THEPOWERGAME
Η Κίνα, έχει αρχίσει να δείχνει τις ικανότητές της στην παραγωγή ποιοτικότερων αυτοκινήτων σε σχέση με ό,τι ίσχυε ακόμα και πέντε χρόνια πριν.
Αυτό σημαίνει ότι «κλείνει η ψαλίδα» μεταξύ των υπόλοιπων αυτοκινητοβιομηχανιών που διαθέτουν τα μοντέλα τους στην Ευρώπη, τουλάχιστον αναφορικά με τα οχήματα μαζικής παραγωγής.
Οι αναλυτές που ασχολούνται με το θέμα επικεντρώνονται σε όσες είτε αντιμετωπίζουν ήδη κάποιο επιχειρηματικό θέμα είτε οι πωλήσεις τους είναι σχετικά χαμηλές, συγκριτικά. Βάσει των εκτιμήσεών τους, επικεντρώνουν το ενδιαφέρον τους στις Honda, Fiat, Ford και Mitsubishi. Ο παράγοντας που κάνει τις δύο ιαπωνικές εταιρείες να θεωρούνται «επίφοβες» είναι το γεγονός ότι έχουν σχετικά λίγα μοντέλα τους στην Ευρώπη και τα περισσότερα από αυτά δεν είναι ηλεκτρικά.
Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Bloomberg, η Fiat συμπεριλαμβάνεται, επίσης, δεν έχει πολλά μοντέλα, ενώ οι πωλήσεις των υπαρχόντων είναι μικρότερες συγκριτικά. Βεβαίως, με τη προοπτική που διαγράφεται για την ιταλική εταιρεία χάρη στον Όμιλο Stellantis, τα δεδομένα ίσως μεταβληθούν.
Τέλος, σε ό,τι αφορά στη Ford, οι αναλυτές θεωρούν ότι θα μπορούσε να πληγεί από την επέκταση των Κινέζων στην Ευρώπη στην περίπτωση που δε θα επιταχύνει τη δημιουργία αμιγώς ηλεκτρικών νέων μοντέλων της και τη διάθεσή τους στη συγκεκριμένη αγορά. Η εταιρεία, σύμφωνα με το newsauto, έχει ανακοινώσει ότι θα σταματήσει την παραγωγή και τις πωλήσεις του Fiesta. Τα Focus, Kuga και Puma παραμένουν δημοφιλή στην κατηγορία τους αλλά δεν αρκεί αυτό για να διατηρήσει την καλή πορεία της την οποία έχει τώρα.