Γ.Δ.
1474.44 -0,25%
ACAG
0,00%
5.85
CENER
+2,80%
9.93
CNLCAP
0,00%
7.1
DIMAND
+1,00%
9.09
NOVAL
-1,81%
2.72
OPTIMA
-0,33%
12.2
TITC
+0,30%
33
ΑΑΑΚ
0,00%
5.6
ΑΒΑΞ
-1,28%
1.39
ΑΒΕ
-1,08%
0.458
ΑΔΜΗΕ
-0,67%
2.24
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.95
ΑΛΜΥ
-0,33%
3.02
ΑΛΦΑ
-0,70%
1.691
ΑΝΔΡΟ
-0,90%
6.64
ΑΡΑΙΓ
-1,22%
11.36
ΑΣΚΟ
+0,71%
2.82
ΑΣΤΑΚ
+1,08%
7.48
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
-1,63%
8.44
ΑΤΤ
+0,43%
9.28
ΑΤΤΙΚΑ
-1,93%
2.54
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,51%
5.91
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.39
ΒΙΟΣΚ
-1,02%
1.455
ΒΙΟΤ
0,00%
0.256
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
-2,56%
2.28
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.6
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,67%
17.78
ΔΑΑ
+0,10%
7.97
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.28
ΔΕΗ
-2,29%
11.5
ΔΟΜΙΚ
+0,40%
3.78
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,31%
0.323
ΕΒΡΟΦ
-1,88%
1.57
ΕΕΕ
+0,24%
34
ΕΚΤΕΡ
+0,47%
2.12
ΕΛΒΕ
-5,31%
5.35
ΕΛΙΝ
0,00%
2.16
ΕΛΛ
-1,08%
13.75
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+4,70%
2.05
ΕΛΠΕ
-1,08%
7.32
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.25
ΕΛΤΟΝ
-0,11%
1.798
ΕΛΧΑ
-0,85%
1.874
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
-1,54%
0.128
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+1,94%
1.315
ΕΤΕ
-1,55%
7.984
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.35
ΕΥΔΑΠ
-0,69%
5.77
ΕΥΡΩΒ
+0,38%
2.126
ΕΧΑΕ
-0,42%
4.78
ΙΑΤΡ
-2,40%
1.63
ΙΚΤΙΝ
-0,49%
0.4065
ΙΛΥΔΑ
-0,28%
1.77
ΙΝΚΑΤ
-0,60%
4.96
ΙΝΛΙΦ
0,00%
5.18
ΙΝΛΟΤ
-0,32%
1.23
ΙΝΤΕΚ
-0,34%
5.87
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,81%
2.5
ΙΝΤΕΤ
-0,39%
1.28
ΙΝΤΚΑ
-1,50%
3.28
ΚΑΡΕΛ
-0,59%
336
ΚΕΚΡ
-0,68%
1.45
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
-0,34%
1.485
ΚΟΡΔΕ
+1,63%
0.498
ΚΟΥΑΛ
+2,92%
1.2
ΚΟΥΕΣ
-0,74%
5.34
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+0,87%
11.65
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.66
ΚΥΡΙΟ
-4,24%
1.13
ΛΑΒΙ
-1,45%
0.881
ΛΑΜΔΑ
-0,53%
7.57
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
+1,65%
0.925
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.42
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.63
ΜΑΘΙΟ
-9,65%
0.768
ΜΕΒΑ
+0,25%
4.03
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.61
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45
ΜΙΓ
+1,23%
3.715
ΜΙΝ
-0,79%
0.63
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
23.52
ΜΟΝΤΑ
+0,54%
3.7
ΜΟΤΟ
-1,12%
2.65
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
-0,08%
24.74
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,28%
3.52
ΜΠΡΙΚ
+0,26%
1.965
ΜΠΤΚ
+8,63%
0.755
ΜΥΤΙΛ
-0,82%
36.18
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.76
ΝΑΥΠ
-2,06%
0.95
ΞΥΛΚ
0,00%
0.279
ΞΥΛΠ
+3,70%
0.392
ΟΛΘ
0,00%
21.2
ΟΛΠ
-0,96%
25.7
ΟΛΥΜΠ
-1,95%
2.51
ΟΠΑΠ
-0,99%
15.95
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,11%
0.9
ΟΤΕ
+0,53%
15.25
ΟΤΟΕΛ
-0,51%
11.8
ΠΑΙΡ
+0,93%
1.085
ΠΑΠ
+0,42%
2.37
ΠΕΙΡ
+3,18%
4.024
ΠΕΡΦ
-0,42%
7.07
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.58
ΠΛΑΘ
-1,09%
4.095
ΠΛΑΚΡ
-3,23%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.23
ΠΡΕΜΙΑ
+0,86%
1.172
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-0,20%
5
ΡΕΒΟΙΛ
-1,27%
1.94
ΣΑΡ
0,00%
10.98
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+1,70%
0.358
ΣΙΔΜΑ
+1,50%
1.695
ΣΠΕΙΣ
+0,60%
6.7
ΣΠΙ
-1,73%
0.68
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.23
ΤΖΚΑ
-1,01%
1.47
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.16
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,74%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.95
ΦΡΙΓΟ
+1,77%
0.23
ΦΡΛΚ
-0,38%
3.91
ΧΑΙΔΕ
+4,92%
0.64

ΕΕ: Μειώθηκαν οι πωλήσεις αυτοκινήτων το α΄ τρίμηνο

Μειώθηκαν οι πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων στην ΕΕ το πρώτο τρίμηνο 2022. Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2022, οι ταξινομήσεις νέων επιβατικών αυτοκινήτων μειώθηκαν κατά 12,3% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Οι πωλήσεις των νέων επιβατικών αυτοκινήτων έφθασαν τα 2.245.976. Και οι τέσσερις μεγάλες αγορές της ΕΕ παρουσίασαν μειώσεις: Ιταλία (-24,4%), Γαλλία (-17,3%), Ισπανία (-11,6%) και Γερμανία (-4,6%).

Οι συνεχιζόμενες διακοπές της εφοδιαστικής αλυσίδας, που επιδεινώθηκαν περαιτέρω από την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία, επηρέασαν αρνητικά την παραγωγή αυτοκινήτων.

Τον Μάρτιο του 2022, οι ταξινομήσεις επιβατικών αυτοκινήτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση συνέχισαν να μειώνονται (-20,5%). Οι πωλήσεις ήταν 844.187 μονάδες. Οι περισσότερες χώρες της περιοχής κατέγραψαν διψήφια πτώση στις πωλήσεις, συμπεριλαμβανομένων των τεσσάρων βασικών αγορών: Ισπανία (-30,2%), Ιταλία (-29,7%), Γαλλία (-19,5%) και Γερμανία (-17,5%), αναφέρει η ACEA.

Τον Μάρτιο του 2022, οι ταξινομήσεις επαγγελματικών οχημάτων στην ΕΕ συνέχισαν την πτωτική τους τάση, υποχωρώντας για ένατο συνεχόμενο μήνα (-24,9%).

Με εξαίρεση τη Ρουμανία και την Κύπρο (+11,2% και +1,6% αντίστοιχα), όλες οι αγορές της ΕΕ παρουσίασαν πτώση, συμπεριλαμβανομένων των τεσσάρων μεγάλων. Η Ισπανία σημείωσε τη μεγαλύτερη πτώση (-41,2%), ακολουθούμενη από τη Γαλλία (-25,9%), τη Γερμανία ( 19,6%) και την Ιταλία (-9,7%).

Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2022, οι ταξινομήσεις νέων επαγγελματικών οχημάτων στην ΕΕ συρρικνώθηκαν κατά 18,1%, φτάνοντας συνολικά τις 411.097 μονάδες. Τα αποτελέσματα Μαρτίου υποχώρησαν τις τριμηνιαίες επιδόσεις περισσότερο από τα αποτελέσματα που καταγράφηκαν τους πρώτους δύο μήνες του έτους. Και οι τέσσερις βασικές αγορές της ΕΕ συνέβαλαν στην αρνητική απόδοση της περιοχής: Ισπανία (-30,3%), Γαλλία (-21,9%), Γερμανία (-11,6%) και Ιταλία (-4,8%).

Τον Μάρτιο, οι ταξινομήσεις νέων φορτηγών στην ΕΕ μειώθηκαν κατά 28,7%, φτάνοντας τις 122.818 πωλήσεις, καθώς όλες οι αγορές παρουσίασαν πτώση. Διψήφιες απώλειες σημείωσαν όλες οι τέσσερις μεγαλύτερες αγορές της ΕΕ: Ισπανία (-46,5%), Γαλλία (-28,6%), Γερμανία (-22,2%) και Ιταλία (-10,7%).

Από τον Ιανουάριο έως τον Μάρτιο, οι πωλήσεις ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων στην ΕΕ μειώθηκαν κατά -21,3% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι, φτάνοντας συνολικά τις 329.606 μονάδες. Όλες οι τέσσερις μεγάλες αγορές στην περιοχή κατέγραψαν πτώση: Ισπανία (-35,7%), Γαλλία (-24,2%), Γερμανία ( 13,6%) και Ιταλία (-5,3%).

Οι πωλήσεις βαρέων φορτηγών στην ΕΕ υποχώρησαν τον Μάρτιο κατά 4,6%, μετρώντας 24.088 μονάδες. Μικτά αποτελέσματα κατέγραψαν οι τέσσερις μεγάλες αγορές της Δυτικής Ευρώπης. Η Γερμανία και η Ισπανία κατέγραψαν πτώση (-9,2% και -5,8% αντίστοιχα), ενώ η Ιταλία και η Γαλλία σημείωσαν μέτρια ανάπτυξη (+1,9% και +1,6% αντίστοιχα).

Τρεις μήνες μέσα στο έτος, οι ταξινομήσεις νέων βαρέων επαγγελματικών οχημάτων στην ΕΕ κατέγραψαν μέτρια αύξηση (+0,6%), φτάνοντας τις 64.336 μονάδες, χάρη στην ανάπτυξη κατά τους δύο πρώτους μήνες του 2022. Με εξαίρεση τη Γερμανία (-1,0%), Όλες οι μεγάλες αγορές της Δυτικής Ευρώπης συνέβαλαν στη θετική σωρευτική απόδοση στην περιοχή: Ισπανία (+4,5%), Γαλλία (+3,1%) και Ιταλία (+0,8%).

Τον περασμένο μήνα, 28.333 νέα μεσαία και βαρέα επαγγελματικά οχήματα ταξινομήθηκαν στην ΕΕ, σημειώνοντας μείωση 6,6% σε σύγκριση με πέρυσι. Εξετάζοντας τις τέσσερις βασικές αγορές στην περιοχή, μόνο η Ιταλία σημείωσε ανάπτυξη (+0,9%). Η Γερμανία σημείωσε τη μεγαλύτερη πτώση (-11,6%), ακολουθούμενη από την Ισπανία (-4,8%) και τη Γαλλία (-1,9%).

Τους πρώτους τρεις μήνες του έτους, οι πωλήσεις νέων φορτηγών στην Ευρωπαϊκή Ένωση υποχώρησαν κατά 2,0%, φτάνοντας σχεδόν τις 75.000 μονάδες. Οι επιδόσεις των τεσσάρων μεγαλύτερων αγορών στην περιοχή διέφεραν. Η Γερμανία και η Γαλλία κατέγραψαν πτώση (-5,2% και -1,0% αντίστοιχα), ενώ η Ισπανία και η Ιταλία σημείωσαν μέτρια ανάπτυξη (+2,9% και +0,4% αντίστοιχα).

Τον Μάρτιο του 2022, οι ταξινομήσεις νέων λεωφορείων εκτινάχθηκαν κατά 21,6%, φτάνοντας τις 2.402 μονάδες. Η αύξηση αυτή οφειλόταν κυρίως στα τριψήφια κέρδη σε αρκετές αγορές της ΕΕ. Μεταξύ των τεσσάρων βασικών αγορών της περιοχής, η Ισπανία σημείωσε τριψήφια ανάπτυξη (+167,7%), ακολουθούμενη από τη Γαλλία (+15,8%). Η Ιταλία, από την άλλη πλευρά, κατέγραψε διψήφια απώλεια (-29,2%) και η Γερμανία υποχώρησε επίσης (-8,8%).

Από τον Ιανουάριο έως τον Μάρτιο, οι ταξινομήσεις νέων λεωφορείων και πούλμαν σε όλη την ΕΕ σημείωσαν ελαφρά πτώση (-0,2%), παρά τη σημαντική αύξηση τον Μάρτιο. Με εξαίρεση την Ισπανία (+52,8%), όλες οι μεγάλες αγορές της ΕΕ κατέγραψαν απώλειες: Ιταλία (-15,7%), Γερμανία (-10,1%) και Γαλλία (-2,8%).

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!