Γ.Δ.
1530.68 -0,57%
ACAG
-0,17%
6
BOCHGR
-0,79%
5.04
CENER
+1,77%
9.75
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
-0,98%
8.11
EVR
-0,33%
1.49
NOVAL
+3,04%
2.37
OPTIMA
+0,46%
13
TITC
+2,25%
45.5
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
-3,40%
1.82
ΑΒΕ
+0,66%
0.46
ΑΔΜΗΕ
+0,73%
2.76
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.775
ΑΛΜΥ
+4,94%
4.25
ΑΛΦΑ
-2,80%
1.718
ΑΝΔΡΟ
+1,25%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+3,10%
10.99
ΑΣΚΟ
0,00%
3.3
ΑΣΤΑΚ
-1,93%
7.12
ΑΤΕΚ
0,00%
0.655
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.778
ΑΤΤΙΚΑ
+0,92%
2.19
ΒΙΟ
+0,70%
5.72
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.935
ΒΙΟΣΚ
+0,32%
1.585
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,54%
2.34
ΓΕΒΚΑ
+0,35%
1.42
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,08%
18.72
ΔΑΑ
+3,73%
8.4
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.44
ΔΕΗ
-0,86%
12.7
ΔΟΜΙΚ
+0,51%
2.945
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-3,26%
0.356
ΕΒΡΟΦ
-1,95%
1.76
ΕΕΕ
-1,08%
32.88
ΕΚΤΕΡ
+6,29%
1.86
ΕΛΒΕ
-5,00%
4.94
ΕΛΙΝ
+1,36%
2.24
ΕΛΛ
-0,35%
14.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,45%
2.245
ΕΛΠΕ
-0,66%
7.5
ΕΛΣΤΡ
+6,13%
2.25
ΕΛΤΟΝ
-0,43%
1.848
ΕΛΧΑ
-0,24%
2.085
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,84%
1.18
ΕΤΕ
-1,58%
8.34
ΕΥΑΠΣ
-0,59%
3.38
ΕΥΔΑΠ
+0,17%
5.95
ΕΥΡΩΒ
-3,39%
2.392
ΕΧΑΕ
+2,12%
4.825
ΙΑΤΡ
+2,14%
1.67
ΙΚΤΙΝ
+2,86%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,57%
1.76
ΙΝΚΑΤ
+1,05%
4.8
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.0055
ΙΝΛΙΦ
-0,22%
4.6
ΙΝΛΟΤ
+0,56%
1.076
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.98
ΙΝΤΕΤ
-0,43%
1.15
ΙΝΤΚΑ
+0,93%
3.25
ΚΑΡΕΛ
+0,61%
332
ΚΕΚΡ
+1,50%
1.35
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΟΡΔΕ
+0,22%
0.449
ΚΟΥΑΛ
+0,72%
1.392
ΚΟΥΕΣ
+0,49%
6.19
ΚΡΙ
0,00%
16
ΚΤΗΛΑ
+0,55%
1.82
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.015
ΛΑΒΙ
+0,50%
0.797
ΛΑΜΔΑ
-1,53%
7.09
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.03
ΛΕΒΚ
0,00%
0.274
ΛΕΒΠ
+2,40%
0.256
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.63
ΛΟΥΛΗ
+0,33%
3.08
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.606
ΜΕΒΑ
+1,86%
3.83
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.3
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39
ΜΙΓ
-1,06%
2.805
ΜΙΝ
0,00%
0.515
ΜΟΗ
-1,12%
21.26
ΜΟΝΤΑ
+1,34%
3.79
ΜΟΤΟ
0,00%
2.83
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.66
ΜΠΕΛΑ
+0,23%
25.9
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.26
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
-1,34%
33.84
ΝΑΚΑΣ
+0,67%
3.02
ΝΑΥΠ
+1,54%
0.79
ΞΥΛΚ
0,00%
0.29
ΞΥΛΠ
0,00%
0.316
ΟΛΘ
-0,35%
28.4
ΟΛΠ
+2,49%
30.85
ΟΛΥΜΠ
+1,96%
2.6
ΟΠΑΠ
+1,06%
16.15
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,13%
0.783
ΟΤΕ
-0,80%
14.83
ΟΤΟΕΛ
+0,71%
11.28
ΠΑΙΡ
+0,96%
1.05
ΠΑΠ
+2,01%
2.54
ΠΕΙΡ
-2,41%
4.26
ΠΕΡΦ
-0,55%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,95%
8.38
ΠΛΑΘ
0,00%
4.15
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.28
ΠΡΕΜΙΑ
+0,49%
1.23
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.45
ΠΡΟΦ
+1,13%
5.36
ΡΕΒΟΙΛ
-1,19%
1.655
ΣΑΡ
+0,37%
10.96
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.358
ΣΙΔΜΑ
+0,96%
1.575
ΣΠΕΙΣ
-1,36%
5.8
ΣΠΙ
+1,34%
0.606
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
20.02
ΤΖΚΑ
0,00%
1.535
ΤΡΑΣΤΟΡ
+3,28%
1.26
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,61%
1.652
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.19
ΦΡΛΚ
+0,13%
3.98
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.58

Η Hyundai παρουσίασε το ολοκαίνουργιο μοντέλο KONA N

Η Hyundai παρουσίασε στις 27 Απριλίου το ολοκαίνουργιο KONA N, καθώς και τη φιλοσοφία της μάρκας N, έχοντας τη φιλοδοξία για τη δημιουργία μοντέλων υψηλών επιδόσεων.

Το KONA N προσφέρει ένα δυναμικό συνδυασμό ευελιξίας, εκρηκτικών επιδόσεων και ρυθμίσεων προσφέροντας αίσθηση πίστας. Με τεχνολογία εμπνευσμένη από το μηχανοκίνητο αθλητισμό, προσφέρει οδηγικό ενθουσιασμό, μοναδικές συγκινήσεις και εμπειρίες στην καθημερινότητα.

Εφοδιάζεται με έναν υπερτροφοδοτούμενο 2.0 T-GDI κινητήρα που συνδυάζεται με αυτόματο 8-τάχυτο κιβώτιο διπλού υγρού συμπλέκτη (N DCT). Το N DCT είναι η βελτιωμένη έκδοση του κιβωτίου 8-DCT της Hyundai, ενός οκτατάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη υγρού τύπου. Για να καταστεί κατάλληλο για τα μοντέλα Ν, το 8-DCT έχει δεχθεί πληθώρα βελτιώσεων στην αντοχή του, επιτρέποντάς του να διαχειριστεί τις απαιτήσεις των μοντέλων υψηλών επιδόσεων. Το σύστημα κίνησης προσφέρει μέγιστη ισχύ 280 ίππων και ροπή 392 Nm. Ο κινητήρας προσφέρει γραμμική ισχύ που εξασφαλίζει υψηλή απόκριση και βέλτιστη επιτάχυνση για ακόμη περισσότερη απόλαυση στο δρόμο ή στην πίστα. Το KONA N έχει τελική ταχύτητα 240 χλμ./ώρα και μπορεί να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 5,5 δευτερόλεπτα.

Το μοντέλο είναι εξοπλισμένο με ελαφρού κράματος σφυρήλατους τροχούς 19 ιντσών, καθώς και με φρένα και ελαστικά υψηλής απόδοσης. Τα επιπλέον σημεία συγκόλλησης του αμαξώματος, τα βελτιωμένα σημεία της ανάρτησης και το ενισχυμένο πλαίσιο ενισχύουν την ακαμψία και βελτιώνουν θεαματικά τα δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου.

Το KONA N είναι εξοπλισμένο με ένα νέο σύστημα πολυμέσων 10,25 ιντσών και ψηφιακό πίνακα οργάνων επίσης 10,25 ιντσών. Διαθέτει μια αποκλειστική οθόνη head-upracing που προσθέτει μια νέα διάσταση, όπως ένα παιχνίδι μέσα από τις συναρπαστικές λειτουργίες N ή Sport. Ο νέος σχεδιασμός «N mode» του συστήματος πολυμέσων που προσφέρει μια gaming εμπειρία με ψηφιοποιημένα στοιχεία, παρέχει διάφορες πληροφορίες όπως ο χρόνος γύρου και οι χάρτες N track που βοηθούν στις καλύτερες «γραμμές» στις πίστες μαζί με άλλες πληροφορίες.

Αξίζει να σημειωθεί ότι κάθε μοντέλο N υψηλών επιδόσεων, συμπεριλαμβανομένων των i30 N, i30 Fastback N, VELOSTER N, i20 N και KONA N, έχει εξελιχθεί από εξειδικευμένους ειδικούς και έχει σχεδιαστεί στο Namyang R&D Center της Hyundai Motor. Η εξέλιξη και οι εξαντλητικές δοκιμές των μοντέλων Ν, πραγματοποιούνται στο Nurburgring της Γερμανίας, μια από τις πιο απαιτητικές πίστες στον κόσμο. Έως το 2022 η Hyundai θα επεκτείνει την γκάμα N και N Line σε 18 μοντέλα.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!