Γ.Δ.
1549.32 -0,09%
ACAG
-1,17%
5.91
AEM
+0,61%
4.6245
BOCHGR
+0,40%
5.08
CENER
-0,94%
9.51
CNLCAP
0,00%
7.15
DIMAND
+1,49%
8.2
EVR
+2,01%
1.52
NOVAL
-1,01%
2.445
OPTIMA
0,00%
13.4
TITC
+4,10%
45.7
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
-2,53%
1.93
ΑΒΕ
-0,22%
0.46
ΑΔΜΗΕ
+0,37%
2.68
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.76
ΑΛΜΥ
+3,48%
4.315
ΑΛΦΑ
-1,44%
1.784
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.48
ΑΡΑΙΓ
0,00%
10.87
ΑΣΚΟ
-0,61%
3.27
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.3
ΑΤΕΚ
+9,73%
1.24
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-2,64%
0.738
ΑΤΤΙΚΑ
-1,23%
2.4
ΒΙΟ
-1,80%
6.01
ΒΙΟΚΑ
-1,35%
1.83
ΒΙΟΣΚ
+0,33%
1.525
ΒΙΟΤ
+9,57%
0.252
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+1,71%
2.38
ΓΕΒΚΑ
+2,10%
1.46
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,19%
18.68
ΔΑΑ
-0,12%
8.57
ΔΑΙΟΣ
-1,16%
3.4
ΔΕΗ
-0,60%
13.19
ΔΟΜΙΚ
+1,12%
2.715
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+2,12%
0.337
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.925
ΕΕΕ
-0,89%
33.4
ΕΚΤΕΡ
-0,22%
1.776
ΕΛΒΕ
+3,77%
5.5
ΕΛΙΝ
-1,82%
2.16
ΕΛΛ
-0,34%
14.45
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,89%
2.24
ΕΛΠΕ
+0,27%
7.49
ΕΛΣΤΡ
-0,44%
2.25
ΕΛΤΟΝ
+0,90%
1.8
ΕΛΧΑ
-0,71%
2.095
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,84%
1.175
ΕΤΕ
-0,07%
8.38
ΕΥΑΠΣ
+1,20%
3.38
ΕΥΔΑΠ
+3,04%
6.1
ΕΥΡΩΒ
-0,62%
2.423
ΕΧΑΕ
0,00%
4.965
ΙΑΤΡ
+1,05%
1.92
ΙΚΤΙΝ
+0,14%
0.352
ΙΛΥΔΑ
+2,60%
1.775
ΙΝΚΑΤ
-0,58%
5.15
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.0055
ΙΝΛΙΦ
+1,75%
4.64
ΙΝΛΟΤ
-0,37%
1.064
ΙΝΤΕΚ
-1,48%
6.01
ΙΝΤΕΤ
+1,32%
1.15
ΙΝΤΚΑ
-1,11%
3.11
ΚΑΡΕΛ
-1,80%
328
ΚΕΚΡ
-1,09%
1.355
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.74
ΚΟΡΔΕ
+1,33%
0.457
ΚΟΥΑΛ
-1,43%
1.38
ΚΟΥΕΣ
+2,27%
6.32
ΚΡΙ
+1,58%
16.05
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.75
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1
ΛΑΒΙ
+1,05%
0.865
ΛΑΜΔΑ
+0,14%
6.96
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.276
ΛΕΒΠ
+2,38%
0.258
ΛΟΓΟΣ
+8,02%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,62%
3.23
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.666
ΜΕΒΑ
0,00%
3.85
ΜΕΝΤΙ
+2,63%
2.34
ΜΕΡΚΟ
+2,07%
39.4
ΜΙΓ
0,00%
2.895
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΟΗ
-1,02%
21.36
ΜΟΝΤΑ
-1,33%
3.7
ΜΟΤΟ
-0,35%
2.85
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.66
ΜΠΕΛΑ
+1,87%
26.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,80%
3.79
ΜΠΡΙΚ
+2,17%
2.35
ΜΠΤΚ
+9,22%
0.77
ΜΥΤΙΛ
+0,23%
34.76
ΝΑΚΑΣ
+3,16%
3.26
ΝΑΥΠ
-0,25%
0.786
ΞΥΛΚ
+2,51%
0.286
ΞΥΛΠ
0,00%
0.316
ΟΛΘ
-0,37%
27.3
ΟΛΠ
-0,66%
29.9
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.57
ΟΠΑΠ
+0,18%
16.56
ΟΡΙΛΙΝΑ
-2,61%
0.783
ΟΤΕ
-1,88%
14.6
ΟΤΟΕΛ
-0,91%
10.94
ΠΑΙΡ
+3,94%
1.055
ΠΑΠ
+0,78%
2.57
ΠΕΙΡ
-1,55%
4.381
ΠΕΡΦ
0,00%
5.5
ΠΕΤΡΟ
-0,24%
8.18
ΠΛΑΘ
+1,75%
4.07
ΠΛΑΚΡ
+1,36%
14.9
ΠΡΔ
0,00%
0.376
ΠΡΕΜΙΑ
+0,79%
1.272
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+1,34%
5.3
ΡΕΒΟΙΛ
-0,30%
1.69
ΣΑΡ
-0,87%
11.4
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.36
ΣΙΔΜΑ
-0,32%
1.555
ΣΠΕΙΣ
+0,69%
5.84
ΣΠΙ
+1,33%
0.608
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
+0,33%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,59%
1.7
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
-0,65%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+5,53%
0.21
ΦΡΛΚ
+0,12%
4.105
ΧΑΙΔΕ
-0,73%
0.68

Toyota: Το σκάνδαλο ασφαλείας και η κρίση εμπιστοσύνης

Σκάνδαλο στην αυτοκινητοβιομηχανία με την Toyota να σταματά τις παραδόσεις των Daihatsu – θυγατρική της εταιρεία – και τώρα να αντιμετωπίζει κυβερνητική έφοδο στα γραφεία της – μετά από έρευνα που διαπίστωσε ότι τα περισσότερα από τα οχήματά της δεν είχαν ελεγχθεί σωστά για την ασφάλεια σύγκρουσης. Η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία του κόσμου υποσχέθηκε θεμελιώδη μεταρρύθμιση, μετά το σκάνδαλο ότι τα περισσότερα από τα οχήματά της Daihatsu δεν είχαν ελεγχθεί σωστά για την ασφάλειά τους σε περίπτωση σύγκρουσης.

Η κατάσταση παρουσιάζει κρίση εμπιστοσύνης όχι μόνο για τη Τoyota. η οποία υπέστη ένα άλλο σκάνδαλο πέρυσι με την άλλη μεγάλη μονάδα της Hino Motors Ltd., αλλά και για την αυτοκινητοβιομηχανία της χώρας.

«Δημιουργεί πραγματικά έκπληξη», δήλωσε ο ανώτερος αναλυτής αυτοκινήτων του Bloomberg Intelligence, Tatsuo Yoshida, προσθέτοντας ότι μπορεί να χρειαστεί να αναστείλει την παραγωγή και η Daihatsu λόγω του χρόνου που μπορεί να χρειαστεί για να αποκτήσει εκ νέου τις πιστοποιήσεις που αποκτήθηκαν με δόλο. «Η Toyota δεν θα απαλλαγεί από την ευθύνη εποπτείας της διοίκησης».

Η έρευνα επικεντρώνεται στη μονάδα ελέγχου των αερόσακων των αυτοκινήτων και διαπίστωσε ότι αυτοί που χρησιμοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια των δοκιμών πρόσκρουσης ήταν διαφορετικοί από αυτούς που χρησιμοποιούνται στα αυτοκίνητα που πωλούνται στο κοινό. Ενώ αυτές οι άλλες μονάδες δοκιμών βρέθηκαν αργότερα να πληρούν τα βιομηχανικά πρότυπα, τα αποτελέσματα των δοκιμών πλευρικής σύγκρουσης των μοντέλων Daihatsu Cast και Toyota Pixis «ενδέχεται να μην συμμορφώνονται με τα πρότυπα που θεσπίζει ο νόμος», δήλωσε η Toyota.

Η Daihatsu παραδέχτηκε τον Απρίλιο ότι παραποίησε τα αποτελέσματα των δοκιμών πρόσκρουσης σε 88.000 αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν στην Ταϊλάνδη και τη Μαλαισία και πωλήθηκαν εντός του περασμένου έτους.

Η Daihatsu παρήγαγε περισσότερα από 1,7 εκατομμύρια οχήματα παγκοσμίως το 2022, εκ των οποίων περίπου τα μισά κατασκευάστηκαν στην Ιαπωνία. Κατέχει περίπου 30% μερίδιο αγοράς για τα αυτοκίνητα kei – οχήματα μικρού μεγέθους, καθιστώντας την ηγέτη του κλάδου μαζί με την ανταγωνίστρια Suzuki.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!