Γ.Δ.
1403.87 -0,96%
ACAG
+3,74%
5.55
BOCHGR
-2,41%
4.46
CENER
-2,75%
8.5
CNLCAP
0,00%
7.15
DIMAND
-1,98%
8.89
NOVAL
0,00%
2.4
OPTIMA
-1,23%
12.84
TITC
-0,43%
35.05
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-0,70%
1.42
ΑΒΕ
+5,09%
0.475
ΑΔΜΗΕ
-0,63%
2.385
ΑΚΡΙΤ
-0,73%
0.68
ΑΛΜΥ
+4,60%
3.75
ΑΛΦΑ
-1,71%
1.579
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.46
ΑΡΑΙΓ
-1,62%
9.69
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.58
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.94
ΑΤΕΚ
+8,67%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-29,87%
2.16
ΑΤΤΙΚΑ
+0,95%
2.12
ΒΙΟ
-0,75%
5.32
ΒΙΟΚΑ
+1,48%
1.71
ΒΙΟΣΚ
-1,97%
1.49
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.1
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,34%
17.5
ΔΑΑ
+0,03%
7.902
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
-2,43%
12.05
ΔΟΜΙΚ
+0,67%
3
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,00%
0.302
ΕΒΡΟΦ
+1,05%
1.45
ΕΕΕ
-1,49%
33.1
ΕΚΤΕΡ
-1,14%
1.562
ΕΛΒΕ
0,00%
4.8
ΕΛΙΝ
-0,50%
2.01
ΕΛΛ
-0,75%
13.25
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-3,18%
1.704
ΕΛΠΕ
-1,16%
6.8
ΕΛΣΤΡ
-2,91%
2
ΕΛΤΟΝ
+0,11%
1.906
ΕΛΧΑ
-2,68%
1.74
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,68%
1.17
ΕΤΕ
-1,44%
7.102
ΕΥΑΠΣ
-0,63%
3.15
ΕΥΔΑΠ
-1,72%
5.7
ΕΥΡΩΒ
-0,08%
1.97
ΕΧΑΕ
-0,57%
4.33
ΙΑΤΡ
+0,67%
1.495
ΙΚΤΙΝ
-3,88%
0.31
ΙΛΥΔΑ
+2,00%
1.785
ΙΝΚΑΤ
+0,42%
4.805
ΙΝΛΙΦ
+0,46%
4.39
ΙΝΛΟΤ
-0,43%
0.921
ΙΝΤΕΚ
-1,20%
5.75
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.36
ΙΝΤΕΤ
+1,45%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-0,37%
2.73
ΚΑΡΕΛ
-1,73%
340
ΚΕΚΡ
-3,15%
1.23
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+0,34%
1.465
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.418
ΚΟΥΑΛ
-2,34%
1.086
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.69
ΚΡΙ
-2,37%
14.4
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,21%
0.94
ΛΑΒΙ
0,00%
0.79
ΛΑΜΔΑ
+1,94%
7.34
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.845
ΛΕΒΚ
+2,42%
0.254
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.26
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.79
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
+0,79%
3.82
ΜΕΝΤΙ
-2,77%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
44
ΜΙΓ
-4,90%
3.2
ΜΙΝ
-0,92%
0.54
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,11%
19.58
ΜΟΝΤΑ
+4,74%
3.76
ΜΟΤΟ
-1,96%
2.5
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
-1,06%
24.24
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.69
ΜΠΡΙΚ
+0,50%
2.03
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-0,60%
33
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.12
ΝΑΥΠ
+0,69%
0.874
ΞΥΛΚ
0,00%
0.263
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
-0,48%
20.7
ΟΛΠ
-2,62%
29.7
ΟΛΥΜΠ
-0,84%
2.35
ΟΠΑΠ
+0,33%
15.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,13%
0.798
ΟΤΕ
+0,81%
14.89
ΟΤΟΕΛ
-2,62%
10.42
ΠΑΙΡ
0,00%
0.998
ΠΑΠ
-1,25%
2.37
ΠΕΙΡ
-2,02%
3.684
ΠΕΡΦ
-1,93%
5.59
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8
ΠΛΑΘ
+0,89%
3.99
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.5
ΠΡΔ
+9,77%
0.292
ΠΡΕΜΙΑ
+0,67%
1.208
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
-0,19%
5.23
ΡΕΒΟΙΛ
+0,61%
1.65
ΣΑΡ
-3,69%
10.44
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,30%
0.34
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.55
ΣΠΕΙΣ
-0,67%
5.92
ΣΠΙ
-1,08%
0.55
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
+0,05%
19.77
ΤΖΚΑ
-1,73%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,97%
1.63
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.25
ΦΡΛΚ
-0,80%
3.715
ΧΑΙΔΕ
-0,84%
0.59

Η Ferrari SP48 Unica διαμορφώνεται με βάση τις επιθυμίες του αγοραστή

Η Ferrari SP48 Unica, αποκαλύφθηκε την Πέμπτη και εντάσσεται στο πιο αποκλειστικό γκρουπ σε ολόκληρη την παραγωγή του Maranello, το οποίο περιλαμβάνει μοναδικά, απόλυτα εξατομικευμένα αυτοκίνητα κατασκευασμένα σύμφωνα με τις προδιαγραφές ενός και μόνο υποψήφιου αγοραστή και σχεδιασμένα με βάση τις δίκες του ατομικές απαιτήσεις.

Η SP48 Unica, που σχεδιάστηκε από το Ferrari Styling Center υπό τη διεύθυνση του Flavio Manzoni, Chief Design Officer, είναι μια διθέσια σπορ berlinetta που αναπτύχθηκε στην πλατφόρμα F8 Tributo. Οι νέες γραμμές και η επιθετική του στάση το κάνουν άμεσα αναγνωρίσιμο σε σχέση με το αρχικό μοντέλο. Κεντρικό στοιχείο για την επίτευξη αυτού του αποτελέσματος ήταν ο επανασχεδιασμός των προβολέων και η αλλαγή θέσης των εισαγωγών αέρα των φρένων.

Βασική πτυχή του σχεδιασμού αυτού του αυτοκινήτου είναι η εκτεταμένη χρήση τεχνικών μοντελοποίησης και τρισδιάστατων πρωτοτύπων που επέτρεψαν στους σχεδιαστές του Ferrari Styling Center και στους μηχανικούς του Maranello να επανασχεδιάσουν πλήρως την μπροστινή μάσκα και τις εισαγωγές αέρα του κινητήρα. Αυτή η προηγμένη διαδικασία παραγωγής είχε ως αποτέλεσμα τις τρισδιάστατες γρίλιες δημιουργώντας μια αίσθηση απρόσκοπτης συνέχειας και ρευστότητας.

Η σχεδίαση της SP48 Unica εγγυάται ότι ικανοποιεί όλες τις απαιτήσεις ψύξης και την παροχή αεροδυναμικής ισορροπίας. Οι μεγαλύτερες αλλαγές σε σύγκριση με το στυλ του F8 Tributo περιλαμβάνουν τις εισαγωγές αέρα για τις ροές ψύξης για τον κινητήρα στον μπροστινό προφυλακτήρα και κάτω από την πίσω αεροτομή.

Παρόλο που η καμπίνα διατηρεί την τεχνική ταυτότητα του F8 Tributo σχολαστική εργασία εξέλιξης έγινε για να επιτευχθεί ο κατάλληλος συνδυασμός χρωμάτων και διακοσμήσεων που αντικατοπτρίζει την κομψή, σπορ και επιθετική προσωπικότητα της Ferrari SP48 Unica.

Ένα καλό παράδειγμα είναι το ειδικά αναπτυγμένο μαύρο Alcantara με διάτρητο λέιζερ που χρησιμοποιείται στα καθίσματα και στο μεγαλύτερο μέρος της επένδυσης της καμπίνας

Σχεδιασμένη για έναν οδηγό που συμμετείχε σε κάθε βήμα της δημιουργίας της, η Ferrari SP48 Unica είναι μια ερμηνεία ενός αυθεντικού σπορ αυτοκινήτου.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!