Γ.Δ.
1530.68 -0,57%
ACAG
-0,17%
6
BOCHGR
-0,79%
5.04
CENER
+1,77%
9.75
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
-0,98%
8.11
EVR
-0,33%
1.49
NOVAL
+3,04%
2.37
OPTIMA
+0,46%
13
TITC
+2,25%
45.5
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
-3,40%
1.82
ΑΒΕ
+0,66%
0.46
ΑΔΜΗΕ
+0,73%
2.76
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.775
ΑΛΜΥ
+4,94%
4.25
ΑΛΦΑ
-2,80%
1.718
ΑΝΔΡΟ
+1,25%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+3,10%
10.99
ΑΣΚΟ
0,00%
3.3
ΑΣΤΑΚ
-1,93%
7.12
ΑΤΕΚ
0,00%
0.655
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.778
ΑΤΤΙΚΑ
+0,92%
2.19
ΒΙΟ
+0,70%
5.72
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.935
ΒΙΟΣΚ
+0,32%
1.585
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,54%
2.34
ΓΕΒΚΑ
+0,35%
1.42
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,08%
18.72
ΔΑΑ
+3,73%
8.4
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.44
ΔΕΗ
-0,86%
12.7
ΔΟΜΙΚ
+0,51%
2.945
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-3,26%
0.356
ΕΒΡΟΦ
-1,95%
1.76
ΕΕΕ
-1,08%
32.88
ΕΚΤΕΡ
+6,29%
1.86
ΕΛΒΕ
-5,00%
4.94
ΕΛΙΝ
+1,36%
2.24
ΕΛΛ
-0,35%
14.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,45%
2.245
ΕΛΠΕ
-0,66%
7.5
ΕΛΣΤΡ
+6,13%
2.25
ΕΛΤΟΝ
-0,43%
1.848
ΕΛΧΑ
-0,24%
2.085
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,84%
1.18
ΕΤΕ
-1,58%
8.34
ΕΥΑΠΣ
-0,59%
3.38
ΕΥΔΑΠ
+0,17%
5.95
ΕΥΡΩΒ
-3,39%
2.392
ΕΧΑΕ
+2,12%
4.825
ΙΑΤΡ
+2,14%
1.67
ΙΚΤΙΝ
+2,86%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,57%
1.76
ΙΝΚΑΤ
+1,05%
4.8
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.0055
ΙΝΛΙΦ
-0,22%
4.6
ΙΝΛΟΤ
+0,56%
1.076
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.98
ΙΝΤΕΤ
-0,43%
1.15
ΙΝΤΚΑ
+0,93%
3.25
ΚΑΡΕΛ
+0,61%
332
ΚΕΚΡ
+1,50%
1.35
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΟΡΔΕ
+0,22%
0.449
ΚΟΥΑΛ
+0,72%
1.392
ΚΟΥΕΣ
+0,49%
6.19
ΚΡΙ
0,00%
16
ΚΤΗΛΑ
+0,55%
1.82
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.015
ΛΑΒΙ
+0,50%
0.797
ΛΑΜΔΑ
-1,53%
7.09
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.03
ΛΕΒΚ
0,00%
0.274
ΛΕΒΠ
+2,40%
0.256
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.63
ΛΟΥΛΗ
+0,33%
3.08
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.606
ΜΕΒΑ
+1,86%
3.83
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.3
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39
ΜΙΓ
-1,06%
2.805
ΜΙΝ
0,00%
0.515
ΜΟΗ
-1,12%
21.26
ΜΟΝΤΑ
+1,34%
3.79
ΜΟΤΟ
0,00%
2.83
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.66
ΜΠΕΛΑ
+0,23%
25.9
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.26
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
-1,34%
33.84
ΝΑΚΑΣ
+0,67%
3.02
ΝΑΥΠ
+1,54%
0.79
ΞΥΛΚ
0,00%
0.29
ΞΥΛΠ
0,00%
0.316
ΟΛΘ
-0,35%
28.4
ΟΛΠ
+2,49%
30.85
ΟΛΥΜΠ
+1,96%
2.6
ΟΠΑΠ
+1,06%
16.15
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,13%
0.783
ΟΤΕ
-0,80%
14.83
ΟΤΟΕΛ
+0,71%
11.28
ΠΑΙΡ
+0,96%
1.05
ΠΑΠ
+2,01%
2.54
ΠΕΙΡ
-2,41%
4.26
ΠΕΡΦ
-0,55%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,95%
8.38
ΠΛΑΘ
0,00%
4.15
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.28
ΠΡΕΜΙΑ
+0,49%
1.23
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.45
ΠΡΟΦ
+1,13%
5.36
ΡΕΒΟΙΛ
-1,19%
1.655
ΣΑΡ
+0,37%
10.96
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.358
ΣΙΔΜΑ
+0,96%
1.575
ΣΠΕΙΣ
-1,36%
5.8
ΣΠΙ
+1,34%
0.606
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
20.02
ΤΖΚΑ
0,00%
1.535
ΤΡΑΣΤΟΡ
+3,28%
1.26
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,61%
1.652
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.19
ΦΡΛΚ
+0,13%
3.98
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.58

Renault Captur LPG: To νέο ποιοτικό δημιούργημα από τους Γάλλους

Οι Γάλλοι είναι γνωστοί για τη σχεδίαση των αυτοκινήτων τους και αυτό θέλουν να επιβεβαιώσουν και με το Renault Captur LP.

Συν τις άλλοις αν έχεις (και) την κίνηση με υγραέριο σε εργοστασιακά τοποθετημένο κιτ, το οποίο προσθέτει τρομερή αυτονομία με 40 λίτρα LPG (πέραν των 48 λίτρων βενζίνης) και εξαιρετικά χαμηλό κόστος χρήσης.

Όπως γράφει το caranddriver, ας σταθούμε στο όμορφο, ελιτίστικο και ποιοτικό δημιούργημα από τους Γάλλους, που κερδίζει διαρκώς διακρίσεις, και τη δική μας εκτίμηση για την ποιότητα, την αύρα και την ολική δημιουργία γαλλικού χαρακτήρα, κάτι ευπρόσδεκτο.

Το εσωτερικό σε υποδέχεται σε μια οδηγοκεντρική υλοποίηση με μαλακά πλαστικά σχεδόν παντού, στην κονσόλα, όμορφα υλικά, καλή πρακτικότητα, χώρους πολύ καλούς, με τα πίσω καθίσματα να κινούνται κατά τον διαμήκη άξονα και μόνον ένα…«τσικ» παρακάτω αντιληπτή ποιότητα στις λεπτομέρειες:

Iδού, είναι αυτό που θα θέλαμε. Η επιλογή χρήσης υγραερίου ή αμόλυβδης βενζίνης γίνεται με πιεστικό μπουτόν στα αριστερά του τιμονιού (θα θέλαμε να δείχνει λίγο πιο… Renault), ενώ υπάρχει και διακόπτης Eco για έξτρα μείωση της κατανάλωσης μέσω του περιορισμού απόδοσης της μέγιστης ροπής.

Η απόδοση μέγιστης ισχύος και ροπής είναι «διπλά», καθώς η εταιρεία έχει χαρτογραφήσει το τρικύλινδρο turbo μοτέρ των 999 cc να αποδίδει 91 ίππους με καύσιμο βενζίνη και 100 ίππους με LPG. Η ροπή αντίστοιχα είναι 160 / 3.750 και 170 / 3.500. Τα στοιχεία δικαιώνονται με το πάτημα του δεξιού πεντάλ.

Οδηγικά, το αυτοκίνητο έχει ένα εξαιρετικό πάτημα με γαλλική άνεση και… γερμανική ακρίβεια.

Καταπληκτική ποιότητα κύλισης με ταχύτητα σχεδόν 130 km/h, όμορφο στήσιμο για εντός ή εκτός ασφάλτου κίνηση με τα Continental Eco Contact διαστάσεων 215/60-R17.

Με 11,9 L/100 km κατανάλωση με τέρμα… γκάζι (υγραέριο, για να μην μπερδευόμαστε) έχουμε ένα κόστος χρήσης σχεδόν 9,5 ευρώ ανά 100 km, που μπορεί να φτάσει σε ακόμα πιο…ιστορικά χαμηλά, αν κινηθείτε ήπια.

Διόλου άσχημα για ένα αυτοκίνητο που φλερτάρει με μια συνολική αυτονομία σχεδόν 1.000 χλμ., με γαλλική άνεση, ασφάλεια και υψηλές εργοστασιακές εγγυήσεις.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!