Γ.Δ.
1530.68 -0,57%
ACAG
-0,17%
6
BOCHGR
-0,79%
5.04
CENER
+1,77%
9.75
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
-0,98%
8.11
EVR
-0,33%
1.49
NOVAL
+3,04%
2.37
OPTIMA
+0,46%
13
TITC
+2,25%
45.5
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
-3,40%
1.82
ΑΒΕ
+0,66%
0.46
ΑΔΜΗΕ
+0,73%
2.76
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.775
ΑΛΜΥ
+4,94%
4.25
ΑΛΦΑ
-2,80%
1.718
ΑΝΔΡΟ
+1,25%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+3,10%
10.99
ΑΣΚΟ
0,00%
3.3
ΑΣΤΑΚ
-1,93%
7.12
ΑΤΕΚ
0,00%
0.655
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.778
ΑΤΤΙΚΑ
+0,92%
2.19
ΒΙΟ
+0,70%
5.72
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.935
ΒΙΟΣΚ
+0,32%
1.585
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,54%
2.34
ΓΕΒΚΑ
+0,35%
1.42
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,08%
18.72
ΔΑΑ
+3,73%
8.4
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.44
ΔΕΗ
-0,86%
12.7
ΔΟΜΙΚ
+0,51%
2.945
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-3,26%
0.356
ΕΒΡΟΦ
-1,95%
1.76
ΕΕΕ
-1,08%
32.88
ΕΚΤΕΡ
+6,29%
1.86
ΕΛΒΕ
-5,00%
4.94
ΕΛΙΝ
+1,36%
2.24
ΕΛΛ
-0,35%
14.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,45%
2.245
ΕΛΠΕ
-0,66%
7.5
ΕΛΣΤΡ
+6,13%
2.25
ΕΛΤΟΝ
-0,43%
1.848
ΕΛΧΑ
-0,24%
2.085
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,84%
1.18
ΕΤΕ
-1,58%
8.34
ΕΥΑΠΣ
-0,59%
3.38
ΕΥΔΑΠ
+0,17%
5.95
ΕΥΡΩΒ
-3,39%
2.392
ΕΧΑΕ
+2,12%
4.825
ΙΑΤΡ
+2,14%
1.67
ΙΚΤΙΝ
+2,86%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,57%
1.76
ΙΝΚΑΤ
+1,05%
4.8
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.0055
ΙΝΛΙΦ
-0,22%
4.6
ΙΝΛΟΤ
+0,56%
1.076
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.98
ΙΝΤΕΤ
-0,43%
1.15
ΙΝΤΚΑ
+0,93%
3.25
ΚΑΡΕΛ
+0,61%
332
ΚΕΚΡ
+1,50%
1.35
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΟΡΔΕ
+0,22%
0.449
ΚΟΥΑΛ
+0,72%
1.392
ΚΟΥΕΣ
+0,49%
6.19
ΚΡΙ
0,00%
16
ΚΤΗΛΑ
+0,55%
1.82
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.015
ΛΑΒΙ
+0,50%
0.797
ΛΑΜΔΑ
-1,53%
7.09
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.03
ΛΕΒΚ
0,00%
0.274
ΛΕΒΠ
+2,40%
0.256
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.63
ΛΟΥΛΗ
+0,33%
3.08
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.606
ΜΕΒΑ
+1,86%
3.83
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.3
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39
ΜΙΓ
-1,06%
2.805
ΜΙΝ
0,00%
0.515
ΜΟΗ
-1,12%
21.26
ΜΟΝΤΑ
+1,34%
3.79
ΜΟΤΟ
0,00%
2.83
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.66
ΜΠΕΛΑ
+0,23%
25.9
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.26
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
-1,34%
33.84
ΝΑΚΑΣ
+0,67%
3.02
ΝΑΥΠ
+1,54%
0.79
ΞΥΛΚ
0,00%
0.29
ΞΥΛΠ
0,00%
0.316
ΟΛΘ
-0,35%
28.4
ΟΛΠ
+2,49%
30.85
ΟΛΥΜΠ
+1,96%
2.6
ΟΠΑΠ
+1,06%
16.15
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,13%
0.783
ΟΤΕ
-0,80%
14.83
ΟΤΟΕΛ
+0,71%
11.28
ΠΑΙΡ
+0,96%
1.05
ΠΑΠ
+2,01%
2.54
ΠΕΙΡ
-2,41%
4.26
ΠΕΡΦ
-0,55%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,95%
8.38
ΠΛΑΘ
0,00%
4.15
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.28
ΠΡΕΜΙΑ
+0,49%
1.23
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.45
ΠΡΟΦ
+1,13%
5.36
ΡΕΒΟΙΛ
-1,19%
1.655
ΣΑΡ
+0,37%
10.96
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.358
ΣΙΔΜΑ
+0,96%
1.575
ΣΠΕΙΣ
-1,36%
5.8
ΣΠΙ
+1,34%
0.606
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
20.02
ΤΖΚΑ
0,00%
1.535
ΤΡΑΣΤΟΡ
+3,28%
1.26
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,61%
1.652
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.19
ΦΡΛΚ
+0,13%
3.98
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.58

Aston Martin: Κατακόρυφη πτώση στις πωλήσεις

Σημαντική πτώση σημείωσαν οι πωλήσεις των πολυτελών αυτοκινήτων της Aston Martin το α’ τρίμηνο, καθώς διέκοψε την παραγωγή του παλαιότερου σπορ μοντέλου Vantage.

Οι μετοχές σημείωσαν τη μεγαλύτερη βουτιά εξαμήνου, αφότου η βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε αποστολές 945 αυτοκινήτων την εν λόγω περίοδο, μείωση 26% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Τα έσοδα και τα προσαρμοσμένα κέρδη μειώθηκαν, μένοντας πίσω από τις εκτιμήσεις των αναλυτών και το ετήσιο guidance, ωστόσο ετοιμάζονται να κυκλοφορήσουν νέα μοντέλα.

Η πτώση αντανακλά το τέλος της παραγωγής και παράδοσης ορισμένων από τα βασικά μοντέλα της Aston Martin, δήλωσε ο εκτελεστικός πρόεδρος Lawrence Stroll. Η εταιρεία ξεκίνησε να φτιάχνει τις νέες εκδόσεις Vantage και SUV DBX707, οι οποίες δεν έχουν ακόμη κυκλοφορήσει. Τα νέα μοντέλα θα τη βοηθήσουν να διαχειριστεί το κόστος, ανέφερε ο George Galliers, αναλυτής της Goldman Sachs.

Τα έσοδα μειώθηκαν 10% στα 267,7 εκατομμύρια λίρες, ενώ τα προσαρμοσμένα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων υποχώρησαν 34% στα 19,9 εκατ. λίρες.

Η συνολική απώλεια τριμήνου οδηγεί το καθαρό χρέος σε πάνω από 1 δισ. λίρες, μειώνει σημαντικά τα αποθεματικά και θέτει υπό αμφισβήτηση την ικανότητα της εταιρείας να επιτύχει τους οικονομικούς στόχους της, εκτιμά το Bloomberg.

Οι μετοχές της Aston Martin υποχώρησαν έως και 14%, στη μεγαλύτερη ενδοημερήσια πτώση από την 1η Νοεμβρίου.

Ο Stroll έχει αναλάβει την προσπάθεια ανάκαμψης της Aston Martin, φέρνοντας νέους μετόχους όπως το Ταμείο Δημοσίων Επενδύσεων της Σαουδικής Αραβίας. Τον Μάρτιο, η εταιρεία ολοκλήρωσε μια αναχρηματοδότηση ύψους 1,15 δισεκατομμυρίων λιρών  για να αμβλύνει τις ανησυχίες των επενδυτών σχετικά με το χρέος της, αν και θα συνεχίσει να πληρώνει υψηλά επιτόκια για τα νέα ομόλογα.

Η Aston Martin επιβεβαίωσε επίσης ότι θα λανσάρει ένα νέο σπορ αυτοκίνητο με κινητήρα V12, ως μέρος της στρατηγικής της να παρουσιάζει περισσότερα μοντέλα πιο συχνά.

Ελπίδες για την ανάκαμψη ωστόσο θα δώσει ο Adrian Hallmark, πρώην αφεντικό της Bentley, καθώς αναλαμβάνει θέση διευθύνοντος συμβούλου το αργότερο την 1η Οκτωβρίου, αντικαθιστώντας τον 77χρονο Amedeo Felisa, και θα γίνει ο τέταρτος κατά σειρά CEO από την άφιξη του Stroll.

Η Aston Martin μετέθεσε την κυκλοφορία του πρώτου πλήρως ηλεκτρικού αυτοκινήτου της κατά ένα χρόνο, έως το 2026, ενώ θα δημιουργήσει μια σειρά plug-in υβριδικών για να γεφυρώσει τη μετάβαση σε οχήματα μόνο με μπαταρία.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!