Γ.Δ.
1440.52 +0,33%
ACAG
-0,17%
5.86
CENER
+1,12%
9.96
CNLCAP
0,00%
7.3
DIMAND
-0,12%
8.58
NOVAL
-0,92%
2.691
OPTIMA
-0,51%
11.78
TITC
-0,35%
28.85
ΑΑΑΚ
0,00%
6.45
ΑΒΑΞ
-0,56%
1.43
ΑΒΕ
0,00%
0.447
ΑΔΜΗΕ
+0,45%
2.225
ΑΚΡΙΤ
-2,06%
0.95
ΑΛΜΥ
+1,69%
2.705
ΑΛΦΑ
+0,55%
1.633
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.46
ΑΡΑΙΓ
-1,43%
11.73
ΑΣΚΟ
+2,69%
3.05
ΑΣΤΑΚ
+2,37%
6.9
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.5
ΑΤΤ
-0,89%
11.1
ΑΤΤΙΚΑ
-1,92%
2.55
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+2,48%
6.2
ΒΙΟΚΑ
+0,40%
2.48
ΒΙΟΣΚ
-0,39%
1.285
ΒΙΟΤ
0,00%
0.23
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.4
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.51
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
16.68
ΔΑΑ
-0,15%
7.788
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.32
ΔΕΗ
-1,14%
11.27
ΔΟΜΙΚ
+1,04%
3.89
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,62%
0.326
ΕΒΡΟΦ
+0,33%
1.505
ΕΕΕ
+0,06%
32.1
ΕΚΤΕΡ
-1,17%
4.24
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
+3,40%
2.43
ΕΛΛ
+0,37%
13.4
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,77%
2.58
ΕΛΠΕ
+1,95%
8.085
ΕΛΣΤΡ
-1,31%
2.26
ΕΛΤΟΝ
+0,94%
1.72
ΕΛΧΑ
-0,95%
1.882
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.94
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
-2,28%
12.02
ΕΣΥΜΒ
+1,54%
1.32
ΕΤΕ
+1,46%
8.064
ΕΥΑΠΣ
+1,61%
3.15
ΕΥΔΑΠ
+1,81%
5.64
ΕΥΡΩΒ
+0,66%
2.132
ΕΧΑΕ
-0,74%
4.715
ΙΑΤΡ
-0,65%
1.52
ΙΚΤΙΝ
-1,53%
0.3545
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.725
ΙΝΚΑΤ
-0,59%
5.02
ΙΝΛΙΦ
+1,08%
4.7
ΙΝΛΟΤ
-0,16%
1.23
ΙΝΤΕΚ
+2,47%
5.81
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,46%
2.5
ΙΝΤΕΤ
+1,19%
1.275
ΙΝΤΚΑ
-1,16%
3.41
ΚΑΡΕΛ
0,00%
348
ΚΕΚΡ
+1,08%
1.405
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.82
ΚΛΜ
-2,22%
1.545
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.48
ΚΟΥΑΛ
-1,01%
1.18
ΚΟΥΕΣ
+0,38%
5.26
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+1,31%
11.6
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
-3,45%
1.12
ΛΑΒΙ
+0,11%
0.875
ΛΑΜΔΑ
-1,27%
7
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
+3,19%
0.97
ΛΕΒΚ
+2,76%
0.298
ΛΕΒΠ
0,00%
0.286
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+2,17%
1.41
ΛΟΥΛΗ
+0,38%
2.67
ΜΑΘΙΟ
+6,58%
0.81
ΜΕΒΑ
-0,75%
3.97
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.64
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40.8
ΜΙΓ
-0,69%
3.62
ΜΙΝ
+21,30%
0.655
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,17%
23.06
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.4
ΜΟΤΟ
+0,74%
2.72
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
-0,95%
27
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,29%
3.45
ΜΠΡΙΚ
+1,08%
1.865
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+1,42%
37.22
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.7
ΝΑΥΠ
+1,23%
0.986
ΞΥΛΚ
-2,58%
0.264
ΞΥΛΠ
-7,02%
0.45
ΟΛΘ
+0,49%
20.7
ΟΛΠ
+0,78%
25.95
ΟΛΥΜΠ
+1,19%
2.55
ΟΠΑΠ
+0,60%
15.04
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,22%
0.892
ΟΤΕ
+0,59%
13.56
ΟΤΟΕΛ
+1,03%
11.8
ΠΑΙΡ
+0,87%
1.16
ΠΑΠ
+0,41%
2.46
ΠΕΙΡ
+0,33%
3.66
ΠΕΤΡΟ
+0,92%
8.76
ΠΛΑΘ
+0,79%
3.83
ΠΛΑΚΡ
+0,67%
15
ΠΡΔ
-7,69%
0.24
ΠΡΕΜΙΑ
+1,54%
1.186
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.85
ΠΡΟΦ
+1,54%
4.94
ΡΕΒΟΙΛ
-5,26%
1.98
ΣΑΡ
+5,45%
11.6
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
-1,43%
0.344
ΣΙΔΜΑ
+1,54%
1.65
ΣΠΕΙΣ
-0,30%
6.58
ΣΠΙ
0,00%
0.67
ΣΠΥΡ
0,00%
0.14
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.6
ΤΖΚΑ
0,00%
1.535
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.2
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+1,61%
1.64
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.23
ΦΡΛΚ
+0,38%
4.01
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

O Μασκ με το νέο Tesla δίνει τη χαριστική βολή στους ανταγωνιστές

Το φαινόμενο Έλον Μασκ ετοιμάζεται να ταράξει πάλι τα νερά με τις επινοήσεις για ένα από τα καμάρια του, την Tesla.

Μπορεί ολόκληρος ο αυτοκινητικός πλανήτης να περιμένει εναγωνίως το νέο Tesla Roadster αλλά και την αντικατάσταση του γερασμένου Model S, ωστόσο, η καλιφορνέζικη φίρμα έχει άλλες προτεραιότητες βλέποντας τους βασικούς ανταγωνιστές της να κλείνουν την απόσταση που τους χώριζε μέχρι σήμερα από την προϊοντική γκάμα της και τις τεχνολογίες που συναντούσε σε αυτήν.

Έτσι η Tesla προχωρά με γοργούς ρυθμούς στη δημιουργία ενός όπλου μαζικής… καταστροφής, το οποίο θα δώσει τη χαριστική βολή στους επίδοξους ανταγωνιστές της.

Ο λόγος για το Model 2, το μικρότερο σε διαστάσεις και πιο προσιτό μοντέλο της αμερικανικής φίρμας, το οποίο αναμένεται να περάσει στην παραγωγή μέσα στα επόμενα δύο χρόνια -οι πιο αισιόδοξοι μιλούν για το 2022- επαναφέροντας την Tesla και πάλι στην πρώτη γραμμή της ευρύτερης κατηγορίας των ηλεκτροκίνητων οχημάτων.

Και αυτό γιατί με το Model 2, όπως γράφει το caranddriver, ο Μασκ και η παρέα του θα δραστηριοποιηθούν σε μια κατηγορία αυτοκινήτων –εκείνη των μικρομεσαίων διαστάσεων hatchbacks- στην οποία μέχρι σήμερα έχουν τον πρώτο λόγο κατασκευαστές από την ευρωπαϊκή ήπειρο, απολαμβάνοντας έναν κρίσιμο όγκο πωλήσεων.

Το Tesla Model 2 πρόκειται να τοποθετηθεί απέναντι στο VW ID.3 και δεν είναι λίγοι εκείνοι που προβλέπουν ότι μπορεί να είναι φθηνότερο από ένα καλοεξοπλισμένο Golf, ξεκινώντας λίγο σχεδόν από τα 22.000 ευρώ.

Μετά σημερινά δεδομένα αυτό ακούγεται… τρελό, μην ξεχνάτε ωστόσο ότι η Tesla εξελίσσει έναν νέο τύπο μπαταριών ο οποίος θα της επιτρέψει –μεταξύ άλλων- να περιορίσει και μάλιστα σημαντικά το κόστος παραγωγής των προτάσεών της χωρίς να αναγκαστεί να προχωρήσει σε εκπτώσεις σε επίπεδο αυτονομίας.

Ένας ακόμα λόγος ο οποίος φέρνει το όνειρο ενός προσιτού Tesla ακόμα πιο κοντά είναι η δημιουργία νέων γραμμών παραγωγής, καθώς πέρα από το εργοστάσιο στην Κίνα και στην καρδιά της γηραιάς ηπείρου (βλέπε Βερολίνο), η καλιφορνέζικη φίρμα δημιουργεί μια δεύτερη μονάδα στις Η.Π.Α. και συγκεκριμένα στην πολιτεία του Τέξας.

Τα καλύτερα έρχονται, λοιπόν, για τους Αμερικανούς και το μόνο σίγουρο είναι ότι οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές θα έχουν δύσκολο έργο απέναντι σε ένα μοντέλο το οποίο θα αμφισβητεί τον λόγο ύπαρξης των mainstream προτάσεών τους.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!