Renault: Δημιουργία του ιπτάμενου Air4 Concept

Σε συνεργασία με την TheArsenale θα δημιουργήσουν από κοινού ένα πρωτότυπο ιπτάμενο μοντέλο, που θα κινείται όπως τα ελικόπτερα

Renault © 123RF

Για να ολοκληρώσει τους εορτασμούς για την 60ή επέτειο του Renault 4, η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία αποφάσισε να συνεργαστεί με την TheArsenale, για να δημιουργήσουν από κοινού ένα πρωτότυπο ιπτάμενο μοντέλο, που θα κινείται όπως τα ελικόπτερα.

Το 2021 σηματοδοτεί την 60ή επέτειο του Renault 4L, ενός αυτοκινήτου που έχει κάνει ρεκόρ πωλήσεων. Ανακοινώθηκε ότι ο όγκος των πωλήσεών του ξεπέρασε τα 8 εκατομμύρια μονάδες, πουλήθηκε σε πάνω από 100 χώρες και ήταν στην αγορά επί περίπου 30 χρόνια. Το αρχικό Renault 4 ήταν ένα απλό, αποτελεσματικό και ευέλικτο όχημα που κατασκευάστηκε από το 1961 έως και το 1992.

Η Renault συνεργάστηκε με την TheArsenale και παρουσίασαν τη μελέτη τους για το μελλοντικό ιπτάμενο αυτοκίνητο. Το AIR4 είναι μια ακόμη προσπάθεια των κατασκευαστών αυτοκινήτων να δημιουργήσουν ιπτάμενα αυτοκίνητα τα οποία έχουν τη δυνατότητα να κινούνται πάνω από τους δρόμους χωρίς τους περιορισμούς στην κυκλοφορία.

Το όχημα είναι εξολοκλήρου κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, και διατηρεί τις ίδιες γραμμές και την ίδια μάζα του αρχικού 4L. Η ακαμψία έχει αναθεωρηθεί πλήρως για να ικανοποιήσει τις νέες απαιτήσεις όπως η ώθηση και η ανύψωση. Ανακοινώθηκε ότι για να επιτευχθούν αυτοί οι στόχοι, απαιτήθηκαν πολλές ώρες υπολογισμών και δοκιμών, με τα πιο εξελιγμένα ηλεκτρονικά προγράμματα. Βασιζόμενοι σε τεχνικές που χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη, οι μηχανικοί της TheArsenale δοκίμασαν τις ικανότητες της κατασκευής, για να βελτιώσουν και να τελειοποιήσουν τις ιδέες των σχεδιαστών, πριν ξεκινήσουν οι πρώτες δοκιμές στον αέρα.

Το AIR4 δεν διαθέτει τροχούς

Το AIR4 δεν έχει τροχούς. Διαθέτει τέσσερις προπέλες δύο λεπίδων, μία σε κάθε γωνία του οχήματος. Το πλαίσιο βρίσκεται στη μέση του περιστρεφόμενου πλαισίου και ο οδηγός μπορεί να έχει πρόσβαση και να καθίσει στην καμπίνα του οχήματος σηκώνοντας το επανασχεδιασμένο κέλυφος Renault 4, το οποίο είναι αρθρωμένο μπροστά.

Από τεχνική άποψη, το AIR4 τροφοδοτείται με ηλεκτρική ενέργεια από μπαταρίες λιθίου χωρητικότητας 22.000 mAh που παράγουν συνολική ισχύ 90.000 mAh. Το όχημα υπολογίζεται σε οριζόντια τελική ταχύτητα 26 m/s, με κλίση 45° κατά τις πτήσεις και έως μέγιστη κλίση 70°. Μπορεί να πετάξει έως και 700 μέτρα με ταχύτητα απογείωσης 14 m/s, συγκρατείται στα 4 m/s για λόγους ασφαλείας και ταχύτητα προσγείωσης 3 m/s. Το AIR4 έχει σχεδιαστεί, κατασκευαστεί και συναρμολογηθεί εξολοκλήρου στη Γαλλία, στην καρδιά του πρώτου τεχνολογικού πάρκου της Ευρώπης στη Sophia Antipolis, στην Κυανή Ακτή.

https://twitter.com/renaultgroup/status/1464157668361359366

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΙΛΥΔΑ
0.00%
1.81
AKTR
0.10%
4.98
ΔΕΗ
0.15%
13.00
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0.00%
3.87
ΕΛΠΕ
-1.32%
7.46
ΠΕΤΡΟ
0.00%
8.48
ΟΛΠ
-1.75%
39.20
TITC
-0.61%
40.55
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0.48%
18.50
ΕΥΑΠΣ
0.30%
3.29
ΛΟΥΛΗ
-1.63%
3.02
ΛΕΒΠ
0.00%
0.00
ΠΡΕΜΙΑ
-3.26%
1.19
NOVAL
0.00%
2.38
ΙΝΤΚΑ
-1.84%
2.93
ΧΑΙΔΕ
2.04%
0.75
ΔΡΟΜΕ
0.00%
0.30
ACAG
-1.88%
5.73
ΑΣΚΟ
0.29%
3.45
ΚΥΡΙΟ
-3.19%
0.79
ΣΑΤΟΚ
0.00%
0.00
ΛΕΒΚ
0.00%
0.00
ΝΑΚΑΣ
0.00%
0.00
BOCHGR
-1.82%
5.40
ΚΕΚΡ
-1.75%
1.12
ΠΛΑΘ
-2.05%
3.82
ΡΕΒΟΙΛ
-1.56%
1.58
ΕΛΛ
-0.69%
14.30
ΥΑΛΚΟ
0.00%
0.00
ΙΚΤΙΝ
2.27%
0.34
ΟΠΑΠ
-1.16%
18.71
ΜΥΤΙΛ
-0.82%
41.30
ΔΟΜΙΚ
0.88%
2.29
ΦΡΛΚ
-1.39%
3.91
ΜΕΡΚΟ
2.94%
35.00
ΣΑΡ
-1.09%
12.70
ΟΤΟΕΛ
1.27%
11.14
ΚΡΙ
0.83%
14.66
ΙΑΤΡ
0.56%
1.79
ΠΑΙΡ
3.69%
0.79
ΜΟΤΟ
1.16%
2.62
ΣΠΕΙΣ
0.35%
5.74
ΚΟΡΔΕ
1.23%
0.41
ΠΡΟΦ
0.39%
5.21
ΒΟΣΥΣ
0.00%
0.00
ΕΛΙΝ
2.94%
2.10
OPTIMA
-2.10%
14.00
ΑΚΡΙΤ
3.41%
0.85
ΤΕΝΕΡΓ
0.00%
0.00
ΚΕΠΕΝ
-4.44%
1.72
ΔΟΥΡΟ
0.00%
0.00
ΠΡΔ
0.00%
0.23
ΑΑΑΚ
-10.00%
4.50
ΑΤΡΑΣΤ
0.46%
8.76
ΒΙΟΚΑ
-0.96%
1.55
ΠΑΠ
-0.40%
2.51
ΙΝΤΕΤ
2.64%
1.17
ΠΕΙΡ
-2.45%
4.70
ΜΙΝ
0.42%
0.48
ΕΤΕ
-0.79%
9.10
ΒΙΟΤ
-5.00%
0.19
ΑΛΜΥ
0.00%
5.00
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0.63%
1.57
ΜΕΝΤΙ
0.00%
0.00
ΜΟΗ
-1.57%
20.08
ΟΛΘ
1.33%
30.50
ΣΕΝΤΡ
-0.30%
0.33
ΕΕΕ
0.69%
43.74
ΚΟΥΕΣ
-2.07%
6.16
ΕΥΔΑΠ
0.00%
5.79
ΜΙΓ
1.73%
2.35
ΦΛΕΞΟ
0.00%
0.00
ΦΡΙΓΟ
-3.85%
0.25
ΔΑΙΟΣ
-8.50%
3.66
ΦΑΙΣ
-0.27%
3.73
ΛΑΝΑΚ
4.12%
0.89
CENER
-3.10%
8.43
ΝΑΥΠ
4.00%
0.73
ΙΝΤΕΚ
0.32%
6.21
ΜΑΘΙΟ
-6.29%
0.67
ΚΑΡΕΛ
0.00%
0.00
ΑΤΤ
-0.68%
0.73
ΑΤΤΙΚΑ
-0.94%
2.11
ΕΣΥΜΒ
-0.95%
1.04
ΕΥΡΩΒ
-3.11%
2.31
ΚΤΗΛΑ
0.00%
0.00
ΕΛΣΤΡ
-3.23%
2.10
ΑΔΜΗΕ
-2.53%
2.70
DIMAND
0.72%
8.42
ΒΙΟΣΚ
-0.35%
1.43
ΑΒΑΞ
-1.93%
1.93
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0.14%
1.39
ΠΛΑΚΡ
2.84%
14.50
ΛΑΒΙ
-1.82%
0.76
EVR
4.63%
1.70
ΓΕΒΚΑ
0.00%
0.00
ΑΛΦΑ
-2.13%
2.07
ΟΤΕ
-0.89%
15.68
ΜΕΒΑ
0.00%
0.00
ΑΣΤΑΚ
0.00%
6.60
ΞΥΛΠ
0.00%
0.00
ΙΝΛΟΤ
0.19%
1.07
CNLCAP
-0.74%
6.70
ΑΤΕΚ
-7.56%
1.10
ΛΑΜΨΑ
0.00%
0.00
ΕΚΤΕΡ
-0.65%
1.85
ΔΑΑ
1.28%
9.46
ΑΝΔΡΟ
0.91%
6.64
ΞΥΛΚ
-1.20%
0.25
ΠΡΟΝΤΕΑ
0.00%
0.00
ΜΠΕΛΑ
2.11%
26.10
ΚΟΥΑΛ
-0.36%
1.10
ΕΛΒΕ
-1.78%
4.96
ΤΖΚΑ
-3.85%
1.25
ΕΛΧΑ
-1.04%
1.91
ΑΡΑΙΓ
0.00%
11.52
ΕΠΙΛΚ
0.00%
0.00
ΜΟΝΤΑ
0.76%
3.98
ΜΟΥΖΚ
0.00%
0.00
ΙΝΛΙΦ
0.00%
4.68
ΟΛΥΜΠ
0.00%
2.24
ΑΒΕ
1.64%
0.43
ΛΟΓΟΣ
0.00%
1.59
ΠΕΡΦ
-0.36%
5.47
ΤΡΑΣΤΟΡ
1.68%
1.21
ΕΛΤΟΝ
0.30%
1.65
ΣΠΥΡ
0.00%
0.00
ΣΑΡΑΝ
0.00%
0.00
ΛΑΜΔΑ
-1.08%
6.41
AEM
-1.19%
4.15
ΒΙΟ
-1.30%
5.30
ΜΠΤΚ
-9.57%
0.52
ΕΧΑΕ
0.77%
5.23
ΟΡΙΛΙΝΑ
2.87%
0.79
ΣΙΔΜΑ
0.00%
1.32
ΣΠΙ
-0.75%
0.53
ΕΒΡΟΦ
-0.27%
1.86
ΜΠΡΙΚ
1.54%
2.64