Γ.Δ.
1401.58 +0,28%
ACAG
-0,37%
5.35
BOCHGR
-0,46%
4.36
CENER
+1,94%
8.4
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+1,54%
2.31
OPTIMA
-0,31%
12.72
TITC
+1,48%
37.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,31%
1.396
ΑΒΕ
+1,32%
0.46
ΑΔΜΗΕ
-0,21%
2.345
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
-2,05%
1.5305
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.38
ΑΡΑΙΓ
+1,43%
9.58
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
-0,23%
8.74
ΑΤΤ
+4,07%
0.614
ΑΤΤΙΚΑ
+1,40%
2.17
ΒΙΟ
+0,39%
5.19
ΒΙΟΚΑ
+0,86%
1.755
ΒΙΟΣΚ
-0,73%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
+1,15%
1.315
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,82%
17.9
ΔΑΑ
+0,13%
7.99
ΔΑΙΟΣ
-1,64%
3.6
ΔΕΗ
-0,85%
11.65
ΔΟΜΙΚ
-1,82%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,03%
0.29
ΕΒΡΟΦ
+2,17%
1.41
ΕΕΕ
+1,93%
33.74
ΕΚΤΕΡ
+1,54%
1.446
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
+0,51%
1.98
ΕΛΛ
-1,87%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,74%
1.632
ΕΛΠΕ
-1,84%
6.675
ΕΛΣΤΡ
+1,49%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+2,80%
1.838
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
-1,59%
6.924
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.14
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
-0,20%
2.036
ΕΧΑΕ
-0,23%
4.3
ΙΑΤΡ
+0,98%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-0,65%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
-0,29%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+1,28%
4.75
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+1,14%
0.89
ΙΝΤΕΚ
+0,53%
5.67
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,04%
0.974
ΙΝΤΚΑ
+1,15%
2.65
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-2,03%
1.45
ΚΟΡΔΕ
+3,80%
0.41
ΚΟΥΑΛ
+0,99%
1.02
ΚΟΥΕΣ
-0,72%
5.52
ΚΡΙ
-0,35%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,22%
0.924
ΛΑΒΙ
-0,96%
0.719
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.27
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-3,53%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,37%
2.73
ΜΑΘΙΟ
-8,62%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+0,50%
2.02
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,82%
2.97
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,62%
19.2
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
-0,61%
2.45
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,90%
24.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.7
ΜΠΡΙΚ
-0,48%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,96%
31.7
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
+0,79%
0.256
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.9
ΟΛΠ
-0,50%
29.85
ΟΛΥΜΠ
-2,17%
2.25
ΟΠΑΠ
+3,27%
15.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+1,33%
15.21
ΟΤΟΕΛ
-1,37%
10.1
ΠΑΙΡ
-2,26%
0.952
ΠΑΠ
+2,15%
2.38
ΠΕΙΡ
-1,13%
3.589
ΠΕΡΦ
+1,89%
5.38
ΠΕΤΡΟ
+1,03%
7.86
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,59%
5.13
ΡΕΒΟΙΛ
+0,95%
1.595
ΣΑΡ
-0,92%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,21%
0.327
ΣΙΔΜΑ
-0,33%
1.525
ΣΠΕΙΣ
+0,71%
5.64
ΣΠΙ
+2,78%
0.518
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
+0,71%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,56%
3.55
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

Renault Captur LPG: To νέο ποιοτικό δημιούργημα από τους Γάλλους

Οι Γάλλοι είναι γνωστοί για τη σχεδίαση των αυτοκινήτων τους και αυτό θέλουν να επιβεβαιώσουν και με το Renault Captur LP.

Συν τις άλλοις αν έχεις (και) την κίνηση με υγραέριο σε εργοστασιακά τοποθετημένο κιτ, το οποίο προσθέτει τρομερή αυτονομία με 40 λίτρα LPG (πέραν των 48 λίτρων βενζίνης) και εξαιρετικά χαμηλό κόστος χρήσης.

Όπως γράφει το caranddriver, ας σταθούμε στο όμορφο, ελιτίστικο και ποιοτικό δημιούργημα από τους Γάλλους, που κερδίζει διαρκώς διακρίσεις, και τη δική μας εκτίμηση για την ποιότητα, την αύρα και την ολική δημιουργία γαλλικού χαρακτήρα, κάτι ευπρόσδεκτο.

Το εσωτερικό σε υποδέχεται σε μια οδηγοκεντρική υλοποίηση με μαλακά πλαστικά σχεδόν παντού, στην κονσόλα, όμορφα υλικά, καλή πρακτικότητα, χώρους πολύ καλούς, με τα πίσω καθίσματα να κινούνται κατά τον διαμήκη άξονα και μόνον ένα…«τσικ» παρακάτω αντιληπτή ποιότητα στις λεπτομέρειες:

Iδού, είναι αυτό που θα θέλαμε. Η επιλογή χρήσης υγραερίου ή αμόλυβδης βενζίνης γίνεται με πιεστικό μπουτόν στα αριστερά του τιμονιού (θα θέλαμε να δείχνει λίγο πιο… Renault), ενώ υπάρχει και διακόπτης Eco για έξτρα μείωση της κατανάλωσης μέσω του περιορισμού απόδοσης της μέγιστης ροπής.

Η απόδοση μέγιστης ισχύος και ροπής είναι «διπλά», καθώς η εταιρεία έχει χαρτογραφήσει το τρικύλινδρο turbo μοτέρ των 999 cc να αποδίδει 91 ίππους με καύσιμο βενζίνη και 100 ίππους με LPG. Η ροπή αντίστοιχα είναι 160 / 3.750 και 170 / 3.500. Τα στοιχεία δικαιώνονται με το πάτημα του δεξιού πεντάλ.

Οδηγικά, το αυτοκίνητο έχει ένα εξαιρετικό πάτημα με γαλλική άνεση και… γερμανική ακρίβεια.

Καταπληκτική ποιότητα κύλισης με ταχύτητα σχεδόν 130 km/h, όμορφο στήσιμο για εντός ή εκτός ασφάλτου κίνηση με τα Continental Eco Contact διαστάσεων 215/60-R17.

Με 11,9 L/100 km κατανάλωση με τέρμα… γκάζι (υγραέριο, για να μην μπερδευόμαστε) έχουμε ένα κόστος χρήσης σχεδόν 9,5 ευρώ ανά 100 km, που μπορεί να φτάσει σε ακόμα πιο…ιστορικά χαμηλά, αν κινηθείτε ήπια.

Διόλου άσχημα για ένα αυτοκίνητο που φλερτάρει με μια συνολική αυτονομία σχεδόν 1.000 χλμ., με γαλλική άνεση, ασφάλεια και υψηλές εργοστασιακές εγγυήσεις.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!