Γ.Δ.
1406.2 0,00%
ACAG
0,00%
5.35
BOCHGR
0,00%
4.44
CENER
0,00%
8.6
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
0,00%
8.28
NOVAL
0,00%
2.275
OPTIMA
0,00%
13.02
TITC
0,00%
38
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
0,00%
1.398
ΑΒΕ
0,00%
0.453
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.37
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.645
ΑΛΦΑ
0,00%
1.5225
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
0,00%
9.76
ΑΣΚΟ
0,00%
2.6
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.94
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.78
ΑΤΤ
0,00%
0.6
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.17
ΒΙΟ
0,00%
5.21
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.79
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.38
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.305
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.2
ΔΑΑ
0,00%
8.06
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.6
ΔΕΗ
0,00%
11.71
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.69
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.296
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.37
ΕΕΕ
0,00%
33.82
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.49
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
0,00%
1.96
ΕΛΛ
0,00%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.68
ΕΛΠΕ
0,00%
6.71
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.02
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.852
ΕΛΧΑ
0,00%
1.846
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.115
ΕΤΕ
0,00%
6.882
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.11
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.78
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.045
ΕΧΑΕ
0,00%
4.31
ΙΑΤΡ
0,00%
1.54
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.305
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.86
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.83
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.32
ΙΝΛΟΤ
0,00%
0.93
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.7
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
0.992
ΙΝΤΚΑ
0,00%
2.755
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.195
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.45
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.419
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.062
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.54
ΚΡΙ
0,00%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.946
ΛΑΒΙ
0,00%
0.726
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.7
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.56
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.04
ΜΕΡΚΟ
0,00%
44.2
ΜΙΓ
0,00%
3.04
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
19.35
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.75
ΜΟΤΟ
0,00%
2.545
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
0,00%
24.7
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.7
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.1
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
0,00%
31.52
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.82
ΞΥΛΚ
0,00%
0.252
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
0,00%
21.3
ΟΛΠ
0,00%
31
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.3
ΟΠΑΠ
0,00%
15.56
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.791
ΟΤΕ
0,00%
15.13
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.12
ΠΑΙΡ
0,00%
0.988
ΠΑΠ
0,00%
2.36
ΠΕΙΡ
0,00%
3.615
ΠΕΡΦ
0,00%
5.46
ΠΕΤΡΟ
0,00%
7.9
ΠΛΑΘ
0,00%
3.935
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.4
ΠΡΔ
0,00%
0.27
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
0,00%
5.12
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.57
ΣΑΡ
0,00%
10.68
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.329
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.5
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.64
ΣΠΙ
0,00%
0.502
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.8
ΤΖΚΑ
0,00%
1.415
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.208
ΦΡΛΚ
0,00%
3.61
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.56

Αυξήθηκαν οι πωλήσεις αυτοκινήτων στην ΕΕ για 10ο συνεχή μήνα

Αύξηση για δέκατο μήνα (+9,2%) σημείωσαν τον Σεπτέμβριο, οι ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων στην ΕΕ φτάνοντας τις 861.062 μονάδες, κυρίως χάρη στις πωλήσεις  νέων υβριδικών-ηλεκτρικών αυτοκινήτων που κατέγραψαν άλμα 30,5%.

Δύο από τις μεγαλύτερες αγορές της ΕΕ σημείωσαν σημαντικά κέρδη, Ιταλία (+22,7%) και Γαλλία (+10,7%). Η αγορά της Γερμανίας ήταν σχετικά σταθερή, με μια μικρή πτώση 0,1% σε σύγκριση με τον Σεπτέμβριο του 2022, αναφέρει η ACEA.

Τα τρία πρώτα τρίμηνα του 2023, η αγορά αυτοκινήτου της ΕΕ αυξήθηκε σημαντικά (+16,9%), φτάνοντας συνολικά τα οκτώ εκατομμύρια εγγεγραμμένες μονάδες. Παρά την αύξηση από την αρχή του έτους μέχρι σήμερα, η αγορά παραμένει 20% κάτω από το επίπεδο των 10 εκατομμυρίων μονάδων πριν από την πανδημία το 2019. Εκτός από την Ουγγαρία (-3,2%), όλες οι αγορές της περιοχής κατέγραψαν κέρδη κατά τη διάρκεια αυτών των εννέα μηνών, συμπεριλαμβανομένων οι τέσσερις μεγαλύτερες: Ιταλία (+20,5%), Ισπανία (+18,5%), Γαλλία (+15,9%) και Γερμανία (+14,5%).

Στο 14,8% αυξήθηκε το μερίδιο αγοράς ηλεκτρικών μπαταριών

Τον Σεπτέμβριο, το μερίδιο αγοράς ηλεκτρικών μπαταριών έφτασε το 14,8%, σημειώνοντας αύξηση από 14,1% τον Σεπτέμβριο του προηγούμενου έτους. Αυτή ήταν η τρίτη φορά φέτος που τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρία ξεπέρασαν το ντίζελ, καθιστώντας τα την τρίτη πιο δημοφιλή επιλογή για τους αγοραστές νέων αυτοκινήτων. Τα υβριδικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα διατήρησαν τη θέση τους ως η δεύτερη πιο προτιμώμενη επιλογή, αντιπροσωπεύοντας ένα σημαντικό 27,3% της αγοράς. Αν και τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα εξακολουθούν να είναι η κορυφαία επιλογή των αγοραστών, το μερίδιο αγοράς τους μειώθηκε από 35,3% τον Σεπτέμβριο του 2022 σε 34,1% φέτος.

Τον Σεπτέμβριο του 2023, οι ταξινομήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην ΕΕ με μπαταρία αυξήθηκαν κατά 14,3%, φτάνοντας τις 127.149 μονάδες, ή το 14,8% της αγοράς. Η Γερμανία, η μεγαλύτερη αγορά, υποχώρησε κατά 28,6%, γεγονός που μπορεί να συνδέεται με τη μείωση των κινήτρων για ιδιώτες αγοραστές από τον Σεπτέμβριο. Ωστόσο, ιδιαίτερα θετικές επιδόσεις σε τρεις άλλες αγορές της ΕΕ – την Ολλανδία (+70,8%), τη Σουηδία (+60,7%) και τη Γαλλία (+34,2%) – αντιστάθμισαν την πτώση της Γερμανίας.

Άλμα 30,5% στις ταξινομήσεις νέων υβριδικών-ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Τον Σεπτέμβριο, οι ταξινομήσεις νέων υβριδικών-ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην ΕΕ αυξήθηκαν κατά 30,5%, κυρίως λόγω της ισχυρής ανάπτυξης στις τρεις μεγαλύτερες αγορές του μπλοκ: Γερμανία (+44,1%), Ιταλία (+34,8%) και Γαλλία (+30,2%). Αυτό είχε ως αποτέλεσμα μια σωρευτική αύξηση 28,8%, με σχεδόν 2 εκατομμύρια μονάδες να πουλήθηκαν τα πρώτα τρία τρίμηνα του έτους – περίπου το ένα τέταρτο της αγοράς.

Τον περασμένο μήνα, οι ταξινομήσεις νέων plug-in υβριδικών αυτοκινήτων στην ΕΕ ήταν σχετικά σταθερές (+0,4%), συνολικά 70.578 μονάδες. Οι ισχυρές επιδόσεις σε μεγάλες αγορές όπως η Γαλλία (+35,1%) και το Βέλγιο (+71,4%) βοήθησαν στην αντιστάθμιση της πτώσης της Γερμανίας (-45,7%), της μεγαλύτερης αγοράς για αυτήν την πηγή ενέργειας. Συνολικά, το μερίδιο αγοράς των plug-in υβριδικών αυτοκινήτων μειώθηκε από 8,9% σε 8,2% τον Σεπτέμβριο του τρέχοντος έτους.

Τον Σεπτέμβριο του 2023, η αγορά βενζινοκίνητων αυτοκινήτων της ΕΕ αυξήθηκε κατά 5,5%, αν και το μερίδιο αγοράς της μειώθηκε από 35,3% σε 34,1% σε σύγκριση με τον Σεπτέμβριο του περασμένου έτους. Η αύξηση των πωλήσεων στις αγορές του μεγαλύτερου μπλοκ – Ιταλία (+32,2%), Γερμανία (+9,1%), Ισπανία (+3,2%) και Γαλλία (+1,4%)- συνέβαλε σε μεγάλο βαθμό σε αυτό το αποτέλεσμα.

Η αγορά αυτοκινήτων ντίζελ της ΕΕ συνέχισε να μειώνεται τον Σεπτέμβριο (-12,5%), παρά την ανάπτυξη στη Γερμανία (+4,6%), καθώς οι πωλήσεις στις περισσότερες από τις άλλες αγορές του μπλοκ υποχώρησαν. Τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα έχουν πλέον μερίδιο αγοράς 12,7%, από 15,9% τον Σεπτέμβριο του προηγούμενου έτους.

Η European Automobile Manufacturers’ Association (ACEA) αντιπροσωπεύει τους 14 μεγάλους κατασκευαστές αυτοκινήτων, φορτηγών και λεωφορείων με έδρα την Ευρώπη: BMW Group, DAF Trucks, Daimler Truck, Ferrari, Ford Ευρώπης, Honda Motor Europe, Hyundai Motor Europe, Iveco Group , JLR, Mercedes-Benz, Renault Group, Toyota Motor Europe, Volkswagen Group και Volvo Group

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!