Γ.Δ.
1605.26 -0,80%
ACAG
-2,60%
6
AEM
-0,70%
4.513
AKTR
-2,39%
5.32
BOCHGR
+1,12%
5.4
CENER
-1,37%
9.37
CNLCAP
-2,07%
7.1
DIMAND
+0,61%
8.29
EVR
-2,58%
1.7
NOVAL
-0,39%
2.53
OPTIMA
+0,14%
14.06
TITC
-1,44%
41.05
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+1,78%
2.29
ΑΒΕ
-2,56%
0.418
ΑΔΜΗΕ
+0,18%
2.82
ΑΚΡΙΤ
+4,00%
0.78
ΑΛΜΥ
-0,93%
4.27
ΑΛΦΑ
-1,77%
1.8565
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.48
ΑΡΑΙΓ
-2,54%
11.11
ΑΣΚΟ
-1,24%
3.18
ΑΣΤΑΚ
+0,27%
7.3
ΑΤΕΚ
-3,97%
1.45
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,29%
0.696
ΑΤΤΙΚΑ
-1,25%
2.37
ΒΙΟ
-0,86%
5.78
ΒΙΟΚΑ
-3,38%
1.86
ΒΙΟΣΚ
-0,32%
1.545
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-2,55%
1.53
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,53%
18.8
ΔΑΑ
+7,56%
8.94
ΔΑΙΟΣ
+4,09%
3.56
ΔΕΗ
-2,18%
13.04
ΔΟΜΙΚ
-1,42%
2.78
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,89%
0.369
ΕΒΡΟΦ
-0,77%
1.94
ΕΕΕ
+2,24%
40.08
ΕΚΤΕΡ
-1,46%
2.03
ΕΛΒΕ
-0,91%
5.45
ΕΛΙΝ
0,00%
2.18
ΕΛΛ
-0,34%
14.75
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.265
ΕΛΠΕ
-1,87%
7.89
ΕΛΣΤΡ
-1,24%
2.39
ΕΛΤΟΝ
-1,40%
1.832
ΕΛΧΑ
-1,62%
2.13
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,33%
1.11
ΕΤΕ
-2,36%
8.444
ΕΥΑΠΣ
-0,87%
3.42
ΕΥΔΑΠ
-0,33%
6.04
ΕΥΡΩΒ
-0,16%
2.48
ΕΧΑΕ
-0,40%
4.93
ΙΑΤΡ
-1,95%
2.01
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.36
ΙΛΥΔΑ
-2,27%
1.725
ΙΝΛΙΦ
-1,24%
4.79
ΙΝΛΟΤ
-0,56%
1.066
ΙΝΤΕΚ
-0,17%
5.89
ΙΝΤΕΤ
-3,13%
1.085
ΙΝΤΚΑ
-2,32%
3.155
ΚΑΡΕΛ
-1,23%
322
ΚΕΚΡ
-2,35%
1.245
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
-1,96%
0.45
ΚΟΥΑΛ
-0,61%
1.302
ΚΟΥΕΣ
-1,59%
6.2
ΚΡΙ
-0,91%
16.35
ΚΤΗΛΑ
-1,52%
1.95
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.02
ΛΑΒΙ
-1,48%
0.8
ΛΑΜΔΑ
-2,15%
6.84
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
-2,73%
1.07
ΛΕΒΚ
+2,61%
0.236
ΛΕΒΠ
0,00%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-1,47%
3.35
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
0,00%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-1,33%
2.22
ΜΕΡΚΟ
-1,52%
39
ΜΙΓ
-1,05%
2.835
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
-0,54%
22.28
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.78
ΜΟΤΟ
-1,42%
2.785
ΜΟΥΖΚ
-1,59%
0.62
ΜΠΕΛΑ
-1,36%
27.56
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,26%
3.8
ΜΠΡΙΚ
-0,41%
2.41
ΜΠΤΚ
-8,94%
0.56
ΜΥΤΙΛ
-0,97%
36.6
ΝΑΚΑΣ
+1,27%
3.18
ΝΑΥΠ
-2,17%
0.81
ΞΥΛΚ
+0,76%
0.264
ΞΥΛΠ
-1,52%
0.39
ΟΛΘ
+1,40%
28.9
ΟΛΠ
-1,49%
33.15
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,17%
16.94
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.799
ΟΤΕ
-0,60%
14.91
ΟΤΟΕΛ
+0,72%
11.14
ΠΑΙΡ
-3,48%
0.97
ΠΑΠ
-1,53%
2.57
ΠΕΙΡ
-1,37%
4.742
ΠΕΡΦ
-1,48%
5.32
ΠΕΤΡΟ
-1,75%
7.86
ΠΛΑΘ
-1,85%
3.975
ΠΛΑΚΡ
+0,66%
15.3
ΠΡΔ
-2,29%
0.256
ΠΡΕΜΙΑ
-0,94%
1.268
ΠΡΟΝΤΕΑ
+5,13%
6.15
ΠΡΟΦ
-1,71%
5.18
ΡΕΒΟΙΛ
-2,56%
1.71
ΣΑΡ
-0,79%
12.48
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,41%
0.349
ΣΙΔΜΑ
+1,60%
1.59
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.64
ΣΠΙ
-1,59%
0.62
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
+0,10%
20.02
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
+1,54%
1.32
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,84%
1.648
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+7,56%
0.256
ΦΡΛΚ
-2,10%
4.19
ΧΑΙΔΕ
-7,50%
0.74

Γιατί εντυπωσιάζει το νέο Ford Kuga Plug-In Hybrid

Η υβριδική τεχνολογία στα καλύτερά της στο νέο Ford Kuga Plug-in Hybrid, το οποίο εντυπωσιάζει προσφέροντας κορυφαίες επιδόσεις και υψηλή αποδοτικότητα.

Το νέο μοντέλο της Ford είναι ένα SUV με premium χαρακτήρα που συνδυάζει ιδανικά την αυτονομία και ελευθερία κίνησης που παραδοσιακά προσφέρει ένας κινητήρας εσωτερικής καύσης με την απόδοση, τις μηδενικές εκπομπές ρύπων και την αθόρυβη λειτουργία ενός ηλεκτροκινητήρα.

Όπως γράφει το caranddriver.gr, η τεχνολογικά προηγμένη αρχιτεκτονική του συστήματος κίνησης του νέου Kuga Plug-in Hybrid συνδυάζει έναν τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 2.5L που λειτουργεί σύμφωνα με τον κύκλο Atkinson, ηλεκτροκινητήρα και γεννήτρια, καθώς και μπαταρία ιόντων λιθίου 14,4 kWh, με τη μέγιστη απόδοση να ανέρχεται στους 225 ίππους.

Το Kuga Plug-In Hybrid προσφέρει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία 72 km NEDC (56 km WLTP), κατανάλωση από 1,2 l/100 km NEDC (από 1,4 l/100 km WLTP) και εκπομπές CO2 από 26 g/km NEDC (από 32 g/km WLTP)

Η μπαταρία μπορεί να φορτίζεται μέσω μιας υποδοχής φόρτισης στον εμπρός προφυλακτήρα.

Επίσης, η τελευταία φορτίζεται αυτόματα εν κινήσει μέσω της τεχνολογίας αναγεννητικής πέδησης που ανακτά την κινητική ενέργεια η οποία συνήθως χάνεται στο φρενάρισμα.

Μία πλήρης φόρτιση της μπαταρίας από εξωτερική ηλεκτρική παροχή 230-volt ολοκληρώνεται σε λιγότερο από 6 ώρες.

Οι οδηγοί μπορούν να επιλέγουν πότε και πώς να αξιοποιούν την ενέργεια της μπαταρίας χρησιμοποιώντας τα προφίλ EVAuto, EVNow, EV Later και EVCharge.

Όταν η μπαταρία φτάνει στο κατώτερο επίπεδο φόρτισης, το Kuga αυτόματα επιστρέφει στο πρόγραμμα EV Auto συμπληρώνοντας την ισχύ του βενζινοκινητήρα με υποβοήθηση από τον ηλεκτροκινητήρα με χρήση της ανακτημένης ενέργειας για βελτιστοποιημένη οικονομία καυσίμου.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!