Γ.Δ.
1401.75 -0,45%
ACAG
+1,31%
5.41
BOCHGR
0,00%
4.39
CENER
+0,59%
8.49
CNLCAP
-0,69%
7.2
DIMAND
-0,24%
8.18
NOVAL
+0,44%
2.28
OPTIMA
+0,16%
12.76
TITC
-0,13%
38.35
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-1,22%
1.462
ΑΒΕ
-1,93%
0.457
ΑΔΜΗΕ
-1,04%
2.37
ΑΚΡΙΤ
+2,19%
0.7
ΑΛΜΥ
-2,46%
3.575
ΑΛΦΑ
-1,12%
1.498
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.38
ΑΡΑΙΓ
+0,41%
9.7
ΑΣΚΟ
+2,28%
2.69
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.94
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.78
ΑΤΤ
-1,75%
0.56
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.17
ΒΙΟ
-0,38%
5.25
ΒΙΟΚΑ
+0,57%
1.77
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.4
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.1
ΓΕΒΚΑ
-0,77%
1.29
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,33%
18.3
ΔΑΑ
-0,27%
8.128
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.6
ΔΕΗ
+0,17%
11.57
ΔΟΜΙΚ
-1,50%
2.625
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.299
ΕΒΡΟΦ
-2,17%
1.355
ΕΕΕ
+1,07%
34.06
ΕΚΤΕΡ
-2,38%
1.476
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
0,00%
1.99
ΕΛΛ
-0,38%
13.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,81%
1.72
ΕΛΠΕ
-0,07%
6.76
ΕΛΣΤΡ
-0,50%
1.99
ΕΛΤΟΝ
-0,64%
1.858
ΕΛΧΑ
+0,54%
1.862
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,79%
1.095
ΕΤΕ
-2,06%
6.846
ΕΥΑΠΣ
-1,28%
3.08
ΕΥΔΑΠ
-0,35%
5.72
ΕΥΡΩΒ
-0,63%
2.045
ΕΧΑΕ
0,00%
4.4
ΙΑΤΡ
+1,99%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-0,83%
0.2985
ΙΛΥΔΑ
+0,79%
1.915
ΙΝΚΑΤ
-1,43%
4.81
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.3
ΙΝΛΟΤ
-0,97%
0.92
ΙΝΤΕΚ
-1,20%
5.78
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.48
ΙΝΤΕΤ
-2,61%
0.972
ΙΝΤΚΑ
-0,37%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
+5,86%
1.265
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+1,72%
1.48
ΚΟΡΔΕ
+1,19%
0.424
ΚΟΥΑΛ
-1,29%
1.074
ΚΟΥΕΣ
-0,18%
5.53
ΚΡΙ
-0,71%
14
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.922
ΛΑΒΙ
-2,72%
0.714
ΛΑΜΔΑ
-0,42%
7.12
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
+2,44%
0.84
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-1,83%
2.68
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.594
ΜΕΒΑ
+2,81%
3.66
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.08
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
+1,17%
3.03
ΜΙΝ
0,00%
0.5
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,26%
19.32
ΜΟΝΤΑ
+0,27%
3.7
ΜΟΤΟ
+1,59%
2.55
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.635
ΜΠΕΛΑ
+0,56%
24.98
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,27%
3.69
ΜΠΡΙΚ
+0,95%
2.12
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-0,51%
31.24
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
+2,69%
0.84
ΞΥΛΚ
+0,79%
0.254
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
0,00%
21
ΟΛΠ
-0,80%
31
ΟΛΥΜΠ
-0,86%
2.3
ΟΠΑΠ
-0,76%
15.66
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,25%
0.788
ΟΤΕ
-0,33%
14.93
ΟΤΟΕΛ
+0,78%
10.28
ΠΑΙΡ
0,00%
0.988
ΠΑΠ
+0,42%
2.37
ΠΕΙΡ
-1,19%
3.556
ΠΕΡΦ
-0,56%
5.37
ΠΕΤΡΟ
+1,27%
7.98
ΠΛΑΘ
-0,51%
3.915
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.7
ΠΡΔ
0,00%
0.27
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.176
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
-0,78%
5.08
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.57
ΣΑΡ
+0,19%
10.8
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,90%
0.33
ΣΙΔΜΑ
-1,62%
1.515
ΣΠΕΙΣ
+0,72%
5.56
ΣΠΙ
+1,19%
0.51
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.81
ΤΖΚΑ
0,00%
1.44
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,12%
1.612
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.2
ΦΡΙΓΟ
-1,92%
0.204
ΦΡΛΚ
-0,28%
3.6
ΧΑΙΔΕ
+4,46%
0.585

O Μασκ με το νέο Tesla δίνει τη χαριστική βολή στους ανταγωνιστές

Το φαινόμενο Έλον Μασκ ετοιμάζεται να ταράξει πάλι τα νερά με τις επινοήσεις για ένα από τα καμάρια του, την Tesla.

Μπορεί ολόκληρος ο αυτοκινητικός πλανήτης να περιμένει εναγωνίως το νέο Tesla Roadster αλλά και την αντικατάσταση του γερασμένου Model S, ωστόσο, η καλιφορνέζικη φίρμα έχει άλλες προτεραιότητες βλέποντας τους βασικούς ανταγωνιστές της να κλείνουν την απόσταση που τους χώριζε μέχρι σήμερα από την προϊοντική γκάμα της και τις τεχνολογίες που συναντούσε σε αυτήν.

Έτσι η Tesla προχωρά με γοργούς ρυθμούς στη δημιουργία ενός όπλου μαζικής… καταστροφής, το οποίο θα δώσει τη χαριστική βολή στους επίδοξους ανταγωνιστές της.

Ο λόγος για το Model 2, το μικρότερο σε διαστάσεις και πιο προσιτό μοντέλο της αμερικανικής φίρμας, το οποίο αναμένεται να περάσει στην παραγωγή μέσα στα επόμενα δύο χρόνια -οι πιο αισιόδοξοι μιλούν για το 2022- επαναφέροντας την Tesla και πάλι στην πρώτη γραμμή της ευρύτερης κατηγορίας των ηλεκτροκίνητων οχημάτων.

Και αυτό γιατί με το Model 2, όπως γράφει το caranddriver, ο Μασκ και η παρέα του θα δραστηριοποιηθούν σε μια κατηγορία αυτοκινήτων –εκείνη των μικρομεσαίων διαστάσεων hatchbacks- στην οποία μέχρι σήμερα έχουν τον πρώτο λόγο κατασκευαστές από την ευρωπαϊκή ήπειρο, απολαμβάνοντας έναν κρίσιμο όγκο πωλήσεων.

Το Tesla Model 2 πρόκειται να τοποθετηθεί απέναντι στο VW ID.3 και δεν είναι λίγοι εκείνοι που προβλέπουν ότι μπορεί να είναι φθηνότερο από ένα καλοεξοπλισμένο Golf, ξεκινώντας λίγο σχεδόν από τα 22.000 ευρώ.

Μετά σημερινά δεδομένα αυτό ακούγεται… τρελό, μην ξεχνάτε ωστόσο ότι η Tesla εξελίσσει έναν νέο τύπο μπαταριών ο οποίος θα της επιτρέψει –μεταξύ άλλων- να περιορίσει και μάλιστα σημαντικά το κόστος παραγωγής των προτάσεών της χωρίς να αναγκαστεί να προχωρήσει σε εκπτώσεις σε επίπεδο αυτονομίας.

Ένας ακόμα λόγος ο οποίος φέρνει το όνειρο ενός προσιτού Tesla ακόμα πιο κοντά είναι η δημιουργία νέων γραμμών παραγωγής, καθώς πέρα από το εργοστάσιο στην Κίνα και στην καρδιά της γηραιάς ηπείρου (βλέπε Βερολίνο), η καλιφορνέζικη φίρμα δημιουργεί μια δεύτερη μονάδα στις Η.Π.Α. και συγκεκριμένα στην πολιτεία του Τέξας.

Τα καλύτερα έρχονται, λοιπόν, για τους Αμερικανούς και το μόνο σίγουρο είναι ότι οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές θα έχουν δύσκολο έργο απέναντι σε ένα μοντέλο το οποίο θα αμφισβητεί τον λόγο ύπαρξης των mainstream προτάσεών τους.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!