Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Tesla: Συνεργασία με την κινεζική Baidu για το FSD

Η αιφνιδιαστική επίσκεψη του Έλον Μασκ στην Κίνα φαίνεται ότι απέδωσε άμεσα καρπούς, καθώς η Tesla ξεπέρασε δύο βασικά εμπόδια, για να εισαγάγει το σύστημα υποβοήθησης οδηγού της στη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο. Η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία θα συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό γίγαντα Baidu για τις λειτουργίες χαρτογράφησης και πλοήγησης για να αναπτύξει αυτό που αποκαλεί Full-Self Driving.

Η Tesla έχει επίσης εκκαθαρίσει μια βασική απαίτηση για την ασφάλεια των δεδομένων και την προστασία της ιδιωτικής ζωής στην Κίνα, η οποία θα βοηθήσει να αμβλυνθούν ορισμένες από τις ανησυχίες σχετικά με τα ζητήματα ασφάλειας των δεδομένων της.

Οι κινήσεις αυτές έρχονται μετά το απροειδοποίητο ταξίδι που πραγματοποίησε ο διευθύνων σύμβουλος της Tesla, Έλον Μασκ, στην Κίνα την Κυριακή, ζητώντας έγκριση για λογισμικό υποβοήθησης οδήγησης που θα μπορούσε να βοηθήσει να ανακοπεί η πτώση των εσόδων της αυτοκινητοβιομηχανίας. Η Tesla στις ΗΠΑ χρεώνει 8.000 δολάρια για την αγορά του FSD άμεσα ή 99 δολάρια το μήνα για συνδρομή. Ο Μασκ συναντήθηκε την Κυριακή με τον Li Qiang, ο οποίος ως γραμματέας του Κινεζικού ΚΚ για τη Σαγκάη βοήθησε την εταιρεία να δημιουργήσει το κορυφαίο πλέον εργοστάσιό της παγκοσμίως.

Ωστόσο η Tesla στην Κίνα αντιμετωπίζει σκληρό ανταγωνισμό από εγχώριους κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων όπως η BYD και η Li Auto. Το μερίδιο της Tesla στην αγορά αυτοκινήτων της Κίνας συρρικνώθηκε σε περίπου 6,7% το δ’ τρίμηνο του 2023, από 10,5% το πρώτο τρίμηνο του περασμένου έτους, σύμφωνα με υπολογισμούς του Bloomberg που βασίζονται στα δεδομένα της Ένωσης Επιβατηγών Αυτοκινήτων της Κίνας.

Τα Advanced driver-assistance συστήματα γίνονται όλο και πιο δημοφιλή στην Κίνα, με πολλούς τοπικούς «παίκτες», όπως η Xpeng, η Xiaomi και η Huawei, να αξιοποιούν τέτοια χαρακτηριστικά ως ένα σημείο πώλησης για οχήματα.

Επίσης, η Tesla προέρχεται από την πρώτη ετήσια μείωση των τριμηνιαίων εσόδων της από το 2020, έχοντας πουλήσει λιγότερα αυτοκίνητα ακόμη και μετά τη μείωση των τιμών. Η αιφνιδιαστική επίσκεψη του Musk στην Κίνα είναι «μια στιγμή καμπής», δήλωσε ο ανώτερος αναλυτής της Wedbush Securities, Dan Ives, σε συνέντευξή του στην τηλεόραση του Bloomberg. «Αυτό θα μπορούσε να ανοίξει το FSD στην Κίνα, το οποίο θεωρώ ότι ξεκλειδώνει αυτό που πραγματικά θα μπορούσε να είναι η χρυσή ευκαιρία γι’ αυτούς όσον αφορά το FSD στην Κίνα, το οποίο ήταν ένα κομμάτι που έλειπε από το παζλ».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!