Γ.Δ.
1452.5 -0,26%
ACAG
+0,52%
5.84
BOCHGR
0,00%
4.54
CENER
-0,11%
9.11
CNLCAP
-2,68%
7.25
DIMAND
-2,25%
7.82
NOVAL
-0,65%
2.285
OPTIMA
-2,33%
12.56
TITC
-1,00%
39.6
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-2,23%
1.494
ΑΒΕ
+0,22%
0.449
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.6
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.69
ΑΛΜΥ
-0,87%
4.56
ΑΛΦΑ
-0,47%
1.5795
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
-1,66%
10.07
ΑΣΚΟ
0,00%
2.83
ΑΣΤΑΚ
-3,51%
7.14
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.67
ΑΤΤΙΚΑ
-1,35%
2.19
ΒΙΟ
-3,30%
5.27
ΒΙΟΚΑ
-0,27%
1.865
ΒΙΟΣΚ
-0,62%
1.6
ΒΙΟΤ
-3,01%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
18.2
ΔΑΑ
0,00%
8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
-0,60%
11.6
ΔΟΜΙΚ
-4,32%
2.77
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.308
ΕΒΡΟΦ
-1,96%
1.755
ΕΕΕ
-0,74%
32.18
ΕΚΤΕΡ
-1,02%
1.75
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
+2,83%
2.18
ΕΛΛ
+1,75%
14.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.938
ΕΛΠΕ
+0,27%
7.3
ΕΛΣΤΡ
+0,97%
2.08
ΕΛΤΟΝ
-1,07%
1.856
ΕΛΧΑ
-0,74%
1.88
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.185
ΕΤΕ
+0,80%
7.84
ΕΥΑΠΣ
-0,62%
3.21
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,63%
2.25
ΕΧΑΕ
-1,54%
4.47
ΙΑΤΡ
-3,23%
1.5
ΙΚΤΙΝ
-0,30%
0.334
ΙΛΥΔΑ
-0,25%
1.975
ΙΝΚΑΤ
+1,05%
4.83
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.75
ΙΝΛΟΤ
+2,46%
0.998
ΙΝΤΕΚ
+0,17%
5.86
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,50%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-0,35%
2.86
ΚΑΡΕΛ
-1,18%
336
ΚΕΚΡ
+1,26%
1.21
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.5
ΚΟΡΔΕ
-0,46%
0.429
ΚΟΥΑΛ
+1,72%
1.18
ΚΟΥΕΣ
+0,17%
5.86
ΚΡΙ
+0,33%
15.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
-0,27%
0.737
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
-3,80%
1.52
ΛΟΥΛΗ
-0,69%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
+1,79%
3.99
ΜΕΝΤΙ
-1,86%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-1,21%
2.855
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,78%
20.56
ΜΟΝΤΑ
-1,11%
3.56
ΜΟΤΟ
-0,37%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-0,79%
25.18
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.75
ΜΠΡΙΚ
+0,93%
2.16
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
-1,18%
33.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
+0,24%
0.822
ΞΥΛΚ
0,00%
0.271
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
22
ΟΛΠ
-0,17%
30.05
ΟΛΥΜΠ
+1,30%
2.34
ΟΠΑΠ
-0,25%
15.69
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,63%
0.798
ΟΤΕ
+0,61%
14.85
ΟΤΟΕΛ
-1,33%
10.36
ΠΑΙΡ
+3,33%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-1,04%
3.891
ΠΕΡΦ
+0,19%
5.39
ΠΕΤΡΟ
-1,20%
8.24
ΠΛΑΘ
-0,25%
3.92
ΠΛΑΚΡ
+2,08%
14.7
ΠΡΔ
+8,70%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+1,53%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
-5,07%
6.55
ΠΡΟΦ
+0,77%
5.24
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.71
ΣΑΡ
+0,19%
10.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.334
ΣΙΔΜΑ
+1,61%
1.575
ΣΠΕΙΣ
+1,71%
5.94
ΣΠΙ
+0,39%
0.52
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
+0,96%
20.02
ΤΖΚΑ
-1,67%
1.475
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-0,61%
8.1
ΦΡΙΓΟ
+4,55%
0.23
ΦΡΛΚ
-1,86%
3.7
ΧΑΙΔΕ
+1,69%
0.6

Toyota: Στοχεύει στην παραγωγή 10,3 εκατ. οχημάτων το 2024

Η Toyota Motor σχεδιάζει να παραγάγει περίπου 10,3 εκατομμύρια οχήματα παγκοσμίως το 2024, ανανεώνοντας το ρεκόρ ετήσιας παραγωγής της για δεύτερη συνεχή χρονιά, αναφέρει σε δημοσίευμά της η οικονομική εφημερίδα Nikkei.

Η Toyota ετοιμάζεται να αυξήσει την παραγωγή χάρη στις ισχυρές πωλήσεις υβριδικών οχημάτων. Η έλλειψη ημιαγωγών αυτοκινήτων και άλλων εξαρτημάτων επίσης αμβλύνεται, ανέφερε η Nikkei. Για το ημερολογιακό έτος έως τον Δεκέμβριο, η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο, με βάση τις πωλήσεις, στοχεύει να παράξει 3,4 εκατ. οχήματα στην Ιαπωνία και 6,9 εκατ. στο εξωτερικό, σημειώνει το δημοσίευμα. Στα νούμερα αυτά περιλαμβάνεται και η πολυτελής μάρκα αυτοκινήτων Lexus.

Η έκθεση δεν ήταν κάτι που είχε ανακοινώσει η εταιρεία, δήλωσε εκπρόσωπος της Toyota χωρίς να σχολιάσει περαιτέρω. Η Toyota θα στοχεύσει σε ετήσια παραγωγή άνω των 10,5 εκατ. οχημάτων, ανέφερε η Nikkei. Πρόσθεσε ότι η εταιρεία έθεσε τα επίπεδα παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων σε περίπου 250.000 οχήματα το 2024 και 600.000 μονάδες το 2025.

Η Toyota παρήγαγε 9,2 εκατ. οχήματα κατά τους πρώτους 11 μήνες του 2023, όπως ανέφερε τον περασμένο μήνα. Περίπου το ένα τρίτο των οχημάτων που πούλησε παγκοσμίως κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου ήταν υβριδικά βενζινοηλεκτρικά οχήματα.

Toyota: Το σκάνδαλο ασφαλείας και η κρίση εμπιστοσύνης

Υπενθυμίζεται, ότι μέσα στο μήνα ξέσπασε σκάνδαλο στην αυτοκινητοβιομηχανία με την Toyota να σταματά τις παραδόσεις των Daihatsu – θυγατρική της εταιρεία – και τώρα να αντιμετωπίζει κυβερνητική έφοδο στα γραφεία της – μετά από έρευνα που διαπίστωσε ότι τα περισσότερα από τα οχήματά της δεν είχαν ελεγχθεί σωστά για την ασφάλεια σύγκρουσης. Η αυτοκινητοβιομηχανία υποσχέθηκε θεμελιώδη μεταρρύθμιση, μετά το σκάνδαλο ότι τα περισσότερα από τα οχήματά της Daihatsu δεν είχαν ελεγχθεί σωστά για την ασφάλειά τους σε περίπτωση σύγκρουσης.

Η κατάσταση παρουσιάζει κρίση εμπιστοσύνης όχι μόνο για τη Τoyota. η οποία υπέστη ένα άλλο σκάνδαλο πέρυσι με την άλλη μεγάλη μονάδα της Hino Motors Ltd., αλλά και για την αυτοκινητοβιομηχανία της χώρας. «Δημιουργεί πραγματικά έκπληξη», δήλωσε ο ανώτερος αναλυτής αυτοκινήτων του Bloomberg Intelligence, Tatsuo Yoshida, προσθέτοντας ότι μπορεί να χρειαστεί να αναστείλει την παραγωγή και η Daihatsu λόγω του χρόνου που μπορεί να χρειαστεί για να αποκτήσει εκ νέου τις πιστοποιήσεις που αποκτήθηκαν με δόλο. «Η Toyota δεν θα απαλλαγεί από την ευθύνη εποπτείας της διοίκησης».

Η έρευνα επικεντρώνεται στη μονάδα ελέγχου των αερόσακων των αυτοκινήτων και διαπίστωσε ότι αυτοί που χρησιμοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια των δοκιμών πρόσκρουσης ήταν διαφορετικοί από αυτούς που χρησιμοποιούνται στα αυτοκίνητα που πωλούνται στο κοινό. Ενώ αυτές οι άλλες μονάδες δοκιμών βρέθηκαν αργότερα να πληρούν τα βιομηχανικά πρότυπα, τα αποτελέσματα των δοκιμών πλευρικής σύγκρουσης των μοντέλων Daihatsu Cast και Toyota Pixis «ενδέχεται να μην συμμορφώνονται με τα πρότυπα που θεσπίζει ο νόμος», δήλωσε η Toyota.

Η Daihatsu παραδέχτηκε τον Απρίλιο ότι παραποίησε τα αποτελέσματα των δοκιμών πρόσκρουσης σε 88.000 αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν στην Ταϊλάνδη και τη Μαλαισία και πωλήθηκαν εντός του περασμένου έτους. Η Daihatsu παρήγαγε περισσότερα από 1,7 εκατομμύρια οχήματα παγκοσμίως το 2022, εκ των οποίων περίπου τα μισά κατασκευάστηκαν στην Ιαπωνία. Κατέχει περίπου 30% μερίδιο αγοράς για τα αυτοκίνητα kei – οχήματα μικρού μεγέθους, καθιστώντας την ηγέτη του κλάδου μαζί με την ανταγωνίστρια Suzuki.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!