Γ.Δ.
1457.4 +0,34%
ACAG
0,00%
5.84
BOCHGR
-0,44%
4.52
CENER
+0,55%
9.16
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+1,02%
7.9
NOVAL
+0,22%
2.29
OPTIMA
+0,96%
12.68
TITC
0,00%
39.6
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,07%
1.51
ΑΒΕ
0,00%
0.449
ΑΔΜΗΕ
-0,77%
2.58
ΑΚΡΙΤ
+2,90%
0.71
ΑΛΜΥ
0,00%
4.56
ΑΛΦΑ
+1,49%
1.603
ΑΝΔΡΟ
-0,94%
6.34
ΑΡΑΙΓ
+0,89%
10.16
ΑΣΚΟ
+0,71%
2.85
ΑΣΤΑΚ
-1,96%
7
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.67
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.19
ΒΙΟ
+1,90%
5.37
ΒΙΟΚΑ
+0,80%
1.88
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.6
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,99%
18.38
ΔΑΑ
+0,10%
8.008
ΔΑΙΟΣ
-5,03%
3.4
ΔΕΗ
+1,38%
11.76
ΔΟΜΙΚ
+1,08%
2.8
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,97%
0.311
ΕΒΡΟΦ
+1,99%
1.79
ΕΕΕ
+0,37%
32.3
ΕΚΤΕΡ
+4,80%
1.834
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
+3,67%
2.26
ΕΛΛ
+1,03%
14.65
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,93%
1.956
ΕΛΠΕ
-0,41%
7.27
ΕΛΣΤΡ
-0,48%
2.07
ΕΛΤΟΝ
+0,75%
1.87
ΕΛΧΑ
+0,43%
1.888
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.185
ΕΤΕ
-0,36%
7.812
ΕΥΑΠΣ
+2,49%
3.29
ΕΥΔΑΠ
+0,52%
5.83
ΕΥΡΩΒ
-0,04%
2.249
ΕΧΑΕ
+1,23%
4.525
ΙΑΤΡ
+2,00%
1.53
ΙΚΤΙΝ
+0,60%
0.336
ΙΛΥΔΑ
+1,27%
2
ΙΝΚΑΤ
-0,21%
4.82
ΙΝΛΙΦ
-0,63%
4.72
ΙΝΛΟΤ
+1,20%
1.01
ΙΝΤΕΚ
-0,17%
5.85
ΙΝΤΕΡΚΟ
+1,63%
2.5
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
+1,05%
2.89
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
+1,65%
1.23
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+1,67%
1.525
ΚΟΡΔΕ
+0,70%
0.432
ΚΟΥΑΛ
-1,69%
1.16
ΚΟΥΕΣ
+2,39%
6
ΚΡΙ
-1,30%
15.15
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
+1,09%
0.745
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.16
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.52
ΛΟΥΛΗ
+0,70%
2.88
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
0,00%
3.99
ΜΕΝΤΙ
-0,47%
2.1
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
+2,63%
2.93
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΟΗ
-1,46%
20.26
ΜΟΝΤΑ
+3,65%
3.69
ΜΟΤΟ
+0,37%
2.7
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
+0,48%
25.3
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.75
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.16
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
+0,60%
33.6
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
-4,87%
0.782
ΞΥΛΚ
+0,74%
0.273
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
-1,36%
21.7
ΟΛΠ
-1,66%
29.55
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.34
ΟΠΑΠ
-0,38%
15.63
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,88%
0.805
ΟΤΕ
-0,81%
14.73
ΟΤΟΕΛ
-0,39%
10.32
ΠΑΙΡ
0,00%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
+0,62%
3.915
ΠΕΡΦ
+1,30%
5.46
ΠΕΤΡΟ
+0,24%
8.26
ΠΛΑΘ
+0,13%
3.925
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.7
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+6,01%
1.27
ΠΡΟΝΤΕΑ
+3,82%
6.8
ΠΡΟΦ
0,00%
5.24
ΡΕΒΟΙΛ
+1,46%
1.735
ΣΑΡ
+0,93%
10.84
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,90%
0.331
ΣΙΔΜΑ
+0,95%
1.59
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.94
ΣΠΙ
-5,00%
0.494
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
20
ΤΖΚΑ
+1,02%
1.49
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,24%
1.64
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.1
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.23
ΦΡΛΚ
+1,76%
3.765
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.6

Η Honda παρουσίασε το νέο υβριδικό μοντέλο HR-Ve:HEV

Παρουσιάστηκε σήμερα, Πέμπτη 22 Απριλίου, το νέο Ηοnda HR-Ve:HEV το οποίο υιοθετεί προηγμένη υβριδική τεχνολογία με δύο ηλεκτροκινητήρες, πετυχαίνοντας συνδυασμό αποδοτικής λειτουργίας και άμεσης απόκρισης.

Με αυτό το μοντέλο ουσιαστικά επαναπροσδιορίζεται η φιλοσοφία του HR-V, με την Honda να στοχεύει σ’ ένα ελκυστικό μίγμα ξεχωριστής σχεδίασης, εξαιρετικής αποδοτικότητας και βέλτιστης πρακτικότητας. Διαθέτει χαρακτηριστικές γραμμές προσανατολισμένες προς τα εμπρός και λείες επιφάνειες, δίνοντας μια πιο καθαρή και σύγχρονη αισθητική.

Η απόσταση από το έδαφος αυξήθηκε κατά 10 mm, ενώ μειώθηκε το ύψος της οροφής κατά 20 mm συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο, με αποτέλεσμα οι σχεδιαστές να πετύχουν ένα αισθητικά άρτιο αποτέλεσμα.

Εντοπίζονται επίσης πολλές αεροδυναμικές βελτιώσεις. Ένα άνοιγμα στον εμπρός προφυλακτήρα υποστηρίζει τη δημιουργία της αερο-κουρτίνας (aircurtain) στους τροχούς, τα σπόιλερ στο πίσω τμήμα των μαρσπιέ και το αεροδυναμικό σχήμα των πίσω φώτων συμβάλλουν στη μείωση των στροβιλισμών, ενώ υποστηρίζονται από τα πίσω πλαϊνά σπόιλερ που εξομαλύνουν τη ροή του αέρα πίσω από το όχημα. Ως αποτέλεσμα, αυξάνεται η σταθερότητα και μειώνεται η κατανάλωση στις υψηλές ταχύτητες, χωρίς την προσθήκη στοιχείων που υπονομεύουν την απέριττη αισθητική.

Το εσωτερικό είναι ευρύχωρο και χαρούμενο, ενώ υψηλά είναι τα επίπεδα άνεσης και πρακτικότητας. Σε αυτό το μοντέλο αίσθηση προκαλεί το σύστημα Air Diffusion System (Σύστημα Διάχυσης Αέρα) με αεραγωγούς σχήματος L τοποθετημένους στις πάνω γωνίες του ταμπλό. Το νέο σύστημα καταργεί το μειονέκτημα των συμβατικών αεραγωγών, αφού οι επιβάτες νιώθουν συχνά άβολα όταν μια ισχυρή ροή αέρα κατευθύνεται άμεσα προς αυτούς.

Η επόμενη γενιά εμπρός καθισμάτων της Honda σταθεροποιεί καλύτερα το σώμα αποκλειστικά μέσω μαξιλαριών, καταργώντας την προηγούμενη δομή με ελατήρια, κάτι που μειώνει την κόπωση σε μεγάλα ταξίδια και αυξάνει την άνεση σε καθημερινή χρήση.

Ο αποθηκευτικός χώρος στο εσωτερικό του HR-V έχει επίσης βελτιστοποιηθεί, καθώς στο κέντρο της καμπίνας υπάρχει χώρος στην κονσόλα, ενώ προστέθηκαν και άλλοι χώροι εμπρός για μικροαντικείμενα. Για τη φόρτιση συσκευών διατίθενται μια βάση ασύρματης φόρτισης και θύρες USB μπροστά και πίσω.

Η δοκιμασμένη υβριδική τεχνολογία e:HEV προσφέρει μία απολαυστική οδηγική εμπειρία με άμεση απόκριση και εντυπωσιακή κατανάλωση καυσίμου. Αποτελείται από δύο συμπαγείς, ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες συνδεδεμένους με ένα βενζινοκινητήρα i-VTEC 1.5L, ενώ προσφέρει μέγιστη ισχύ 96 kW (131 ίππων) και μέγιστη ροπή 253Nmστις 4.500 σαλ.

Το νέο μοντέλο αναμένεται να κυκλοφορήσει στην Ευρώπη στο τέλος του έτους.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!