Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Αυξήθηκαν οι πωλήσεις των υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων στην ΕΕ

Το πρώτο τρίμηνο του 2022, το μερίδιο στην αγορά των υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων αυξήθηκε, αντιπροσωπεύοντας το 25,1% των συνολικών πωλήσεων επιβατικών αυτοκινήτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Το πρώτο τρίμηνο του 2021 το ποσοστό ήταν 20,9%.

Οι συνολικές ταξινομήσεις νέων, ηλεκτρικά φορτιζόμενων οχημάτων, αυξήθηκαν επίσης κατά τους πρώτους τρεις μήνες του έτους. Τα ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία διπλασίασαν σχεδόν το μερίδιο τους στην αγορά, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρσι -τώρα αποτελούν το 10% του συνόλου των πωλήσεων- ξεπερνώντας τα plug-in υβριδικά, που αντιπροσωπεύουν το 8,9% της αγοράς στην ΕΕ. Από την άλλη πλευρά, τα οχήματα που κινούνται με ντίζελ και βενζίνη συνέχισαν να χάνουν μερίδιο αγοράς. Ωστόσο, οι ταξινομήσεις παραδοσιακών αυτοκινήτων με ορυκτά καύσιμα εξακολουθούν να κυριαρχούν στην αγορά, με συνδυασμένο μερίδιο 52,8%.

Οι ταξινομήσεις πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων στην ΕΕ συνέχισαν την πτωτική τους τροχιά

Από τον Ιανουάριο έως τον Μάρτιο του 2022, οι ταξινομήσεις πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων σε ολόκληρη την ΕΕ συνέχισαν την πτωτική τους τροχιά, σημειώνοντας απότομη πτώση (-33,2%), φτάνοντας τις 378.009 μονάδες. Κατά συνέπεια, το μερίδιο αγοράς των αυτοκινήτων με ντίζελ συρρικνώθηκε κατά 5,3 ποσοστιαίες μονάδες σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του περασμένου έτους. Όλες οι αγορές της ΕΕ κατέγραψαν σημαντικές απώλειες, συμπεριλαμβανομένων των τεσσάρων μεγάλων: Γαλλία (-44,1%), Ιταλία (-39,2%), Ισπανία (-30,8%) και Γερμανία (-20,2%).

Ομοίως, το μερίδιο αγοράς των βενζινοκίνητων αυτοκινήτων μειώθηκε σημαντικά κατά την ίδια περίοδο – από 40,8% σε 36,0%. Παρά την πτώση αυτή, τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα παρέμειναν τα πιο δημοφιλή σε όγκο (808.039 μονάδες).

Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2022, οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία (BEV) στην ΕΕ αυξήθηκαν κατά 53,4%, φτάνοντας συνολικά τα 224.145 αυτοκίνητα. Πολλές αγορές της ΕΕ κατέγραψαν τριψήφια ποσοστιαία κέρδη, με τη Ρουμανία να σημειώνει την ισχυρότερη ανάπτυξη (+408,0%). Από τις τέσσερις μεγαλύτερες αγορές της περιοχής, η Ισπανία σημείωσε τη μεγαλύτερη άνοδο (+110,3%), ακολουθούμενη από τη Γαλλία (+42,7%) και τη Γερμανία (+29,3%). Η Ιταλία ήταν η μόνη αγορά της ΕΕ που σημείωσε πτώση στις πωλήσεις BEV (-14,9%).

Οι ταξινομήσεις plug-in υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων (PHEV) μειώθηκαν κατά 5,3% σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους. Παρόλα αυτά, οι PHEV εξακολουθούν να διευρύνουν το συνολικό τους μερίδιο αγοράς λόγω της πτώσης των πωλήσεων βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων. Οι επιδόσεις των PHEV διέφεραν στις τέσσερις βασικές αγορές της περιοχής: Γερμανία και Γαλλία σημείωσαν πτώση (-13,2% και -6,1% αντίστοιχα), ενώ η Ισπανία και η Ιταλία κατέγραψαν σταθερή ανάπτυξη (+46,3% και +18,9% αντίστοιχα).

Τα υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα ο πιο κοινός τύπος καυσίμου μετά τη βενζίνη στην ΕΕ

Με 563.030 πωλήσεις αυτοκινήτων από τον Ιανουάριο έως τον Μάρτιο, τα υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα (HEV) ήταν ο πιο κοινός τύπος καυσίμου μετά τη βενζίνη σε όγκο στην ΕΕ, με αύξηση 5,3%. Με εξαίρεση την Ιταλία (-6,3%), όλες οι μεγάλες αγορές συνέβαλαν στη θετική απόδοση στην περιοχή. Οι πωλήσεις οχημάτων φυσικού αερίου (NGV) στην ΕΕ συνέχισαν την πτωτική τους τάση, σημειώνοντας νέα διψήφια πτώση (-56,0%), καθώς πολλές αγορές κατέγραψαν πτώση. Αντίθετα, τα οχήματα που κινούνται με υγραέριο σημείωσαν σημαντική αύξηση (+48,6%), μετρώντας 67.717 μονάδες εγγεγραμμένες στην ΕΕ. Αυτή η αύξηση οφείλεται κυρίως στα διψήφια ή και τριψήφια ποσοστιαία κέρδη και στις τέσσερις βασικές αγορές: Γερμανία (+287,7%), Γαλλία (+76,6%), Ισπανία (+41,5%) και Ιταλία (+17,3%).

Τα ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία διπλασίασαν σχεδόν το μερίδιο αγοράς τους σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι – τώρα αποτελούν το 10% του συνόλου των πωλήσεων αυτοκινήτων στην ΕΕ αναφέρει η ACEA. Τύποι καυσίμων νέων αυτοκινήτων: ηλεκτρικά με μπαταρία 10,0%, υβριδικά 25,1% και βενζίνη 36,0% μερίδιο αγοράς το πρώτο τρίμηνο του 2022.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!