Γ.Δ.
1595.5 -0,76%
ACAG
-0,49%
6.04
AEM
+0,46%
4.54
AKTR
-1,90%
5.15
BOCHGR
0,00%
5.32
CENER
+0,45%
9.01
CNLCAP
+0,70%
7.15
DIMAND
-0,84%
8.27
EVR
-2,04%
1.68
NOVAL
-1,96%
2.5
OPTIMA
-1,53%
14.12
TITC
-0,87%
39.75
ΑΑΑΚ
-10,00%
4.5
ΑΒΑΞ
-4,78%
2.19
ΑΒΕ
-0,24%
0.423
ΑΔΜΗΕ
-0,35%
2.81
ΑΚΡΙΤ
+1,35%
0.75
ΑΛΜΥ
-1,64%
4.2
ΑΛΦΑ
+0,03%
1.948
ΑΝΔΡΟ
+0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
-1,58%
10.6
ΑΣΚΟ
-2,26%
3.03
ΑΣΤΑΚ
-0,56%
7.14
ΑΤΕΚ
-9,49%
1.24
ΑΤΡΑΣΤ
+0,46%
8.8
ΑΤΤ
-2,24%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.3
ΒΙΟ
-1,41%
5.6
ΒΙΟΚΑ
-2,89%
1.68
ΒΙΟΣΚ
-1,68%
1.465
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.38
ΓΕΒΚΑ
-0,67%
1.49
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,31%
18.1
ΔΑΑ
+1,74%
8.892
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-2,50%
12.89
ΔΟΜΙΚ
-0,55%
2.695
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-3,37%
0.344
ΕΒΡΟΦ
-2,69%
1.81
ΕΕΕ
+0,68%
41.24
ΕΚΤΕΡ
-1,71%
2.01
ΕΛΒΕ
+8,82%
5.55
ΕΛΙΝ
0,00%
2.15
ΕΛΛ
0,00%
14.65
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,44%
2.26
ΕΛΠΕ
-1,79%
7.66
ΕΛΣΤΡ
-2,16%
2.27
ΕΛΤΟΝ
-0,90%
1.77
ΕΛΧΑ
-2,09%
2.105
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,91%
1.105
ΕΤΕ
+0,18%
8.94
ΕΥΑΠΣ
-1,47%
3.35
ΕΥΔΑΠ
+0,35%
5.8
ΕΥΡΩΒ
-0,80%
2.483
ΕΧΑΕ
-0,93%
4.79
ΙΑΤΡ
-2,06%
1.9
ΙΚΤΙΝ
-2,51%
0.35
ΙΛΥΔΑ
-2,40%
1.63
ΙΝΛΙΦ
-2,85%
4.77
ΙΝΛΟΤ
+0,98%
1.032
ΙΝΤΕΚ
-1,51%
5.88
ΙΝΤΕΤ
-1,20%
1.24
ΙΝΤΚΑ
-1,14%
3.025
ΚΑΡΕΛ
-1,23%
320
ΚΕΚΡ
0,00%
1.29
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.95
ΚΟΡΔΕ
+0,46%
0.44
ΚΟΥΑΛ
-0,94%
1.27
ΚΟΥΕΣ
-0,33%
6.1
ΚΡΙ
-3,61%
16
ΚΤΗΛΑ
-0,53%
1.89
ΚΥΡΙΟ
+2,32%
0.97
ΛΑΒΙ
-2,76%
0.775
ΛΑΜΔΑ
-0,61%
6.47
ΛΑΜΨΑ
+0,54%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
0,00%
0.236
ΛΟΓΟΣ
+0,58%
1.74
ΛΟΥΛΗ
-3,25%
3.27
ΜΑΘΙΟ
+5,85%
0.76
ΜΕΒΑ
+0,51%
3.92
ΜΕΝΤΙ
-1,34%
2.21
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39
ΜΙΓ
+1,07%
2.84
ΜΙΝ
-7,33%
0.468
ΜΟΗ
-2,58%
21.14
ΜΟΝΤΑ
+1,60%
3.8
ΜΟΤΟ
0,00%
2.745
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.62
ΜΠΕΛΑ
-1,43%
26.16
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.83
ΜΠΡΙΚ
-0,84%
2.37
ΜΠΤΚ
0,00%
0.555
ΜΥΤΙΛ
-2,03%
34.78
ΝΑΚΑΣ
-1,96%
3
ΝΑΥΠ
+1,94%
0.84
ΞΥΛΚ
0,00%
0.26
ΞΥΛΠ
+8,65%
0.402
ΟΛΘ
-0,71%
28
ΟΛΠ
+1,86%
32.9
ΟΛΥΜΠ
-0,78%
2.54
ΟΠΑΠ
-1,40%
16.86
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,50%
0.796
ΟΤΕ
-0,40%
14.96
ΟΤΟΕΛ
+0,75%
10.7
ΠΑΙΡ
-2,83%
0.962
ΠΑΠ
+0,77%
2.62
ΠΕΙΡ
-1,50%
4.465
ΠΕΡΦ
-0,78%
5.1
ΠΕΤΡΟ
-2,27%
7.76
ΠΛΑΘ
+0,13%
3.87
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.3
ΠΡΔ
0,00%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-1,55%
1.274
ΠΡΟΝΤΕΑ
-0,81%
6.1
ΠΡΟΦ
-0,59%
5.05
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.7
ΣΑΡ
-3,15%
12.28
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-4,06%
0.331
ΣΙΔΜΑ
-0,33%
1.53
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.56
ΣΠΙ
+3,45%
0.6
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
+0,80%
20.16
ΤΖΚΑ
-2,11%
1.39
ΤΡΑΣΤΟΡ
-0,78%
1.28
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.238
ΦΡΛΚ
-0,98%
4.06
ΧΑΙΔΕ
-3,52%
0.685

Renault: Δημιουργία του ιπτάμενου Air4 Concept

Για να ολοκληρώσει τους εορτασμούς για την 60ή επέτειο του Renault 4, η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία αποφάσισε να συνεργαστεί με την TheArsenale, για να δημιουργήσουν από κοινού ένα πρωτότυπο ιπτάμενο μοντέλο, που θα κινείται όπως τα ελικόπτερα.

Το 2021 σηματοδοτεί την 60ή επέτειο του Renault 4L, ενός αυτοκινήτου που έχει κάνει ρεκόρ πωλήσεων. Ανακοινώθηκε ότι ο όγκος των πωλήσεών του ξεπέρασε τα 8 εκατομμύρια μονάδες, πουλήθηκε σε πάνω από 100 χώρες και ήταν στην αγορά επί περίπου 30 χρόνια. Το αρχικό Renault 4 ήταν ένα απλό, αποτελεσματικό και ευέλικτο όχημα που κατασκευάστηκε από το 1961 έως και το 1992.

Η Renault συνεργάστηκε με την TheArsenale και παρουσίασαν τη μελέτη τους για το μελλοντικό ιπτάμενο αυτοκίνητο. Το AIR4 είναι μια ακόμη προσπάθεια των κατασκευαστών αυτοκινήτων να δημιουργήσουν ιπτάμενα αυτοκίνητα τα οποία έχουν τη δυνατότητα να κινούνται πάνω από τους δρόμους χωρίς τους περιορισμούς στην κυκλοφορία.

Το όχημα είναι εξολοκλήρου κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, και διατηρεί τις ίδιες γραμμές και την ίδια μάζα του αρχικού 4L. Η ακαμψία έχει αναθεωρηθεί πλήρως για να ικανοποιήσει τις νέες απαιτήσεις όπως η ώθηση και η ανύψωση. Ανακοινώθηκε ότι για να επιτευχθούν αυτοί οι στόχοι, απαιτήθηκαν πολλές ώρες υπολογισμών και δοκιμών, με τα πιο εξελιγμένα ηλεκτρονικά προγράμματα. Βασιζόμενοι σε τεχνικές που χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη, οι μηχανικοί της TheArsenale δοκίμασαν τις ικανότητες της κατασκευής, για να βελτιώσουν και να τελειοποιήσουν τις ιδέες των σχεδιαστών, πριν ξεκινήσουν οι πρώτες δοκιμές στον αέρα.

Το AIR4 δεν διαθέτει τροχούς

Το AIR4 δεν έχει τροχούς. Διαθέτει τέσσερις προπέλες δύο λεπίδων, μία σε κάθε γωνία του οχήματος. Το πλαίσιο βρίσκεται στη μέση του περιστρεφόμενου πλαισίου και ο οδηγός μπορεί να έχει πρόσβαση και να καθίσει στην καμπίνα του οχήματος σηκώνοντας το επανασχεδιασμένο κέλυφος Renault 4, το οποίο είναι αρθρωμένο μπροστά.

Από τεχνική άποψη, το AIR4 τροφοδοτείται με ηλεκτρική ενέργεια από μπαταρίες λιθίου χωρητικότητας 22.000 mAh που παράγουν συνολική ισχύ 90.000 mAh. Το όχημα υπολογίζεται σε οριζόντια τελική ταχύτητα 26 m/s, με κλίση 45° κατά τις πτήσεις και έως μέγιστη κλίση 70°. Μπορεί να πετάξει έως και 700 μέτρα με ταχύτητα απογείωσης 14 m/s, συγκρατείται στα 4 m/s για λόγους ασφαλείας και ταχύτητα προσγείωσης 3 m/s. Το AIR4 έχει σχεδιαστεί, κατασκευαστεί και συναρμολογηθεί εξολοκλήρου στη Γαλλία, στην καρδιά του πρώτου τεχνολογικού πάρκου της Ευρώπης στη Sophia Antipolis, στην Κυανή Ακτή.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!