Γ.Δ.
1423.56 +1,17%
ACAG
+1,72%
5.9
CENER
+1,02%
9.9
CNLCAP
0,00%
7.4
DIMAND
0,00%
8.5
NOVAL
-0,02%
2.7195
OPTIMA
-0,50%
11.84
TITC
+0,87%
28.9
ΑΑΑΚ
0,00%
6.45
ΑΒΑΞ
+1,42%
1.426
ΑΒΕ
+2,49%
0.453
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.235
ΑΚΡΙΤ
+20,55%
0.88
ΑΛΜΥ
+0,19%
2.665
ΑΛΦΑ
+3,21%
1.61
ΑΝΔΡΟ
+0,62%
6.46
ΑΡΑΙΓ
+2,31%
11.52
ΑΣΚΟ
+1,02%
2.98
ΑΣΤΑΚ
+0,90%
6.7
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,24%
8.5
ΑΤΤ
+0,45%
11.05
ΑΤΤΙΚΑ
+7,92%
2.59
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+3,49%
5.93
ΒΙΟΚΑ
-1,21%
2.45
ΒΙΟΣΚ
+0,39%
1.295
ΒΙΟΤ
0,00%
0.232
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
-4,00%
2.4
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.47
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,22%
16.6
ΔΑΑ
+0,57%
7.76
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.32
ΔΕΗ
+1,25%
11.32
ΔΟΜΙΚ
-1,30%
3.81
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-1,52%
0.323
ΕΒΡΟΦ
+1,69%
1.505
ΕΕΕ
+1,59%
32
ΕΚΤΕΡ
+0,12%
4.205
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
+2,68%
2.3
ΕΛΛ
0,00%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+2,01%
2.54
ΕΛΠΕ
+0,13%
7.85
ΕΛΣΤΡ
+2,84%
2.17
ΕΛΤΟΝ
-0,59%
1.686
ΕΛΧΑ
+0,54%
1.87
ΕΝΤΕΡ
-1,26%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,79%
1.27
ΕΤΕ
+1,07%
7.78
ΕΥΑΠΣ
+0,65%
3.1
ΕΥΔΑΠ
+0,18%
5.42
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.055
ΕΧΑΕ
-1,86%
4.755
ΙΑΤΡ
0,00%
1.53
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,87%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+0,40%
5.06
ΙΝΛΙΦ
-0,42%
4.73
ΙΝΛΟΤ
+3,27%
1.2
ΙΝΤΕΚ
+0,54%
5.55
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,83%
2.42
ΙΝΤΕΤ
+3,29%
1.255
ΙΝΤΚΑ
+2,94%
3.325
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
-1,10%
1.35
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.82
ΚΛΜ
-2,48%
1.57
ΚΟΡΔΕ
+0,63%
0.479
ΚΟΥΑΛ
-1,30%
1.214
ΚΟΥΕΣ
+0,38%
5.28
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+1,78%
11.45
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
+1,79%
1.14
ΛΑΒΙ
-0,35%
0.859
ΛΑΜΔΑ
+2,37%
6.9
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
+2,17%
0.94
ΛΕΒΚ
0,00%
0.296
ΛΕΒΠ
+2,14%
0.286
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+0,72%
1.4
ΛΟΥΛΗ
-3,35%
2.6
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.812
ΜΕΒΑ
+1,79%
3.99
ΜΕΝΤΙ
-1,11%
2.67
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40.8
ΜΙΓ
+0,28%
3.63
ΜΙΝ
-7,58%
0.61
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,26%
23
ΜΟΝΤΑ
+5,16%
3.26
ΜΟΤΟ
+0,74%
2.725
ΜΟΥΖΚ
-2,17%
0.675
ΜΠΕΛΑ
+1,42%
27.1
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.43
ΜΠΡΙΚ
+1,35%
1.875
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+2,65%
36.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.64
ΝΑΥΠ
+1,08%
0.94
ΞΥΛΚ
+0,77%
0.262
ΞΥΛΠ
+7,36%
0.496
ΟΛΘ
+1,95%
20.9
ΟΛΠ
0,00%
25.3
ΟΛΥΜΠ
-0,81%
2.46
ΟΠΑΠ
+0,89%
14.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,89%
0.894
ΟΤΕ
+1,77%
13.8
ΟΤΟΕΛ
+0,70%
11.48
ΠΑΙΡ
+5,12%
1.13
ΠΑΠ
+1,22%
2.48
ΠΕΙΡ
+2,10%
3.592
ΠΕΤΡΟ
+2,45%
8.38
ΠΛΑΘ
+0,26%
3.825
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.9
ΠΡΔ
0,00%
0.26
ΠΡΕΜΙΑ
+1,25%
1.136
ΠΡΟΝΤΕΑ
-9,87%
6.85
ΠΡΟΦ
+2,43%
4.645
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
2
ΣΑΡ
-2,68%
10.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.339
ΣΙΔΜΑ
+0,32%
1.56
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.54
ΣΠΙ
+3,18%
0.648
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
+0,97%
19.7
ΤΖΚΑ
+7,19%
1.49
ΤΡΑΣΤΟΡ
+5,26%
1.2
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+1,49%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
-3,36%
0.23
ΦΡΛΚ
+0,78%
3.9
ΧΑΙΔΕ
-2,27%
0.645

Μέσα στο 2021 το Aygo 3ης γενιάς της Toyota

Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία Toyota  θα λανσάρει μέχρι το τέλος της χρονιάς, την τρίτη γενιά του πιο μικρού αυτοκινήτου της στην ευρωπαϊκή γκάμα, αξιοποιώντας την καινούργια πλατφόρμα GA-B.

Το νέο μοντέλο που ανήκει στη κατηγορία Α, θα απευθύνεται σε υποψήφιους αγοραστές που αναζητούν ένα αυτοκίνητο πόλης. Πρόκειται για ένα σημαντικό τμήμα της ευρωπαϊκής αγοράς που αποτελεί το πεδίο δράσης πολλών αυτοκινητοβιομηχανιών καθώς αποσπά σημαντικό μερίδιο από τη συνολική πίτα των πωλήσεων.

Τα χαρακτηριστικά της GA-B πλατφόρμας

Η ανάπτυξη νέων πλατφορμών από την Toyota με τη φιλοσοφία της Toyota New Global Architecture (TNGA) έχει προσφέρει πολλές βελτιώσεις στην οδήγηση, το χειρισμό, την ασφάλεια και το στιλ μιας σειράς πρόσφατων νέων μοντέλων της μάρκας.

Το νέο Toyota Yaris, για παράδειγμα, το οποίο κέρδισε πρόσφατα τον τίτλο «Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς του 2021», βασίστηκε στη πλατφόρμα GA-B. Διακρίνεται για το δυναμικό του στιλ, το αποδοτικό υβριδικό σύστημα, την οδική συμπεριφορά καθώς και την ασφάλεια.

Το επόμενο μοντέλο που θα διαθέτει την πλατφόρμα GA-B είναι το Yaris Cross, το οποίο θα κυκλοφορήσει αργότερα φέτος. Μαζί, με το Yaris, το Yaris Cross και το νέο μοντέλο της κατηγορίας Α, αναμένεται η ετήσια παραγωγή προϊόντων με βάση την πλατφόρμα GA-B, να είναι πάνω από 500.000 μονάδες στην Ευρώπη.

Αυτός ο αυξημένος όγκος παραγωγής θα βοηθήσει στην ενίσχυση των οικονομιών κλίμακας που είναι απαραίτητες για τη διασφάλιση του βασικού στοιχείου της τιμής πώλησης στα επίπεδα που μπορούν να ανταποκριθούν οι αγοραστές των αυτοκινήτων της κατηγορίας Α.

Εξίσου σημαντική είναι η επιλογή του κινητήρα

Σήμερα η κατηγορία A κυριαρχείται σε μεγάλο βαθμό από μοντέλα που διαθέτουν κινητήρες εσωτερικής καύσης. Αυτή η επιλογή έχει κρατήσει το κόστος κατασκευής άρα και την τιμή πώλησης, στα επίπεδα που μπορούν να ανταποκριθούν οι αγοραστές.

Το νέο, μικρό μοντέλο της Toyota, θα εξοπλίζεται με βενζινοκινητήρα και προς το παρόν δεν εξετάζεται η περίπτωση να φέρει και ηλεκτρικό κινητήρα. Ακόμη τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν υψηλό κόστος κατασκευής κυρίως λόγω της υψηλής αξίας της μπαταρίας τους. Η εγκατάσταση ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης θα διατηρήσει το νέο μοντέλο προσιτό.

Ο αντικατάστασης του Toyota Aygo, θα κατασκευάζεται στο ίδιο εργοστάσιο που κατασκευάζεται τώρα και το υπάρχον Toyota Yaris, και πιο συγκεκριμένα στο Κόλιν, της Τσεχίας. Σε αυτό το εργοστάσιο κατασκευάζονται και δυο γαλλικά μοντέλα, τα Peugeot 108 και Citroen C1.

 

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!