Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Πρώτη δοκιμή του νέου Volvo C40 Recharge στο Βέλγιο

Το ολοκαίνουργιο μοντέλο της, C40 Recharge, παρουσίασε στις Βρυξέλλες η Volvo. Πρόκειται για ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο το οποίο εμπλουτίζει την γκάμα των αυτοκινήτων μηδενικών ρύπων και συμβάλει στη μείωση της ρύπανσης.

«Το μέλλον της Volvo Cars είναι ηλεκτρικό και το νέο Volvo C40 Recharge είναι η τελευταία εκδήλωση της δέσμευσης της εταιρείας για ένα μέλλον μηδενικών εκπομπών ρύπων» τόνισαν στελέχη της πολυτελούς σουηδικής μάρκας κατά την διάρκεια της πανευρωπαικής παρουσίασης του νέου αυτοκινήτου.

Το Volvo C40 Recharge έχει όλα τα πλεονεκτήματα ενός SUV, αλλά με χαμηλότερη και πιο κομψή σχεδίαση. Βασίζεται στην πλατφόρμα οχημάτων CMA και είναι το πρώτο μοντέλο της μάρκας στην ιστορία, που σχεδιάστηκε μόνο ως αμιγώς ηλεκτρικό.

«Μετά την εισαγωγή του XC40 Recharge και τώρα του C40 Recharge, η premium φίρμα θα κυκλοφορήσει αρκετά νέα ηλεκτρικά μοντέλα τα επόμενα χρόνια» διευκρίνισαν τα στελέχη της εταιρείας. Ήδη μέχρι το 2025, στοχεύει ώστε το 50% του παγκόσμιου όγκου πωλήσεών της να αποτελείται από πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα, με τα υπόλοιπα να είναι υβριδικά. Έως το 2030, σχεδιάζει κάθε αυτοκίνητο που πουλά να είναι καθαρά ηλεκτρικό.

Στο πλαίσιο της νέας στρατηγικής της μάρκας, το νέο C40 Recharge προσφέρεται μόνο online.

Εσωτερικά και εξωτερικά χαρακτηριστικά

Το πίσω μέρος του Volvo C40 Recharge διαθέτει εντυπωσιακή σχεδίαση, που ταιριάζει με την κάτω γραμμή οροφής, ενώ η νέα μπροστινή σχεδίαση εισάγει μια νέα εμφάνιση για τα ηλεκτρικά Volvo και περιλαμβάνει προβολείς με τεχνολογία pixel τελευταίας γενιάς. Στο εσωτερικό, παρέχει την υψηλή θέση των καθισμάτων που προτιμούν οι περισσότεροι οδηγοί που επιλέγουν SUV, ενώ διατίθεται με μια ποικιλία χρωμάτων και διακοσμητικών επιλογών που δημιουργήθηκαν ειδικά για αυτό το μοντέλο. Είναι επίσης το πρώτο μοντέλο της μάρκας που είναι εντελώς απαλλαγμένο από δέρμα.

Η πρόωση αποτελείται από δύο ηλεκτρικούς κινητήρες, έναν στον εμπρός και έναν στον πίσω άξονα, που τροφοδοτείται από μπαταρία 78kWh που μπορεί να φορτιστεί γρήγορα στο 80% σε περίπου 40 λεπτά. Προσφέρει αυτονομία 444 χλμ., η οποία αναμένεται να βελτιωθεί με την πάροδο του χρόνου, μέσω ενημερώσεων λογισμικού over-the-air.

Οι οδηγοί του αμιγώς ηλεκτρικού Volvo XC40 Recharge, θα μπορούν σύντομα να βελτιστοποιήσουν την οδηγική εμβέλεια του αυτοκινήτου τους ακόμη περισσότερο, χάρη στο Range Assistant. Πρόκειται για μία νέα in-car εφαρμογή η οποία λανσάρεται σε beta έκδοση, στο πλαίσιο της τελευταίας ασύρματης (Over-The-Air) ενημέρωσης λογισμικού, για όσα αυτοκίνητα της Volvo εξοπλίζονται με σύστημα infotainment που βασίζεται στο Android Automotive OS.

Μέσω αυτής της πρόσφατης ασύρματης (Over-The-Air) ενημέρωσης, οι οδηγοί των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων Volvo μπορούν μεταξύ άλλων να προσδοκούν αυξημένη αυτονομία, χάρη σε βελτιώσεις στην έξυπνη διαχείριση της μπαταρίας, στην ανάκτηση ενέργειας μέσω του φρεναρίσματος, αλλά και σε ένα πιο έξυπνο χρονόμετρο για τον προγραμματισμό της φόρτισης.

Δοκιμή του αυτοκινήτου στα περίχωρα των Βρυξελλών και στη Γάνδη

Κατά την διάρκεια της παρουσίασης, δόθηκε η ευκαιρία για την δοκιμή του αυτοκίνητου σε μια προκαθορισμένη διαδρομή στα περίχωρα των Βρυξελλών και στη Γάνδη.

Όπως διαπιστώθηκε, το αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο διαθέτει όλα τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν τα μοντέλα μηδενικών ρύπων. Έχει υψηλές επιδόσεις, αποδοτικό σύστημα ανάκτησης ενέργειας και βέβαια είναι αθόρυβο.

Η αίσθηση ότι οδηγείς ένα σύγχρονο αυτοκίνητο που δεν έχει καμία σχέση με τα γνωστά αυτοκίνητα που φέρουν κινητήρα εσωτερικής καύσης, προσλαμβάνεται κάθε στιγμή.

Η σουηδική μάρκα πρόσθεσε στο νέο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο τα νέα στοιχεία που φέρνει η ηλεκτροκίνηση, χωρίς όμως να αλλοιώσει την αρχική της συνταγή, που περιλαμβάνει υψηλά οδηγικά χαρακτηριστικά, πρωτοποριακά συστήματα ασφάλειας, ποιοτική κατασκευή και ποιότητα κύλισης γερμανικών προδιαγραφών. Η τιμή του ξεκινά από 66.344 ευρώ.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!