Γ.Δ.
1403.63 -0,31%
ACAG
+1,69%
5.43
BOCHGR
-0,23%
4.38
CENER
+1,90%
8.6
CNLCAP
-0,69%
7.2
DIMAND
0,00%
8.2
NOVAL
0,00%
2.27
OPTIMA
-0,63%
12.66
TITC
+0,26%
38.5
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-2,03%
1.45
ΑΒΕ
-0,64%
0.463
ΑΔΜΗΕ
-0,63%
2.38
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.665
ΑΛΦΑ
-1,65%
1.49
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
+0,98%
9.755
ΑΣΚΟ
+0,76%
2.65
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.92
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.78
ΑΤΤ
-1,75%
0.56
ΑΤΤΙΚΑ
+2,30%
2.22
ΒΙΟ
-0,57%
5.24
ΒΙΟΚΑ
-1,14%
1.74
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.4
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.1
ΓΕΒΚΑ
-1,15%
1.285
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,76%
18.5
ΔΑΑ
-1,33%
8.042
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.6
ΔΕΗ
+1,47%
11.72
ΔΟΜΙΚ
+5,07%
2.8
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.299
ΕΒΡΟΦ
-0,72%
1.375
ΕΕΕ
+1,84%
34.32
ΕΚΤΕΡ
-0,79%
1.5
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
-0,25%
1.985
ΕΛΛ
-0,38%
13.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,73%
1.764
ΕΛΠΕ
-0,52%
6.73
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2
ΕΛΤΟΝ
-2,46%
1.824
ΕΛΧΑ
-0,65%
1.84
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,35%
1.1
ΕΤΕ
-2,63%
6.806
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.13
ΕΥΔΑΠ
+0,87%
5.79
ΕΥΡΩΒ
-1,07%
2.036
ΕΧΑΕ
-0,11%
4.395
ΙΑΤΡ
0,00%
1.51
ΙΚΤΙΝ
+0,17%
0.3015
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.9
ΙΝΚΑΤ
-0,92%
4.835
ΙΝΛΙΦ
+0,23%
4.32
ΙΝΛΟΤ
-0,54%
0.924
ΙΝΤΕΚ
-1,03%
5.79
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.48
ΙΝΤΕΤ
-2,20%
0.976
ΙΝΤΚΑ
-1,48%
2.67
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
+1,26%
1.21
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+1,37%
1.475
ΚΟΡΔΕ
-1,19%
0.414
ΚΟΥΑΛ
-1,10%
1.076
ΚΟΥΕΣ
-0,36%
5.52
ΚΡΙ
+1,42%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,22%
0.924
ΛΑΒΙ
-2,59%
0.715
ΛΑΜΔΑ
+0,70%
7.2
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
+9,76%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-1,10%
2.7
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.56
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.08
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
+1,34%
3.035
ΜΙΝ
0,00%
0.5
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,14%
19.15
ΜΟΝΤΑ
-0,81%
3.66
ΜΟΤΟ
+0,60%
2.525
ΜΟΥΖΚ
-0,79%
0.63
ΜΠΕΛΑ
0,00%
24.84
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.71
ΜΠΡΙΚ
+0,48%
2.11
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-0,45%
31.26
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
+2,69%
0.84
ΞΥΛΚ
+0,79%
0.254
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+1,90%
21.4
ΟΛΠ
-1,60%
30.75
ΟΛΥΜΠ
-0,86%
2.3
ΟΠΑΠ
+0,06%
15.79
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,38%
0.787
ΟΤΕ
-0,27%
14.94
ΟΤΟΕΛ
+1,57%
10.36
ΠΑΙΡ
0,00%
0.988
ΠΑΠ
+0,42%
2.37
ΠΕΙΡ
-2,75%
3.5
ΠΕΡΦ
-1,30%
5.33
ΠΕΤΡΟ
+0,25%
7.9
ΠΛΑΘ
-1,27%
3.885
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.7
ΠΡΔ
+3,70%
0.28
ΠΡΕΜΙΑ
-0,34%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
-0,98%
5.07
ΡΕΒΟΙΛ
-1,91%
1.54
ΣΑΡ
0,00%
10.78
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,20%
0.329
ΣΙΔΜΑ
-1,30%
1.52
ΣΠΕΙΣ
+1,45%
5.6
ΣΠΙ
+1,59%
0.512
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
0,00%
1.44
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,25%
1.614
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.2
ΦΡΙΓΟ
-1,92%
0.204
ΦΡΛΚ
-0,69%
3.585
ΧΑΙΔΕ
+0,89%
0.565

Mercedes: Παρουσίασε το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Benz EQE

Λίγους μόλις μήνες μετά την κυκλοφορία του EQS, η Mercedes-EQ παρουσίασε το επόμενο μοντέλο, που αποτελεί μέρος του προγράμματος δημιουργίας αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκίνητων, τη νέα EQE.

Η πρόταση με πολλά σπορ στοιχεία, προσφέρει όλες τις βασικές λειτουργίες της EQS, σε ελαφρώς πιο συμπαγή μορφή. Αρχικά θα λανσαριστούν δυο εκδόσεις όσον αφορά την ισχύ: η EQE 350 με απόδοση 215 kW και η EQE 500 απόδοσης περίπου 500 kW. Η παραγωγή της EQE πραγματοποιείται σε δύο εργοστάσια του παγκόσμιου δικτύου παραγωγής της Mercedes-Benz Cars, στο γερμανικό εργοστάσιο στη Βρέμη για την παγκόσμια αγορά και στη γερμανοκινεζική κοινή επιχείρηση BBAC στο Πεκίνο για την τοπική αγορά.

Σε σύγκριση με το EQS, το EQE είναι πιο εξορθολογισμένο, με ελαφρώς μικρότερο μεταξόνιο, μικρότερες προεξοχές και φέρνει μια νέα ιδέα για την διαμόρφωση του σαλονιού. Η τάση είναι να νοιώθουν οι επιβάτες ότι βρίσκονται στο σαλόνι τους σπιτιού τους, να χαλαρώνουν, να έχουν υψηλά επίπεδα άνεσης και να απολαμβάνουν την κίνηση με τις λιγότερες δυνατές παρεμβάσεις στα συστήματα του αυτοκινήτου.

Στις εξωτερικές διαστάσεις (μήκος/πλάτος/ύψος: 4946/1961/1512 χιλιοστά), το EQE είναι συγκρίσιμο με το CLS. Οι εσωτερικές διαστάσεις ξεπερνούν αυτές της σημερινής E-Class (σειρά μοντέλων 213), στη περιοχή των ώμων μπροστά προστέθηκαν 27 χιλ. και στο εσωτερικό μήκος 80 χιλ..

Με το προαιρετικά διαθέσιμο MBUX Hyperscreen, ολόκληρος ο πίνακας οργάνων είναι μια ευρεία οθόνη. Αυτό καθορίζει την αισθητική ολόκληρου του πιλοτηρίου και του εσωτερικού. Οι οθόνες υψηλής ανάλυσης συγχωνεύονται κάτω από το κοινό γυάλινο κάλυμμα. Η γραφική εμφάνιση του περιεχομένου MBUX τους είναι συντονισμένη. Το MBUX Hyperscreen είναι ενσωματωμένο στον πίνακα οργάνων με μινιμαλιστικό τρόπο.

Η οθόνη OLED 12,3 ιντσών για τον συνοδηγό, παρέχει τη δική του περιοχή ελέγχου. Στην Ευρώπη, επιτρέπεται στον επιβάτη να παρακολουθεί βίντεο, τηλεόραση ή διαδίκτυο, ακόμη και εν κινήσει. Αυτό συμβαίνει επειδή η Mercedes-EQ χρησιμοποιεί μια έξυπνη λογική αποκλεισμού που βασίζεται στην κάμερα: εάν η κάμερα εντοπίσει ότι ο οδηγός κοιτάζει την οθόνη του συνοδηγού, αυτή αυτόματα διακόπτει την προβολή.

Η ζώνη εξαερισμού εκτείνεται σε όλο το πλάτος στην κορυφή και είναι πολύ λεπτή ταυτόχρονα. Αυτές οι ζώνες, μαζί με το γυάλινο περίβλημα του MBUX Hyperscreen, δημιουργούν την αρχιτεκτονική του πιλοτηρίου.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!