Γ.Δ.
1452.5 -0,26%
ACAG
+0,52%
5.84
BOCHGR
0,00%
4.54
CENER
-0,11%
9.11
CNLCAP
-2,68%
7.25
DIMAND
-2,25%
7.82
NOVAL
-0,65%
2.285
OPTIMA
-2,33%
12.56
TITC
-1,00%
39.6
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-2,23%
1.494
ΑΒΕ
+0,22%
0.449
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.6
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.69
ΑΛΜΥ
-0,87%
4.56
ΑΛΦΑ
-0,47%
1.5795
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
-1,66%
10.07
ΑΣΚΟ
0,00%
2.83
ΑΣΤΑΚ
-3,51%
7.14
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.67
ΑΤΤΙΚΑ
-1,35%
2.19
ΒΙΟ
-3,30%
5.27
ΒΙΟΚΑ
-0,27%
1.865
ΒΙΟΣΚ
-0,62%
1.6
ΒΙΟΤ
-3,01%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
18.2
ΔΑΑ
0,00%
8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
-0,60%
11.6
ΔΟΜΙΚ
-4,32%
2.77
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.308
ΕΒΡΟΦ
-1,96%
1.755
ΕΕΕ
-0,74%
32.18
ΕΚΤΕΡ
-1,02%
1.75
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
+2,83%
2.18
ΕΛΛ
+1,75%
14.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.938
ΕΛΠΕ
+0,27%
7.3
ΕΛΣΤΡ
+0,97%
2.08
ΕΛΤΟΝ
-1,07%
1.856
ΕΛΧΑ
-0,74%
1.88
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.185
ΕΤΕ
+0,80%
7.84
ΕΥΑΠΣ
-0,62%
3.21
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,63%
2.25
ΕΧΑΕ
-1,54%
4.47
ΙΑΤΡ
-3,23%
1.5
ΙΚΤΙΝ
-0,30%
0.334
ΙΛΥΔΑ
-0,25%
1.975
ΙΝΚΑΤ
+1,05%
4.83
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.75
ΙΝΛΟΤ
+2,46%
0.998
ΙΝΤΕΚ
+0,17%
5.86
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,50%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-0,35%
2.86
ΚΑΡΕΛ
-1,18%
336
ΚΕΚΡ
+1,26%
1.21
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.5
ΚΟΡΔΕ
-0,46%
0.429
ΚΟΥΑΛ
+1,72%
1.18
ΚΟΥΕΣ
+0,17%
5.86
ΚΡΙ
+0,33%
15.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
-0,27%
0.737
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
-3,80%
1.52
ΛΟΥΛΗ
-0,69%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
+1,79%
3.99
ΜΕΝΤΙ
-1,86%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-1,21%
2.855
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,78%
20.56
ΜΟΝΤΑ
-1,11%
3.56
ΜΟΤΟ
-0,37%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-0,79%
25.18
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.75
ΜΠΡΙΚ
+0,93%
2.16
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
-1,18%
33.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
+0,24%
0.822
ΞΥΛΚ
0,00%
0.271
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
22
ΟΛΠ
-0,17%
30.05
ΟΛΥΜΠ
+1,30%
2.34
ΟΠΑΠ
-0,25%
15.69
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,63%
0.798
ΟΤΕ
+0,61%
14.85
ΟΤΟΕΛ
-1,33%
10.36
ΠΑΙΡ
+3,33%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-1,04%
3.891
ΠΕΡΦ
+0,19%
5.39
ΠΕΤΡΟ
-1,20%
8.24
ΠΛΑΘ
-0,25%
3.92
ΠΛΑΚΡ
+2,08%
14.7
ΠΡΔ
+8,70%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+1,53%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
-5,07%
6.55
ΠΡΟΦ
+0,77%
5.24
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.71
ΣΑΡ
+0,19%
10.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.334
ΣΙΔΜΑ
+1,61%
1.575
ΣΠΕΙΣ
+1,71%
5.94
ΣΠΙ
+0,39%
0.52
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
+0,96%
20.02
ΤΖΚΑ
-1,67%
1.475
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-0,61%
8.1
ΦΡΙΓΟ
+4,55%
0.23
ΦΡΛΚ
-1,86%
3.7
ΧΑΙΔΕ
+1,69%
0.6

Αναβαθμίσεις μοντέλων BMW από το φθινόπωρο του 2022

Μόλις μερικές εβδομάδες μετά το λανσάρισμά της στην αγορά, η νέα ηλεκτρική BMW X1, αναμένεται να κυκλοφορήσει στο δρόμο για πρώτη φορά τον ερχόμενο Νοέμβριο. Μαζί λανσάρονται επίσης δύο plug-in υβριδικά μοντέλα και δύο ακόμα εκδόσεις της νέας BMW X1 με συμβατικό κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Η ηλεκτρική BMW iX1 xDrive30 που λανσαρίστηκε πριν λίγες εβδομάδες είναι το πρώτο, τετρακίνητο ηλεκτρικό όχημα της μάρκας. Δύο πλήρως ενσωματωμένες μονάδες e-drive στον εμπρός και τον πίσω άξονα, παράγουν συνδυασμένη ισχύ 313 ίππων, με την ροπή να φθάνει τα 494 Nm. Επιταχύνει από 0 στα 100 χλμ/ώρα σε 5,6 δευτερόλεπτα, ενώ η αυτονομία κυμαίνεται μεταξύ 417 και 440 χιλιομέτρων.

Στην γκάμα υπάρχουν δύο plug-in υβριδικά μοντέλα. Το πρώτο είναι η BMW X1 xDrive30e και η δεύτερη η BMW X1 xDrive25e. Οι δύο νέες εκδόσεις διαθέτουν κινητήρες εσωτερικής καύσης με ήπια υβριδική τεχνολογία 48-volt. Τα plug-in υβριδικά συστήματα αποτελούνται το καθένα από μία εξαιρετικά ενσωματωμένη μονάδα e-drive, που επενεργεί στους πίσω τροχούς και σε έναν 3-κύλινδρο βενζινοκινητήρα που κινεί τους εμπρός τροχούς μέσω του 7-τάχυτου κιβωτίου Steptronic με διπλό συμπλέκτη. Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου υψηλής τάσης πέμπτης γενιάς, που είναι επίπεδα τοποθετημένες στο πάτωμα του οχήματος, διαθέτουν ωφέλιμο ενεργειακό περιεχόμενο 14.2 kWh επιτρέποντας ηλεκτρική αυτονομία 76 – 88 χιλιομέτρων.

Υπάρχουν και οι εκδόσεις με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Είναι η έκδοση BMW X1 sDrive20i (συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου: 6.6λτ./100 χλμ) και η BMW X1 xDrive20d (συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου: 5.4λτ./100 χλμ). Το πρώτο μοντέλο διαθέτει ήπια υβριδική τεχνολογία 48-volt αποτελείται από έναν ηλεκτροκινητήρα ενσωματωμένο στο 7-τάχυτο κιβώτιο Steptronic με διπλό συμπλέκτη, που λειτουργεί ως μίζα – γεννήτρια και δύναται αφενός να ανακουφίζει, αφετέρου να υποστηρίζει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Το σύστημα αποδίδει συνολικά 170 ίππους και μέγιστη ροπή 280 Nm, με την επιτάχυνση από 0-100χλμ/ώρα να έρχεται σε 8,3 δευτερόλεπτα.

Η άλλη έκδοση είναι ένας 4-κύλινδρος diesel και η ήπια υβριδική τεχνολογία χαρίζουν στην BMW X1 xDrive20d μέγιστη ισχύ 163 ίππων και μέγιστη ροπή 400 Nm, χαρίζοντας επιτάχυνση 0-100χλμ σε μόλις 8,6 δευτερόλεπτα.

Μαζί με την BMW X1 τους επόμενους μήνες θα λανσαριστεί η BMW i 4 eDrive 35 που θα αποτελέσει το νέο βασικό μοντέλο στη γκάμα του αμιγώς ηλεκτρικού Gran Coupé στη πολυτελή μεσαία κατηγορία. Μία εξαιρετικά ενσωματωμένη μονάδα κίνησης που αποδίδει ισχύ 286 ίππων και μέγιστη ροπή 400 Nm, η κίνηση δίνεται στον πίσω άξονα και επιτρέπει επιτάχυνση από 0 στα 100 χλμ/ώρα σε 6 δευτερόλεπτα. Η αυτονομία στον επίσημο κύκλο WLTP φτάνει τα 483 χιλιόμετρα.

Τέλος, τη ίδια περίοδο θα λανσαριστεί και η BMW 216i Active. Τροφοδοτείται από έναν 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.5 λίτρων που παράγει μέγιστη ισχύ 90 kW/122 ίππων και μέγιστη ροπή 230 Nm. Η ισχύς του κινητήρα μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω του 7-τάχυτου κιβωτίου Steptronic με διπλό συμπλέκτη στάνταρ. Η νέα BMW 216i Active Tourer ολοκληρώνει το σπριντ 0 – 100 χλμ/ώρα σε 10,3 δεύτερα.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!