Γ.Δ.
1482.43 +1,23%
ACAG
+0,51%
5.86
CENER
+0,94%
9.7
CNLCAP
-3,42%
7.05
DIMAND
-2,09%
8.89
NOVAL
+0,36%
2.77
OPTIMA
+1,17%
12.1
TITC
-0,16%
30.75
ΑΑΑΚ
0,00%
5.85
ΑΒΑΞ
+3,10%
1.464
ΑΒΕ
0,00%
0.457
ΑΔΜΗΕ
-0,88%
2.255
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
+3,19%
3.07
ΑΛΦΑ
+2,65%
1.7225
ΑΝΔΡΟ
+0,30%
6.62
ΑΡΑΙΓ
+0,59%
11.89
ΑΣΚΟ
+0,36%
2.79
ΑΣΤΑΚ
-4,68%
6.92
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,47%
8.64
ΑΤΤ
-25,41%
9.1
ΑΤΤΙΚΑ
-1,17%
2.54
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,87%
5.98
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.37
ΒΙΟΣΚ
+4,92%
1.385
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
-0,31%
1.63
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,44%
18.1
ΔΑΑ
+0,60%
7.998
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.06
ΔΕΗ
-0,35%
11.5
ΔΟΜΙΚ
+7,37%
3.64
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,31%
0.321
ΕΒΡΟΦ
+0,65%
1.55
ΕΕΕ
+1,65%
33.22
ΕΚΤΕΡ
+5,62%
4.32
ΕΛΒΕ
0,00%
5.5
ΕΛΙΝ
+4,65%
2.25
ΕΛΛ
+0,36%
13.95
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,48%
2.09
ΕΛΠΕ
+1,33%
7.62
ΕΛΣΤΡ
-1,75%
2.25
ΕΛΤΟΝ
-1,02%
1.752
ΕΛΧΑ
+2,05%
1.892
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+1,97%
1.295
ΕΤΕ
+1,37%
8.414
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.37
ΕΥΔΑΠ
-0,34%
5.78
ΕΥΡΩΒ
+2,33%
2.24
ΕΧΑΕ
+1,15%
4.82
ΙΑΤΡ
0,00%
1.74
ΙΚΤΙΝ
+1,95%
0.419
ΙΛΥΔΑ
+0,58%
1.73
ΙΝΚΑΤ
-0,10%
4.99
ΙΝΛΙΦ
+1,18%
5.14
ΙΝΛΟΤ
+0,80%
1.26
ΙΝΤΕΚ
+1,68%
6.07
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,48%
2.48
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.26
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.41
ΚΑΡΕΛ
-2,31%
338
ΚΕΚΡ
-5,35%
1.505
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
-0,33%
1.505
ΚΟΡΔΕ
+2,05%
0.497
ΚΟΥΑΛ
-2,12%
1.198
ΚΟΥΕΣ
+3,50%
5.33
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,44%
11.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
-1,71%
1.15
ΛΑΒΙ
-0,67%
0.894
ΛΑΜΔΑ
-0,27%
7.41
ΛΑΜΨΑ
+1,11%
36.6
ΛΑΝΑΚ
-2,06%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.37
ΛΟΥΛΗ
-1,11%
2.67
ΜΑΘΙΟ
-0,23%
0.85
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
+1,14%
2.67
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
-1,06%
3.73
ΜΙΝ
-6,35%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+2,52%
23.58
ΜΟΝΤΑ
+5,71%
3.7
ΜΟΤΟ
+3,50%
2.81
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
-0,55%
25.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
+0,77%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+1,50%
36.5
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
+1,31%
0.93
ΞΥΛΚ
-0,72%
0.276
ΞΥΛΠ
+3,40%
0.426
ΟΛΘ
-0,47%
21.2
ΟΛΠ
+1,29%
27.55
ΟΛΥΜΠ
+2,38%
2.58
ΟΠΑΠ
+1,27%
16.01
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,11%
0.899
ΟΤΕ
+2,83%
14.55
ΟΤΟΕΛ
+0,86%
11.7
ΠΑΙΡ
0,00%
1.1
ΠΑΠ
-0,42%
2.37
ΠΕΙΡ
+2,28%
3.989
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.86
ΠΛΑΘ
+4,30%
4.245
ΠΛΑΚΡ
+1,35%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,69%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-0,38%
5.18
ΡΕΒΟΙΛ
+2,37%
1.945
ΣΑΡ
+0,90%
11.18
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,58%
0.345
ΣΙΔΜΑ
+0,90%
1.675
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.9
ΣΠΙ
-0,60%
0.666
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
-0,21%
19.22
ΤΖΚΑ
0,00%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,25%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.95
ΦΡΙΓΟ
-3,67%
0.21
ΦΡΛΚ
+3,16%
4.075
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Η Honda παρουσίασε το νέο υβριδικό μοντέλο HR-Ve:HEV

Παρουσιάστηκε σήμερα, Πέμπτη 22 Απριλίου, το νέο Ηοnda HR-Ve:HEV το οποίο υιοθετεί προηγμένη υβριδική τεχνολογία με δύο ηλεκτροκινητήρες, πετυχαίνοντας συνδυασμό αποδοτικής λειτουργίας και άμεσης απόκρισης.

Με αυτό το μοντέλο ουσιαστικά επαναπροσδιορίζεται η φιλοσοφία του HR-V, με την Honda να στοχεύει σ’ ένα ελκυστικό μίγμα ξεχωριστής σχεδίασης, εξαιρετικής αποδοτικότητας και βέλτιστης πρακτικότητας. Διαθέτει χαρακτηριστικές γραμμές προσανατολισμένες προς τα εμπρός και λείες επιφάνειες, δίνοντας μια πιο καθαρή και σύγχρονη αισθητική.

Η απόσταση από το έδαφος αυξήθηκε κατά 10 mm, ενώ μειώθηκε το ύψος της οροφής κατά 20 mm συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο, με αποτέλεσμα οι σχεδιαστές να πετύχουν ένα αισθητικά άρτιο αποτέλεσμα.

Εντοπίζονται επίσης πολλές αεροδυναμικές βελτιώσεις. Ένα άνοιγμα στον εμπρός προφυλακτήρα υποστηρίζει τη δημιουργία της αερο-κουρτίνας (aircurtain) στους τροχούς, τα σπόιλερ στο πίσω τμήμα των μαρσπιέ και το αεροδυναμικό σχήμα των πίσω φώτων συμβάλλουν στη μείωση των στροβιλισμών, ενώ υποστηρίζονται από τα πίσω πλαϊνά σπόιλερ που εξομαλύνουν τη ροή του αέρα πίσω από το όχημα. Ως αποτέλεσμα, αυξάνεται η σταθερότητα και μειώνεται η κατανάλωση στις υψηλές ταχύτητες, χωρίς την προσθήκη στοιχείων που υπονομεύουν την απέριττη αισθητική.

Το εσωτερικό είναι ευρύχωρο και χαρούμενο, ενώ υψηλά είναι τα επίπεδα άνεσης και πρακτικότητας. Σε αυτό το μοντέλο αίσθηση προκαλεί το σύστημα Air Diffusion System (Σύστημα Διάχυσης Αέρα) με αεραγωγούς σχήματος L τοποθετημένους στις πάνω γωνίες του ταμπλό. Το νέο σύστημα καταργεί το μειονέκτημα των συμβατικών αεραγωγών, αφού οι επιβάτες νιώθουν συχνά άβολα όταν μια ισχυρή ροή αέρα κατευθύνεται άμεσα προς αυτούς.

Η επόμενη γενιά εμπρός καθισμάτων της Honda σταθεροποιεί καλύτερα το σώμα αποκλειστικά μέσω μαξιλαριών, καταργώντας την προηγούμενη δομή με ελατήρια, κάτι που μειώνει την κόπωση σε μεγάλα ταξίδια και αυξάνει την άνεση σε καθημερινή χρήση.

Ο αποθηκευτικός χώρος στο εσωτερικό του HR-V έχει επίσης βελτιστοποιηθεί, καθώς στο κέντρο της καμπίνας υπάρχει χώρος στην κονσόλα, ενώ προστέθηκαν και άλλοι χώροι εμπρός για μικροαντικείμενα. Για τη φόρτιση συσκευών διατίθενται μια βάση ασύρματης φόρτισης και θύρες USB μπροστά και πίσω.

Η δοκιμασμένη υβριδική τεχνολογία e:HEV προσφέρει μία απολαυστική οδηγική εμπειρία με άμεση απόκριση και εντυπωσιακή κατανάλωση καυσίμου. Αποτελείται από δύο συμπαγείς, ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες συνδεδεμένους με ένα βενζινοκινητήρα i-VTEC 1.5L, ενώ προσφέρει μέγιστη ισχύ 96 kW (131 ίππων) και μέγιστη ροπή 253Nmστις 4.500 σαλ.

Το νέο μοντέλο αναμένεται να κυκλοφορήσει στην Ευρώπη στο τέλος του έτους.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!