Γ.Δ.
1481.4 -0,07%
ACAG
0,00%
5.86
CENER
-0,41%
9.66
CNLCAP
+0,71%
7.1
DIMAND
+1,01%
8.98
NOVAL
0,00%
2.77
OPTIMA
+1,32%
12.26
TITC
0,00%
30.75
ΑΑΑΚ
0,00%
5.85
ΑΒΑΞ
-1,09%
1.448
ΑΒΕ
0,00%
0.457
ΑΔΜΗΕ
+0,22%
2.26
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
0,00%
3.07
ΑΛΦΑ
-1,05%
1.7045
ΑΝΔΡΟ
+2,11%
6.76
ΑΡΑΙΓ
-0,42%
11.84
ΑΣΚΟ
+1,43%
2.83
ΑΣΤΑΚ
+2,02%
7.06
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.64
ΑΤΤ
+4,62%
9.52
ΑΤΤΙΚΑ
-0,39%
2.53
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-0,17%
5.97
ΒΙΟΚΑ
-0,42%
2.36
ΒΙΟΣΚ
+3,97%
1.44
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
-1,84%
1.6
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,33%
18.04
ΔΑΑ
-0,15%
7.986
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.06
ΔΕΗ
+0,70%
11.58
ΔΟΜΙΚ
+7,01%
3.895
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,25%
0.325
ΕΒΡΟΦ
+5,16%
1.63
ΕΕΕ
-0,54%
33.04
ΕΚΤΕΡ
+0,23%
4.33
ΕΛΒΕ
-1,82%
5.4
ΕΛΙΝ
+1,33%
2.28
ΕΛΛ
-0,36%
13.9
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,72%
2.075
ΕΛΠΕ
-0,66%
7.57
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.25
ΕΛΤΟΝ
+0,34%
1.758
ΕΛΧΑ
-0,53%
1.882
ΕΝΤΕΡ
+1,00%
8.08
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
+0,17%
12.02
ΕΣΥΜΒ
+3,09%
1.335
ΕΤΕ
-0,36%
8.384
ΕΥΑΠΣ
-1,78%
3.31
ΕΥΔΑΠ
-0,17%
5.77
ΕΥΡΩΒ
-0,13%
2.237
ΕΧΑΕ
-0,41%
4.8
ΙΑΤΡ
-1,72%
1.71
ΙΚΤΙΝ
-0,48%
0.417
ΙΛΥΔΑ
+1,16%
1.75
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.99
ΙΝΛΙΦ
-1,17%
5.08
ΙΝΛΟΤ
-1,27%
1.244
ΙΝΤΕΚ
-0,49%
6.04
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.48
ΙΝΤΕΤ
-0,79%
1.25
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.41
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
-1,33%
1.485
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
-1,33%
1.485
ΚΟΡΔΕ
-1,01%
0.492
ΚΟΥΑΛ
+1,67%
1.218
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.33
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+0,88%
11.45
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
-0,43%
1.145
ΛΑΒΙ
0,00%
0.894
ΛΑΜΔΑ
-0,54%
7.37
ΛΑΜΨΑ
-2,19%
35.8
ΛΑΝΑΚ
-3,16%
0.92
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.37
ΛΟΥΛΗ
-0,37%
2.66
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.85
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
+1,12%
2.7
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
-0,80%
3.7
ΜΙΝ
0,00%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,10%
23.84
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.7
ΜΟΤΟ
+1,07%
2.84
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
0,00%
25.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,29%
3.49
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+0,77%
36.78
ΝΑΚΑΣ
+2,21%
2.78
ΝΑΥΠ
-0,86%
0.922
ΞΥΛΚ
+0,36%
0.277
ΞΥΛΠ
-3,76%
0.41
ΟΛΘ
-1,89%
20.8
ΟΛΠ
0,00%
27.55
ΟΛΥΜΠ
-0,39%
2.57
ΟΠΑΠ
-0,06%
16
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,22%
0.897
ΟΤΕ
-0,27%
14.51
ΟΤΟΕΛ
+0,51%
11.76
ΠΑΙΡ
0,00%
1.1
ΠΑΠ
-0,84%
2.35
ΠΕΙΡ
-1,30%
3.937
ΠΕΤΡΟ
-0,68%
8.8
ΠΛΑΘ
-0,12%
4.24
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
-0,51%
1.162
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-1,35%
5.11
ΡΕΒΟΙΛ
+2,83%
2
ΣΑΡ
+0,36%
11.22
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+1,45%
0.35
ΣΙΔΜΑ
+0,30%
1.68
ΣΠΕΙΣ
-0,87%
6.84
ΣΠΙ
+1,80%
0.678
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
+0,05%
19.23
ΤΖΚΑ
0,00%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
+1,75%
1.16
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,49%
1.63
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
+0,63%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.21
ΦΡΛΚ
0,00%
4.075
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Η Honda «έφαγε» την Tesla στην αυτόνομη οδήγηση

Η Honda «έφαγε» την Tesla και τον δαιμόνιο Έλον Μασκ στην αυτόνομη οδήγηση.

Τι εννοούμε;

Η ιαπωνική φίρμα κυκλοφόρησε ένα νέο πακέτο λειτουργιών αυτόνομης υποστήριξης του οδηγού, το Sensing Elite, με το οποίο γίνεται η πρώτη κατασκευάστρια εταιρεία που θα παράγει μαζικά αυτοκίνητα με αυτόνομο σύστημα «επιπέδου 3».

Έτσι καταφέρνει να κερδίσει την Tesla, μιας και είναι η πρώτη εταιρεία που λαμβάνει έγκριση για τέτοιο επίπεδο αυτονομίας.

Σύμφωνα με τη Honda, το νέο σύστημα θα περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό του μοντέλου που θα εισαχθεί στην Ευρώπη.

Το Sensing Elite επιτρέπει αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 3 και είναι το πρώτο τέτοιο σύστημα που αναγνωρίστηκε από την ιαπωνική νομοθεσία.

Σε σχέση με πριν, διαθέτει το σύστημα «Traffic Jam Pilot» το οποίο αναλαμβάνει να κινεί το αυτοκίνητο όταν αυτό βρίσκεται σε μποτιλιάρισμα, χωρίς να επεμβαίνει ο οδηγός.

Έτσι, χάρη στο Traffic Jam Pilot, το αυτοκίνητο εκκινεί και σταματά, διατηρώντας την κατάλληλη απόσταση από το προπορευόμενο και προσαρμόζοντας την ταχύτητά του σε αυτή που επικρατεί κάθε φορά.

Όσο χρονικό διάστημα είναι ενεργοποιημένο το σύστημα, ο οδηγός μπορεί να ξεκουράζεται ή να βλέπει κάποια τηλεοπτική σειρά ή ταινία στην κεντρική full-LCD οθόνη 12,3 ιντσών, αποφορτιζόμενος από το άγχος του μποτιλιαρίσματος.

Το Sensing Elite περιλαμβάνει, επίσης, τα συστήματα Adaptive Cruise Control (ACC) με λειτουργίες Low-Speed Follow και Lane Keeping Assist System, Adaptive in Lane Driving, Active Lane Change Assist χωρίς ο οδηγός να έχει χέρια του στο τιμόνι και Emergency Stop Assist.

Το αναβαθμισμένο σύστημα χρησιμοποιεί τρισδιάστατους χάρτες υψηλής ακρίβειας του GPS για να αναγνωρίζει το μέρος στο οποίο βρίσκεται το όχημα κάθε φορά και χρησιμοποιεί τους αισθητήρες που υπάρχουν περιμετρικά στο αυτοκίνητο για να λαμβάνει δεδομένα από την κίνηση στον δρόμο.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!