Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Κατακόρυφη αύξηση στις πωλήσεις των πολυτελών αυτοκινήτων

Η πανδημία και οι επιπτώσεις της στην υγεία των ανθρώπων, επηρέασαν και τις πωλήσεις των πολυτελών αυτοκινήτων. Ειδικότερα, αυξήθηκε ο αριθμός των οδηγών με μεγάλη οικονομική άνεση, που αποφάσισαν να επενδύσουν ιλιγγιώδη ποσά στην αγορά ενός πολυτελούς είτε υπερπολυτελούς αυτοκινήτου για να απολαύσουν την οδήγηση και τις αρετές των πανάκριβων οχημάτων.

Ανάμεσα στις πολυτελείς φίρμες που επωφελήθηκαν είναι και η Rolls-Royce. Το 2021, σημείωσε τις υψηλότερες πωλήσεις στην 117χρονη ιστορία της. Παρέδωσε σε όλο τον κόσμο 5.586 αυτοκίνητα ιδιαίτερα υψηλής αξίας, καταγράφοντας αύξηση του όγκου των πωλήσεων κατά 49% σε σχέση με το 2020.

Η Rolls-Royce είναι αδιαφιλονίκητος ηγέτης στην κατηγορία των αυτοκινήτων που κοστίζουν πάνω από 250.000 ευρώ.

Δεν είναι όμως μόνο η Rolls-Royce στη κατηγορία των πολυτελών αυτοκινήτων που έκανε ρεκόρ πωλήσεων το 2021.

Rolls-Royce © Unsplash
Rolls-Royce © Unsplash

Η Lotus, το 2021 είχε την καλύτερη επίδοση στις πωλήσεις εδώ και μια δεκαετία. Η Lotus, ανακοίνωσε ότι είχε τις καλύτερες ετήσιες επιδόσεις της στις παγκόσμιες λιανικές πωλήσεις από το 2011.

Πώλησε 1.710 νέα αυτοκίνητα το 2021, αύξηση 24% σε σχέση με το 2020. Το Elise ήταν το κορυφαίο σε πωλήσεις παγκοσμίως μοντέλο της μάρκας. Οι υποψήφιοι αγοραστές επέλεξαν ανάμεσα στις εκδόσεις Sport 240 Final Edition και Cup 250 Final Edition.

Η απόδοση των πωλήσεων ήταν αξιοσημείωτη σε όλο τον κόσμο. Στην Ευρώπη, το Ηνωμένο Βασίλειο σημείωσε άνοδο 29%, το Βέλγιο ήταν πρωταγωνιστής στη κούρσα των πωλήσεων με άνοδο 37%. Οι αντιπρόσωποι της Βόρειας Αμερικής που καλύπτουν τις ΗΠΑ και τον Καναδά σημείωσαν άνοδο 111% από έτος σε έτος, που ήταν επίσης η καλύτερη επίδοσή τους τα τελευταία 10 χρόνια.

Τα ρεκόρ έσπασαν στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού, όπου η Ιαπωνία είχε την καλύτερη χρονιά από το 2015, η Αυστραλία από το 2018 και το Χονγκ Κονγκ από το 2014. Το Κατάρ, που πουλάει Lotus από το 2016, είχε την καλύτερη χρονιά του. Περαιτέρω στοιχεία για τον συνεχιζόμενο μετασχηματισμό της επιχείρησης ήρθαν στο Μπαχρέιν, την Ταϊλάνδη και τη Νέα Ζηλανδία, όπου η Lotus πούλησε τα πρώτα νέα της αυτοκίνητα για τουλάχιστον επτά χρόνια.

Ο Geoff Dowding, Executive Director, Sales and Aftersales της Lotus, σχολίασε: «Οι παγκόσμιοι έμποροι λιανικής έχουν ανταποκριθεί στην πρόκληση να δώσουν στα Elise, Exige και Evora την αποστολή που τους αξίζει. Σημαίνει ότι είμαστε σε εξαιρετική φόρμα για το 2022 για να επικεντρωθούμε στο ολοκαίνουργιο Lotus Emira, το τελευταίο μας βενζινοκίνητο σπορ αυτοκίνητο».

Και η Lotus Cars στο ράλι ανόδου

Η καινοτόμος μηχανική, οι τεχνολογίες αιχμής και τα προηγμένα υλικά διασφαλίζουν ότι κάθε Lotus αποδεικνύει την αξία της επίτευξης απόδοσης μέσω του μικρού βάρους, ανακοίνωσε η μάρκα. Η μείωση της μάζας παραμένει το πιο αποτελεσματικό μέσο για την επίτευξη της σύνδεσης μεταξύ οδηγού, αυτοκινήτου και δρόμου, εκτιμά η φίρμα.

Η Lotus Cars εδρεύει στο Hethel, στο Norfolk, στο Ηνωμένο Βασίλειο. Κατασκευάζει αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων παγκόσμιας κλάσης. Η ομάδα της φίρμας αξιοποιεί και την αγωνιστική εμπειρία, που αποκτήθηκε από 13 παγκοσμίους τίτλους στη Formula 1 και πολλές άλλες διακρίσεις σε σημαντικά πρωταθλήματα.

Τον Ιούλιο του 2021 η Lotus αποκάλυψε το ολοκαίνουργιο Lotus Emira, το τελευταίο βενζινοκίνητο σπορ αυτοκίνητό της και τον Ιούλιο του 2019 λάνσαρε το Evija, το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό της μοντέλο. Οι παραδόσεις και των δύο αυτοκινήτων θα ξεκινήσουν το 2022. Η Lotus θα λανσάρει δύο SUV, ένα τετράθυρο σπορ κουπέ και ένα νέο σπορ αυτοκίνητο τα επόμενα τέσσερα χρόνια. Όλα θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά.

Η τεχνογνωσία της εκτείνεται πέρα από την αυτοκινητοβιομηχανία. Τον Αύγουστο του 2021 ένα ποδήλατο στίβου που αναπτύχθηκε από την Lotus Engineering βοήθησε τους ποδηλάτες της Team GB να κερδίσουν επτά μετάλλια, μεταξύ των οποίων τρία χρυσά, στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο.

Lotus © Unsplash
Lotus © Unsplash

Η Lotus Tech είναι το παγκόσμιο τμήμα της φίρμας που ασχολείται με «την ευφυή τεχνολογία», με έδρα το Wuhan της Κίνας. Ο ρόλος του είναι να επιταχύνει τις εξελίξεις στους τομείς των μπαταριών, της διαχείρισης ενέργειας, των ηλεκτροκινητήρων, των ηλεκτρονικών συστημάτων ελέγχου, της έξυπνης οδήγησης, της έξυπνης κατασκευής και πολλών άλλων. Η Lotus Tech θα επιβλέπει την κατασκευή μιας σειράς premium ηλεκτρικών οχημάτων Lotus lifestyle ξεκινώντας από το 2022. Οι ευρωπαϊκές δραστηριότητες βασίζονται στο Lotus Tech Creative Centre, ένα στούντιο σχεδιασμού τελευταίας τεχνολογίας στο Κόβεντρι του Ηνωμένου Βασιλείου, και στο Lotus Tech Innovation Centre, μια παγκοσμίου επιπέδου μηχανολογική εγκατάσταση στο Raunheim της Γερμανίας.

Ο Όμιλος Lotus είναι μέρος της Geely Automotive, του ταχύτερα αναπτυσσόμενου ομίλου αυτοκινήτων στον κόσμο. Η Geely έχει μερίδιο ελέγχου 51%, με το 49% να ανήκει στην Etika Automotive, έναν όμιλο διάφορων δραστηριοτήτων της Μαλαισίας.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!