Γ.Δ.
1482.2 -0,02%
ACAG
0,00%
5.86
CENER
0,00%
9.7
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
0,00%
8.89
NOVAL
0,00%
2.77
OPTIMA
0,00%
12.1
TITC
0,00%
30.75
ΑΑΑΚ
0,00%
5.85
ΑΒΑΞ
0,00%
1.464
ΑΒΕ
0,00%
0.457
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.255
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
0,00%
3.07
ΑΛΦΑ
0,00%
1.7225
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.62
ΑΡΑΙΓ
0,00%
11.89
ΑΣΚΟ
0,00%
2.79
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.92
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.64
ΑΤΤ
0,00%
9.1
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.54
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
5.98
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.37
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.385
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.63
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.1
ΔΑΑ
0,00%
7.998
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.06
ΔΕΗ
0,00%
11.5
ΔΟΜΙΚ
0,00%
3.64
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.321
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.55
ΕΕΕ
0,00%
33.22
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.32
ΕΛΒΕ
0,00%
5.5
ΕΛΙΝ
0,00%
2.25
ΕΛΛ
0,00%
13.95
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.09
ΕΛΠΕ
0,00%
7.62
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.25
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.752
ΕΛΧΑ
0,00%
1.892
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.295
ΕΤΕ
0,00%
8.414
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.37
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.78
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.24
ΕΧΑΕ
0,00%
4.82
ΙΑΤΡ
0,00%
1.74
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.419
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.73
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.99
ΙΝΛΙΦ
0,00%
5.14
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.26
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6.07
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.48
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.26
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.41
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
0,00%
1.505
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
0,00%
1.505
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.497
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.198
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.33
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.15
ΛΑΒΙ
0,00%
0.894
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.41
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36.6
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.37
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.67
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.85
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.67
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
0,00%
3.73
ΜΙΝ
0,00%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
23.58
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.7
ΜΟΤΟ
0,00%
2.81
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
0,00%
25.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
0,00%
36.5
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
0,00%
0.93
ΞΥΛΚ
0,00%
0.276
ΞΥΛΠ
0,00%
0.426
ΟΛΘ
0,00%
21.2
ΟΛΠ
0,00%
27.55
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.58
ΟΠΑΠ
0,00%
16.01
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.899
ΟΤΕ
0,00%
14.55
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.7
ΠΑΙΡ
0,00%
1.1
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
0,00%
3.989
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.86
ΠΛΑΘ
0,00%
4.245
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
0,00%
5.18
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.945
ΣΑΡ
0,00%
11.18
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.345
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.675
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.9
ΣΠΙ
0,00%
0.666
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.22
ΤΖΚΑ
0,00%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.95
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.21
ΦΡΛΚ
0,00%
4.075
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Δόθηκαν οι πινακίδες κυκλοφορίας στα δύο πρώτα ελληνικά αυτοκίνητα

Αριθμούς κυκλοφορίας πήραν τα δύο πρώτα αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν στην Ελλάδα, σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη στη Διεύθυνση Μεταφορών της Περιφέρειας Αττικής, από τον υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιο για τις Μεταφορές Μιχάλη Παπαδόπουλο και τον περιφερειάρχη Αττικής Γιώργο Πατούλη.

Το πρώτο βήμα για την ανάπτυξη του εγχειρήματος έγινε με την απόφαση (ΦΕΚ Β’ 3134/2014), με την οποία δημιουργήθηκε για πρώτη φορά το κανονιστικό πλαίσιο όπου καθορίστηκαν οι διαδικασίες και οι τεχνικές απαιτήσεις για την έγκριση κυκλοφορίας Μεμονωμένων Οχημάτων Ιδιαίτερης Κατασκευής (ΜΟΙΚ).

Το 2016 υποβλήθηκε η πρώτη αίτηση από την «ΚΕΡΑΜΠΟΣ CARS MANUFACTURING IKE» για έκδοση μεμονωμένης έγκρισης επιβατικού οχήματος κατηγορίας Μ1 και εν τέλει, το 2021 προσδιορίστηκαν οι δασμοί και τα τέλη από την Τελωνειακή Διεύθυνση του υπουργείου Οικονομικών.

Μετά την αναβάθμιση του Μηχανογραφικού Συστήματος του υπουργείου Μεταφορών, φέτος, έγιναν οι αναγκαίες προσαρμογές και εκδόθηκαν οι πρώτες άδειες κυκλοφορίας.

Ο υφυπουργός Μεταφορών Μιχάλης Παπαδόπουλος, δήλωσε: «Το 2014 δημιουργήσαμε τη νομοθεσία για τα (ΜΟΙΚ), με σκοπό να ξεπεραστούν τα εμπόδια για τους Έλληνες κατασκευαστές αυτοκινήτων που είχαν ένα όραμα να δημιουργήσουν, αλλά δεν μπορούσαν να υποστηρίξουν επενδύσεις μαζικής παραγωγής. Σήμερα έχουμε τη χαρά να παρουσιάζουμε το πρώτο εγκεκριμένο και πιστοποιημένο ελληνικό αυτοκίνητο, στην κατασκευή του οποίου, μάλιστα, έχει πρωταγωνιστήσει μια καταξιωμένη εκπρόσωπος της γυναικείας επιχειρηματικότητας. Έχουμε το ανθρώπινο δυναμικό και την τεχνογνωσία να κρατήσουμε τους άξιους μηχανικούς και επιχειρηματίες στην Ελλάδα, αλλά και να προσελκύσουμε νέους από το εξωτερικό, αναβαθμίζοντας το θεσμικό πλαίσιο και την ποιότητα των υπηρεσιών μας, όπως συμβαίνει με τον ψηφιακό μετασχηματισμό του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών που προωθούμε μαζί με τον Κώστα Καραμανλή. Πλέον, ένα σύνολο διαδικασιών όπως οι αντικαταστάσεις και οι ανανεώσεις αδειών οδήγησης διεκπεραιώνονται ηλεκτρονικά από τις Διευθύνσεις Μεταφορών των περιφερειών, που εφαρμόζουν τη νομοθεσία του υπουργείου. Αυτό είναι εξαιρετικό παράδειγμα συνεργασίας της Κεντρικής Διοίκησης με τις περιφέρειες που βελτιώνει την καθημερινότητα του πολίτη, περιορίζει τα διοικητικά βάρη, αλλά όπως είδαμε σήμερα, ανοίγει και νέους δρόμους στην επιχειρηματικότητα. Προτεραιότητά μας παραμένει η Οδική Ασφάλεια και σε αυτό το πλαίσιο έρχεται ο ανανεωμένος Κώδικάς Οδικής Κυκλοφορίας που θα είναι πιο ουσιαστικός και προσαρμοσμένος στα σημερινά δεδομένα».

Από την πλευρά του, ο περιφερειάρχης Αττικής Γιώργος Πατούλης, δήλωσε:

«Σήμερα, με τον υφυπουργό Μεταφορών και φίλο Μιχάλη Παπαδόπουλο, βρεθήκαμε στον χώρο της Διεύθυνσης Μεταφορών της Περιφέρειας Αττικής για να βάλουμε συμβολικά τις πινακίδες στο πρώτο ελληνικό όχημα -και μάλιστα χειροποίητο- που βγαίνει στους δρόμους μετά από αρκετές δεκαετίες. Θέλω να εκφράσω τη χαρά μου για τη σημερινή αυτή συμβολική κίνηση, η οποία είναι αποτέλεσμα της πολύ καλής συνεργασίας που έχουμε με το υπουργείο Μεταφορών.

Τα οχήματα για τα οποία εξέδωσε σήμερα τις πινακίδες η Περιφέρεια Αττικής είναι αποτέλεσμα μιας πολυετούς προσπάθειας, που συνδυάζει την καινοτομία, την κυκλική οικονομία και την νεοφυή γυναικεία επιχειρηματικότητα – στοιχεία που αποτελούν βασικούς άξονες της αναπτυξιακής πολιτικής μας.

Απευθύνουμε πρόσκληση προς όλους τους Έλληνες να αναπτύξουν επιχειρηματική δράση στη χώρα μας. Πλέον η Πολιτεία δημιουργεί το κατάλληλο πλαίσιο, τις γόνιμες συνθήκες που αποτελούν προϋπόθεση, παράλληλα με την αρμονική συνεργασία των αρμόδιων φορέων, για την ανάπτυξη της καινοτομίας και της επιχειρηματικότητας. Στην εποχή της ψηφιοποίησης η Περιφέρεια Αττικής έχει δημιουργήσει όλα εκείνα τα εργαλεία ώστε να μην ταλαιπωρείται πλέον ο πολίτης, καθώς έχει τεθεί σε πλήρη λειτουργία η νέα ψηφιακή πλατφόρμα για την αντικατάσταση του διπλώματος οδήγησης με νέου τύπου και την έκδοση αντιγράφου αδείας λόγω φθοράς, κλοπής ή απώλειας.

Κλείνοντας, θα ήθελα να επισημάνω πως για τη διοίκηση της Περιφέρειας Αττικής η οδική ασφάλεια, η προστασία της ζωής οδηγών και πεζών, αποτελεί μια από τις υψηλότερες προτεραιότητές μας και υλοποιούμε στοχευμένες δράσεις, όπως το ευρύ φάσμα ασφαλτοστρώσεων, οι οποίες μάλιστα πρόσφατα ξεκίνησαν και στη λεωφόρο Κηφισού. Μαζί θα κάνουμε την Αττική πρώτη περιφέρεια σε ασφάλεια».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!