Γ.Δ.
1465.46 -0,86%
ACAG
+0,34%
5.87
CENER
0,00%
9.66
CNLCAP
0,00%
7.1
DIMAND
+0,56%
9.05
NOVAL
-1,99%
2.715
OPTIMA
-0,16%
12.22
TITC
-0,91%
32.6
ΑΑΑΚ
0,00%
5.6
ΑΒΑΞ
-0,85%
1.396
ΑΒΕ
+1,51%
0.47
ΑΔΜΗΕ
-1,11%
2.23
ΑΚΡΙΤ
-5,26%
0.9
ΑΛΜΥ
-0,33%
3.02
ΑΛΦΑ
-1,29%
1.681
ΑΝΔΡΟ
-0,90%
6.64
ΑΡΑΙΓ
-0,96%
11.39
ΑΣΚΟ
+0,36%
2.81
ΑΣΤΑΚ
+1,35%
7.5
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,23%
8.6
ΑΤΤ
+0,43%
9.28
ΑΤΤΙΚΑ
-1,16%
2.56
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,68%
5.92
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.39
ΒΙΟΣΚ
-2,04%
1.44
ΒΙΟΤ
0,00%
0.256
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.34
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.6
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,89%
17.74
ΔΑΑ
+0,10%
7.97
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.28
ΔΕΗ
-2,12%
11.52
ΔΟΜΙΚ
-0,53%
3.745
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.322
ΕΒΡΟΦ
-1,88%
1.57
ΕΕΕ
-1,30%
33.48
ΕΚΤΕΡ
+0,24%
2.115
ΕΛΒΕ
-1,77%
5.55
ΕΛΙΝ
-0,46%
2.15
ΕΛΛ
-1,08%
13.75
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+5,46%
2.065
ΕΛΠΕ
-0,81%
7.34
ΕΛΣΤΡ
+0,89%
2.27
ΕΛΤΟΝ
+0,56%
1.81
ΕΛΧΑ
-1,48%
1.862
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
-10,00%
0.117
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,39%
1.295
ΕΤΕ
-1,33%
8.002
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.35
ΕΥΔΑΠ
-0,52%
5.78
ΕΥΡΩΒ
-0,61%
2.105
ΕΧΑΕ
-0,10%
4.795
ΙΑΤΡ
-0,90%
1.655
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.4085
ΙΛΥΔΑ
-0,28%
1.77
ΙΝΚΑΤ
-1,00%
4.94
ΙΝΛΙΦ
-0,77%
5.14
ΙΝΛΟΤ
-1,13%
1.22
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.89
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,81%
2.5
ΙΝΤΕΤ
+0,39%
1.29
ΙΝΤΚΑ
-1,50%
3.28
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
0,00%
1.46
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
-0,67%
1.48
ΚΟΡΔΕ
-2,24%
0.479
ΚΟΥΑΛ
+1,20%
1.18
ΚΟΥΕΣ
-0,37%
5.36
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+0,43%
11.6
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.66
ΚΥΡΙΟ
-3,39%
1.14
ΛΑΒΙ
-1,12%
0.884
ΛΑΜΔΑ
-0,79%
7.55
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
-1,10%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.42
ΛΟΥΛΗ
-1,14%
2.6
ΜΑΘΙΟ
-7,53%
0.786
ΜΕΒΑ
+0,25%
4.03
ΜΕΝΤΙ
+1,92%
2.66
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45
ΜΙΓ
-0,68%
3.645
ΜΙΝ
-3,94%
0.61
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,09%
23.54
ΜΟΝΤΑ
-8,70%
3.36
ΜΟΤΟ
-1,12%
2.65
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
-0,08%
24.74
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,85%
3.5
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.96
ΜΠΤΚ
+8,63%
0.755
ΜΥΤΙΛ
-0,93%
36.14
ΝΑΚΑΣ
-1,45%
2.72
ΝΑΥΠ
-2,47%
0.946
ΞΥΛΚ
+0,36%
0.28
ΞΥΛΠ
+1,59%
0.384
ΟΛΘ
0,00%
21.2
ΟΛΠ
-0,19%
25.9
ΟΛΥΜΠ
-1,17%
2.53
ΟΠΑΠ
-0,68%
16
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,11%
0.9
ΟΤΕ
+0,33%
15.22
ΟΤΟΕΛ
-0,34%
11.82
ΠΑΙΡ
-2,33%
1.05
ΠΑΠ
+0,42%
2.37
ΠΕΙΡ
+2,23%
3.987
ΠΕΡΦ
-0,56%
7.06
ΠΕΤΡΟ
-0,93%
8.5
ΠΛΑΘ
-0,72%
4.11
ΠΛΑΚΡ
-3,23%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.23
ΠΡΕΜΙΑ
+1,38%
1.178
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-0,40%
4.99
ΡΕΒΟΙΛ
-1,27%
1.94
ΣΑΡ
0,00%
10.98
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
+8,93%
0.0305
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.352
ΣΙΔΜΑ
+1,50%
1.695
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.66
ΣΠΙ
-0,29%
0.69
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
-0,16%
19.2
ΤΖΚΑ
-1,01%
1.47
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.16
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,86%
1.618
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.95
ΦΡΙΓΟ
+1,77%
0.23
ΦΡΛΚ
0,00%
3.925
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.61

ΕΕ: Μειώθηκαν οι πωλήσεις αυτοκινήτων το α΄ τρίμηνο

Μειώθηκαν οι πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων στην ΕΕ το πρώτο τρίμηνο 2022. Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2022, οι ταξινομήσεις νέων επιβατικών αυτοκινήτων μειώθηκαν κατά 12,3% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Οι πωλήσεις των νέων επιβατικών αυτοκινήτων έφθασαν τα 2.245.976. Και οι τέσσερις μεγάλες αγορές της ΕΕ παρουσίασαν μειώσεις: Ιταλία (-24,4%), Γαλλία (-17,3%), Ισπανία (-11,6%) και Γερμανία (-4,6%).

Οι συνεχιζόμενες διακοπές της εφοδιαστικής αλυσίδας, που επιδεινώθηκαν περαιτέρω από την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία, επηρέασαν αρνητικά την παραγωγή αυτοκινήτων.

Τον Μάρτιο του 2022, οι ταξινομήσεις επιβατικών αυτοκινήτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση συνέχισαν να μειώνονται (-20,5%). Οι πωλήσεις ήταν 844.187 μονάδες. Οι περισσότερες χώρες της περιοχής κατέγραψαν διψήφια πτώση στις πωλήσεις, συμπεριλαμβανομένων των τεσσάρων βασικών αγορών: Ισπανία (-30,2%), Ιταλία (-29,7%), Γαλλία (-19,5%) και Γερμανία (-17,5%), αναφέρει η ACEA.

Τον Μάρτιο του 2022, οι ταξινομήσεις επαγγελματικών οχημάτων στην ΕΕ συνέχισαν την πτωτική τους τάση, υποχωρώντας για ένατο συνεχόμενο μήνα (-24,9%).

Με εξαίρεση τη Ρουμανία και την Κύπρο (+11,2% και +1,6% αντίστοιχα), όλες οι αγορές της ΕΕ παρουσίασαν πτώση, συμπεριλαμβανομένων των τεσσάρων μεγάλων. Η Ισπανία σημείωσε τη μεγαλύτερη πτώση (-41,2%), ακολουθούμενη από τη Γαλλία (-25,9%), τη Γερμανία ( 19,6%) και την Ιταλία (-9,7%).

Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2022, οι ταξινομήσεις νέων επαγγελματικών οχημάτων στην ΕΕ συρρικνώθηκαν κατά 18,1%, φτάνοντας συνολικά τις 411.097 μονάδες. Τα αποτελέσματα Μαρτίου υποχώρησαν τις τριμηνιαίες επιδόσεις περισσότερο από τα αποτελέσματα που καταγράφηκαν τους πρώτους δύο μήνες του έτους. Και οι τέσσερις βασικές αγορές της ΕΕ συνέβαλαν στην αρνητική απόδοση της περιοχής: Ισπανία (-30,3%), Γαλλία (-21,9%), Γερμανία (-11,6%) και Ιταλία (-4,8%).

Τον Μάρτιο, οι ταξινομήσεις νέων φορτηγών στην ΕΕ μειώθηκαν κατά 28,7%, φτάνοντας τις 122.818 πωλήσεις, καθώς όλες οι αγορές παρουσίασαν πτώση. Διψήφιες απώλειες σημείωσαν όλες οι τέσσερις μεγαλύτερες αγορές της ΕΕ: Ισπανία (-46,5%), Γαλλία (-28,6%), Γερμανία (-22,2%) και Ιταλία (-10,7%).

Από τον Ιανουάριο έως τον Μάρτιο, οι πωλήσεις ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων στην ΕΕ μειώθηκαν κατά -21,3% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι, φτάνοντας συνολικά τις 329.606 μονάδες. Όλες οι τέσσερις μεγάλες αγορές στην περιοχή κατέγραψαν πτώση: Ισπανία (-35,7%), Γαλλία (-24,2%), Γερμανία ( 13,6%) και Ιταλία (-5,3%).

Οι πωλήσεις βαρέων φορτηγών στην ΕΕ υποχώρησαν τον Μάρτιο κατά 4,6%, μετρώντας 24.088 μονάδες. Μικτά αποτελέσματα κατέγραψαν οι τέσσερις μεγάλες αγορές της Δυτικής Ευρώπης. Η Γερμανία και η Ισπανία κατέγραψαν πτώση (-9,2% και -5,8% αντίστοιχα), ενώ η Ιταλία και η Γαλλία σημείωσαν μέτρια ανάπτυξη (+1,9% και +1,6% αντίστοιχα).

Τρεις μήνες μέσα στο έτος, οι ταξινομήσεις νέων βαρέων επαγγελματικών οχημάτων στην ΕΕ κατέγραψαν μέτρια αύξηση (+0,6%), φτάνοντας τις 64.336 μονάδες, χάρη στην ανάπτυξη κατά τους δύο πρώτους μήνες του 2022. Με εξαίρεση τη Γερμανία (-1,0%), Όλες οι μεγάλες αγορές της Δυτικής Ευρώπης συνέβαλαν στη θετική σωρευτική απόδοση στην περιοχή: Ισπανία (+4,5%), Γαλλία (+3,1%) και Ιταλία (+0,8%).

Τον περασμένο μήνα, 28.333 νέα μεσαία και βαρέα επαγγελματικά οχήματα ταξινομήθηκαν στην ΕΕ, σημειώνοντας μείωση 6,6% σε σύγκριση με πέρυσι. Εξετάζοντας τις τέσσερις βασικές αγορές στην περιοχή, μόνο η Ιταλία σημείωσε ανάπτυξη (+0,9%). Η Γερμανία σημείωσε τη μεγαλύτερη πτώση (-11,6%), ακολουθούμενη από την Ισπανία (-4,8%) και τη Γαλλία (-1,9%).

Τους πρώτους τρεις μήνες του έτους, οι πωλήσεις νέων φορτηγών στην Ευρωπαϊκή Ένωση υποχώρησαν κατά 2,0%, φτάνοντας σχεδόν τις 75.000 μονάδες. Οι επιδόσεις των τεσσάρων μεγαλύτερων αγορών στην περιοχή διέφεραν. Η Γερμανία και η Γαλλία κατέγραψαν πτώση (-5,2% και -1,0% αντίστοιχα), ενώ η Ισπανία και η Ιταλία σημείωσαν μέτρια ανάπτυξη (+2,9% και +0,4% αντίστοιχα).

Τον Μάρτιο του 2022, οι ταξινομήσεις νέων λεωφορείων εκτινάχθηκαν κατά 21,6%, φτάνοντας τις 2.402 μονάδες. Η αύξηση αυτή οφειλόταν κυρίως στα τριψήφια κέρδη σε αρκετές αγορές της ΕΕ. Μεταξύ των τεσσάρων βασικών αγορών της περιοχής, η Ισπανία σημείωσε τριψήφια ανάπτυξη (+167,7%), ακολουθούμενη από τη Γαλλία (+15,8%). Η Ιταλία, από την άλλη πλευρά, κατέγραψε διψήφια απώλεια (-29,2%) και η Γερμανία υποχώρησε επίσης (-8,8%).

Από τον Ιανουάριο έως τον Μάρτιο, οι ταξινομήσεις νέων λεωφορείων και πούλμαν σε όλη την ΕΕ σημείωσαν ελαφρά πτώση (-0,2%), παρά τη σημαντική αύξηση τον Μάρτιο. Με εξαίρεση την Ισπανία (+52,8%), όλες οι μεγάλες αγορές της ΕΕ κατέγραψαν απώλειες: Ιταλία (-15,7%), Γερμανία (-10,1%) και Γαλλία (-2,8%).

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!