THEPOWERGAME
Το φαινόμενο Έλον Μασκ ετοιμάζεται να ταράξει πάλι τα νερά με τις επινοήσεις για ένα από τα καμάρια του, την Tesla.
Μπορεί ολόκληρος ο αυτοκινητικός πλανήτης να περιμένει εναγωνίως το νέο Tesla Roadster αλλά και την αντικατάσταση του γερασμένου Model S, ωστόσο, η καλιφορνέζικη φίρμα έχει άλλες προτεραιότητες βλέποντας τους βασικούς ανταγωνιστές της να κλείνουν την απόσταση που τους χώριζε μέχρι σήμερα από την προϊοντική γκάμα της και τις τεχνολογίες που συναντούσε σε αυτήν.
Έτσι η Tesla προχωρά με γοργούς ρυθμούς στη δημιουργία ενός όπλου μαζικής… καταστροφής, το οποίο θα δώσει τη χαριστική βολή στους επίδοξους ανταγωνιστές της.
Ο λόγος για το Model 2, το μικρότερο σε διαστάσεις και πιο προσιτό μοντέλο της αμερικανικής φίρμας, το οποίο αναμένεται να περάσει στην παραγωγή μέσα στα επόμενα δύο χρόνια -οι πιο αισιόδοξοι μιλούν για το 2022- επαναφέροντας την Tesla και πάλι στην πρώτη γραμμή της ευρύτερης κατηγορίας των ηλεκτροκίνητων οχημάτων.
Και αυτό γιατί με το Model 2, όπως γράφει το caranddriver, ο Μασκ και η παρέα του θα δραστηριοποιηθούν σε μια κατηγορία αυτοκινήτων –εκείνη των μικρομεσαίων διαστάσεων hatchbacks- στην οποία μέχρι σήμερα έχουν τον πρώτο λόγο κατασκευαστές από την ευρωπαϊκή ήπειρο, απολαμβάνοντας έναν κρίσιμο όγκο πωλήσεων.
Το Tesla Model 2 πρόκειται να τοποθετηθεί απέναντι στο VW ID.3 και δεν είναι λίγοι εκείνοι που προβλέπουν ότι μπορεί να είναι φθηνότερο από ένα καλοεξοπλισμένο Golf, ξεκινώντας λίγο σχεδόν από τα 22.000 ευρώ.
Μετά σημερινά δεδομένα αυτό ακούγεται… τρελό, μην ξεχνάτε ωστόσο ότι η Tesla εξελίσσει έναν νέο τύπο μπαταριών ο οποίος θα της επιτρέψει –μεταξύ άλλων- να περιορίσει και μάλιστα σημαντικά το κόστος παραγωγής των προτάσεών της χωρίς να αναγκαστεί να προχωρήσει σε εκπτώσεις σε επίπεδο αυτονομίας.
Ένας ακόμα λόγος ο οποίος φέρνει το όνειρο ενός προσιτού Tesla ακόμα πιο κοντά είναι η δημιουργία νέων γραμμών παραγωγής, καθώς πέρα από το εργοστάσιο στην Κίνα και στην καρδιά της γηραιάς ηπείρου (βλέπε Βερολίνο), η καλιφορνέζικη φίρμα δημιουργεί μια δεύτερη μονάδα στις Η.Π.Α. και συγκεκριμένα στην πολιτεία του Τέξας.
Τα καλύτερα έρχονται, λοιπόν, για τους Αμερικανούς και το μόνο σίγουρο είναι ότι οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές θα έχουν δύσκολο έργο απέναντι σε ένα μοντέλο το οποίο θα αμφισβητεί τον λόγο ύπαρξης των mainstream προτάσεών τους.