Γ.Δ.
1617.8 -0,02%
ACAG
-0,97%
6.1
AEM
-0,25%
4.5335
AKTR
-1,47%
5.37
BOCHGR
+1,87%
5.44
CENER
-0,42%
9.46
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,36%
8.27
EVR
+0,29%
1.75
NOVAL
0,00%
2.54
OPTIMA
-0,43%
13.98
TITC
-0,96%
41.25
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
-0,67%
2.235
ΑΒΕ
+0,23%
0.43
ΑΔΜΗΕ
-0,36%
2.805
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+0,23%
4.32
ΑΛΦΑ
-1,19%
1.8675
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.48
ΑΡΑΙΓ
-0,61%
11.33
ΑΣΚΟ
-0,31%
3.21
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.28
ΑΤΕΚ
0,00%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
+0,23%
8.7
ΑΤΤ
0,00%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-0,42%
2.39
ΒΙΟ
-0,17%
5.82
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.925
ΒΙΟΣΚ
+2,26%
1.585
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.48
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,53%
18.8
ΔΑΑ
+4,69%
8.702
ΔΑΙΟΣ
+4,09%
3.56
ΔΕΗ
-0,30%
13.29
ΔΟΜΙΚ
+0,35%
2.83
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,58%
0.386
ΕΒΡΟΦ
-3,32%
1.89
ΕΕΕ
+1,58%
39.82
ΕΚΤΕΡ
-0,49%
2.05
ΕΛΒΕ
0,00%
5.5
ΕΛΙΝ
0,00%
2.18
ΕΛΛ
+0,34%
14.85
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,44%
2.275
ΕΛΠΕ
-0,62%
7.99
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,32%
1.864
ΕΛΧΑ
-0,92%
2.145
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,44%
1.13
ΕΤΕ
-0,81%
8.578
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,17%
6.07
ΕΥΡΩΒ
-0,08%
2.482
ΕΧΑΕ
+0,30%
4.965
ΙΑΤΡ
0,00%
2.05
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.36
ΙΛΥΔΑ
-2,55%
1.72
ΙΝΛΙΦ
-1,03%
4.8
ΙΝΛΟΤ
-0,56%
1.066
ΙΝΤΕΚ
-0,34%
5.88
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.12
ΙΝΤΚΑ
+0,31%
3.24
ΚΑΡΕΛ
+0,61%
328
ΚΕΚΡ
0,00%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.459
ΚΟΥΑΛ
+0,76%
1.32
ΚΟΥΕΣ
0,00%
6.3
ΚΡΙ
0,00%
16.5
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,25%
0.81
ΛΑΜΔΑ
-0,72%
6.94
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
-4,55%
1.05
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
0,00%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,88%
3.37
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
0,00%
3.98
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.25
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.48
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.78
ΜΟΤΟ
+0,89%
2.85
ΜΟΥΖΚ
-1,59%
0.62
ΜΠΕΛΑ
-0,64%
27.76
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,41%
2.41
ΜΠΤΚ
0,00%
0.615
ΜΥΤΙΛ
-0,38%
36.82
ΝΑΚΑΣ
+0,64%
3.16
ΝΑΥΠ
-0,24%
0.826
ΞΥΛΚ
+0,76%
0.264
ΞΥΛΠ
-1,52%
0.39
ΟΛΘ
+1,75%
29
ΟΛΠ
-0,30%
33.55
ΟΛΥΜΠ
+0,38%
2.61
ΟΠΑΠ
-1,23%
16.93
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,38%
0.797
ΟΤΕ
-0,73%
14.89
ΟΤΟΕΛ
+0,36%
11.1
ΠΑΙΡ
0,00%
1.005
ΠΑΠ
+0,38%
2.62
ΠΕΙΡ
-0,64%
4.777
ΠΕΡΦ
-0,19%
5.39
ΠΕΤΡΟ
+0,50%
8.04
ΠΛΑΘ
-0,37%
4.035
ΠΛΑΚΡ
+0,66%
15.3
ΠΡΔ
0,00%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,31%
1.276
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
5.85
ΠΡΟΦ
-0,95%
5.22
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.75
ΣΑΡ
-1,11%
12.44
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,85%
0.357
ΣΙΔΜΑ
+1,60%
1.59
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.64
ΣΠΙ
0,00%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
+0,10%
20.02
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
+0,77%
1.31
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,36%
1.668
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,40%
4.22
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.8

Η Toyota ταράζει για μια ακόμη φορά τα νερά

Η Toyota ταράζει για μια ακόμη φορά τα νερά. Τι ετοιμάζουν οι ευρηματικοί Ιάπωνες;

Οι Ασιάτες ανέθεσαν στο ED2, το στούντιο ευρωπαϊκού σχεδιασμού της φίρμας, στην Κυανή Ακτή της Γαλλίας τη δημιουργία της επόμενης ημέρας αυτοκινήτων πόλης, με το Aygo X Prologue, το αυτοκίνητο που προλογίζει την επόμενη ημέρα του Aygo και όχι μόνον!

Όπως γράφει το caranddriver παρότι είναι πρωτότυπο, το πιθανότερο είναι ότι, σύμφωνα με τις αποκλειστικές δηλώσεις που έκανε ο Ian Cartabiano, Πρόεδρος του ED2 στο ελληνικό Car and Driver, θα δούμε το επόμενο Aygo να είναι σχεδόν όπως το βλέπετε στις φωτογραφίες που κυκλοφόρησαν με το επίσημο λανσάρισμα του αυτοκινήτου.

«Φτιάχνουμε αυτοκίνητα που είναι προσανατολισμένα τόσο για τις παγκόσμιες αγορές όσο και για τις κατά τόπους απαιτήσεις κι έχουμε την πολυτέλεια να μπορούμε να στοχεύουμε στις ανάγκες των πελατών.

Tο Aygo X Prologue φτιάχτηκε για την Ευρώπη. Λόγω μεγέθους είναι τέλειο για μικρούς, στενούς δρόμους. Και, αν και κρατήσαμε το όνομα, είναι πολύ διαφορετικό από αυτό που ξέρει ο καταναλωτής ως Aygo. Συμπληρώνει μάλιστα ιδανικά τη γκάμα των Yaris, Yaris Cross και Corolla» μας είπε ο κ. Cartabiano.

Με μεγάλους τροχούς, αυξημένη απόσταση από το έδαφος και λεπτομέρειες όπως η βάση για στήριξη ποδηλάτων στην πίσω ποδιά ή η action cam στον εξωτερικό καθρέφτη το αυτοκίνητο δείχνει τις εντός και εκτός δρόμου προθέσεις του, ενώ η γραμμή οροφής, η μεγάλη γρίλια, τα φωτιστικά δίνουν έναν αθλητικό τόνο στο μικρό αμάξωμα.

Η Toyota είδε ότι τα αυτοκίνητα της κατηγορίας είναι χαριτωμένα, αλλά όπως μας είπε ο κ. Cartabiano «είναι τόσο απλοϊκά και φθηνά στην όψη σχεδόν σαν να είναι σχεδιασμένα για γραφεία ενοικίασης αυτοκινήτων» και η ιαπωνική φίρμα ήθελε να το αλλάξει αυτό. Επομένως το πρώτο βήμα ήταν να αποκτήσει η πρόταση της Toyota τον «αέρα» που έλειπε, να γίνει το αυτοκίνητο πιο μυώδες, πιο εξωστρεφές αποκτώντας ένα δυναμικό παρουσιαστικό και λεπτομέρειες που να αναδεικνύουν μια αναβαθμισμένη ποιότητα.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!