Γ.Δ.
1430.9 -2,95%
ACAG
-0,34%
5.83
CENER
-4,83%
9.45
CNLCAP
-2,11%
6.95
DIMAND
+0,33%
9.12
NOVAL
-0,74%
2.7
OPTIMA
-3,77%
11.74
TITC
-2,12%
32.3
ΑΑΑΚ
0,00%
5.6
ΑΒΑΞ
-2,45%
1.356
ΑΒΕ
0,00%
0.458
ΑΔΜΗΕ
-2,68%
2.18
ΑΚΡΙΤ
-7,89%
0.875
ΑΛΜΥ
-2,65%
2.94
ΑΛΦΑ
-3,78%
1.627
ΑΝΔΡΟ
-1,20%
6.56
ΑΡΑΙΓ
-2,82%
11.04
ΑΣΚΟ
-0,71%
2.8
ΑΣΤΑΚ
-1,07%
7.4
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,95%
8.52
ΑΤΤ
-1,94%
9.1
ΑΤΤΙΚΑ
-1,57%
2.5
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-3,21%
5.72
ΒΙΟΚΑ
-2,51%
2.33
ΒΙΟΣΚ
-0,34%
1.45
ΒΙΟΤ
0,00%
0.256
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.28
ΓΕΒΚΑ
-1,25%
1.58
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-2,70%
17.3
ΔΑΑ
-2,13%
7.8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.28
ΔΕΗ
-2,78%
11.18
ΔΟΜΙΚ
-2,12%
3.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,93%
0.326
ΕΒΡΟΦ
-0,32%
1.565
ΕΕΕ
-2,29%
33.22
ΕΚΤΕΡ
-5,19%
2.01
ΕΛΒΕ
-0,93%
5.3
ΕΛΙΝ
-0,93%
2.14
ΕΛΛ
+0,73%
13.85
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-3,32%
1.982
ΕΛΠΕ
-1,16%
7.235
ΕΛΣΤΡ
-2,22%
2.2
ΕΛΤΟΝ
+0,11%
1.8
ΕΛΧΑ
-3,42%
1.81
ΕΝΤΕΡ
+0,25%
8.02
ΕΠΙΛΚ
-6,25%
0.12
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
-4,18%
1.26
ΕΤΕ
-3,81%
7.68
ΕΥΑΠΣ
-0,30%
3.34
ΕΥΔΑΠ
-3,12%
5.59
ΕΥΡΩΒ
-3,72%
2.047
ΕΧΑΕ
-3,03%
4.635
ΙΑΤΡ
+0,31%
1.635
ΙΚΤΙΝ
-3,94%
0.3905
ΙΛΥΔΑ
-6,50%
1.655
ΙΝΚΑΤ
-1,31%
4.895
ΙΝΛΙΦ
-3,09%
5.02
ΙΝΛΟΤ
-2,76%
1.196
ΙΝΤΕΚ
-2,56%
5.72
ΙΝΤΕΡΚΟ
-4,00%
2.4
ΙΝΤΕΤ
-3,91%
1.23
ΙΝΤΚΑ
-2,74%
3.19
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
-3,45%
1.4
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
-2,69%
1.445
ΚΟΡΔΕ
-3,41%
0.481
ΚΟΥΑΛ
-2,50%
1.17
ΚΟΥΕΣ
-2,06%
5.23
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-5,15%
11.05
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.66
ΚΥΡΙΟ
-0,89%
1.12
ΛΑΒΙ
-1,59%
0.867
ΛΑΜΔΑ
-2,51%
7.38
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.925
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.42
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.63
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.768
ΜΕΒΑ
-0,74%
4
ΜΕΝΤΙ
-0,38%
2.6
ΜΕΡΚΟ
+3,56%
46.6
ΜΙΓ
-2,83%
3.61
ΜΙΝ
-5,56%
0.595
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-4,25%
22.52
ΜΟΝΤΑ
-9,19%
3.36
ΜΟΤΟ
-4,91%
2.52
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
-3,80%
23.8
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.52
ΜΠΡΙΚ
-0,76%
1.95
ΜΠΤΚ
-7,28%
0.7
ΜΥΤΙΛ
-2,93%
35.12
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.76
ΝΑΥΠ
-5,05%
0.902
ΞΥΛΚ
-2,87%
0.271
ΞΥΛΠ
+2,04%
0.4
ΟΛΘ
0,00%
21.2
ΟΛΠ
+0,39%
25.8
ΟΛΥΜΠ
-2,39%
2.45
ΟΠΑΠ
-1,57%
15.7
ΟΡΙΛΙΝΑ
+7,05%
0.865
ΟΤΕ
-3,08%
14.78
ΟΤΟΕΛ
-4,75%
11.24
ΠΑΙΡ
0,00%
1.085
ΠΑΠ
-0,84%
2.35
ΠΕΙΡ
-4,85%
3.829
ΠΕΡΦ
-1,84%
6.94
ΠΕΤΡΟ
-1,17%
8.48
ΠΛΑΘ
-1,83%
4.02
ΠΛΑΚΡ
-3,33%
14.5
ΠΡΔ
0,00%
0.23
ΠΡΕΜΙΑ
+1,54%
1.19
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-3,20%
4.84
ΡΕΒΟΙΛ
-4,12%
1.86
ΣΑΡ
-1,28%
10.84
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,68%
0.352
ΣΙΔΜΑ
-2,65%
1.65
ΣΠΕΙΣ
-2,09%
6.56
ΣΠΙ
-1,47%
0.67
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
-0,31%
19.17
ΤΖΚΑ
-3,06%
1.425
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.16
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.95
ΦΡΙΓΟ
-5,22%
0.218
ΦΡΛΚ
-2,56%
3.81
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.64

Acea: Προβλέπεται σημαντική αύξηση στις πωλήσεις αυτοκινήτων το 2022

Αύξηση των πωλήσεων των καινούργιων αυτοκινήτων στην ΕΕ, κατά την διάρκεια της φετινής χρονιάς προβλέπει η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA).

Στην ανακοίνωσή της, η ACEA, αναφέρει ότι αναμένεται επιστροφή στην ανάπτυξη της αγοράς των αυτοκινήτων το 2022 και επισημαίνει ότι υπάρχουν ανησυχίες για την ανάπτυξη της υποδομής φόρτισης των ηλεκτρικών αυτοκίνητων.

Παρά την ιστορικά χαμηλή βάση σύγκρισης λόγω της πανδημίας του COVID, οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων συνέχισαν να μειώνονται στην ΕΕ πέρσι, λόγω της έλλειψης μικροτσίπ. Καθώς οι προμήθειες chip να αναμένεται να σταθεροποιηθούν το 2022, η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) προβλέπει ότι οι ταξινομήσεις επιβατικών αυτοκινήτων στην ΕΕ θα επιστρέψουν σε ανάπτυξη φέτος. Η μελέτη αναφέρει ότι η προβλεπόμενη αύξηση θα είναι 7,9% και ο όγκος των νέων αυτοκινήτων που θα προστεθούν στους δρόμους της ΕΕ, θα φτάσει τα 10,5 εκατ. μονάδες.

Ωστόσο, ακόμη και αν επαληθευτούν οι προβλέψεις της ACEA για το 2022, η φετινή επίδοση θα είναι σχεδόν 20% χαμηλότερη από τα επίπεδα πωλήσεων που σημειώθηκαν πριν από την κρίση του 2019. Επίσης, η ACEA προτρέπει την ΕΕ να μειώσει την εξάρτησή της από υπερπόντιους προμηθευτές, για να αποφύγει πιθανές μελλοντικές ζημίες σε ευρωπαϊκές βιομηχανίες.

Παρά τις δυσκολίες που αντιμετώπισε πέρσι η αγορά των καινούργιων αυτοκίνητων στην ΕΕ, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αύξησαν το ποσοστό τους στη πίτα των πωλήσεων. Σχεδόν 1 στα 5 νέα αυτοκίνητα που πωλήθηκαν στην ΕΕ πέρσι, ήταν ηλεκτρικό.

Τώρα, ο ρυθμός ανάπτυξης της υποδομής φόρτισης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων υστερεί πολύ σε σχέση με τη ζήτηση των καταναλωτών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Οι μελέτες της ACEA δείχνουν οτι τα τελευταία πέντε χρόνια, οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων αυξάνονται τέσσερις φορές ταχύτερα από την αύξηση των σημείων φόρτισης.

«Οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων αυξήθηκαν περισσότερο από 10 φορές μεταξύ 2017 και 2021, ενώ ο αριθμός των δημόσιων φορτιστών στην ΕΕ αυξήθηκε λιγότερο από 2,5 φορές την ίδια περίοδο», δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ACEA του BMW Group, Όλιβερ Ζίπσε. «Εάν αυτή η κατάσταση δεν αντιμετωπιστεί επειγόντως με την εισαγωγή φιλόδοξων στόχων για όλα τα κράτη μέλη της ΕΕ, θα αντιμετωπίσουμε πρόσθετες δυσκολίες πολύ σύντομα».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!