THEPOWERGAME
Η Honda «έφαγε» την Tesla και τον δαιμόνιο Έλον Μασκ στην αυτόνομη οδήγηση.
Τι εννοούμε;
Η ιαπωνική φίρμα κυκλοφόρησε ένα νέο πακέτο λειτουργιών αυτόνομης υποστήριξης του οδηγού, το Sensing Elite, με το οποίο γίνεται η πρώτη κατασκευάστρια εταιρεία που θα παράγει μαζικά αυτοκίνητα με αυτόνομο σύστημα «επιπέδου 3».
Έτσι καταφέρνει να κερδίσει την Tesla, μιας και είναι η πρώτη εταιρεία που λαμβάνει έγκριση για τέτοιο επίπεδο αυτονομίας.
Σύμφωνα με τη Honda, το νέο σύστημα θα περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό του μοντέλου που θα εισαχθεί στην Ευρώπη.
Το Sensing Elite επιτρέπει αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 3 και είναι το πρώτο τέτοιο σύστημα που αναγνωρίστηκε από την ιαπωνική νομοθεσία.
Σε σχέση με πριν, διαθέτει το σύστημα «Traffic Jam Pilot» το οποίο αναλαμβάνει να κινεί το αυτοκίνητο όταν αυτό βρίσκεται σε μποτιλιάρισμα, χωρίς να επεμβαίνει ο οδηγός.
Έτσι, χάρη στο Traffic Jam Pilot, το αυτοκίνητο εκκινεί και σταματά, διατηρώντας την κατάλληλη απόσταση από το προπορευόμενο και προσαρμόζοντας την ταχύτητά του σε αυτή που επικρατεί κάθε φορά.
Όσο χρονικό διάστημα είναι ενεργοποιημένο το σύστημα, ο οδηγός μπορεί να ξεκουράζεται ή να βλέπει κάποια τηλεοπτική σειρά ή ταινία στην κεντρική full-LCD οθόνη 12,3 ιντσών, αποφορτιζόμενος από το άγχος του μποτιλιαρίσματος.
Το Sensing Elite περιλαμβάνει, επίσης, τα συστήματα Adaptive Cruise Control (ACC) με λειτουργίες Low-Speed Follow και Lane Keeping Assist System, Adaptive in Lane Driving, Active Lane Change Assist χωρίς ο οδηγός να έχει χέρια του στο τιμόνι και Emergency Stop Assist.
Το αναβαθμισμένο σύστημα χρησιμοποιεί τρισδιάστατους χάρτες υψηλής ακρίβειας του GPS για να αναγνωρίζει το μέρος στο οποίο βρίσκεται το όχημα κάθε φορά και χρησιμοποιεί τους αισθητήρες που υπάρχουν περιμετρικά στο αυτοκίνητο για να λαμβάνει δεδομένα από την κίνηση στον δρόμο.