκια

Streem Global: Πώς δημιουργεί ένα ισχυρό δίκτυο πράσινων logistics

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!