Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Η Porsche 911 Targa 4 GTS αποδίδει 480 ίππους

Περίπου δυόμισι χρόνια μετά την κυκλοφορία της σειράς 992 στην αγορά, η γκάμα 911 καλωσορίζει τα σπορ μοντέλα GTS στην οικογένεια των πολυτελών σπορ αυτοκινήτων. Πριν από δώδεκα χρόνια, η Porsche παρουσίασε την πρώτη έκδοση GTS της 911. Τώρα, λανσάρεται μια νέα γενιά του δημοφιλούς μοντέλου σπορ αυτοκινήτου -πιο ισχυρή και οπτικά διακριτική και με καλύτερη δυναμική οδήγησης από ποτέ, αναφέρει η μάρκα στην επίσημη ανακοίνωση της. Ο εξακύλινδρος boxer κινητήρας αποδίδει 480 ίππους, είναι 30 ίππους πιο δυνατός από την τρέχουσα 911 Carrera S και την προηγούμενη 911 GTS.

Πέντε εκδόσεις είναι πλέον διαθέσιμες σε τιμές που ξεκινούν από 140.981 ευρώ στη Γερμανία: 911 Carrera GTS με κίνηση στους πίσω τροχούς, ως Coupé και Cabriolet. 911 Carrera 4 GTS με τετρακίνηση, ως Coupé και Cabriolet. 911 Targa 4 GTS με κίνηση σε όλους τους τροχούς.

Ένα οκτατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων Porsche διπλού συμπλέκτη (PDK) ή ένα χειροκίνητο επτά σχέσεων, καθώς και η ειδική ανάρτηση GTS με Porsche Active Suspension Management (PASM) και το σύστημα πέδησης υψηλής απόδοσης από την 911 Turbo, περιλαμβάνονται στο τεχνολογικό υπόβαθρο του πανάκριβου αυτοκινήτου. Η μάρκα ανακοίνωσε ότι το αυτοκίνητο προσφέρει υψηλά οδηγικά χαρακτηριστικά και πως έχει ανώτερη συμπεριφορά στον δρόμο.

Η δυναμική οδήγηση θα βελτιωθεί περαιτέρω με το πακέτο Lightweight Design, το οποίο θα είναι διαθέσιμο στο GTS για πρώτη φορά και εξοικονομεί βάρος έως και 25 κιλά.

Η τελευταία γενιά Porsche Communication Management (PCM) φέρνει πολυάριθμες βελτιώσεις στη λειτουργία και τη συνδεσιμότητα.

Ο υπερτροφοδοτούμενος τρίλιτρος flat-six στη νέα 911 GTS αποδίδει 480 ίππους. Η μέγιστη ροπή είναι 57,8 χλγμ., αύξηση 2,2 χλγμ. σε σχέση με τον προκάτοχό του. Το τυπικο τεστ 0-100 χλμ./ώρα διαρκεί μόλις 3,3’’ στην 911 Carrera 4 GTS Coupé με το οκτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Porsche (PDK). Είναι τρία δέκατα ταχύτερη από τον προκάτοχό της. Ένα χειροκίνητο κιβώτιο επτά σχέσεων με ιδιαίτερα μικρή απόσταση μεταξύ των σχέσεων είναι διαθέσιμο για όλα τα μοντέλα 911 GTS ως εναλλακτική λύση στο PDK. Απευθύνεται στους λάτρεις της οδήγησης με χειροκίνητο κιβώτιο.

Η ανάρτησή προέρχεται από την 911 Turbo, τροποποιήθηκε για την GTS και ανταποκρίνεται στις αυστηρές απαιτήσεις απόδοσης. Χάρη στο στάνταρ Porsche Active Suspension Management (PASM), τα αμορτισέρ ανταποκρίνονται σε δυναμικές αλλαγές με ταχύτατα, αναφέρει η μάρκα. Στα Coupé και Cabriolet, το PASM είναι στάνταρ, σε συνδυασμό με το σπορ πλαίσιο χαμηλωμένο κατά 10 χιλ.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!