Γ.Δ.
1401.58 +0,28%
ACAG
-0,37%
5.35
BOCHGR
-0,46%
4.36
CENER
+1,94%
8.4
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+1,54%
2.31
OPTIMA
-0,31%
12.72
TITC
+1,48%
37.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,31%
1.396
ΑΒΕ
+1,32%
0.46
ΑΔΜΗΕ
-0,21%
2.345
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
-2,05%
1.5305
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.38
ΑΡΑΙΓ
+1,43%
9.58
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
-0,23%
8.74
ΑΤΤ
+4,07%
0.614
ΑΤΤΙΚΑ
+1,40%
2.17
ΒΙΟ
+0,39%
5.19
ΒΙΟΚΑ
+0,86%
1.755
ΒΙΟΣΚ
-0,73%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
+1,15%
1.315
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,82%
17.9
ΔΑΑ
+0,13%
7.99
ΔΑΙΟΣ
-1,64%
3.6
ΔΕΗ
-0,85%
11.65
ΔΟΜΙΚ
-1,82%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,03%
0.29
ΕΒΡΟΦ
+2,17%
1.41
ΕΕΕ
+1,93%
33.74
ΕΚΤΕΡ
+1,54%
1.446
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
+0,51%
1.98
ΕΛΛ
-1,87%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,74%
1.632
ΕΛΠΕ
-1,84%
6.675
ΕΛΣΤΡ
+1,49%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+2,80%
1.838
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
-1,59%
6.924
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.14
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
-0,20%
2.036
ΕΧΑΕ
-0,23%
4.3
ΙΑΤΡ
+0,98%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-0,65%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
-0,29%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+1,28%
4.75
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+1,14%
0.89
ΙΝΤΕΚ
+0,53%
5.67
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,04%
0.974
ΙΝΤΚΑ
+1,15%
2.65
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-2,03%
1.45
ΚΟΡΔΕ
+3,80%
0.41
ΚΟΥΑΛ
+0,99%
1.02
ΚΟΥΕΣ
-0,72%
5.52
ΚΡΙ
-0,35%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,22%
0.924
ΛΑΒΙ
-0,96%
0.719
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.27
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-3,53%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,37%
2.73
ΜΑΘΙΟ
-8,62%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+0,50%
2.02
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,82%
2.97
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,62%
19.2
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
-0,61%
2.45
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,90%
24.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.7
ΜΠΡΙΚ
-0,48%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,96%
31.7
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
+0,79%
0.256
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.9
ΟΛΠ
-0,50%
29.85
ΟΛΥΜΠ
-2,17%
2.25
ΟΠΑΠ
+3,27%
15.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+1,33%
15.21
ΟΤΟΕΛ
-1,37%
10.1
ΠΑΙΡ
-2,26%
0.952
ΠΑΠ
+2,15%
2.38
ΠΕΙΡ
-1,13%
3.589
ΠΕΡΦ
+1,89%
5.38
ΠΕΤΡΟ
+1,03%
7.86
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,59%
5.13
ΡΕΒΟΙΛ
+0,95%
1.595
ΣΑΡ
-0,92%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,21%
0.327
ΣΙΔΜΑ
-0,33%
1.525
ΣΠΕΙΣ
+0,71%
5.64
ΣΠΙ
+2,78%
0.518
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
+0,71%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,56%
3.55
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

Η βασίλισσα της ασφάλτου επιστρέφει καλύτερη από ποτέ

Η βασίλισσα της ασφάλτου επιστρέφει καλύτερη από ποτέ. Aν δεν έχετε καταλάβει μιλάμε φυσικά για την Mercedes, το συνώνυμο της ποιότητας, του κύρους και γενικά του καλού αυτοκινήτου.

Ειδικότερα, αναφερόμαστε στη νέα Mercedes-Benz C-Class, ένα από τα αυτοκίνητα σταθμούς της γερμανικής φίρμας.

Η νέα C-Class έχει αποφύγει τους σχεδιαστικούς ακροβατισμούς, επιχειρώντας να ισορροπήσει μεταξύ των δυναμικών στοιχείων του χαρακτήρα της και της ανεπιτήδευτης πολυτέλειας που οφείλει να αποπνέει.

Είναι φανερό ότι πρότυπο αποτέλεσε η νέα S-Class, η οποία μετρά λίγους μήνες ζωής, ορίζοντας τις τάσεις σε αυτήν την ιδιαίτερη κατηγορία των πολυτελών sedan. Οριακές θα χαρακτήριζε κανείς και τις διαφοροποιήσεις σε επίπεδο διαστάσεων, με εξαίρεση ίσως το συνολικό μήκος που αυξήθηκε κατά 6,5 εκατοστά στην περίπτωση του τετράθυρου αμαξώματος. Η συγκεκριμένη έκδοση διαθέτει χώρο αποσκευών 450 λίτρων, ο οποίος αυξάνεται στα 490 λίτρα στο station wagon αμάξωμα.

Περνώντας στο εσωτερικό, τη μεγάλη διαφορά κάνει ο συνδυασμός του ψηφιακού πίνακα οργάνων των 12,3 ιντσών με την κεντρικά τοποθετημένη οθόνη αφής των 11,9 ιντσών. Μάλιστα, η δεύτερη διαθέτη κάθετη διάταξη παραπέμποντας σε tablet ή αν προτιμάτε το παράδειγμα των μοντέλων της Tesla.

H κατά τι μεγαλύτεροι χώροι για τους πίσω επιβάτες προκύπτουν από την αύξηση του μήκους του μεταξονίου κατά 2,5 εκατοστά, ωστόσο, μένει να αποδειχθεί αν η βελτίωση που έχει επιτευχθεί στη χωροταξία της γερμανικής μπερλίνας είναι αισθητή.

Ίσως η μεγαλύτερη είδηση σε σχέση με τη νέα Mercedes-Benz C-Class να προκύπτει από τα κινητήρια σύνολα με τα οποία θα εφοδιάζεται και ειδικότερα με την παρουσία ενός τετρακύλινδρου κινητήρα χωρητικότητας 1,5 λίτρου ο οποίος θα αποτελεί τη βάση της γκάμας της.

Ο τελευταίος θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις ισχύος, ξεκινώντας από τους 170 ίππους (C180) και φτάνοντας τους 204 ίππους (C200). Και στις δύο περιπτώσεις, ο κινητήρας των 1.496 κ.εκ. θα έχει τη βοήθεια του εναλλάκτη/ηλεκτροκινητήρα διαμορφώνοντας ένα ήπια υβριδικό σύνολο.

Για την ώρα, η κορυφαία έκδοση του αυτοκινήτου (C300) είναι εκείνη που κινεί ένας δίλιτρος κινητήρας βενζίνης 258 ίππων.

Χωρητικότητας 2,0 λίτρων θα είναι άλλωστε και οι κινητήρες diesel της νέας Mercedes-Benz C-Class, χαρίζοντας ανάλογα με την έκδοση 200 και 265 ίππους. Ξεχωριστή θέση στην γκάμα του αυτοκινήτου έχει η plug-in υβριδική διαμόρφωση, η οποία συνδυάζει τον δίλιτρο κινητήρα βενζίνης με ένα ισχυρό ηλετροκινητήρα αποδίδοντας 310 ίππους και διαθέτοντας ηλεκτρική αυτονομία 100 χιλιομέτρων.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!