THEPOWERGAME
Ο Μπερνάρ Αρνό, επικεφαλής του κολοσσού πολυτελείας LVMH δήλωσε την Πέμπτη ότι η επιχειρηματική αυτοκρατορία του προσπαθεί να επεκταθεί στο ψηφιακό metaverse, ωστόσο τόνισε ότι η επιχείρηση εξακολουθεί να επιθυμεί να πωλεί και να δίνει προτεραιότητα στα «πραγματικά προϊόντα».
«Παρακολουθούμε προσεκτικά», δήλωσε ο Γενικός Διευθυντής Μπερνάρντ Αρνό, σύμφωνα με δημοσίευμα του πρακτορείου Reuters, ωστόσο πρόσθεσε πως δεν είναι «ανάγκη για βιασύνες».
Ο Αρνό, ο οποίος απευθυνόταν στην ετήσια συνάντηση των μετόχων του ομίλου, δήλωσε επίσης ότι ο οικονομικός αντίκτυπος από την κρίση στην Ουκρανία, η οποία προκάλεσε το κλείσιμο των καταστημάτων του ομίλου στη Ρωσία -στο πλαίσιο των κυρώσεων της Δύσης- ήταν «πολύ μικρός».
Υπενθυμίζεται πως, μόνο στη Ρωσία, ο όμιλος διαθέτει 124 μπουτίκ και 3.500 υπαλλήλους.