Γ.Δ.
1452.5 -0,26%
ACAG
+0,52%
5.84
BOCHGR
0,00%
4.54
CENER
-0,11%
9.11
CNLCAP
-2,68%
7.25
DIMAND
-2,25%
7.82
NOVAL
-0,65%
2.285
OPTIMA
-2,33%
12.56
TITC
-1,00%
39.6
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-2,23%
1.494
ΑΒΕ
+0,22%
0.449
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.6
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.69
ΑΛΜΥ
-0,87%
4.56
ΑΛΦΑ
-0,47%
1.5795
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
-1,66%
10.07
ΑΣΚΟ
0,00%
2.83
ΑΣΤΑΚ
-3,51%
7.14
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.67
ΑΤΤΙΚΑ
-1,35%
2.19
ΒΙΟ
-3,30%
5.27
ΒΙΟΚΑ
-0,27%
1.865
ΒΙΟΣΚ
-0,62%
1.6
ΒΙΟΤ
-3,01%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
18.2
ΔΑΑ
0,00%
8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
-0,60%
11.6
ΔΟΜΙΚ
-4,32%
2.77
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.308
ΕΒΡΟΦ
-1,96%
1.755
ΕΕΕ
-0,74%
32.18
ΕΚΤΕΡ
-1,02%
1.75
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
+2,83%
2.18
ΕΛΛ
+1,75%
14.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.938
ΕΛΠΕ
+0,27%
7.3
ΕΛΣΤΡ
+0,97%
2.08
ΕΛΤΟΝ
-1,07%
1.856
ΕΛΧΑ
-0,74%
1.88
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.185
ΕΤΕ
+0,80%
7.84
ΕΥΑΠΣ
-0,62%
3.21
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,63%
2.25
ΕΧΑΕ
-1,54%
4.47
ΙΑΤΡ
-3,23%
1.5
ΙΚΤΙΝ
-0,30%
0.334
ΙΛΥΔΑ
-0,25%
1.975
ΙΝΚΑΤ
+1,05%
4.83
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.75
ΙΝΛΟΤ
+2,46%
0.998
ΙΝΤΕΚ
+0,17%
5.86
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,50%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-0,35%
2.86
ΚΑΡΕΛ
-1,18%
336
ΚΕΚΡ
+1,26%
1.21
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.5
ΚΟΡΔΕ
-0,46%
0.429
ΚΟΥΑΛ
+1,72%
1.18
ΚΟΥΕΣ
+0,17%
5.86
ΚΡΙ
+0,33%
15.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
-0,27%
0.737
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
-3,80%
1.52
ΛΟΥΛΗ
-0,69%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
+1,79%
3.99
ΜΕΝΤΙ
-1,86%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-1,21%
2.855
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,78%
20.56
ΜΟΝΤΑ
-1,11%
3.56
ΜΟΤΟ
-0,37%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-0,79%
25.18
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.75
ΜΠΡΙΚ
+0,93%
2.16
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
-1,18%
33.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
+0,24%
0.822
ΞΥΛΚ
0,00%
0.271
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
22
ΟΛΠ
-0,17%
30.05
ΟΛΥΜΠ
+1,30%
2.34
ΟΠΑΠ
-0,25%
15.69
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,63%
0.798
ΟΤΕ
+0,61%
14.85
ΟΤΟΕΛ
-1,33%
10.36
ΠΑΙΡ
+3,33%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-1,04%
3.891
ΠΕΡΦ
+0,19%
5.39
ΠΕΤΡΟ
-1,20%
8.24
ΠΛΑΘ
-0,25%
3.92
ΠΛΑΚΡ
+2,08%
14.7
ΠΡΔ
+8,70%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+1,53%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
-5,07%
6.55
ΠΡΟΦ
+0,77%
5.24
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.71
ΣΑΡ
+0,19%
10.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.334
ΣΙΔΜΑ
+1,61%
1.575
ΣΠΕΙΣ
+1,71%
5.94
ΣΠΙ
+0,39%
0.52
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
+0,96%
20.02
ΤΖΚΑ
-1,67%
1.475
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-0,61%
8.1
ΦΡΙΓΟ
+4,55%
0.23
ΦΡΛΚ
-1,86%
3.7
ΧΑΙΔΕ
+1,69%
0.6

ProfitLevel: Ανάπτυξη άνω του 3% βλέπει στον κλαδο της αυτοκίνησης

Οι σημαντικότερες αυτοκινητοβιομηχανίες αντιμετωπίζουν πολλά εμπόδια εδώ και πολύ καιρό. Εκτός από την έναρξη της παραγωγής φιλικών προς το περιβάλλον προϊόντων σήμερα, οι διαδικασίες τους επιβαρύνονται από την έλλειψη εξαρτημάτων που απαιτούνται για την παραγωγή, τον υψηλό πληθωρισμό και τους περιορισμούς της πανδημίας του κορονοϊού. Δεν είναι εύκολο να διατηρηθεί μια θετική αναπτυξιακή τάση, ωστόσο η ProfitLevel αναμένει ότι το 2022 η αξία αυτού του τμήματος, σε βάση εσόδων, θα μπορούσε να φτάσει τα 2,9 τρισεκατομμύρια δολάρια. Μέχρι το τέλος του 2022, η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία θα μπορούσε να αναπτυχθεί περισσότερο από 3%.

Ford Motor

Το τελευταίο μοντέλο της αυτοκινητοβιομηχανίας που κυκλοφόρησε στην αγορά είναι το F-150 Raptor R, ένα off-road pickup truck υψηλών επιδόσεων. Η τιμή θα ξεκινά από τα 109.145 δολάρια και η παραγωγή θα ξεκινήσει το φθινόπωρο στο εργοστάσιο φορτηγών της Ford στο Dearborn στο Μίσιγκαν. Η μετοχή της εταιρείας αυξήθηκε σχεδόν κατά 2% μετά την παρουσίαση του νέου μοντέλου.

 

Volvo

Η σουηδική αυτοκινητοβιομηχανία σημείωσε υψηλότερη από την αναμενόμενη αύξηση κερδών την τελευταία περίοδο. Αυτό οφείλεται στην έντονη ζήτηση για τα φορτηγά της, αλλά από την άλλη, η εταιρεία έχει να αντιμετωπίσει και σοβαρά προβλήματα. Η εταιρεία εξακολουθεί να πλήττεται από την παγκόσμια έλλειψη ημιαγωγών, καθώς και από τη χαμηλή ικανότητα αποστολής, το υψηλό κόστος υλικών, τις στρατιωτικές συγκρούσεις και τις απολύσεις στη Ρωσία. Τα προσαρμοσμένα λειτουργικά κέρδη στον κατασκευαστή φορτηγών, κατασκευαστικών μηχανών, λεωφορείων και κινητήρων αυξήθηκαν στα 13,75 δισεκατομμύρια σουηδικές κορώνες (1,3 δισεκατομμύρια δολάρια) από 9,73 δισεκατομμύρια έναν χρόνο νωρίτερα, ξεπερνώντας τα 12,17 δισεκατομμύρια κορώνες που είδαν οι αναλυτές σε έρευνα της Refinitiv.

Toyota Motor Corporation and Nissan Motor Co.

Δύο ακόμα σημαντικοί παίκτες που πρέπει να λάβετε υπόψη όταν επιλέγετε μια πιθανή επένδυση. Παρά το γεγονός ότι η Toyota ανέφερε μείωση του όγκου πωλήσεων τον Ιούνιο στις ΗΠΑ και πρέπει επίσης να αντιμετωπίσει ελλείψεις αποθεμάτων, κατάφερε να παρουσιάσει με επιτυχία νέα προϊόντα, το ηλεκτρικό αυτοκίνητο Toyota bZ4X και το υβριδικό Tundra. Στο μέλλον, οι πελάτες της μπορούν να περιμένουν περισσότερα προϊόντα που θα μπορούσαν να κυκλοφορήσουν στην αγορά μέχρι το τέλος του 2022. Οι ενέργειες της Nissan προσελκύουν επίσης την προσοχή. Η τελευταία παρουσίασε πρόσφατα το νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο Nissan Sakura στην Ιαπωνία. Είναι το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο με μπαταρία και η τιμή του είναι κάτι παραπάνω από προσιτή, ξεκινώντας από τα 14.000 δολάρια. Υπάρχουν περισσότερες επενδυτικές ευκαιρίες στην αυτοκινητοβιομηχανία, η τελική επιλογή εξαρτάται από την προτίμηση του επενδυτή.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!