Γ.Δ.
1452.5 0,00%
ACAG
0,00%
5.84
BOCHGR
0,00%
4.54
CENER
0,00%
9.11
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
0,00%
7.82
NOVAL
0,00%
2.285
OPTIMA
0,00%
12.56
TITC
0,00%
39.6
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
0,00%
1.494
ΑΒΕ
0,00%
0.449
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.6
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.69
ΑΛΜΥ
0,00%
4.56
ΑΛΦΑ
0,00%
1.5795
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
0,00%
10.07
ΑΣΚΟ
0,00%
2.83
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.14
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.67
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.19
ΒΙΟ
0,00%
5.27
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.865
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.6
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.2
ΔΑΑ
0,00%
8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
0,00%
11.6
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.77
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.308
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.755
ΕΕΕ
0,00%
32.18
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.75
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
0,00%
2.18
ΕΛΛ
0,00%
14.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.938
ΕΛΠΕ
0,00%
7.3
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.08
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.856
ΕΛΧΑ
0,00%
1.88
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.185
ΕΤΕ
0,00%
7.84
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.21
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.8
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.25
ΕΧΑΕ
0,00%
4.47
ΙΑΤΡ
0,00%
1.5
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.334
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.975
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.83
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.75
ΙΝΛΟΤ
0,00%
0.998
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.86
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
0,00%
2.86
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.21
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.5
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.429
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.18
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.86
ΚΡΙ
0,00%
15.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
0,00%
0.737
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.52
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
0,00%
3.99
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
0,00%
2.855
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΟΗ
0,00%
20.56
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.56
ΜΟΤΟ
0,00%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
0,00%
25.18
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.75
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.16
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
0,00%
33.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
0,00%
0.822
ΞΥΛΚ
0,00%
0.271
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
22
ΟΛΠ
0,00%
30.05
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.34
ΟΠΑΠ
0,00%
15.69
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.798
ΟΤΕ
0,00%
14.85
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.36
ΠΑΙΡ
0,00%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
0,00%
3.891
ΠΕΡΦ
0,00%
5.39
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.24
ΠΛΑΘ
0,00%
3.92
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.7
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.55
ΠΡΟΦ
0,00%
5.24
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.71
ΣΑΡ
0,00%
10.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.334
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.575
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.94
ΣΠΙ
0,00%
0.52
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20.02
ΤΖΚΑ
0,00%
1.475
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.1
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.23
ΦΡΛΚ
0,00%
3.7
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.6

Μέσα στο 2021 το Aygo 3ης γενιάς της Toyota

Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία Toyota  θα λανσάρει μέχρι το τέλος της χρονιάς, την τρίτη γενιά του πιο μικρού αυτοκινήτου της στην ευρωπαϊκή γκάμα, αξιοποιώντας την καινούργια πλατφόρμα GA-B.

Το νέο μοντέλο που ανήκει στη κατηγορία Α, θα απευθύνεται σε υποψήφιους αγοραστές που αναζητούν ένα αυτοκίνητο πόλης. Πρόκειται για ένα σημαντικό τμήμα της ευρωπαϊκής αγοράς που αποτελεί το πεδίο δράσης πολλών αυτοκινητοβιομηχανιών καθώς αποσπά σημαντικό μερίδιο από τη συνολική πίτα των πωλήσεων.

Τα χαρακτηριστικά της GA-B πλατφόρμας

Η ανάπτυξη νέων πλατφορμών από την Toyota με τη φιλοσοφία της Toyota New Global Architecture (TNGA) έχει προσφέρει πολλές βελτιώσεις στην οδήγηση, το χειρισμό, την ασφάλεια και το στιλ μιας σειράς πρόσφατων νέων μοντέλων της μάρκας.

Το νέο Toyota Yaris, για παράδειγμα, το οποίο κέρδισε πρόσφατα τον τίτλο «Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς του 2021», βασίστηκε στη πλατφόρμα GA-B. Διακρίνεται για το δυναμικό του στιλ, το αποδοτικό υβριδικό σύστημα, την οδική συμπεριφορά καθώς και την ασφάλεια.

Το επόμενο μοντέλο που θα διαθέτει την πλατφόρμα GA-B είναι το Yaris Cross, το οποίο θα κυκλοφορήσει αργότερα φέτος. Μαζί, με το Yaris, το Yaris Cross και το νέο μοντέλο της κατηγορίας Α, αναμένεται η ετήσια παραγωγή προϊόντων με βάση την πλατφόρμα GA-B, να είναι πάνω από 500.000 μονάδες στην Ευρώπη.

Αυτός ο αυξημένος όγκος παραγωγής θα βοηθήσει στην ενίσχυση των οικονομιών κλίμακας που είναι απαραίτητες για τη διασφάλιση του βασικού στοιχείου της τιμής πώλησης στα επίπεδα που μπορούν να ανταποκριθούν οι αγοραστές των αυτοκινήτων της κατηγορίας Α.

Εξίσου σημαντική είναι η επιλογή του κινητήρα

Σήμερα η κατηγορία A κυριαρχείται σε μεγάλο βαθμό από μοντέλα που διαθέτουν κινητήρες εσωτερικής καύσης. Αυτή η επιλογή έχει κρατήσει το κόστος κατασκευής άρα και την τιμή πώλησης, στα επίπεδα που μπορούν να ανταποκριθούν οι αγοραστές.

Το νέο, μικρό μοντέλο της Toyota, θα εξοπλίζεται με βενζινοκινητήρα και προς το παρόν δεν εξετάζεται η περίπτωση να φέρει και ηλεκτρικό κινητήρα. Ακόμη τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν υψηλό κόστος κατασκευής κυρίως λόγω της υψηλής αξίας της μπαταρίας τους. Η εγκατάσταση ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης θα διατηρήσει το νέο μοντέλο προσιτό.

Ο αντικατάστασης του Toyota Aygo, θα κατασκευάζεται στο ίδιο εργοστάσιο που κατασκευάζεται τώρα και το υπάρχον Toyota Yaris, και πιο συγκεκριμένα στο Κόλιν, της Τσεχίας. Σε αυτό το εργοστάσιο κατασκευάζονται και δυο γαλλικά μοντέλα, τα Peugeot 108 και Citroen C1.

 

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!