Γ.Δ.
1484.34 +0,13%
ACAG
+0,51%
5.89
CENER
-0,21%
9.68
CNLCAP
+0,71%
7.1
DIMAND
+1,12%
8.99
NOVAL
-0,72%
2.75
OPTIMA
+0,33%
12.14
TITC
+0,49%
30.9
ΑΑΑΚ
0,00%
5.85
ΑΒΑΞ
-0,96%
1.45
ΑΒΕ
0,00%
0.457
ΑΔΜΗΕ
-0,22%
2.25
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
+0,65%
3.09
ΑΛΦΑ
+0,35%
1.7285
ΑΝΔΡΟ
+1,21%
6.7
ΑΡΑΙΓ
-0,50%
11.83
ΑΣΚΟ
+2,15%
2.85
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.92
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.64
ΑΤΤ
+6,81%
9.72
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.54
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,17%
5.99
ΒΙΟΚΑ
+5,91%
2.51
ΒΙΟΣΚ
+0,36%
1.39
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
-2,45%
1.59
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,44%
18.18
ΔΑΑ
+0,28%
8.02
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.06
ΔΕΗ
+0,26%
11.53
ΔΟΜΙΚ
+1,65%
3.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,25%
0.325
ΕΒΡΟΦ
+2,58%
1.59
ΕΕΕ
-0,12%
33.18
ΕΚΤΕΡ
+2,08%
4.41
ΕΛΒΕ
-8,18%
5.05
ΕΛΙΝ
+0,44%
2.26
ΕΛΛ
0,00%
13.95
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,96%
2.07
ΕΛΠΕ
+0,07%
7.625
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.25
ΕΛΤΟΝ
+1,26%
1.774
ΕΛΧΑ
-0,42%
1.884
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
+0,17%
12.02
ΕΣΥΜΒ
+1,16%
1.31
ΕΤΕ
+0,12%
8.424
ΕΥΑΠΣ
-1,78%
3.31
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.78
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.24
ΕΧΑΕ
+0,52%
4.845
ΙΑΤΡ
+0,86%
1.755
ΙΚΤΙΝ
+0,48%
0.421
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.73
ΙΝΚΑΤ
-0,10%
4.985
ΙΝΛΙΦ
+1,56%
5.22
ΙΝΛΟΤ
-0,79%
1.25
ΙΝΤΕΚ
-0,16%
6.06
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.48
ΙΝΤΕΤ
+2,38%
1.29
ΙΝΤΚΑ
+1,03%
3.445
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
-1,99%
1.475
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
+1,00%
1.52
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.497
ΚΟΥΑΛ
+1,67%
1.218
ΚΟΥΕΣ
+0,75%
5.37
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.15
ΛΑΒΙ
0,00%
0.894
ΛΑΜΔΑ
-0,67%
7.36
ΛΑΜΨΑ
-2,19%
35.8
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.37
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.67
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.85
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
+1,50%
2.71
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
0,00%
3.73
ΜΙΝ
+1,69%
0.6
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,68%
23.74
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.7
ΜΟΤΟ
+0,89%
2.835
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
+0,40%
25.3
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,29%
3.49
ΜΠΡΙΚ
+0,51%
1.98
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+0,99%
36.86
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
+0,43%
0.934
ΞΥΛΚ
+0,36%
0.277
ΞΥΛΠ
0,00%
0.426
ΟΛΘ
0,00%
21.2
ΟΛΠ
-0,18%
27.5
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.58
ΟΠΑΠ
+0,12%
16.03
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,11%
0.898
ΟΤΕ
-0,96%
14.41
ΟΤΟΕΛ
+0,34%
11.74
ΠΑΙΡ
0,00%
1.1
ΠΑΠ
+0,42%
2.38
ΠΕΙΡ
-0,68%
3.962
ΠΕΤΡΟ
+0,90%
8.94
ΠΛΑΘ
+0,12%
4.25
ΠΛΑΚΡ
+3,33%
15.5
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-0,97%
5.13
ΡΕΒΟΙΛ
+2,83%
2
ΣΑΡ
+0,36%
11.22
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+1,16%
0.349
ΣΙΔΜΑ
+0,90%
1.69
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.9
ΣΠΙ
+4,80%
0.698
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
+0,05%
19.23
ΤΖΚΑ
0,00%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
-1,75%
1.12
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.95
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.21
ΦΡΛΚ
-0,37%
4.06
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Έφτασε στην Ελλάδα το υβριδικό Hyundai Tucson

Με την προσθήκη ενός plug-in υβριδικού κινητήρα, το Hyundai Tucson διευρύνει την γκάμα εξηλεκτρισμένων συστημάτων μετάδοσης στην κατηγορία του.

Το Tucson plug-in hybrid είναι εξοπλισμένο με ένα ισχυρό και αποτελεσματικό σύστημα μετάδοσης, το οποίο βασίζεται στον 3ης γενιάς κινητήρα 1.6 T-GDi Smartstream.

Αυτός ο κινητήρας συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 66,9 kW με μέγιστη ροπή 304 Nm και μια μπαταρία πολυμερών λιθίου 13,8 kWh. Ενώ, ο κινητήρας βενζίνης και ο ηλεκτροκινητήρας συνδυαστικά παρέχουν μέγιστη ισχύ 265 ίππων και μέγιστη ροπή 350 Nm.

Το σύστημα συνδυάζεται με ειδικό αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων (6AT) με έλεγχο μέσω πλήκτρων και στάνταρ τετρακίνηση ΗTRAC. Το plug-in υβριδικό σύστημα επιτρέπει μέγιστη οικονομία καυσίμου σε συνδυασμό με μεγάλη οδηγική απόλαυση.

Όταν οι ταχύτητες είναι χαμηλές κινείται μόνο από τον ηλεκτροκινητήρα, με αποτέλεσμα την οδήγηση χωρίς θόρυβο και χωρίς κατανάλωση καυσίμου.

Οι οδηγοί μπορούν επίσης, όποτε το θελήσουν να μετακινούνται αποκλειστικά ηλεκτρικά με το πάτημα του αντίστοιχου κουμπιού, αξιοποιώντας μια καθαρά ηλεκτρική αυτονομία που ξεπερνά τα 60 χιλιόμετρα.

Εξοπλισμένο με ενσωματωμένο φορτιστή 7,2 kW, το Tucson plug-in hybrid μπορεί να φορτιστεί είτε σε σταθμό φόρτισης EV ή με τη χρήση οικιακής παροχής ρεύματος.

Η τετρακίνηση (4WD) στην υβριδική έκδοση είναι στάνταρ προσφέροντας πραγματική αίσθηση SUV. Είναι εξοπλισμένο με τεχνολογία τετρακίνησης Hyundai HTRAC και επιλογέα Terrain Mode για ασφαλή οδήγηση σε δύσκολα εδάφη.

Το HTRAC μπορεί να κατανέμει μεταβαλλόμενη ροπή στους εμπρός και τους πίσω τροχούς ανάλογα με τις συνθήκες πρόσφυσης και την κατάσταση οδήγησης, ενώ ο επιλογέας Terrain Mode βελτιστοποιεί την ισχύ, τη ροπή και το φρενάρισμα ανάλογα με τις οδικές συνθήκες που έχουν επιλεγεί από τον οδηγό.

Το μοντέλο είναι ήδη διαθέσιμο στην ελληνική αγορά σε δύο εκδόσεις 4×4 με τιμή εκκίνησης τα 44.990 ευρώ.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!