Γ.Δ.
1401.58 +0,28%
ACAG
-0,37%
5.35
BOCHGR
-0,46%
4.36
CENER
+1,94%
8.4
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+1,54%
2.31
OPTIMA
-0,31%
12.72
TITC
+1,48%
37.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,31%
1.396
ΑΒΕ
+1,32%
0.46
ΑΔΜΗΕ
-0,21%
2.345
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
-2,05%
1.5305
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.38
ΑΡΑΙΓ
+1,43%
9.58
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
-0,23%
8.74
ΑΤΤ
+4,07%
0.614
ΑΤΤΙΚΑ
+1,40%
2.17
ΒΙΟ
+0,39%
5.19
ΒΙΟΚΑ
+0,86%
1.755
ΒΙΟΣΚ
-0,73%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
+1,15%
1.315
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,82%
17.9
ΔΑΑ
+0,13%
7.99
ΔΑΙΟΣ
-1,64%
3.6
ΔΕΗ
-0,85%
11.65
ΔΟΜΙΚ
-1,82%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,03%
0.29
ΕΒΡΟΦ
+2,17%
1.41
ΕΕΕ
+1,93%
33.74
ΕΚΤΕΡ
+1,54%
1.446
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
+0,51%
1.98
ΕΛΛ
-1,87%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,74%
1.632
ΕΛΠΕ
-1,84%
6.675
ΕΛΣΤΡ
+1,49%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+2,80%
1.838
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
-1,59%
6.924
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.14
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
-0,20%
2.036
ΕΧΑΕ
-0,23%
4.3
ΙΑΤΡ
+0,98%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-0,65%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
-0,29%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+1,28%
4.75
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+1,14%
0.89
ΙΝΤΕΚ
+0,53%
5.67
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,04%
0.974
ΙΝΤΚΑ
+1,15%
2.65
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-2,03%
1.45
ΚΟΡΔΕ
+3,80%
0.41
ΚΟΥΑΛ
+0,99%
1.02
ΚΟΥΕΣ
-0,72%
5.52
ΚΡΙ
-0,35%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,22%
0.924
ΛΑΒΙ
-0,96%
0.719
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.27
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-3,53%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,37%
2.73
ΜΑΘΙΟ
-8,62%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+0,50%
2.02
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,82%
2.97
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,62%
19.2
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
-0,61%
2.45
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,90%
24.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.7
ΜΠΡΙΚ
-0,48%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,96%
31.7
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
+0,79%
0.256
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.9
ΟΛΠ
-0,50%
29.85
ΟΛΥΜΠ
-2,17%
2.25
ΟΠΑΠ
+3,27%
15.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+1,33%
15.21
ΟΤΟΕΛ
-1,37%
10.1
ΠΑΙΡ
-2,26%
0.952
ΠΑΠ
+2,15%
2.38
ΠΕΙΡ
-1,13%
3.589
ΠΕΡΦ
+1,89%
5.38
ΠΕΤΡΟ
+1,03%
7.86
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,59%
5.13
ΡΕΒΟΙΛ
+0,95%
1.595
ΣΑΡ
-0,92%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,21%
0.327
ΣΙΔΜΑ
-0,33%
1.525
ΣΠΕΙΣ
+0,71%
5.64
ΣΠΙ
+2,78%
0.518
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
+0,71%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,56%
3.55
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

Η Audi παρουσιάζει το πολυτελές sportback A6 e-tron concept στη Σαγκάη

Η Audi έχει εξαγγείλει μία «ηλεκτρική επανάσταση», την οποία θα παρουσιάσει στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Σαγκάης, που μόλις άνοιξε τις πύλες της. Στο περίπτερό της θα αποκαλύψει το Audi A6 e-tron concept. Πρόκειται για ένα πλήρως ηλεκτρικό πολυτελές sportback, πρόδρομος μιας καινοτόμου γκάμας αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων παραγωγής.

Το Audi A6, ως μοντέλο, έχει ένδοξη ιστορία στη γκάμα της μάρκας. Από το 1968 που λανσαρίστηκε, έως και το 1994, ήταν γνωστό ως Audi 100. Αρχικά το sedan, στη συνέχεια το Avant σε wagon αμάξωμα, στη συνέχεια το περιπετειώδες all road, με το sportback, το οποίο παρουσιάστηκε ως το A7, να ολοκληρώνει τη γκάμα. Μία πλήρως υβριδική έκδοση που κυκλοφόρησε το 2011, ήταν προάγγελος για το τρέχον Audi A6 TFSI e, που έκανε το ντεμπούτο του το 2019, με plug-in υβριδικό κινητήριο σύστημα και μια ηλεκτρική αυτονομία έως και 91 χιλιόμετρα (WLTP).

Σε αντίθεση με το τελευταίο, το concept του Audi A6 e-tron που εκτίθεται στη Σαγκάη βασίζεται αποκλειστικά στην ηλεκτρική ενέργεια, με βάση τη μελλοντική πλατφόρμα PPE που αναπτύχθηκε υπό την ηγεσία της Audi. Ταυτόχρονα, αντιπροσωπεύει επίσης μια εντελώς νέα σχεδιαστική προσέγγιση. Το αμάξωμα έχει μήκος 4,96 μέτρα, πλάτος 1,96 μέτρα και ύψος 1,44 μέτρα. Το εξωτερικό δίνει μία σαφή ιδέα για τα μελλοντικά μοντέλα παραγωγής της Audi και παρέχει ξεκάθαρες ενδείξεις για το πόσο δυναμική και κομψή θα είναι η ηλεκτροκίνητη κατηγορία πολυτελείας, από τη μάρκα με τα τέσσερα δαχτυλίδια. Το Α6 πάντα διακρινόταν για την αεροδυναμική του. Το Audi A6 e-tron concept, με αεροδυναμικό συντελεστή Cd μόλις 0,22, προϊδεάζει δυναμικά τόσο για τον προσανατολισμό του μοντέλου σε θέματα επιδόσεων όσο και για τον υψηλό βαθμό ενεργειακής απόδοσης.

Έχει αυτονομία άνω των 700 χιλιομέτρων και επιταχύνει από 0 έως 100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από τέσσερα δευτερόλεπτα. Δύο ηλεκτροκινητήρες συνολικής ισχύος 350 kW (476 ίπποι) και ροπή 800 Nm, σε συνδυασμό με τεχνολογία 800 Volt που επιτρέπει φόρτιση με έως και 270 kW, επιτρέπουν ανεφοδιασμό με ενέργεια σε μόνο 10 λεπτά για τη φόρτιση μιας άδειας μπαταρίας με ενέργεια για αυτονομία πάνω των 300 χιλιομέτρων, ενώ σε λιγότερο από 25 λεπτά, η 100 kWh μπαταρία του Audi A6 e-tron μπορεί να φορτιστεί από το 5% στο 80% της χωρητικότητάς της.

Πηγή: ΑΠΕ- ΜΠΕ

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!