Γ.Δ.
1452.5 0,00%
ACAG
0,00%
5.84
BOCHGR
0,00%
4.54
CENER
0,00%
9.11
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
0,00%
7.82
NOVAL
0,00%
2.285
OPTIMA
0,00%
12.56
TITC
0,00%
39.6
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
0,00%
1.494
ΑΒΕ
0,00%
0.449
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.6
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.69
ΑΛΜΥ
0,00%
4.56
ΑΛΦΑ
0,00%
1.5795
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
0,00%
10.07
ΑΣΚΟ
0,00%
2.83
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.14
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.67
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.19
ΒΙΟ
0,00%
5.27
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.865
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.6
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.2
ΔΑΑ
0,00%
8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
0,00%
11.6
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.77
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.308
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.755
ΕΕΕ
0,00%
32.18
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.75
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
0,00%
2.18
ΕΛΛ
0,00%
14.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.938
ΕΛΠΕ
0,00%
7.3
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.08
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.856
ΕΛΧΑ
0,00%
1.88
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.185
ΕΤΕ
0,00%
7.84
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.21
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.8
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.25
ΕΧΑΕ
0,00%
4.47
ΙΑΤΡ
0,00%
1.5
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.334
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.975
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.83
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.75
ΙΝΛΟΤ
0,00%
0.998
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.86
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
0,00%
2.86
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.21
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.5
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.429
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.18
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.86
ΚΡΙ
0,00%
15.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
0,00%
0.737
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.52
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
0,00%
3.99
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
0,00%
2.855
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΟΗ
0,00%
20.56
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.56
ΜΟΤΟ
0,00%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
0,00%
25.18
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.75
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.16
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
0,00%
33.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
0,00%
0.822
ΞΥΛΚ
0,00%
0.271
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
22
ΟΛΠ
0,00%
30.05
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.34
ΟΠΑΠ
0,00%
15.69
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.798
ΟΤΕ
0,00%
14.85
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.36
ΠΑΙΡ
0,00%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
0,00%
3.891
ΠΕΡΦ
0,00%
5.39
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.24
ΠΛΑΘ
0,00%
3.92
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.7
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.55
ΠΡΟΦ
0,00%
5.24
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.71
ΣΑΡ
0,00%
10.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.334
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.575
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.94
ΣΠΙ
0,00%
0.52
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20.02
ΤΖΚΑ
0,00%
1.475
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.1
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.23
ΦΡΛΚ
0,00%
3.7
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.6

Porsche: Στόχος το 80% των νέων μοντέλων να είναι ηλεκτρικά

Νέο στόχο έβαλε η πολυτελής μάρκα αυτοκινήτων της Porche, καθώς φιλοδοξεί έως το 2030 να καταφέρει να μετατρέψει το 80% των οχημάτων της σε ηλεκτρικά.

«Το 2030, το μερίδιο όλων των νέων οχημάτων με πλήρως ηλεκτρική κίνηση θα πρέπει να είναι πάνω από 80 τοις εκατό» δήλωσε ο Όλιβερ Μπλουμ, πρόεδρος του Εκτελεστικού Συμβουλίου της Porsche AG.

Tο 2021, η Porsche παρέδωσε 301.915 οχήματα σε όλο τον κόσμο. Αυτό σημαίνει ότι το όριο των 300.000 ξεπεράστηκε για πρώτη φορά στην ιστορία της εταιρείας (προηγούμενο έτος: 272.162 παραδόσεις). Τα μοντέλα με τις περισσότερες πωλήσεις ήταν το Macan (88.362) και το Cayenne (83.071). Τα στοιχεία παράδοσης για το Taycan υπερδιπλασιάστηκαν: 41.296 οδηγοί παρέλαβαν την πρώτη πλήρως ηλεκτρική Porsche. Αυτό ξεπέρασε ακόμη και το εμβληματικό σπορ αυτοκίνητο 911, αν και το τελευταίο σημείωσε επίσης νέο ρεκόρ με 38.464 μονάδες.

«Η Taycan είναι 100 τοις εκατό Porsche. Εντείνουμε την ηλεκτρική μας επίθεση με ένα άλλο μοντέλο: Στα μέσα της δεκαετίας, θέλουμε να προσφέρουμε το σπορ αυτοκίνητό μας 718 με μεσαίο κινητήρα αποκλειστικά σε πλήρως ηλεκτρική μορφή», τόνισε ο Όλιβερ Μπλουμ.

Πέρυσι, σχεδόν το 40 τοις εκατό όλων των νέων οχημάτων Porsche που παραδόθηκαν στην Ευρώπη ήταν ήδη τουλάχιστον εν μέρει ηλεκτρικά – δηλαδή plug-in υβριδικά ή πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα. Επιπλέον, η Porsche είχε ανακοινώσει την πρόθεσή της να είναι ουδέτερη από εκπομπές άνθρακα στον ισολογισμό το 2030. «Το 2025, οι μισές από τις νέες πωλήσεις της Porsche αναμένεται να προέρχονται από την πώληση ηλεκτρικών οχημάτων – δηλαδή πλήρως ηλεκτρικών ή plug-in υβριδικών», ανακοίνωσε ο Όλιβερ Μπλουμ. «Το 2030, το μερίδιο όλων των νέων οχημάτων με πλήρως ηλεκτρική κίνηση θα πρέπει να είναι πάνω από 80 τοις εκατό». Για να επιτύχει αυτούς τους φιλόδοξους στόχους, η Porsche επενδύει σε premium σταθμούς φόρτισης μαζί με συνεργάτες – και επιπλέον στη δική της υποδομή φόρτισης. Περαιτέρω εκτεταμένες επενδύσεις ρέουν σε βασικές τεχνολογίες, όπως συστήματα μπαταριών και παραγωγή μονάδων.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!