Γ.Δ.
1501.19 +0,54%
ACAG
+1,00%
6.09
BOCHGR
+0,84%
4.82
CENER
-0,10%
9.8
CNLCAP
-0,69%
7.15
DIMAND
+0,61%
8.2
EVR
+1,69%
1.5
NOVAL
+0,43%
2.355
OPTIMA
-0,78%
12.8
TITC
+0,12%
41.55
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
-0,33%
1.794
ΑΒΕ
-0,86%
0.462
ΑΔΜΗΕ
-1,09%
2.73
ΑΚΡΙΤ
-1,88%
0.785
ΑΛΜΥ
-2,92%
4.16
ΑΛΦΑ
+1,79%
1.731
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.4
ΑΡΑΙΓ
-0,59%
10.17
ΑΣΚΟ
-0,63%
3.16
ΑΣΤΑΚ
-2,74%
7.1
ΑΤΕΚ
+9,32%
0.645
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.78
ΑΤΤ
-0,76%
0.784
ΑΤΤΙΚΑ
+0,45%
2.23
ΒΙΟ
+1,58%
5.8
ΒΙΟΚΑ
+1,29%
1.97
ΒΙΟΣΚ
+1,28%
1.58
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,64%
2.28
ΓΕΒΚΑ
-1,37%
1.445
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,33%
18.34
ΔΑΑ
+0,67%
8.154
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.44
ΔΕΗ
+1,87%
12.52
ΔΟΜΙΚ
+0,50%
3.01
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.322
ΕΒΡΟΦ
-3,59%
1.88
ΕΕΕ
-0,31%
32.12
ΕΚΤΕΡ
+0,11%
1.798
ΕΛΒΕ
-2,42%
4.84
ΕΛΙΝ
-1,32%
2.24
ΕΛΛ
-0,34%
14.65
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.2
ΕΛΠΕ
+0,13%
7.69
ΕΛΣΤΡ
+1,92%
2.12
ΕΛΤΟΝ
-0,32%
1.874
ΕΛΧΑ
+2,34%
2.185
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,83%
1.2
ΕΤΕ
+1,07%
8.106
ΕΥΑΠΣ
+1,18%
3.42
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.94
ΕΥΡΩΒ
+0,04%
2.334
ΕΧΑΕ
-1,06%
4.67
ΙΑΤΡ
+3,43%
1.66
ΙΚΤΙΝ
-0,14%
0.363
ΙΛΥΔΑ
+1,10%
1.835
ΙΝΚΑΤ
-0,21%
4.685
ΙΝΚΑΤΔ
-23,45%
0.016
ΙΝΛΙΦ
-0,22%
4.55
ΙΝΛΟΤ
-1,29%
1.072
ΙΝΤΕΚ
+0,33%
6.07
ΙΝΤΕΤ
-2,07%
1.185
ΙΝΤΚΑ
+0,16%
3.135
ΚΑΡΕΛ
0,00%
350
ΚΕΚΡ
+0,37%
1.355
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.74
ΚΟΡΔΕ
-0,21%
0.465
ΚΟΥΑΛ
-0,85%
1.408
ΚΟΥΕΣ
+1,32%
6.13
ΚΡΙ
0,00%
15.8
ΚΤΗΛΑ
+2,70%
1.9
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.02
ΛΑΒΙ
+0,64%
0.785
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.1
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
-5,45%
1.04
ΛΕΒΚ
0,00%
0.274
ΛΕΒΠ
0,00%
0.27
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.6
ΛΟΥΛΗ
+0,34%
2.95
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.606
ΜΕΒΑ
-2,83%
3.78
ΜΕΝΤΙ
-1,70%
2.31
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-0,17%
2.945
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΟΗ
+0,67%
21.14
ΜΟΝΤΑ
-2,12%
3.7
ΜΟΤΟ
+4,11%
2.91
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.665
ΜΠΕΛΑ
-1,81%
25.02
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
+0,46%
2.2
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
+0,73%
33.06
ΝΑΚΑΣ
-0,65%
3.04
ΝΑΥΠ
-3,75%
0.77
ΞΥΛΚ
-0,68%
0.294
ΞΥΛΠ
+9,58%
0.366
ΟΛΘ
+4,03%
28.4
ΟΛΠ
0,00%
29.35
ΟΛΥΜΠ
+0,39%
2.55
ΟΠΑΠ
+0,06%
15.95
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,25%
0.797
ΟΤΕ
+0,55%
14.66
ΟΤΟΕΛ
-2,69%
10.84
ΠΑΙΡ
-0,45%
1.095
ΠΑΠ
-1,19%
2.5
ΠΕΙΡ
+2,17%
4.199
ΠΕΡΦ
0,00%
5.64
ΠΕΤΡΟ
+0,97%
8.3
ΠΛΑΘ
-0,48%
4.145
ΠΛΑΚΡ
+2,13%
14.4
ΠΡΔ
+3,85%
0.27
ΠΡΕΜΙΑ
+0,49%
1.226
ΠΡΟΝΤΕΑ
+1,55%
6.55
ΠΡΟΦ
-0,38%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
+0,30%
1.69
ΣΑΡ
0,00%
10.88
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+1,40%
0.363
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.585
ΣΠΕΙΣ
-0,34%
5.88
ΣΠΙ
-0,32%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
+0,31%
1.605
ΤΡΑΣΤΟΡ
-0,81%
1.22
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.654
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
-3,81%
0.202
ΦΡΛΚ
-0,25%
3.95
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.6

Mercedes: Παρουσίασε το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Benz EQE

Λίγους μόλις μήνες μετά την κυκλοφορία του EQS, η Mercedes-EQ παρουσίασε το επόμενο μοντέλο, που αποτελεί μέρος του προγράμματος δημιουργίας αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκίνητων, τη νέα EQE.

Η πρόταση με πολλά σπορ στοιχεία, προσφέρει όλες τις βασικές λειτουργίες της EQS, σε ελαφρώς πιο συμπαγή μορφή. Αρχικά θα λανσαριστούν δυο εκδόσεις όσον αφορά την ισχύ: η EQE 350 με απόδοση 215 kW και η EQE 500 απόδοσης περίπου 500 kW. Η παραγωγή της EQE πραγματοποιείται σε δύο εργοστάσια του παγκόσμιου δικτύου παραγωγής της Mercedes-Benz Cars, στο γερμανικό εργοστάσιο στη Βρέμη για την παγκόσμια αγορά και στη γερμανοκινεζική κοινή επιχείρηση BBAC στο Πεκίνο για την τοπική αγορά.

Σε σύγκριση με το EQS, το EQE είναι πιο εξορθολογισμένο, με ελαφρώς μικρότερο μεταξόνιο, μικρότερες προεξοχές και φέρνει μια νέα ιδέα για την διαμόρφωση του σαλονιού. Η τάση είναι να νοιώθουν οι επιβάτες ότι βρίσκονται στο σαλόνι τους σπιτιού τους, να χαλαρώνουν, να έχουν υψηλά επίπεδα άνεσης και να απολαμβάνουν την κίνηση με τις λιγότερες δυνατές παρεμβάσεις στα συστήματα του αυτοκινήτου.

Στις εξωτερικές διαστάσεις (μήκος/πλάτος/ύψος: 4946/1961/1512 χιλιοστά), το EQE είναι συγκρίσιμο με το CLS. Οι εσωτερικές διαστάσεις ξεπερνούν αυτές της σημερινής E-Class (σειρά μοντέλων 213), στη περιοχή των ώμων μπροστά προστέθηκαν 27 χιλ. και στο εσωτερικό μήκος 80 χιλ..

Με το προαιρετικά διαθέσιμο MBUX Hyperscreen, ολόκληρος ο πίνακας οργάνων είναι μια ευρεία οθόνη. Αυτό καθορίζει την αισθητική ολόκληρου του πιλοτηρίου και του εσωτερικού. Οι οθόνες υψηλής ανάλυσης συγχωνεύονται κάτω από το κοινό γυάλινο κάλυμμα. Η γραφική εμφάνιση του περιεχομένου MBUX τους είναι συντονισμένη. Το MBUX Hyperscreen είναι ενσωματωμένο στον πίνακα οργάνων με μινιμαλιστικό τρόπο.

Η οθόνη OLED 12,3 ιντσών για τον συνοδηγό, παρέχει τη δική του περιοχή ελέγχου. Στην Ευρώπη, επιτρέπεται στον επιβάτη να παρακολουθεί βίντεο, τηλεόραση ή διαδίκτυο, ακόμη και εν κινήσει. Αυτό συμβαίνει επειδή η Mercedes-EQ χρησιμοποιεί μια έξυπνη λογική αποκλεισμού που βασίζεται στην κάμερα: εάν η κάμερα εντοπίσει ότι ο οδηγός κοιτάζει την οθόνη του συνοδηγού, αυτή αυτόματα διακόπτει την προβολή.

Η ζώνη εξαερισμού εκτείνεται σε όλο το πλάτος στην κορυφή και είναι πολύ λεπτή ταυτόχρονα. Αυτές οι ζώνες, μαζί με το γυάλινο περίβλημα του MBUX Hyperscreen, δημιουργούν την αρχιτεκτονική του πιλοτηρίου.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!