Γ.Δ.
1397.63 0,00%
ACAG
-1,12%
5.31
BOCHGR
0,00%
4.38
CENER
+0,97%
8.32
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+1,10%
2.3
OPTIMA
-0,16%
12.74
TITC
+0,94%
37.45
ΑΑΑΚ
-9,82%
4.04
ΑΒΑΞ
0,00%
1.378
ΑΒΕ
+0,88%
0.458
ΑΔΜΗΕ
-0,64%
2.335
ΑΚΡΙΤ
-0,73%
0.68
ΑΛΜΥ
-1,64%
3.6
ΑΛΦΑ
-1,44%
1.54
ΑΝΔΡΟ
-1,25%
6.34
ΑΡΑΙΓ
+1,01%
9.54
ΑΣΚΟ
-1,18%
2.51
ΑΣΤΑΚ
+1,16%
6.98
ΑΤΕΚ
-9,86%
0.384
ΑΤΡΑΣΤ
-0,68%
8.7
ΑΤΤ
+4,75%
0.618
ΑΤΤΙΚΑ
+0,93%
2.16
ΒΙΟ
-0,19%
5.16
ΒΙΟΚΑ
-0,29%
1.735
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.375
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,93%
17.92
ΔΑΑ
+0,58%
8.026
ΔΑΙΟΣ
-2,73%
3.56
ΔΕΗ
-0,09%
11.74
ΔΟΜΙΚ
-1,64%
2.705
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-1,69%
0.291
ΕΒΡΟΦ
+1,45%
1.4
ΕΕΕ
+1,03%
33.44
ΕΚΤΕΡ
+0,42%
1.43
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
-0,76%
1.955
ΕΛΛ
-1,50%
13.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,74%
1.632
ΕΛΠΕ
-1,25%
6.715
ΕΛΣΤΡ
+0,99%
2.04
ΕΛΤΟΝ
+2,80%
1.838
ΕΛΧΑ
+1,56%
1.828
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,89%
1.12
ΕΤΕ
-1,68%
6.918
ΕΥΑΠΣ
+0,64%
3.15
ΕΥΔΑΠ
-0,87%
5.7
ΕΥΡΩΒ
-0,83%
2.023
ΕΧΑΕ
0,00%
4.31
ΙΑΤΡ
+0,33%
1.53
ΙΚΤΙΝ
-0,65%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
-1,72%
1.715
ΙΝΚΑΤ
+0,85%
4.73
ΙΝΛΙΦ
-1,17%
4.24
ΙΝΛΟΤ
-0,34%
0.877
ΙΝΤΕΚ
+0,18%
5.65
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,24%
0.972
ΙΝΤΚΑ
+0,57%
2.635
ΚΑΡΕΛ
+0,60%
338
ΚΕΚΡ
+2,56%
1.2
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-1,69%
1.455
ΚΟΡΔΕ
+5,82%
0.418
ΚΟΥΑΛ
+1,58%
1.026
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.56
ΚΡΙ
-1,74%
14.1
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
-1,95%
0.904
ΛΑΒΙ
-0,55%
0.722
ΛΑΜΔΑ
-1,51%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.85
ΛΕΒΚ
-3,91%
0.246
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,73%
2.72
ΜΑΘΙΟ
-8,92%
0.592
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+3,48%
2.08
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-0,83%
3
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,67%
19.19
ΜΟΝΤΑ
-4,21%
3.64
ΜΟΤΟ
+2,43%
2.525
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+0,66%
24.36
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.69
ΜΠΡΙΚ
-0,96%
2.07
ΜΠΤΚ
-8,06%
0.57
ΜΥΤΙΛ
+0,25%
31.48
ΝΑΚΑΣ
+1,37%
2.96
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
-0,79%
0.252
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,96%
21
ΟΛΠ
-0,67%
29.8
ΟΛΥΜΠ
-1,30%
2.27
ΟΠΑΠ
+2,16%
15.63
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.791
ΟΤΕ
+1,07%
15.17
ΟΤΟΕΛ
-1,17%
10.12
ΠΑΙΡ
+1,64%
0.99
ΠΑΠ
-0,43%
2.32
ΠΕΙΡ
-1,46%
3.577
ΠΕΡΦ
0,00%
5.28
ΠΕΤΡΟ
+0,77%
7.84
ΠΛΑΘ
+0,25%
3.975
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
-4,00%
0.24
ΠΡΕΜΙΑ
+0,34%
1.176
ΠΡΟΝΤΕΑ
-0,81%
6.15
ΠΡΟΦ
-1,57%
5.02
ΡΕΒΟΙΛ
+1,27%
1.6
ΣΑΡ
-1,85%
10.62
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,21%
0.327
ΣΙΔΜΑ
-1,63%
1.505
ΣΠΕΙΣ
-0,36%
5.58
ΣΠΙ
+1,19%
0.51
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
19.79
ΤΖΚΑ
-3,55%
1.36
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.618
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,56%
3.55
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

Stellantis: Σκέψεις για κατασκευή κινεζικών αυτοκινήτων στην Ιταλία

Ο όμιλος Stellantis προκειμένου να αξιοποιήσει τη δυναμικότητα των εργοστασίων κατασκευής αυτοκινήτων τα οποία διαθέτει στην Ιταλία, εξετάζει το ενδεχόμενο να κατασκευάζει και κινέζικα αυτοκίνητα.

Συγκεκριμένα, η πρότασή του προς την κινέζικη αυτοκινητοβιομηχανία Leapmotor είναι να κατασκευάζει στην Ιταλία έως και 150.000 αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα (EV) χαμηλού κόστους ετησίως. Η Leapmotor είναι συνεργάτης του ομίλου Stellantis και τα κινέζικα αυτοκίνητα θα κατασκευάζονται στο ιστορικό εργοστάσιο της Fiat στο Mirafiori στο Τορίνο. Στη συνέχεια τα κινέζικα αυτοκίνητα θα πωλούνται από τους ευρωπαίους αντιπροσώπους του ομίλου Stellantis, αναφέρει το Automotive News Europe.

Η παραγωγή θα μπορούσε να ξεκινήσει το συντομότερο το 2026 ή το 2027, ανέφεραν πηγές που γνωρίζουν το θέμα στο Automotive News Europe.

Ο όμιλος Stellantis συμφώνησε τον Οκτώβριο του 2023 να αγοράσει το 21% της Leapmotor για 1,5 δισ. ευρώ και ίδρυσε μια κοινή επιχείρηση με έδρα την Ολλανδία με την ονομασία Leapmotor International που ελέγχεται από τον όμιλο Stellantis.

Ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Stellantis, Κάρλος Ταβάρες, δήλωσε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία θα μπορούσε να κατασκευάσει αυτοκίνητα Leapmotor στην Ιταλία, εάν υπάρχει ένα καλό επιχειρηματικό πρόγραμμα. «Εξαρτάται από εμάς, την ανταγωνιστικότητά μας ως προς το κόστος και την ποιότητα. Θα εναπόκειται σε εμάς να εκμεταλλευτούμε αυτήν την ευκαιρία κάποια στιγμή», δήλωσε ο Ταβάρες.

Με την προσθήκη της κινέζικης μάρκας Leapmotor, ο όμιλος Stellantis πρόσθεσε την 15η μάρκα στο χαρτοφυλάκιο του. Η γκάμα της Leapmotor, διαθέτει αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα χαμηλού κόστους.

Το εργοστάσιο του Mirafiori είναι ένα από τα παλαιότερα εργοστάσια αυτοκινήτων της Ευρώπης και κάποτε ήταν ένα από τα μεγαλύτερα, κατασκευάζοντας εμβληματικά μοντέλα όπως το αρχικό Fiat 600 και το Fiat 500. Επί του παρόντος κατασκευάζει μοντέλα Maserati και το ηλεκτρικό χάτσμπακ Fiat 500.

Η προσθήκη 150.000 μονάδων από τη Leapmotor στο Mirafiori θα βοηθούσε τον όμιλο Stellantis να εκπληρώσει τη δέσμευσή του προς την ιταλική κυβέρνηση να αυξήσει την παραγωγή της αυτοκινητοβιομηχανίας στη χώρα σε ένα εκατομμύριο οχήματα μέχρι το τέλος της δεκαετίας, από 750.000 πέρσι.

Η κατασκευή των αυτοκινήτων της Leapmotor στο Mirafiori θα βοηθούσε την κινεζική εταιρεία να αποφύγει πιθανούς τιμωρητικούς δασμούς που θα μπορούσε να επιβάλει η Ευρωπαϊκή Ένωση στις κινεζικές εισαγωγές αυτοκινήτων. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει ξεκινήσει έρευνα σχετικά με τις επιδοτήσεις της κινεζικής κυβέρνησης για τα ηλεκτρικά οχήματα και την ποσότητα του CO2 που εκπέμπεται κατά την διάρκεια της κατασκευής τους.

Η Leapmotor είναι μια από τις μικρότερες αυτοκινητοβιομηχανίες της Κίνας, αλλά σχεδιάζει να κυκλοφορήσει πέντε μοντέλα με παγκόσμιο προσανατολισμό τα επόμενα δύο χρόνια. Η εταιρεία παρουσίασε το ηλεκτρικό SUV C10, το πρώτο της μοντέλο που αναπτύχθηκε για τις διεθνείς αγορές, στην έκθεση αυτοκινήτου IAA Mobility στο Μόναχο τον Σεπτέμβριο του 2023. Η Leapmotor πουλά επί του παρόντος το ηλεκτρικό μίνι αυτοκίνητο T03 στη Γαλλία μέσω ενός τοπικού εισαγωγέα.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!