Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Αυτοκινητοβιομηχανίες: Ωθούν τις εταιρείες σε οχήματα μηδενικών ρύπων

Για να συμμορφωθούν οι αυτοκινητοβιομηχανίες που δραστηριοποιούνται στην ΕΕ με τους αυστηρούς όρους της ΕΕ για τις εκπομπές του διοξειδίου του άνθρακα που εκπέμπουν τα αυτοκίνητα, ενισχύουν την γκάμα τους με νέα μοντέλα μηδενικών ρύπων και αλλάζουν την στρατηγική τους για τις εταιρικούς στόλους αυτοκινήτων.

Τώρα που ολοκληρώνεται το μεταβατικό στάδιο προς την ηλεκτροκινηση που στηρίχθηκε στα μοντέλα με υβριδικό σύστημα παραγωγής ενέργειας, οι μάρκες ωθούν τις εταιρείες που διαχειρίζονται εταιρικούς στόλους να προτιμήσουν τα αυτοκίνητα μηδενικών ρύπων (EV) παρά τις ελλείψεις στο δημόσιο δίκτυο φόρτισης που παρατηρούνται στα περισσότερα κράτη της ΕΕ.

Στα τέλη του 2020, μια γαλλική εταιρεία διαχείρισης εταιρικών στολών, έθεσε στόχο να εξηλεκτρίσει το 30% των νέων αυτοκινήτων της έως το 2025. Πρόκειται για ένα στόχο που φαινόταν πολύ δύσκολος, καθώς το 2019 μόνο ένα στα 200 νέα οχήματα της εταιρείας ήταν EV ή υβριδικό, αναφέρει το Reuters.

Οι εταιρείες που διαχειρίζονται εταιρικούς στόλους, συνήθως αντικαθιστούν ολόκληρο τον στόλο τους κάθε 42 μήνες και διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην αυτοκινητοβιομηχανία γιατί αγοράζουν εκατομμύρια οχήματα παγκοσμίως. Αυτά τα αυτοκίνητα μετά την ολοκλήρωση του πρώτου κύκλου της ζωής τους και την αποχώρηση από τη μίσθωση, συμβάλλουν στη διαμόρφωση του μέλλοντος της αγοράς των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων.

Σύμφωνα με στοιχεία του κλάδου, η χρηματοδοτική μίσθωση έχει αυξηθεί και οι λιανικές πωλήσεις έχουν μειωθεί. Το μερίδιο των αυτοκινήτων που αγοράζονται στη λιανική στην Ευρώπη μειώθηκε στο 45% το 2021 έναντι 55% το 2020.

Μια μεγάλη φαρμακευτική εταιρεία έχει θέσει στόχο, ο παγκόσμιος στόλος της που αποτελείται από 17.500 οχήματα να είναι πλήρως ηλεκτρικός έως το 2025. Μαζί με άλλες εταιρείες παροτρύνουν τις αυτοκινητοβιομηχανίες να επισπεύσουν το λανσάρισμα νέων μοντελων μηδενικών ρύπων όλων των ρύπων.

Αλλά ο εξηλεκτρισμός των μεγάλων στόλων είναι πιο εύκολο να ειπωθεί παρά να γίνει. Η έλλειψη διαθέσιμης δημόσιας υποδομής φόρτισης σημαίνει ότι για εταιρείες με αντιπροσώπους πωλήσεων που οδηγούν μεγάλες αποστάσεις, μόνο τα plug-in υβριδικά είναι μια επιλογή προς το παρόν.

Στην Αφρική, σε ορισμένα μέρη της Ασίας και της Ευρώπης, οι εταιρείες που έχουν εταιρικούς στόλους αντιμετωπίζουν μεγαλύτερες δυσκολίες για την φόρτιση των EV αλλά και τον εφοδιασμό με καύσιμο των υβριδικών μοντέλων.

Σε άλλες περιοχές, όπου χρειάζεται ένα φορτηγό για να φτάσει στους πελάτες των εταιρειών, ακόμη δεν υπάρχουν ανάλογες προτάσεις από τις μάρκες των αυτοκινήτων.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!