Γ.Δ.
1506.61 +1,33%
ACAG
0,00%
5.9
BOCHGR
+1,09%
4.63
CENER
+2,93%
9.83
CNLCAP
-0,69%
7.2
DIMAND
-2,59%
8.28
EVR
-0,34%
1.485
NOVAL
-0,64%
2.335
OPTIMA
0,00%
12.8
TITC
+0,38%
39.5
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+2,01%
1.728
ΑΒΕ
-3,24%
0.448
ΑΔΜΗΕ
+0,56%
2.695
ΑΚΡΙΤ
+9,72%
0.79
ΑΛΜΥ
+0,56%
4.515
ΑΛΦΑ
+3,18%
1.7025
ΑΝΔΡΟ
+0,31%
6.46
ΑΡΑΙΓ
+2,22%
10.6
ΑΣΚΟ
-0,65%
3.04
ΑΣΤΑΚ
+1,71%
7.14
ΑΤΕΚ
0,00%
0.462
ΑΤΡΑΣΤ
+0,23%
8.74
ΑΤΤ
+0,77%
0.784
ΑΤΤΙΚΑ
-1,29%
2.3
ΒΙΟ
-0,17%
5.86
ΒΙΟΚΑ
+1,46%
2.08
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.625
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+2,68%
2.3
ΓΕΒΚΑ
-0,71%
1.395
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,11%
18.52
ΔΑΑ
+0,85%
8.058
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
+1,12%
12.63
ΔΟΜΙΚ
+1,84%
3.05
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,61%
0.33
ΕΒΡΟΦ
+1,88%
1.895
ΕΕΕ
+0,24%
33.38
ΕΚΤΕΡ
-0,53%
1.88
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
-2,13%
2.3
ΕΛΛ
+0,34%
14.85
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,22%
2.305
ΕΛΠΕ
+1,31%
7.73
ΕΛΣΤΡ
+0,97%
2.09
ΕΛΤΟΝ
-0,85%
1.87
ΕΛΧΑ
+2,16%
2.125
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,81%
1.245
ΕΤΕ
+3,12%
8.002
ΕΥΑΠΣ
+0,31%
3.26
ΕΥΔΑΠ
-0,17%
5.95
ΕΥΡΩΒ
+2,19%
2.334
ΕΧΑΕ
+2,21%
4.855
ΙΑΤΡ
+2,83%
1.635
ΙΚΤΙΝ
+1,27%
0.359
ΙΛΥΔΑ
+6,39%
2.33
ΙΝΚΑΤ
+0,94%
4.84
ΙΝΛΙΦ
+1,49%
4.76
ΙΝΛΟΤ
+0,38%
1.05
ΙΝΤΕΚ
+1,79%
6.24
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.54
ΙΝΤΕΤ
+1,29%
1.175
ΙΝΤΚΑ
-1,45%
3.055
ΚΑΡΕΛ
+2,98%
346
ΚΕΚΡ
-0,78%
1.275
ΚΕΠΕΝ
+0,58%
1.74
ΚΟΡΔΕ
+0,22%
0.446
ΚΟΥΑΛ
+6,20%
1.37
ΚΟΥΕΣ
+2,04%
6.01
ΚΡΙ
+0,96%
15.7
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.86
ΚΥΡΙΟ
+1,20%
1.01
ΛΑΒΙ
-0,86%
0.807
ΛΑΜΔΑ
-1,21%
7.36
ΛΑΜΨΑ
+0,54%
37.2
ΛΑΝΑΚ
-2,88%
1.01
ΛΕΒΚ
+4,00%
0.26
ΛΕΒΠ
-20,00%
0.208
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.59
ΛΟΥΛΗ
+2,86%
2.88
ΜΑΘΙΟ
-1,97%
0.598
ΜΕΒΑ
-0,51%
3.92
ΜΕΝΤΙ
+3,18%
2.27
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-0,50%
2.96
ΜΙΝ
+0,98%
0.515
ΜΟΗ
+0,66%
21.3
ΜΟΝΤΑ
+0,26%
3.85
ΜΟΤΟ
-1,27%
2.73
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.665
ΜΠΕΛΑ
+2,94%
26.6
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
+2,35%
2.18
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
+0,98%
34.88
ΝΑΚΑΣ
-1,96%
3
ΝΑΥΠ
-3,38%
0.8
ΞΥΛΚ
+0,69%
0.292
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
+0,91%
22.2
ΟΛΠ
-1,15%
30.05
ΟΛΥΜΠ
+3,29%
2.51
ΟΠΑΠ
+1,59%
15.99
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,24%
0.817
ΟΤΕ
0,00%
14.68
ΟΤΟΕΛ
+1,87%
10.88
ΠΑΙΡ
+4,62%
0.996
ΠΑΠ
-2,05%
2.39
ΠΕΙΡ
+3,23%
4.15
ΠΕΡΦ
-1,18%
5.87
ΠΕΤΡΟ
+1,21%
8.34
ΠΛΑΘ
+0,13%
4
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.6
ΠΡΔ
+4,35%
0.288
ΠΡΕΜΙΑ
-2,50%
1.25
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.45
ΠΡΟΦ
+2,67%
5.39
ΡΕΒΟΙΛ
+1,45%
1.75
ΣΑΡ
+0,37%
10.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,83%
0.357
ΣΙΔΜΑ
+0,63%
1.6
ΣΠΕΙΣ
+0,67%
6
ΣΠΙ
-0,31%
0.638
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
-0,20%
20
ΤΖΚΑ
+0,98%
1.55
ΤΡΑΣΤΟΡ
-0,81%
1.22
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,12%
1.65
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
+1,25%
8.1
ΦΡΙΓΟ
-4,59%
0.208
ΦΡΛΚ
+0,13%
3.855
ΧΑΙΔΕ
+10,34%
0.64

“Κέντησαν” οι Κορεάτες με το νέο Hyundai Ioniq 5

Οι Κορεάτες “κέντησαν”με το νέο Hyundai Ioniq 5 αφού έβαλαν όλη τους την τέχνη. Η εταιρεία έχει βελτιωθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια, τόσο σχεδιαστικά όσο και μηχανικά και τρανή απόδειξη αποτελεί το νέο τηλεκτρικό μεσαίου μεγέθους crossover που θα ξεκινήσει να πωλείται σε επιλεγμένες αγορές της Ευρώπης μέσα στους επόμενους μήνες.

Στην ελληνική αγορά τα πρώτα Ioniq 5 θα φτάσουν το ερχόμενο καλοκαίρι.

Οι φίλοι της ηλεκτροκίνησης περίμεναν με μεγάλη αγωνία την αποκάλυψη του νέου ηλεκτρικού Ioniq 5 που αποτελεί ένα εντελώς νέο ηλεκτρικό μοντέλο, το πρώτο πάνω στην πλατφόρμα E-GMP. Φυσικά, αυτό που κεντρίζει το ενδιαφέρον με την πρώτη ματιά είναι η πολύ ξεχωριστή σχεδίαση του αμαξώματος, όπως την έχουμε δει από το πρωτότυπο 45.

Το γενικότερο σουλούπι του Ioniq 5 μπορεί να δείχνει συμπαγές, χάρη στους μεγάλους τροχούς 20’’, τις κρυφές λαβές στις πόρτες και τα κόμπακτ άκρα του με τα στενά φωτιστικά σώματα με το μοτίβο εικονοστοιχείων (pixels). Ωστόσο, μιλάμε για ένα μεγάλο SUV που σε μήκος ξεπερνά το νέο Tucson φτάνοντας τα 4,63 m. Το πλάτος είναι στα 1,89 m και το ύψος στα 1,6 m. Όσο για το μεταξόνιο αυτό είναι στα 3.000 mm προλογίζοντας μεγάλους χώρους για επιβάτες και αποσκευές.

Ο ιδιαίτερος σχεδιαστικά χαρακτήρας του Ioniq 5 εκτείνεται και στο εσωτερικό με το απέριττο σε άποψη ταμπλό και μια διάταξη οθονών που μας θυμίζει το MBUX της Mercedes. Όπως μπορείτε να δείτε υπάρχουν δύο οθόνες 12’’ η μια δίπλα στην άλλη, μία ως ψηφιακή οθόνη για τον οδηγό και μια στην κεντρική κονσόλα.

Η Hyundai κάνει ιδιαίτερο λόγο για το Living Space εσωτερικό με την κεντρική κονσόλα να μετακινείται σε εύρος 140 mm και να αφήνει ελεύθερο χώρο στις μπροστινές θέσεις και κάτω από το ταμπλο, ενώ ταυτόχρονα προσφέρει lounge διαρρυθμίσεις καμπίνας. Σχετικά με το πορτμπαγκάζ αυτό προσφέρει 531 lt, ενώ υπάρχει και ένας μικρός έξτρα χώρος μπροστά των 57 lt.

Σχετικά με το σύστημα πρόωσης υπάρχουν τέσσερις εκδόσεις με κίνηση μπροστά ή στους τέσσερις τροχούς και δύο μεγέθη μπαταριών και την αυτονομία να φτάνει τα 480 km. Όπως μπορείτε να δείτε στο παρακάτω πίνακα (φαίνονται και οι επιδόσεις) η έκδοση μπαταρίας 72,6 kWh έχει συνδυασμένη ισχύ 225 kW στην τετρακίνητη έκδοση με τα δύο ηλεκτρικά μοτέρ και 160 kW στην πισωκίνητη έκδοση με τα 160 kW.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!