Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Η Volkswagen κατάφερε να προσπεράσει τη Ferrari

Μετά από μια ολόκληρη τριετία με τις κορυφαίες αποδόσεις, η μετοχή της Ferrari φαίνεται να χάνει την αίγλη της στην χρηματιστηριακή αγορά της Ευρώπης αυτήν την περίοδο, με τη Volkswagen να την προσπερνά και φτάνει στις πρώτες θέσεις. Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία έχει κεντρίσει την προσοχή των επενδυτών από τις αρχές του 2021 με την παρουσίαση ενός φιλόδοξου σχεδίου για την ηλεκτροκίνηση και την παραγωγή μπαταριών. Συν τοις άλλοις, η Volkswagen κατέχει τις μάρκες αυτοκινήτων Porsche, Bugatti και Lamborghini, έχοντας κτίσει παρουσία και στην αγορά των πολυτελών αυτοκινήτων.

Από την άλλη πλευρά, η Ferrari δεν έχει καταφέρει να παρουσιάσει ένα ξεκάθαρο σχέδιο για την πορεία της αυτοκινητοβιομηχανίας σε ένα αυστηρότερο ρυθμιστικό πλαίσιο σ΄ ότι αφορά τις εκπομπές ρύπων. Η αβεβαιότητα εντάθηκε ακόμη περισσότερο μετά την αιφνίδια παραίτηση του διευθύνοντος συμβούλου, Λουί Καμιλέρι, πέρσι τον Δεκέμβριο.

Volkswagen – Ferrari: Πορείες αντίθετες

Από τις αρχές του έτους, η μετοχή της Ferrari έχει υποχωρήσει πάνω από 5%, ξεκινώντας από τα 187,60 ευρώ και υποχωρώντας χθες περίπου στα 178,05 ευρώ. Στο αντίποδα βρίσκεται η μετοχή της Volkswagen. Με αφετηρία τον Ιανουάριο έχει αναρριχηθεί από τα 148,80 δολάρια στα 241,15 δολάρια, με άνοδο πάνω από 60%. Δίχως αμφιβολία, η μετοχή της Volkswagen παρουσιάζει τις υψηλότερες επιδόσεις στον πανευρωπαϊκό δείκτη Stoxx 600 του κλάδου αυτοκινητοβιομηχανιών και εξαρτημάτων αυτοκινήτου. Η Ferrari κατέχει τις χαμηλότερες θέσεις αν και προπορεύονταν την προηγούμενη τριετία. Πέρσι, ειδικότερα, η μετοχή της ιστορικής ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας είχε ενισχυθεί κατά το ένα πέμπτο, παρουσιάζοντας τις καλύτερες επιδόσεις στον δείκτη Stoxx 600 Automobiles & Parts.

Αναλυτές επισημαίνουν πως η μετοχή της Ferrari είναι σε αυτό το στάδιο πολύ ακριβή και δεν αντανακλά την αδύναμη προοπτική κερδοφορία της. Αμφιβολίες υπάρχουν για το εάν θα καταφέρει να επιτύχει τους στόχους κερδοφορίας για το 2022, διευρύνοντας το χάσμα με την εποχή της ηλεκτροκίνησης καθώς χρειάζονται μεγάλες επενδύσεις γι’ αυτήν τη μετάβαση.

Οι στόχοι της Volkswagen είναι άμεσοι. Η διοίκηση ανακοίνωσε τον περασμένο μήνα πως πάνω από 450.000 ηλεκτρικά οχήματα VW θα είναι έτοιμα για παράδοση το 2021, ένας αριθμός υπερδιπλάσιος από το 2020. Μόνο στην Ευρώπη, έως το τέλος της δεκαετίας θα έχουν δημιουργηθεί έξι εργοστάσια παραγωγής μπαταριών, θέτοντας παράλληλα ως στόχο τη σημαντική επέκταση ενός δικτύου γρήγορης φόρτισης, παγκοσμίως και συνάπτοντας ήδη συνεργασίες με τη βρετανική BP, την ισπανική Iberdrola και την ιταλική Enel.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!