Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

ProfitLevel: Ανάπτυξη άνω του 3% βλέπει στον κλαδο της αυτοκίνησης

Οι σημαντικότερες αυτοκινητοβιομηχανίες αντιμετωπίζουν πολλά εμπόδια εδώ και πολύ καιρό. Εκτός από την έναρξη της παραγωγής φιλικών προς το περιβάλλον προϊόντων σήμερα, οι διαδικασίες τους επιβαρύνονται από την έλλειψη εξαρτημάτων που απαιτούνται για την παραγωγή, τον υψηλό πληθωρισμό και τους περιορισμούς της πανδημίας του κορονοϊού. Δεν είναι εύκολο να διατηρηθεί μια θετική αναπτυξιακή τάση, ωστόσο η ProfitLevel αναμένει ότι το 2022 η αξία αυτού του τμήματος, σε βάση εσόδων, θα μπορούσε να φτάσει τα 2,9 τρισεκατομμύρια δολάρια. Μέχρι το τέλος του 2022, η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία θα μπορούσε να αναπτυχθεί περισσότερο από 3%.

Ford Motor

Το τελευταίο μοντέλο της αυτοκινητοβιομηχανίας που κυκλοφόρησε στην αγορά είναι το F-150 Raptor R, ένα off-road pickup truck υψηλών επιδόσεων. Η τιμή θα ξεκινά από τα 109.145 δολάρια και η παραγωγή θα ξεκινήσει το φθινόπωρο στο εργοστάσιο φορτηγών της Ford στο Dearborn στο Μίσιγκαν. Η μετοχή της εταιρείας αυξήθηκε σχεδόν κατά 2% μετά την παρουσίαση του νέου μοντέλου.

 

Volvo

Η σουηδική αυτοκινητοβιομηχανία σημείωσε υψηλότερη από την αναμενόμενη αύξηση κερδών την τελευταία περίοδο. Αυτό οφείλεται στην έντονη ζήτηση για τα φορτηγά της, αλλά από την άλλη, η εταιρεία έχει να αντιμετωπίσει και σοβαρά προβλήματα. Η εταιρεία εξακολουθεί να πλήττεται από την παγκόσμια έλλειψη ημιαγωγών, καθώς και από τη χαμηλή ικανότητα αποστολής, το υψηλό κόστος υλικών, τις στρατιωτικές συγκρούσεις και τις απολύσεις στη Ρωσία. Τα προσαρμοσμένα λειτουργικά κέρδη στον κατασκευαστή φορτηγών, κατασκευαστικών μηχανών, λεωφορείων και κινητήρων αυξήθηκαν στα 13,75 δισεκατομμύρια σουηδικές κορώνες (1,3 δισεκατομμύρια δολάρια) από 9,73 δισεκατομμύρια έναν χρόνο νωρίτερα, ξεπερνώντας τα 12,17 δισεκατομμύρια κορώνες που είδαν οι αναλυτές σε έρευνα της Refinitiv.

Toyota Motor Corporation and Nissan Motor Co.

Δύο ακόμα σημαντικοί παίκτες που πρέπει να λάβετε υπόψη όταν επιλέγετε μια πιθανή επένδυση. Παρά το γεγονός ότι η Toyota ανέφερε μείωση του όγκου πωλήσεων τον Ιούνιο στις ΗΠΑ και πρέπει επίσης να αντιμετωπίσει ελλείψεις αποθεμάτων, κατάφερε να παρουσιάσει με επιτυχία νέα προϊόντα, το ηλεκτρικό αυτοκίνητο Toyota bZ4X και το υβριδικό Tundra. Στο μέλλον, οι πελάτες της μπορούν να περιμένουν περισσότερα προϊόντα που θα μπορούσαν να κυκλοφορήσουν στην αγορά μέχρι το τέλος του 2022. Οι ενέργειες της Nissan προσελκύουν επίσης την προσοχή. Η τελευταία παρουσίασε πρόσφατα το νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο Nissan Sakura στην Ιαπωνία. Είναι το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο με μπαταρία και η τιμή του είναι κάτι παραπάνω από προσιτή, ξεκινώντας από τα 14.000 δολάρια. Υπάρχουν περισσότερες επενδυτικές ευκαιρίες στην αυτοκινητοβιομηχανία, η τελική επιλογή εξαρτάται από την προτίμηση του επενδυτή.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!