Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Η Hyundai παρουσίασε το ολοκαίνουργιο μοντέλο KONA N

Η Hyundai παρουσίασε στις 27 Απριλίου το ολοκαίνουργιο KONA N, καθώς και τη φιλοσοφία της μάρκας N, έχοντας τη φιλοδοξία για τη δημιουργία μοντέλων υψηλών επιδόσεων.

Το KONA N προσφέρει ένα δυναμικό συνδυασμό ευελιξίας, εκρηκτικών επιδόσεων και ρυθμίσεων προσφέροντας αίσθηση πίστας. Με τεχνολογία εμπνευσμένη από το μηχανοκίνητο αθλητισμό, προσφέρει οδηγικό ενθουσιασμό, μοναδικές συγκινήσεις και εμπειρίες στην καθημερινότητα.

Εφοδιάζεται με έναν υπερτροφοδοτούμενο 2.0 T-GDI κινητήρα που συνδυάζεται με αυτόματο 8-τάχυτο κιβώτιο διπλού υγρού συμπλέκτη (N DCT). Το N DCT είναι η βελτιωμένη έκδοση του κιβωτίου 8-DCT της Hyundai, ενός οκτατάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη υγρού τύπου. Για να καταστεί κατάλληλο για τα μοντέλα Ν, το 8-DCT έχει δεχθεί πληθώρα βελτιώσεων στην αντοχή του, επιτρέποντάς του να διαχειριστεί τις απαιτήσεις των μοντέλων υψηλών επιδόσεων. Το σύστημα κίνησης προσφέρει μέγιστη ισχύ 280 ίππων και ροπή 392 Nm. Ο κινητήρας προσφέρει γραμμική ισχύ που εξασφαλίζει υψηλή απόκριση και βέλτιστη επιτάχυνση για ακόμη περισσότερη απόλαυση στο δρόμο ή στην πίστα. Το KONA N έχει τελική ταχύτητα 240 χλμ./ώρα και μπορεί να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 5,5 δευτερόλεπτα.

Το μοντέλο είναι εξοπλισμένο με ελαφρού κράματος σφυρήλατους τροχούς 19 ιντσών, καθώς και με φρένα και ελαστικά υψηλής απόδοσης. Τα επιπλέον σημεία συγκόλλησης του αμαξώματος, τα βελτιωμένα σημεία της ανάρτησης και το ενισχυμένο πλαίσιο ενισχύουν την ακαμψία και βελτιώνουν θεαματικά τα δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου.

Το KONA N είναι εξοπλισμένο με ένα νέο σύστημα πολυμέσων 10,25 ιντσών και ψηφιακό πίνακα οργάνων επίσης 10,25 ιντσών. Διαθέτει μια αποκλειστική οθόνη head-upracing που προσθέτει μια νέα διάσταση, όπως ένα παιχνίδι μέσα από τις συναρπαστικές λειτουργίες N ή Sport. Ο νέος σχεδιασμός «N mode» του συστήματος πολυμέσων που προσφέρει μια gaming εμπειρία με ψηφιοποιημένα στοιχεία, παρέχει διάφορες πληροφορίες όπως ο χρόνος γύρου και οι χάρτες N track που βοηθούν στις καλύτερες «γραμμές» στις πίστες μαζί με άλλες πληροφορίες.

Αξίζει να σημειωθεί ότι κάθε μοντέλο N υψηλών επιδόσεων, συμπεριλαμβανομένων των i30 N, i30 Fastback N, VELOSTER N, i20 N και KONA N, έχει εξελιχθεί από εξειδικευμένους ειδικούς και έχει σχεδιαστεί στο Namyang R&D Center της Hyundai Motor. Η εξέλιξη και οι εξαντλητικές δοκιμές των μοντέλων Ν, πραγματοποιούνται στο Nurburgring της Γερμανίας, μια από τις πιο απαιτητικές πίστες στον κόσμο. Έως το 2022 η Hyundai θα επεκτείνει την γκάμα N και N Line σε 18 μοντέλα.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!