Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Honda HR-V: Το μοντέλο του δραστήριου lifestyle κυκλοφορεί τέλη 2021

Το νέο μοντέλο της Honda, HR-V e:HEV, το οποίο αναμένεται να διατεθεί στην ευρωπαϊκή αγορά από τα τέλη του 2021, υπακούει σε όλα τα στάνταρτς και ζητούμενα του σύγχρονου lifestyle, όπως αυτό αποτυπώθηκε από επισταμμένες έρευνες καταναλωτών που προηγήθηκαν της σχεδίασης του.

Σε έρευνα που πραγματοποίησε διαπιστώθηκε ότι οι σύγχρονοι καταναλωτές επιλέγουν προϊόντα με κριτήριο όχι μόνο τις ισχυρές επιδόσεις ή την ελκυστική εμφάνιση, αλλά και τον τρόπο που ενσωματώνονται στη ζωή τους και ικανοποιούν τις ιδιαίτερες απαιτήσεις τους.

Με βάση αυτό, η ομάδα υιοθέτησε το μότο «Amp up your life», εστιάζοντας στην υποστήριξη ενός ενεργού και δραστήριου lifestyle σε όλα τα στάδια της διαδικασίας εξέλιξης του νέου HR-V.

Στόχος ήταν να μπορούν οι κάτοχοι του μοντέλου να κάνουν πολύ περισσότερα πράγματα με τα αυτοκίνητά τους, τα οποία θα τους ενισχύουν και θα τους υποστηρίζουν στην καθημερινότητά τους.

Τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά του νέου 

Η αισθητική του νέου HR-V αποπνέει ενέργεια και δυναμισμό. Οι οριζόντιες, προς τα εμπρός προσανατολισμένες χαρακτηριστικές γραμμές και οι λείες επιφάνειες αντανακλούν την απλότητα και τη χρηστικότητα του μοντέλου.

Το εσωτερικό αποπνέει την αίσθηση της ευρυχωρίας. Αυτό ξεκινά με τα παράθυρα που έχουν σχεδιαστεί για να μπορεί να εισέρχεται άπλετο φως στην καμπίνα και συνεχίζεται με την άριστη ορατότητα χάρη στον οριζόντιο προσανατολισμό του ταμπλό και την επίπεδη γραμμή του καπό.

Θεμελιώδης παράγοντας άνεσης στο εσωτερικό είναι η βέλτιστη θέση των χειριστηρίων. Η εργονομική διάταξη ενισχύει την αίσθηση αρμονίας με τα χειριστήρια του ηχοσυστήματος και του πίνακα οργάνων τοποθετημένα όσο το δυνατόν πιο κοντά στο οπτικό πεδίο του οδηγού.

Τα πίσω καθίσματα έχουν πρόσθετη κλίση συγκριτικά με τον προκάτοχό του, αυξάνοντας την άνεση και την ευρυχωρία των επιβατών.

Αν και οι συνολικές διαστάσεις του οχήματος είναι παρόμοιες με του προηγούμενου μοντέλου, το νέο HR-V προσφέρει περισσότερο χώρο για τα πόδια και τους ώμους.

Οι μηχανικοί της Honda, τέλος, διαμόρφωσαν προσεκτικά το πάτωμα του χώρου φόρτωσης και τη διάταξη των καθισμάτων, ώστε να μπορούν να μεταφέρονται άνετα διάφορα, από μεγάλες αποσκευές μέχρι ποδήλατα και εξοπλισμό για σπορ δραστηριότητες.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!