Γ.Δ.
1414.6 +0,54%
ACAG
+1,38%
5.88
CENER
-1,12%
9.69
CNLCAP
0,00%
7.4
DIMAND
+0,12%
8.51
NOVAL
-1,16%
2.6885
OPTIMA
-0,34%
11.86
TITC
0,00%
28.65
ΑΑΑΚ
0,00%
6.45
ΑΒΑΞ
+0,71%
1.416
ΑΒΕ
0,00%
0.442
ΑΔΜΗΕ
-0,45%
2.225
ΑΚΡΙΤ
+17,12%
0.855
ΑΛΜΥ
-0,38%
2.65
ΑΛΦΑ
+0,93%
1.5745
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.4
ΑΡΑΙΓ
+0,98%
11.37
ΑΣΚΟ
+2,37%
3.02
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.64
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,24%
8.5
ΑΤΤ
0,00%
11
ΑΤΤΙΚΑ
+2,50%
2.46
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,05%
5.79
ΒΙΟΚΑ
-3,63%
2.39
ΒΙΟΣΚ
+1,55%
1.31
ΒΙΟΤ
-9,48%
0.21
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.5
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.47
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,61%
16.5
ΔΑΑ
+0,57%
7.76
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.32
ΔΕΗ
0,00%
11.18
ΔΟΜΙΚ
+2,20%
3.945
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,30%
0.329
ΕΒΡΟΦ
+1,69%
1.505
ΕΕΕ
-0,38%
31.38
ΕΚΤΕΡ
-1,19%
4.15
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
+2,68%
2.3
ΕΛΛ
0,00%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,41%
2.525
ΕΛΠΕ
+0,64%
7.89
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.11
ΕΛΤΟΝ
+0,83%
1.71
ΕΛΧΑ
+0,75%
1.874
ΕΝΤΕΡ
-1,76%
7.81
ΕΠΙΛΚ
-10,00%
0.117
ΕΠΣΙΛ
+0,33%
12.04
ΕΣΥΜΒ
+1,59%
1.28
ΕΤΕ
-0,31%
7.674
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.08
ΕΥΔΑΠ
+0,74%
5.45
ΕΥΡΩΒ
-1,69%
2.035
ΕΧΑΕ
-0,31%
4.83
ΙΑΤΡ
+2,29%
1.565
ΙΚΤΙΝ
-3,19%
0.3485
ΙΛΥΔΑ
-0,87%
1.71
ΙΝΚΑΤ
-0,20%
5.03
ΙΝΛΙΦ
-1,89%
4.66
ΙΝΛΟΤ
+0,69%
1.17
ΙΝΤΕΚ
+0,36%
5.54
ΙΝΤΕΡΚΟ
+1,67%
2.44
ΙΝΤΕΤ
-1,23%
1.2
ΙΝΤΚΑ
+1,70%
3.285
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
-1,10%
1.35
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.82
ΚΛΜ
-2,48%
1.57
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.476
ΚΟΥΑΛ
-0,81%
1.22
ΚΟΥΕΣ
+0,76%
5.3
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11.25
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.12
ΛΑΒΙ
+0,35%
0.865
ΛΑΜΔΑ
+0,30%
6.76
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.92
ΛΕΒΚ
0,00%
0.296
ΛΕΒΠ
0,00%
0.28
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.39
ΛΟΥΛΗ
-2,97%
2.61
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.812
ΜΕΒΑ
+4,59%
4.1
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.7
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40.8
ΜΙΓ
-0,55%
3.6
ΜΙΝ
-3,03%
0.64
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,65%
23.44
ΜΟΝΤΑ
+2,90%
3.19
ΜΟΤΟ
0,00%
2.705
ΜΟΥΖΚ
-2,90%
0.67
ΜΠΕΛΑ
+0,97%
26.98
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,29%
3.42
ΜΠΡΙΚ
+0,81%
1.865
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+1,35%
35.94
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.64
ΝΑΥΠ
+1,08%
0.94
ΞΥΛΚ
+0,38%
0.261
ΞΥΛΠ
+7,36%
0.496
ΟΛΘ
+3,41%
21.2
ΟΛΠ
-0,40%
25.2
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.48
ΟΠΑΠ
+0,82%
14.79
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,89%
0.91
ΟΤΕ
+1,11%
13.71
ΟΤΟΕΛ
-1,40%
11.24
ΠΑΙΡ
0,00%
1.075
ΠΑΠ
+0,82%
2.47
ΠΕΙΡ
+0,91%
3.55
ΠΕΤΡΟ
+0,73%
8.24
ΠΛΑΘ
0,00%
3.815
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.9
ΠΡΔ
0,00%
0.26
ΠΡΕΜΙΑ
+0,53%
1.128
ΠΡΟΝΤΕΑ
-9,87%
6.85
ΠΡΟΦ
+0,33%
4.55
ΡΕΒΟΙΛ
+5,50%
2.11
ΣΑΡ
-0,54%
11.14
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.339
ΣΙΔΜΑ
-1,29%
1.535
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.54
ΣΠΙ
+3,50%
0.65
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
+0,36%
19.58
ΤΖΚΑ
0,00%
1.39
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,74%
1.624
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
-5,88%
0.224
ΦΡΛΚ
0,00%
3.87
ΧΑΙΔΕ
+0,76%
0.665

Η Audi παρουσίασε το ανανεωμένο A8

Η Audi παρουσίασε το ανανεωμένο A8, δίνοντας ένα σαφές στίγμα για το πώς πρέπει να είναι ένα σύγχρονο μοντέλο κύρους. Διαθέτει μοντέρνο design και προηγμένες τεχνολογίες, ενώ ξεχωρίζουν οι ψηφιακές τεχνολογίες φωτισμού, με νέους προβολείς και πίσω φώτα.

Το Α8 που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2017, ξεχωρίζει από τους Digital Matrix LED προβολείς, την επανασχεδιασμένη και φαρδύτερη γρίλια Singleframe και τις όρθιες πλαϊνές εισαγωγές αέρα. Στο πίσω μέρος, φωτιστικά σώματα OLED, λεπτομέρειες χρωμίου και μία φωτεινή λωρίδα απ’ άκρη σε άκρη, δίνουν μία ξεχωριστή σχεδιαστική ταυτότητα.

Το μοντέλο έχει μεταξόνιο 3, μήκος 5,19 μ., πλάτος 1,95 μ. και ύψος 1,47 μ. Για την καμπίνα επιβατών έχει χρησιμοποιηθεί εξαιρετικά άκαμπτο πλαίσιο με χάλυβα θερμής διαμόρφωσης και πολυμερή υλικά ενισχυμένα με ανθρακονήματα. Εσωτερικά, ο σχεδιασμός χαρακτηρίζεται από οριζόντια αρχιτεκτονική, προσφέροντας έντονη αίσθηση ευρυχωρίας.

Υπάρχουν ατμοσφαιρικός φωτισμός, εξαιρετικά άνετα καθίσματα με δυνατότητα μασάζ πλάτης σε 18 σημεία, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα προσκέφαλα, ειδικά σχεδιασμένο υποπόδιο που προσφέρει μασάζ για τον επιβάτη πίσω από τον συνοδηγό, τετραζωνικός αυτόματος κλιματισμός, συμπληρώνονται από ένα ψυγείο στις πίσω θέσεις με mini-bar.

Σε επίπεδο κινητήριων συστημάτων, όλα διαθέτουν ήπια υβριδική τεχνολογία η οποία χρησιμοποιεί το κύριο ηλεκτρικό σύστημα 48 Volt. Όσον αφορά τους βενζινοκινητήρες, το μοντέλο διατίθεται είτε με τον 3.0 TFSI V6 κινητήρα είτε με τον οκτακύλινδρο 4.0 TFSI. Το Audi A8 55 TFSI quattro με τρίλιτρο κινητήρα έχει ισχύ 340 ίππους (250 kW) και ροπή 500 Nm. Η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 5,6 δευτερόλεπτα. Τα αντίστοιχα νούμερα για το A8 60 TSFI quattro με τον 4.0 TFSI είναι 460 ίπποι (338 kW) και 660 Nm ροπής και 0-100 χλμ./ώρα σε 4,4 δευτερόλεπτα.

Ο 3.0 TDI πετρελαιοκινητήρας εξοπλίζει το A8 50 TDI quattro, με ισχύ 286 ίπποι (210 kW) και 600 Nm ροπής. Η επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα έρχεται σε 5,9 δευτερόλεπτα, ενώ ηλεκτρονικά περιορίζεται η τελική ταχύτητα στα 250 χλμ./ώρα, όπως σε όλα τα μοντέλα A8.

Το Audi A8 60 TFSI e quattro είναι το plug-in υβριδικό μοντέλο (PHEV) της γκάμας, με έναν compact ηλεκτροκινητήρα να υποστηρίζει τον 3.0 TFSI. Η μπαταρία ιόντων λιθίου στο πίσω μέρος μπορεί τώρα να αποθηκεύσει καθαρά 14,4 kWh (μεικτό: 17,9 kWh) ενέργειας. Με ισχύ συστήματος 462 ίππους (340 kW) και ροπή 700 Nm, το Audi A8 60 TFSI e quattro επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 4,9 δευτερόλεπτα.

Στην κορυφή της γκάμας είναι το Audi S8 TSFI quattro, με τον V8 biturbo να παράγει ισχύ 571 ίπποι (420 kW) και ροπή 800 Nm (στις 2.050-4.500 σ.α.λ.), με επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 3,8 δευτερόλεπτα, με τα flaps στο σύστημα εξάτμισης να τονίζουν έναν μπάσο ήχο.

Για τις αλλαγές ταχυτήτων του Audi A8 φροντίζει ένα γρήγορο tiptronic οκτώ σχέσεων. Η τετρακίνηση quattro με το μπλοκέ κεντρικό διαφορικό είναι στάνταρ.

Το νέο Audi A8 αναμένεται στην Ελλάδα την άνοιξη.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!