THEPOWERGAME
Η Peugeot θα παρουσιάσει το νέο της σήμα με το «λιοντάρι» στη Διεθνή Έκθεση της Σαγκάης 2021, ενώ παράλληλα θα παρουσιάσει τη νέα της στρατηγική που την τοποθετεί ως μάρκα εμπιστοσύνης, με προϊόντα εστιασμένα ιδιαίτερα στο design.
Από το 1850, η Peugeot είχε δέκα επιτυχημένα λογότυπα και σε όλα απεικονιζόταν το εμβληματικό λιοντάρι.
Το νέο, ποιοτικό και κομψό σήμα δημιουργήθηκε από το Peugeot Design Lab, το παγκόσμιο εργαστήριο βιομηχανικού σχεδιασμού της μάρκας.
Η Peugeot, αφού ανανέωσε εντελώς τα οχήματά της τα τελευταία δέκα χρόνια, επανασχεδιάζει τώρα και το λογότυπό της με τρόπο που να συνάδει με τα προϊόντα της, σηματοδοτώντας τη μετάβαση της μάρκας στην premium κατηγορία.
Το νέο σήμα θα εμφανιστεί σε όλα τα καινούργια μοντέλα και έχει σχεδιαστεί για να χρησιμοποιείται σε όλες τις εκθέσεις αυτοκινήτων, εγκαταστάσεις κλπ καθώς και σε όλες τις ψηφιακές πλατφόρμες. Μέσα στη φετινή χρονιά, η αυτοκινητοβιομηχανία θα παρουσιάσει επίσης μια κολεξιόν lifestyle: ενδύματα, δερμάτινα είδη, ηλεκτρονικά αξεσουάρ και γραφική ύλη.
Τα μοντέλα της ξεχωρίζουν για το design, την ποιότητα, τον δυναμισμό και την συνδεσιμότητα. Οι φίλοι της αυτοκίνησης θα μπορούν να δουν από σήμερα μέχρι και τις 28 Απριλίου ολόκληρη την γκάμα της γαλλικής εταιρείας.
Τέλος, αναφέρεται πως στο περίπτερο της αυτοκινητοβιομηχανίας θα υπάρχουν και τα εξηλεκτρισμένα μοντέλα e-2008 SUV, το νέο 4008 PHEV 4WD SUV και το 508 L PHEV saloon.