Γ.Δ.
1452.5 0,00%
ACAG
0,00%
5.84
BOCHGR
0,00%
4.54
CENER
0,00%
9.11
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
0,00%
7.82
NOVAL
0,00%
2.285
OPTIMA
0,00%
12.56
TITC
0,00%
39.6
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
0,00%
1.494
ΑΒΕ
0,00%
0.449
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.6
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.69
ΑΛΜΥ
0,00%
4.56
ΑΛΦΑ
0,00%
1.5795
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
0,00%
10.07
ΑΣΚΟ
0,00%
2.83
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.14
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.67
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.19
ΒΙΟ
0,00%
5.27
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.865
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.6
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.2
ΔΑΑ
0,00%
8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
0,00%
11.6
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.77
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.308
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.755
ΕΕΕ
0,00%
32.18
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.75
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
0,00%
2.18
ΕΛΛ
0,00%
14.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.938
ΕΛΠΕ
0,00%
7.3
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.08
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.856
ΕΛΧΑ
0,00%
1.88
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.185
ΕΤΕ
0,00%
7.84
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.21
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.8
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.25
ΕΧΑΕ
0,00%
4.47
ΙΑΤΡ
0,00%
1.5
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.334
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.975
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.83
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.75
ΙΝΛΟΤ
0,00%
0.998
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.86
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
0,00%
2.86
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.21
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.5
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.429
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.18
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.86
ΚΡΙ
0,00%
15.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
0,00%
0.737
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.52
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
0,00%
3.99
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
0,00%
2.855
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΟΗ
0,00%
20.56
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.56
ΜΟΤΟ
0,00%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
0,00%
25.18
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.75
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.16
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
0,00%
33.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
0,00%
0.822
ΞΥΛΚ
0,00%
0.271
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
22
ΟΛΠ
0,00%
30.05
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.34
ΟΠΑΠ
0,00%
15.69
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.798
ΟΤΕ
0,00%
14.85
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.36
ΠΑΙΡ
0,00%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
0,00%
3.891
ΠΕΡΦ
0,00%
5.39
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.24
ΠΛΑΘ
0,00%
3.92
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.7
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.55
ΠΡΟΦ
0,00%
5.24
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.71
ΣΑΡ
0,00%
10.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.334
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.575
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.94
ΣΠΙ
0,00%
0.52
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20.02
ΤΖΚΑ
0,00%
1.475
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.1
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.23
ΦΡΛΚ
0,00%
3.7
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.6

Aston Martin: Κατακόρυφη πτώση στις πωλήσεις

Σημαντική πτώση σημείωσαν οι πωλήσεις των πολυτελών αυτοκινήτων της Aston Martin το α’ τρίμηνο, καθώς διέκοψε την παραγωγή του παλαιότερου σπορ μοντέλου Vantage.

Οι μετοχές σημείωσαν τη μεγαλύτερη βουτιά εξαμήνου, αφότου η βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε αποστολές 945 αυτοκινήτων την εν λόγω περίοδο, μείωση 26% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Τα έσοδα και τα προσαρμοσμένα κέρδη μειώθηκαν, μένοντας πίσω από τις εκτιμήσεις των αναλυτών και το ετήσιο guidance, ωστόσο ετοιμάζονται να κυκλοφορήσουν νέα μοντέλα.

Η πτώση αντανακλά το τέλος της παραγωγής και παράδοσης ορισμένων από τα βασικά μοντέλα της Aston Martin, δήλωσε ο εκτελεστικός πρόεδρος Lawrence Stroll. Η εταιρεία ξεκίνησε να φτιάχνει τις νέες εκδόσεις Vantage και SUV DBX707, οι οποίες δεν έχουν ακόμη κυκλοφορήσει. Τα νέα μοντέλα θα τη βοηθήσουν να διαχειριστεί το κόστος, ανέφερε ο George Galliers, αναλυτής της Goldman Sachs.

Τα έσοδα μειώθηκαν 10% στα 267,7 εκατομμύρια λίρες, ενώ τα προσαρμοσμένα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων υποχώρησαν 34% στα 19,9 εκατ. λίρες.

Η συνολική απώλεια τριμήνου οδηγεί το καθαρό χρέος σε πάνω από 1 δισ. λίρες, μειώνει σημαντικά τα αποθεματικά και θέτει υπό αμφισβήτηση την ικανότητα της εταιρείας να επιτύχει τους οικονομικούς στόχους της, εκτιμά το Bloomberg.

Οι μετοχές της Aston Martin υποχώρησαν έως και 14%, στη μεγαλύτερη ενδοημερήσια πτώση από την 1η Νοεμβρίου.

Ο Stroll έχει αναλάβει την προσπάθεια ανάκαμψης της Aston Martin, φέρνοντας νέους μετόχους όπως το Ταμείο Δημοσίων Επενδύσεων της Σαουδικής Αραβίας. Τον Μάρτιο, η εταιρεία ολοκλήρωσε μια αναχρηματοδότηση ύψους 1,15 δισεκατομμυρίων λιρών  για να αμβλύνει τις ανησυχίες των επενδυτών σχετικά με το χρέος της, αν και θα συνεχίσει να πληρώνει υψηλά επιτόκια για τα νέα ομόλογα.

Η Aston Martin επιβεβαίωσε επίσης ότι θα λανσάρει ένα νέο σπορ αυτοκίνητο με κινητήρα V12, ως μέρος της στρατηγικής της να παρουσιάζει περισσότερα μοντέλα πιο συχνά.

Ελπίδες για την ανάκαμψη ωστόσο θα δώσει ο Adrian Hallmark, πρώην αφεντικό της Bentley, καθώς αναλαμβάνει θέση διευθύνοντος συμβούλου το αργότερο την 1η Οκτωβρίου, αντικαθιστώντας τον 77χρονο Amedeo Felisa, και θα γίνει ο τέταρτος κατά σειρά CEO από την άφιξη του Stroll.

Η Aston Martin μετέθεσε την κυκλοφορία του πρώτου πλήρως ηλεκτρικού αυτοκινήτου της κατά ένα χρόνο, έως το 2026, ενώ θα δημιουργήσει μια σειρά plug-in υβριδικών για να γεφυρώσει τη μετάβαση σε οχήματα μόνο με μπαταρία.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!