Γ.Δ.
1407.03 0,00%
ACAG
0,00%
5.8
CENER
0,00%
9.8
CNLCAP
0,00%
7.4
DIMAND
0,00%
8.5
NOVAL
0,00%
2.72
OPTIMA
0,00%
11.9
TITC
0,00%
28.65
ΑΑΑΚ
0,00%
6.45
ΑΒΑΞ
0,00%
1.406
ΑΒΕ
0,00%
0.442
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.235
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.73
ΑΛΜΥ
0,00%
2.66
ΑΛΦΑ
0,00%
1.56
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
0,00%
11.26
ΑΣΚΟ
0,00%
2.95
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.64
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.48
ΑΤΤ
0,00%
11
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.4
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
5.73
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.48
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.29
ΒΙΟΤ
0,00%
0.232
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.5
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.47
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
16.4
ΔΑΑ
0,00%
7.716
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.32
ΔΕΗ
0,00%
11.18
ΔΟΜΙΚ
0,00%
3.86
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.328
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.48
ΕΕΕ
0,00%
31.5
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.2
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
0,00%
2.24
ΕΛΛ
0,00%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.49
ΕΛΠΕ
0,00%
7.84
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.11
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.696
ΕΛΧΑ
0,00%
1.86
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.95
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.26
ΕΤΕ
0,00%
7.698
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.08
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.41
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.07
ΕΧΑΕ
0,00%
4.845
ΙΑΤΡ
0,00%
1.53
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.36
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.725
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5.04
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.75
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.162
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.52
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.4
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.215
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
0,00%
1.365
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.82
ΚΛΜ
0,00%
1.61
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.476
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.23
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.26
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11.25
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.12
ΛΑΒΙ
0,00%
0.862
ΛΑΜΔΑ
0,00%
6.74
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.92
ΛΕΒΚ
0,00%
0.296
ΛΕΒΠ
0,00%
0.28
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.39
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.69
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.812
ΜΕΒΑ
0,00%
3.92
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.7
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40.8
ΜΙΓ
0,00%
3.62
ΜΙΝ
0,00%
0.66
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
23.06
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.1
ΜΟΤΟ
0,00%
2.705
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
0,00%
26.72
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.43
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.85
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
0,00%
35.46
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.64
ΝΑΥΠ
0,00%
0.93
ΞΥΛΚ
0,00%
0.26
ΞΥΛΠ
0,00%
0.462
ΟΛΘ
0,00%
20.5
ΟΛΠ
0,00%
25.3
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.48
ΟΠΑΠ
0,00%
14.67
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.902
ΟΤΕ
0,00%
13.56
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.4
ΠΑΙΡ
0,00%
1.075
ΠΑΠ
0,00%
2.45
ΠΕΙΡ
0,00%
3.518
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.18
ΠΛΑΘ
0,00%
3.815
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.9
ΠΡΔ
0,00%
0.26
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.122
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.6
ΠΡΟΦ
0,00%
4.535
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
2
ΣΑΡ
0,00%
11.2
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.339
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.555
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.54
ΣΠΙ
0,00%
0.628
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.51
ΤΖΚΑ
0,00%
1.39
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.612
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.238
ΦΡΛΚ
0,00%
3.87
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.66

Έλον Μασκ: Αιφνιδιαστική επίσκεψη στον πρωθυπουργό της Κίνας

Ο διευθύνων σύμβουλος της Tesla, Έλον Μασκ, πραγματοποίησε απροειδοποίητο ταξίδι στην Κίνα, σήμερα Κυριακή, και συναντήθηκε με τον πρωθυπουργό Λι Τσιανγκ, μία εβδομάδα μετά την αναβολή της επίσκεψης στην Ινδία για να χειριστεί πιεστικά ζητήματα της αυτοκινητοβιομηχανίας, σύμφωνα με το Bloomberg.

Ο νούμερο δύο αξιωματούχος της Κίνας συναντήθηκε με τον Μασκ στο Πεκίνο λίγες ώρες μετά την προσγείωσή του στην πόλη. Ο Τσιανγκ δήλωσε ότι το έθνος είναι πάντα ανοιχτό σε ξένες εταιρείες, προσθέτοντας ότι η Tesla είναι ένα επιτυχημένο παράδειγμα της εμπορικής συνεργασίας Κίνας-ΗΠΑ, σύμφωνα με την Κεντρική Τηλεόραση της Κίνας.

Η τελευταία επίσκεψη του Μασκ στην Κίνα πραγματοποιείται σε μια ασταθή περίοδο για την Tesla, με την επιβράδυνση των πωλήσεων EV να οδηγεί σε μείωση του κόστους και στη μείωση περισσότερου από το 10% του παγκόσμιου εργατικού δυναμικού της. Ήταν προγραμματισμένο να βρεθεί στην Ινδία στις 21 και 22 Απριλίου για μια πολυαναμενόμενη επίσκεψη που θα περιελάμβανε συνάντηση με τον πρωθυπουργό, Ναρέντρα Μόντι, αλλά την ακύρωσε λόγω «πολύ βαριών υποχρεώσεων της Tesla».

Η Tesla εργάζεται για την έγκριση του συστήματος που ονομάζει Full Self-Driving ή FSD, για νέες αγορές. Τα οχήματά της έχουν απαγορευτεί στο παρελθόν από στρατιωτικές ενώσεις της Κίνας και ορισμένους άλλους κυβερνητικούς χώρους λόγω των καμερών που χρησιμοποιούνται για τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού, τα οποία δεν είναι ικανά για αυτόνομη οδήγηση.

«Σκοπεύουμε, με την έγκριση των ρυθμιστικών αρχών, να το κυκλοφορήσουμε ως εποπτευόμενο σύστημα αυτονομίας σε οποιαδήποτε αγορά που – όπου μπορούμε να πάρουμε ρυθμιστική έγκριση για αυτό, το οποίο πιστεύουμε ότι περιλαμβάνει την Κίνα», δήλωσε ο Μασκ για το FSD κατά τη διάρκεια της ανακοίνωσης κερδών της Tesla στις 23 Απριλίου.

Τα προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδηγού ή ADAS, γίνονται όλο και πιο διαδεδομένα στην αγορά EV της Κίνας, όπου η Tesla χάνει μερίδιο. Πολλοί τοπικοί παίκτες, όπως η Xpeng Inc., η Xiaomi Corp. και η Huawei Technologies Co. χρησιμοποιούν την εξελιγμένη τεχνολογία ως σημείο πώλησης για τα οχήματά τους, ενώ οι μειώσεις τιμών σε ολόκληρη τη βιομηχανία από τους αντιπάλους πιέζουν στην αμερικανική εταιρεία να κάνει το ίδιο.

Ο Λι Τσιάνγκ επισκέφθηκε την έκθεση αυτοκινήτου του Πεκίνου την Κυριακή και δήλωσε ότι η Κίνα κατέχει ηγετική θέση στη βιομηχανία οχημάτων νέας ενέργειας, μετέδωσε η Εθνική Ραδιοφωνία της Κίνας. Προέτρεψε τους φορείς του κλάδου να διατηρήσουν τα ανταγωνιστικά τους πλεονεκτήματα και υποσχέθηκε να εξασφαλίσει ίσους όρους ανταγωνισμού για τις ξένες εταιρείες στην αγορά.

Η Tesla, ο μεγαλύτερος πωλητής πλήρως ηλεκτρικών αυτοκινήτων στον κόσμο, έχει επανειλημμένα μειώσει τις τιμές σε βασικές αγορές, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ και της Κίνας. Οι επενδυτές παρέβλεψαν τα θλιβερά κέρδη της περασμένης εβδομάδας, καθώς η εταιρεία δεσμεύτηκε να λανσάρει φθηνότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ήδη από τα τέλη του τρέχοντος έτους.

Το εργοστάσιο της Tesla στη Σαγκάη, που ιδρύθηκε το 2019, είναι το πιο παραγωγικό εργοστάσιο της εταιρείας παγκοσμίως, κάτι που ο Μασκ ανέφερε στον Λι, καθώς επαίνεσε «τη σκληρή δουλειά και τη σοφία της κινεζικής ομάδας», ανέφερε το CCTV.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!