Γ.Δ.
1440.52 +0,33%
ACAG
-0,17%
5.86
CENER
+1,12%
9.96
CNLCAP
0,00%
7.3
DIMAND
-0,12%
8.58
NOVAL
-0,92%
2.691
OPTIMA
-0,51%
11.78
TITC
-0,35%
28.85
ΑΑΑΚ
0,00%
6.45
ΑΒΑΞ
-0,56%
1.43
ΑΒΕ
0,00%
0.447
ΑΔΜΗΕ
+0,45%
2.225
ΑΚΡΙΤ
-2,06%
0.95
ΑΛΜΥ
+1,69%
2.705
ΑΛΦΑ
+0,55%
1.633
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.46
ΑΡΑΙΓ
-1,43%
11.73
ΑΣΚΟ
+2,69%
3.05
ΑΣΤΑΚ
+2,37%
6.9
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.5
ΑΤΤ
-0,89%
11.1
ΑΤΤΙΚΑ
-1,92%
2.55
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+2,48%
6.2
ΒΙΟΚΑ
+0,40%
2.48
ΒΙΟΣΚ
-0,39%
1.285
ΒΙΟΤ
0,00%
0.23
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.4
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.51
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
16.68
ΔΑΑ
-0,15%
7.788
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.32
ΔΕΗ
-1,14%
11.27
ΔΟΜΙΚ
+1,04%
3.89
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,62%
0.326
ΕΒΡΟΦ
+0,33%
1.505
ΕΕΕ
+0,06%
32.1
ΕΚΤΕΡ
-1,17%
4.24
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
+3,40%
2.43
ΕΛΛ
+0,37%
13.4
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,77%
2.58
ΕΛΠΕ
+1,95%
8.085
ΕΛΣΤΡ
-1,31%
2.26
ΕΛΤΟΝ
+0,94%
1.72
ΕΛΧΑ
-0,95%
1.882
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.94
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
-2,28%
12.02
ΕΣΥΜΒ
+1,54%
1.32
ΕΤΕ
+1,46%
8.064
ΕΥΑΠΣ
+1,61%
3.15
ΕΥΔΑΠ
+1,81%
5.64
ΕΥΡΩΒ
+0,66%
2.132
ΕΧΑΕ
-0,74%
4.715
ΙΑΤΡ
-0,65%
1.52
ΙΚΤΙΝ
-1,53%
0.3545
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.725
ΙΝΚΑΤ
-0,59%
5.02
ΙΝΛΙΦ
+1,08%
4.7
ΙΝΛΟΤ
-0,16%
1.23
ΙΝΤΕΚ
+2,47%
5.81
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,46%
2.5
ΙΝΤΕΤ
+1,19%
1.275
ΙΝΤΚΑ
-1,16%
3.41
ΚΑΡΕΛ
0,00%
348
ΚΕΚΡ
+1,08%
1.405
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.82
ΚΛΜ
-2,22%
1.545
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.48
ΚΟΥΑΛ
-1,01%
1.18
ΚΟΥΕΣ
+0,38%
5.26
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+1,31%
11.6
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
-3,45%
1.12
ΛΑΒΙ
+0,11%
0.875
ΛΑΜΔΑ
-1,27%
7
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
+3,19%
0.97
ΛΕΒΚ
+2,76%
0.298
ΛΕΒΠ
0,00%
0.286
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+2,17%
1.41
ΛΟΥΛΗ
+0,38%
2.67
ΜΑΘΙΟ
+6,58%
0.81
ΜΕΒΑ
-0,75%
3.97
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.64
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40.8
ΜΙΓ
-0,69%
3.62
ΜΙΝ
+21,30%
0.655
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,17%
23.06
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.4
ΜΟΤΟ
+0,74%
2.72
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
-0,95%
27
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,29%
3.45
ΜΠΡΙΚ
+1,08%
1.865
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+1,42%
37.22
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.7
ΝΑΥΠ
+1,23%
0.986
ΞΥΛΚ
-2,58%
0.264
ΞΥΛΠ
-7,02%
0.45
ΟΛΘ
+0,49%
20.7
ΟΛΠ
+0,78%
25.95
ΟΛΥΜΠ
+1,19%
2.55
ΟΠΑΠ
+0,60%
15.04
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,22%
0.892
ΟΤΕ
+0,59%
13.56
ΟΤΟΕΛ
+1,03%
11.8
ΠΑΙΡ
+0,87%
1.16
ΠΑΠ
+0,41%
2.46
ΠΕΙΡ
+0,33%
3.66
ΠΕΤΡΟ
+0,92%
8.76
ΠΛΑΘ
+0,79%
3.83
ΠΛΑΚΡ
+0,67%
15
ΠΡΔ
-7,69%
0.24
ΠΡΕΜΙΑ
+1,54%
1.186
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.85
ΠΡΟΦ
+1,54%
4.94
ΡΕΒΟΙΛ
-5,26%
1.98
ΣΑΡ
+5,45%
11.6
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
-1,43%
0.344
ΣΙΔΜΑ
+1,54%
1.65
ΣΠΕΙΣ
-0,30%
6.58
ΣΠΙ
0,00%
0.67
ΣΠΥΡ
0,00%
0.14
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.6
ΤΖΚΑ
0,00%
1.535
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.2
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+1,61%
1.64
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.23
ΦΡΛΚ
+0,38%
4.01
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

VW: Επιπλέον επενδύσεις 17 δισ. για να προσπεράσει την Tesla

Η διοίκηση της Volkswagen (VW) αυξάνει τις επενδύσεις της στα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα από τα 35 στα 52 δισ. ευρώ για να ανταγωνιστεί την αμερικανική Tesla αλλά και να καθησυχάσει τους εργαζομένους της που αντέδρασαν σε σχέδια για την περικοπή θέσεων εργασίας στη χώρα. «Ήμασταν προβληματισμένοι για το εάν η διοίκηση ήταν αρκετά αποφασισμένη για να κάνει αυτήν τη μετάβαση στο εργοστάσιο του Βόλφμπουργκ, αλλά πιστεύω πως ξεπεράσαμε αυτό το πρόβλημα», δήλωσε η Ντανιέλα Καβάλο, εκπρόσωπος των εργαζομένων της Volkswagen σε κοινή συνέντευξη Τύπου που έδωσε τέλη της εβδομάδας με τον διευθύνοντα σύμβουλο, Χέρμπερτ Ντις. 

Η διοίκηση της Volkswagen ανακοίνωσε πως η παραγωγή του ID.3, το οποίο πρωταγωνιστεί στα σχέδια της για την ηλεκτροκίνηση, θα λάβει χώρα στο εργοστάσιο του Βόλφμπουργκ. Είχαν προηγηθεί ολόκληρες εβδομάδες με έντονες διαβουλεύσεις μεταξύ της διοίκησης και των συνδικαλιστικών εκπροσώπων της Volkswagen αφού ο Ντις άφησε να εννοηθεί πως θα πρέπει να καταργηθούν περίπου 30.000 θέσεις εργασίας από το προσωπικό της αυτοκινητοβιομηχανίας στη Γερμανία. 

Αλλά η αντίδραση του συμβουλίου εργασίας, το οποίο εκπροσωπεί τους περισσότερους από τους 290.000 υπαλλήλους της αυτοκινητοβιομηχανίας στη Γερμανίας, ήταν άμεση. Σε πρόσφατη συνάντηση, με τη διοίκηση, οι εκπρόσωποι των εργαζομένων προειδοποίησαν τον Ντις πως «ένας προπονητής που δεν έχει πρόσβαση στην ομάδα του χάνει αυτόματα». 

Μετά την ολοκλήρωση των διαβουλεύσεων, ο Ντες είπε πως η εταιρεία και οι εκπρόσωποι των εργαζομένων μοιράζονται ένα «κοινό όραμα» για την επόμενη ημέρα στην αυτοκινητοβιομηχανία. Στο παρελθόν, όμως, έχει τονίσει την ανάγκη για να προωθηθούν αλλαγές. Όπως είχε δηλώσει ο Έλον Μασκ, επικεφαλής της Tesla, η VW καταναλώνει τριπλάσιο χρόνο για την κατασκευή ενός ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου συγκριτικά με την εταιρεία του. 

Ο Ντις αποχώρησε το 2015 από την BWN για να αναλάβει την Volkswagen σε μια ταραχώδη περίοδο για την τελευταία αυτοκινητοβιομηχανία μετά το σκάνδαλο που είχε ξεσπάσει για την παραποίηση των ελέγχων εκπομπής ρύπων στα οχήματα με κινητήρες ντίζελ. Λίγα χρόνια μετά και ειδικότερα πέρσι το φθινόπωρο η Volkswagen χάραξε επενδυτική στρατηγική 73 δισ ευρώ αποκλειστικά για την ηλεκτροκίνηση και την κατασκευή έξι εργοστασίων που θα εξειδικεύονται στην παραγωγή μπαταριών λιθίου για αυτοκίνητα στην Ευρώπη.

Ο Ντις φαίνεται αποφασισμένος να κερδίσει αυτήν την μάχη. Προκειμένου να θέσει σε εγρήγορση όλους τους μηχανισμούς της ιστορικής αυτοκινητοβιομηχανίας, κάλεσε τον Έλον Μασκ τον Οκτώβριο για να μιλήσει σε διευθυντικά στελέχη της VW. Απώτερος στόχος της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας είναι να επιτύχει λειτουργικά  περιθώρια 8% με 9% μέχρι τα μέσα αυτής της δεκαετίας. Μέχρι τότε θα πρέπει ένα στα τέσσερα μοντέλα να είναι ηλεκτροκίνητα.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!