Γ.Δ.
1453.09 +0,04%
ACAG
-0,68%
5.8
BOCHGR
-0,22%
4.53
CENER
+1,10%
9.21
CNLCAP
-0,69%
7.2
DIMAND
+1,02%
7.9
NOVAL
+0,22%
2.29
OPTIMA
+0,96%
12.68
TITC
+0,51%
39.8
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+0,40%
1.5
ΑΒΕ
-2,00%
0.44
ΑΔΜΗΕ
-0,19%
2.595
ΑΚΡΙΤ
+2,17%
0.705
ΑΛΜΥ
-0,22%
4.55
ΑΛΦΑ
+0,51%
1.5875
ΑΝΔΡΟ
-0,94%
6.34
ΑΡΑΙΓ
+0,89%
10.16
ΑΣΚΟ
0,00%
2.83
ΑΣΤΑΚ
-1,96%
7
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.67
ΑΤΤΙΚΑ
+0,46%
2.2
ΒΙΟ
+0,95%
5.32
ΒΙΟΚΑ
+1,88%
1.9
ΒΙΟΣΚ
+0,63%
1.61
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
-1,80%
1.365
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,55%
18.3
ΔΑΑ
-0,08%
7.994
ΔΑΙΟΣ
-2,23%
3.5
ΔΕΗ
+1,98%
11.83
ΔΟΜΙΚ
+1,08%
2.8
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,65%
0.306
ΕΒΡΟΦ
+1,71%
1.785
ΕΕΕ
+1,24%
32.58
ΕΚΤΕΡ
+4,69%
1.832
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
+4,13%
2.27
ΕΛΛ
+0,69%
14.6
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,03%
1.958
ΕΛΠΕ
-0,82%
7.24
ΕΛΣΤΡ
-1,92%
2.04
ΕΛΤΟΝ
+0,75%
1.87
ΕΛΧΑ
+0,21%
1.884
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,42%
1.19
ΕΤΕ
-1,81%
7.698
ΕΥΑΠΣ
+1,25%
3.25
ΕΥΔΑΠ
+0,17%
5.81
ΕΥΡΩΒ
-0,93%
2.229
ΕΧΑΕ
+0,89%
4.51
ΙΑΤΡ
+2,00%
1.53
ΙΚΤΙΝ
+0,60%
0.336
ΙΛΥΔΑ
+1,27%
2
ΙΝΚΑΤ
+0,10%
4.835
ΙΝΛΙΦ
-1,05%
4.7
ΙΝΛΟΤ
+2,20%
1.02
ΙΝΤΕΚ
+0,17%
5.87
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,44%
2.52
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
+1,40%
2.9
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
+1,65%
1.23
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-1,33%
1.48
ΚΟΡΔΕ
+0,70%
0.432
ΚΟΥΑΛ
-0,85%
1.17
ΚΟΥΕΣ
+0,34%
5.88
ΚΡΙ
-0,65%
15.25
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
+0,41%
0.74
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.16
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.52
ΛΟΥΛΗ
+0,70%
2.88
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
0,00%
3.99
ΜΕΝΤΙ
-0,47%
2.1
ΜΕΡΚΟ
-5,00%
38
ΜΙΓ
-0,18%
2.85
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΟΗ
-1,36%
20.28
ΜΟΝΤΑ
+3,65%
3.69
ΜΟΤΟ
-0,74%
2.67
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
+0,56%
25.32
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.75
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.16
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
+0,18%
33.46
ΝΑΚΑΣ
+2,13%
2.88
ΝΑΥΠ
-1,70%
0.808
ΞΥΛΚ
+0,37%
0.272
ΞΥΛΠ
+9,58%
0.366
ΟΛΘ
0,00%
22
ΟΛΠ
-0,83%
29.8
ΟΛΥΜΠ
-0,85%
2.32
ΟΠΑΠ
-0,64%
15.59
ΟΡΙΛΙΝΑ
+2,01%
0.814
ΟΤΕ
-0,67%
14.75
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.36
ΠΑΙΡ
0,00%
0.992
ΠΑΠ
-0,42%
2.36
ΠΕΙΡ
0,00%
3.891
ΠΕΡΦ
+0,74%
5.43
ΠΕΤΡΟ
+2,43%
8.44
ΠΛΑΘ
+0,51%
3.94
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.7
ΠΡΔ
+8,00%
0.27
ΠΡΕΜΙΑ
+6,01%
1.27
ΠΡΟΝΤΕΑ
+2,29%
6.7
ΠΡΟΦ
0,00%
5.24
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.71
ΣΑΡ
+0,93%
10.84
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,60%
0.332
ΣΙΔΜΑ
+0,95%
1.59
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.94
ΣΠΙ
-2,31%
0.508
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
20
ΤΖΚΑ
+1,02%
1.49
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,37%
1.63
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.1
ΦΡΙΓΟ
-4,35%
0.22
ΦΡΛΚ
+2,30%
3.785
ΧΑΙΔΕ
-16,67%
0.5

Η Hyundai παρουσίασε το ολοκαίνουργιο μοντέλο KONA N

Η Hyundai παρουσίασε στις 27 Απριλίου το ολοκαίνουργιο KONA N, καθώς και τη φιλοσοφία της μάρκας N, έχοντας τη φιλοδοξία για τη δημιουργία μοντέλων υψηλών επιδόσεων.

Το KONA N προσφέρει ένα δυναμικό συνδυασμό ευελιξίας, εκρηκτικών επιδόσεων και ρυθμίσεων προσφέροντας αίσθηση πίστας. Με τεχνολογία εμπνευσμένη από το μηχανοκίνητο αθλητισμό, προσφέρει οδηγικό ενθουσιασμό, μοναδικές συγκινήσεις και εμπειρίες στην καθημερινότητα.

Εφοδιάζεται με έναν υπερτροφοδοτούμενο 2.0 T-GDI κινητήρα που συνδυάζεται με αυτόματο 8-τάχυτο κιβώτιο διπλού υγρού συμπλέκτη (N DCT). Το N DCT είναι η βελτιωμένη έκδοση του κιβωτίου 8-DCT της Hyundai, ενός οκτατάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη υγρού τύπου. Για να καταστεί κατάλληλο για τα μοντέλα Ν, το 8-DCT έχει δεχθεί πληθώρα βελτιώσεων στην αντοχή του, επιτρέποντάς του να διαχειριστεί τις απαιτήσεις των μοντέλων υψηλών επιδόσεων. Το σύστημα κίνησης προσφέρει μέγιστη ισχύ 280 ίππων και ροπή 392 Nm. Ο κινητήρας προσφέρει γραμμική ισχύ που εξασφαλίζει υψηλή απόκριση και βέλτιστη επιτάχυνση για ακόμη περισσότερη απόλαυση στο δρόμο ή στην πίστα. Το KONA N έχει τελική ταχύτητα 240 χλμ./ώρα και μπορεί να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 5,5 δευτερόλεπτα.

Το μοντέλο είναι εξοπλισμένο με ελαφρού κράματος σφυρήλατους τροχούς 19 ιντσών, καθώς και με φρένα και ελαστικά υψηλής απόδοσης. Τα επιπλέον σημεία συγκόλλησης του αμαξώματος, τα βελτιωμένα σημεία της ανάρτησης και το ενισχυμένο πλαίσιο ενισχύουν την ακαμψία και βελτιώνουν θεαματικά τα δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου.

Το KONA N είναι εξοπλισμένο με ένα νέο σύστημα πολυμέσων 10,25 ιντσών και ψηφιακό πίνακα οργάνων επίσης 10,25 ιντσών. Διαθέτει μια αποκλειστική οθόνη head-upracing που προσθέτει μια νέα διάσταση, όπως ένα παιχνίδι μέσα από τις συναρπαστικές λειτουργίες N ή Sport. Ο νέος σχεδιασμός «N mode» του συστήματος πολυμέσων που προσφέρει μια gaming εμπειρία με ψηφιοποιημένα στοιχεία, παρέχει διάφορες πληροφορίες όπως ο χρόνος γύρου και οι χάρτες N track που βοηθούν στις καλύτερες «γραμμές» στις πίστες μαζί με άλλες πληροφορίες.

Αξίζει να σημειωθεί ότι κάθε μοντέλο N υψηλών επιδόσεων, συμπεριλαμβανομένων των i30 N, i30 Fastback N, VELOSTER N, i20 N και KONA N, έχει εξελιχθεί από εξειδικευμένους ειδικούς και έχει σχεδιαστεί στο Namyang R&D Center της Hyundai Motor. Η εξέλιξη και οι εξαντλητικές δοκιμές των μοντέλων Ν, πραγματοποιούνται στο Nurburgring της Γερμανίας, μια από τις πιο απαιτητικές πίστες στον κόσμο. Έως το 2022 η Hyundai θα επεκτείνει την γκάμα N και N Line σε 18 μοντέλα.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!