THEPOWERGAME
Oι Ιταλοί στρέφουν το βλέμμα τους στην ηλεκτροκίνηση αφού η Alfa Romeo θα καταργήσει τη πολυδιαφημιζόμενη και ακριβή πλατφόρμα Giorgo, μια και ο κύκλος ζωής των Giulia και Stevio, φτάνει στο τέλος της, αφού δεν σχεδιάστηκαν ποτέ για ηλεκτροκίνηση.
Η είδηση προέρχεται από τα χείλη του ίδιου του νέου CEO «Jean-Philippe Imparato», ο οποίος έκανε τις δηλώσεις στους Ιταλούς δημοσιογράφους.
Όπως γράφει το caranddriver, ο Imparato είπε πως τα μελλοντικά μοντέλα της Alfa Romeo, θα χρησιμοποιούν μια μεγαλύτερη πλατφόρμα STLA από την Stellantis, που θα εξοπλίζει και τα νέα μοντέλα της Maserati.
Σύμφωνα με τους Forbes, o Imparato ισχυρίστηκε πως θα πάρουν κάθε δυνατό μέτρο, ώστε η ιταλική εταιρεία να εισέλθει στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης, αλλά πάντα με το απαραίτητο άρωμα της Alfa Romeo.
Η πλατφόρμα Giorgio, για πισωκίνητες και τετρακίνητες κατασκευές, που χρησιμοποιούσαν μέχρι σήμερα, ήταν αρκετά κοστοβόρες και τα μόνα μοντέλα πλην της Gulia και της Stelvio που χρησιμοποιούν ή θα τις χρησιμοποιήσουν στο μέλλον είναι το νέο Jeep Cherokee L και η νέα Maserati Grecale, ένα μεσαίο SUV, που αναμένεται να παρουσιαστεί μέσα στο έτος.
Ο Imparato καθυστερεί επίσης την παραγωγή της νέας Alfa Romeo Tonale, ενός plug-in hybrid που θα τοποθετείται κάτω από την Stelvio και θα έχει τα ίδιο πάτωμα με το Jeep Compass, διότι δεν είναι ικανοποιημένος από τις επιδόσεις του κινητήρα.
«Όταν η Ευρώπη επιβάλει μείωση του διοξειδίου του άνθρακα κατά 60% μέχρι το 2030, αν δεν εξηλεκτριστείς, είσαι τελειωμένος», υποστήριξε.
Η Tonale θα είναι το πρώτο ηλεκτροκίνητο της εταιρείας και πρέπει να αναβαθμιστεί, ώστε να είναι αντάξιο του ανταγωνισμού.
Το αφεντικό της Alfa Romeo δήλωσε πως όλα τα μελλοντικά μοντέλα της εταιρείας θα είναι εξηλεκτρισμένα ή αποκλειστικά ηλεκτρικά και σχεδιάζουν ήδη ένα νέο αυτοκίνητο στην Πολωνία, χωρίς να έχουν γίνει γνωστές περισσότερες λεπτομέρειες.
Οι πληροφορίες από το AutoNews αναφέρουν πως πρόκειται για να ένα μικρότερο SUV, σε σχέση με την Tonale, με πιθανό όνομα το Brennero.
Η Fiat-Chrysler δεν ανακοίνωσε ποτέ πόσα χρήματα δαπάνησε για την πλατφόρμα Giorgio, η οποία σχεδιάστηκε για να ανταγωνιστεί τα αντίστοιχα γερμανικά μοντέλα. Αρκέστηκε μόνο στο ότι ήταν κάτω από 800 εκατομμύρια ευρώ για το 2019.
Ο Imparato συμπληρώνει πως δεν χρειάζεται να αλλάζουμε στρατηγική κάθε μέρα, αλλά να διατηρούμε μια σταθερότητα. Κάνουμε τα πλάνο μας σε βάθος δεκαετίας με τα projects που έχουμε μελετήσει για πέντε χρόνια.
Και προσθέτει ότι μετά την Tonale, θα κάνει μία ετήσια παρουσίαση των σχεδίων του, που θα περιλαμβάνουν όλη τη γκάμα για τα ηλεκτρικά μοντέλα, δίχως να υποσχεθεί πράγματα που δεν μπορεί να κρατήσει.