Γ.Δ.
1341.23 -6,27%
ACAG
-6,00%
5.48
CENER
-4,13%
9.06
CNLCAP
-3,60%
6.7
DIMAND
-1,64%
8.97
NOVAL
-4,26%
2.585
OPTIMA
-7,67%
10.84
TITC
-7,28%
29.95
ΑΑΑΚ
0,00%
5.6
ΑΒΑΞ
-10,18%
1.218
ΑΒΕ
-4,15%
0.439
ΑΔΜΗΕ
-6,19%
2.045
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.875
ΑΛΜΥ
-9,52%
2.66
ΑΛΦΑ
-7,07%
1.512
ΑΝΔΡΟ
-3,66%
6.32
ΑΡΑΙΓ
-8,51%
10.1
ΑΣΚΟ
-7,14%
2.6
ΑΣΤΑΚ
-10,00%
6.66
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.52
ΑΤΤ
-9,23%
8.26
ΑΤΤΙΚΑ
-7,60%
2.31
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-8,39%
5.24
ΒΙΟΚΑ
-6,87%
2.17
ΒΙΟΣΚ
-2,07%
1.42
ΒΙΟΤ
0,00%
0.256
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
-4,39%
2.18
ΓΕΒΚΑ
-11,39%
1.4
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-7,17%
16.06
ΔΑΑ
-4,74%
7.43
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.28
ΔΕΗ
-6,44%
10.46
ΔΟΜΙΚ
-10,81%
3.3
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-6,14%
0.306
ΕΒΡΟΦ
-6,71%
1.46
ΕΕΕ
-5,30%
31.46
ΕΚΤΕΡ
-10,45%
1.8
ΕΛΒΕ
0,00%
5.3
ΕΛΙΝ
-7,94%
1.97
ΕΛΛ
-4,33%
13.25
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-9,18%
1.8
ΕΛΠΕ
-6,01%
6.8
ΕΛΣΤΡ
-7,27%
2.04
ΕΛΤΟΝ
-9,44%
1.63
ΕΛΧΑ
-7,73%
1.67
ΕΝΤΕΡ
-0,25%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.12
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
-9,13%
1.145
ΕΤΕ
-6,59%
7.174
ΕΥΑΠΣ
-5,69%
3.15
ΕΥΔΑΠ
-6,26%
5.24
ΕΥΡΩΒ
-7,74%
1.8885
ΕΧΑΕ
-7,12%
4.305
ΙΑΤΡ
-8,26%
1.5
ΙΚΤΙΝ
-11,14%
0.347
ΙΛΥΔΑ
-9,37%
1.5
ΙΝΚΑΤ
-1,33%
4.83
ΙΝΛΙΦ
-5,98%
4.72
ΙΝΛΟΤ
-7,19%
1.11
ΙΝΤΕΚ
-7,52%
5.29
ΙΝΤΕΡΚΟ
-4,17%
2.3
ΙΝΤΕΤ
-8,13%
1.13
ΙΝΤΚΑ
-8,78%
2.91
ΚΑΡΕΛ
-1,79%
330
ΚΕΚΡ
-9,29%
1.27
ΚΕΠΕΝ
-5,71%
1.65
ΚΛΜ
-7,27%
1.34
ΚΟΡΔΕ
-11,64%
0.425
ΚΟΥΑΛ
-10,94%
1.042
ΚΟΥΕΣ
-6,98%
4.865
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-4,98%
10.5
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.66
ΚΥΡΙΟ
-6,25%
1.05
ΛΑΒΙ
-9,11%
0.788
ΛΑΜΔΑ
-6,50%
6.9
ΛΑΜΨΑ
-1,61%
36.6
ΛΑΝΑΚ
-1,08%
0.915
ΛΕΒΚ
-4,76%
0.28
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.42
ΛΟΥΛΗ
-6,84%
2.45
ΜΑΘΙΟ
-8,33%
0.704
ΜΕΒΑ
-5,00%
3.8
ΜΕΝΤΙ
-6,15%
2.44
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.6
ΜΙΓ
-8,17%
3.315
ΜΙΝ
-9,24%
0.54
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-7,19%
20.9
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.36
ΜΟΤΟ
-4,96%
2.395
ΜΟΥΖΚ
-6,92%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-3,03%
23.08
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,28%
3.51
ΜΠΡΙΚ
-4,10%
1.87
ΜΠΤΚ
-10,00%
0.63
ΜΥΤΙΛ
-8,31%
32.2
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.76
ΝΑΥΠ
-2,44%
0.88
ΞΥΛΚ
-6,27%
0.254
ΞΥΛΠ
0,00%
0.4
ΟΛΘ
-4,25%
20.3
ΟΛΠ
-3,49%
24.9
ΟΛΥΜΠ
-6,94%
2.28
ΟΠΑΠ
-5,61%
14.82
ΟΡΙΛΙΝΑ
-2,08%
0.847
ΟΤΕ
-5,07%
14.03
ΟΤΟΕΛ
-5,69%
10.6
ΠΑΙΡ
-9,68%
0.98
ΠΑΠ
+0,85%
2.37
ΠΕΙΡ
-9,17%
3.478
ΠΕΡΦ
-10,95%
6.18
ΠΕΤΡΟ
-5,90%
7.98
ΠΛΑΘ
-4,85%
3.825
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.5
ΠΡΔ
-8,70%
0.21
ΠΡΕΜΙΑ
-4,37%
1.138
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-10,02%
4.355
ΡΕΒΟΙΛ
-8,60%
1.7
ΣΑΡ
-5,17%
10.28
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-9,66%
0.318
ΣΙΔΜΑ
-5,45%
1.56
ΣΠΕΙΣ
-6,71%
6.12
ΣΠΙ
-8,36%
0.614
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
-1,67%
18.85
ΤΖΚΑ
-10,18%
1.28
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.16
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-4,07%
1.554
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-4,40%
7.6
ΦΡΙΓΟ
-8,26%
0.2
ΦΡΛΚ
-7,35%
3.53
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.64

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Αυξήθηκαν οι πωλήσεις στην ΕΕ

Αύξηση σημείωσαν οι πωλήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση το τρίτο τρίμηνο του 2021.

Η ανάγκη για περιορισμό των ρύπων που εκπέμπουν τα αυτοκίνητα και οι προσπάθειες των ευρωπαϊκών κρατών να στραφούν οι υποψήφιοι αγοραστές αυτοκινήτων στα οικολογικά μοντέλα, απέδωσαν καρπούς.

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της ACEA, το τρίτο τρίμηνο του 2021, από τον Ιούλιο έως τον Σεπτέμβριο, το μερίδιο αγοράς των ηλεκτρικά φορτιζόμενων αυτοκινήτων επεκτάθηκε περαιτέρω στην ΕΕ, αποσπώντας μερίδιο στις πωλήσεις από τα μοντέλα που εξοπλίζονται μόνο με κινητήρα βενζίνης και ντίζελ.

Τόσο τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα όσο και τα υβριδικά plug-in σχεδόν διπλασίασαν το μερίδιό τους κατά τη διάρκεια της συγκεκριμένης τρίμηνης περιόδου, αντιπροσωπεύοντας το 9,8% και το 9,1%, αντίστοιχα, της αγοράς.

Οι ταξινομήσεις υβριδικών ηλεκτρικών επιβατικών αυτοκινήτων κατέλαβαν το 20,7% της συνολικής αγοράς της ΕΕ κατά το τρίτο τρίμηνο, ξεπερνώντας το ντίζελ.

Για πρώτη φορά, τα υβριδικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα ήταν η δεύτερη πιο δημοφιλής επιλογή των καταναλωτών στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Από τον Ιούλιο έως τον Σεπτέμβριο του 2021, τα συμβατικά αυτοκίνητα βενζίνης και ντίζελ συνέχισαν να χάνουν έδαφος.

Οι πωλήσεις βενζινοκίνητων αυτοκινήτων συρρικνώθηκαν κατά 35,1% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα, φτάνοντας τις 855.476 μονάδες.

Οι πωλήσεις των αυτοκινήτων με κινητήρα ντίζελ δυσκολεύτηκε ακόμη περισσότερο, καθώς το μερίδιο στην αγορά μειώθηκε κατά περισσότερες από 10 ποσοστιαίες μονάδες, από 27,8% σε 17,6%, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Οι ταξινομήσεις νέων πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων μειώθηκαν περισσότερο από το μισό σε ολόκληρη την ΕΕ, από 769.922 μονάδες που πωλήθηκαν πέρσι σε 381.473 το τρίτο τρίμηνο του 2021.

Κατά το τρίτο τρίμηνο του έτους, η ζήτηση για ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία (BEV) στην Ευρωπαϊκή Ένωση αυξήθηκε κατά 56,7%, φτάνοντας συνολικά τις 212.582 μονάδες. Αξίζει να τονισθεί ότι αυτή η αύξηση ήρθε παρά τη συνολική μείωση των ταξινομήσεων των νέων αυτοκινήτων κατά τη διάρκεια του τριμήνου.

Η ανάπτυξη τους ενισχύθηκε από τα κίνητρα που δόθηκαν σε μερικά κράτη για να τονωθούν οι πωλήσεις τους. Ως αποτέλεσμα, οι τέσσερις μεγάλες αγορές της ΕΕ σημείωσαν διψήφιες ή και τριψήφιες ποσοστιαίες αυξήσεις: Ιταλία (+122,0%), Γερμανία (+62,7%), Γαλλία (+34,6%) και Ισπανία (+21,8%).

Τα plug-in υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα (PHEV) διεύρυναν επίσης το μερίδιό τους στις πωλήσεις αυτοκινήτων στην ΕΕ, με τις ταξινομήσεις να αυξάνονται κατά 42,6% στις 197.300 μονάδες.

Η Ιταλία σημείωσε την ισχυρότερη ανάπτυξη από τις τέσσερις βασικές αγορές, με τις πωλήσεις PHEV να αυξάνονται κατά 130,6% κατά το τρίτο τρίμηνο του 2021, ακολουθούμενη από την Ισπανία (+87,5%), τη Γαλλία (+49,5%) και τη Γερμανία (+37,5%).

Η ζήτηση για υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα (HEV) σημείωσε ισχυρή αύξηση τους τελευταίους τρεις μήνες (+31,5%) και, με σχεδόν μισό εκατομμύριο πωλήσεις, παραμένουν το πιο δημοφιλές εναλλακτικό σύστημα μετάδοσης κίνησης από την άποψη του όγκου των πωλησεων.

Αυτή η ανάπτυξη έλαβε επιπλέον ώθηση από τις αγορές της Κεντρικής Ευρώπης, όπου η ζήτηση για υβριδικά αυτοκίνητα αυξήθηκε κατά 69,3% από τον Ιούλιο έως τον Σεπτέμβριο του 2021.

Οι πωλήσεις οχημάτων φυσικού αερίου (NGV) στην Ευρωπαϊκή Ένωση σημείωσαν σημαντική πτώση κατά το τρίτο τρίμηνο (-48,8%), κυρίως λόγω της μείωσης της ζήτησης στην Ιταλία (-39,0%), η οποία είναι παραδοσιακά η μεγαλύτερη αγορά για αυτόν τον τύπο οχημάτων.

Οι ταξινομήσεις αυτοκινήτων με υγραέριο, από την άλλη πλευρά, αυξήθηκαν κατά 28,1% φτάνοντας τις 62.574 μονάδες, με τις ισχυρές γαλλικές επιδόσεις (+103,2%) να αντισταθμίζουν την πτώση στην Ιταλία (-4,7%).

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!