Γ.Δ.
1428.66 +0,12%
ACAG
-1,19%
5.8
CENER
+0,82%
9.78
CNLCAP
0,00%
6.95
DIMAND
-0,21%
9.45
NOVAL
+0,19%
2.685
OPTIMA
+0,63%
12.78
TITC
0,00%
32
ΑΑΑΚ
0,00%
5.1
ΑΒΑΞ
-0,29%
1.376
ΑΒΕ
+0,43%
0.463
ΑΔΜΗΕ
-0,47%
2.12
ΑΚΡΙΤ
-4,94%
0.77
ΑΛΜΥ
-1,91%
2.825
ΑΛΦΑ
-0,22%
1.5565
ΑΝΔΡΟ
+1,85%
6.6
ΑΡΑΙΓ
-0,09%
10.92
ΑΣΚΟ
-1,09%
2.73
ΑΣΤΑΚ
-1,39%
7.1
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,23%
8.64
ΑΤΤ
+0,24%
8.4
ΑΤΤΙΚΑ
-0,83%
2.4
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,34%
5.82
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.05
ΒΙΟΣΚ
+0,30%
1.68
ΒΙΟΤ
0,00%
0.238
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.4
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.575
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
17.34
ΔΑΑ
+0,41%
7.9
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.28
ΔΕΗ
-1,03%
11.48
ΔΟΜΙΚ
+0,30%
3.395
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,22%
0.308
ΕΒΡΟΦ
+0,96%
1.58
ΕΕΕ
+0,30%
33.3
ΕΚΤΕΡ
-0,62%
1.932
ΕΛΒΕ
-0,89%
5.6
ΕΛΙΝ
+0,95%
2.13
ΕΛΛ
-0,73%
13.55
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,24%
2.035
ΕΛΠΕ
+0,93%
7.065
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.11
ΕΛΤΟΝ
-1,05%
1.69
ΕΛΧΑ
-0,65%
1.836
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.12
ΕΠΣΙΛ
-0,17%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,39%
1.28
ΕΤΕ
-0,74%
7.772
ΕΥΑΠΣ
-0,62%
3.21
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.52
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.05
ΕΧΑΕ
-0,44%
4.515
ΙΑΤΡ
+0,63%
1.595
ΙΚΤΙΝ
+1,05%
0.384
ΙΛΥΔΑ
+1,25%
1.625
ΙΝΚΑΤ
-0,40%
5.03
ΙΝΛΙΦ
+0,20%
4.91
ΙΝΛΟΤ
+0,68%
1.178
ΙΝΤΕΚ
+0,17%
5.76
ΙΝΤΕΡΚΟ
-3,36%
2.3
ΙΝΤΕΤ
-1,64%
1.2
ΙΝΤΚΑ
+0,32%
3.165
ΚΑΡΕΛ
0,00%
340
ΚΕΚΡ
-1,75%
1.4
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
+2,04%
1.5
ΚΟΡΔΕ
+0,66%
0.46
ΚΟΥΑΛ
-0,17%
1.168
ΚΟΥΕΣ
-0,38%
5.18
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+0,41%
12.2
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.83
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.11
ΛΑΒΙ
-0,12%
0.831
ΛΑΜΔΑ
+0,72%
6.96
ΛΑΜΨΑ
-1,04%
38.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.92
ΛΕΒΚ
0,00%
0.268
ΛΕΒΠ
+3,45%
0.24
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.44
ΛΟΥΛΗ
+0,39%
2.6
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.722
ΜΕΒΑ
-2,60%
3.75
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.35
ΜΕΡΚΟ
0,00%
43.2
ΜΙΓ
+0,30%
3.34
ΜΙΝ
0,00%
0.56
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+2,71%
21.98
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.94
ΜΟΤΟ
+0,77%
2.62
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.62
ΜΠΕΛΑ
+0,96%
23.08
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,28%
3.57
ΜΠΡΙΚ
-0,50%
1.975
ΜΠΤΚ
0,00%
0.65
ΜΥΤΙΛ
-0,53%
33.88
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.84
ΝΑΥΠ
-0,44%
0.906
ΞΥΛΚ
0,00%
0.271
ΞΥΛΠ
0,00%
0.4
ΟΛΘ
-0,95%
20.8
ΟΛΠ
-0,38%
26.2
ΟΛΥΜΠ
-0,42%
2.38
ΟΠΑΠ
-1,38%
15.74
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,43%
0.83
ΟΤΕ
-0,34%
14.82
ΟΤΟΕΛ
+0,90%
11.22
ΠΑΙΡ
-0,99%
1
ΠΑΠ
-0,84%
2.36
ΠΕΙΡ
+1,52%
3.883
ΠΕΡΦ
-0,75%
6.6
ΠΕΤΡΟ
+0,25%
8.16
ΠΛΑΘ
-0,63%
3.925
ΠΛΑΚΡ
-2,04%
14.4
ΠΡΔ
0,00%
0.22
ΠΡΕΜΙΑ
-0,84%
1.18
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
+1,56%
4.57
ΡΕΒΟΙΛ
-0,27%
1.875
ΣΑΡ
-1,37%
10.06
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.334
ΣΙΔΜΑ
+1,88%
1.63
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.56
ΣΠΙ
-2,87%
0.61
ΣΠΥΡ
0,00%
0.132
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.12
ΤΖΚΑ
-1,19%
1.25
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.11
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,99%
1.634
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-3,18%
7.6
ΦΡΙΓΟ
-2,73%
0.214
ΦΡΛΚ
+3,33%
4.03
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.64

Volkswagen: Το ID.4 GTX το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της γκάμας GTX

Το Volkswagen ID.4 GTX βρίσκεται στην κορυφή της γκάμας ID και είναι αυτό που συνεχίζει στην ηλεκτρική εποχή, την παρουσία των GTI, GTD και GTE. Διαθέτει δύο ηλεκτρικούς κινητήρες, έναν σε κάθε άξονα, οι οποίοι συνδυαστικά παρέχουν μέγιστη ισχύ 299 ίππων, προσδίδοντας στο όχημα χαρακτηριστικά ηλεκτρικής τετρακίνησης.

Ο σπορ χαρακτήρας επιβεβαιώνεται από την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 6,2 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 χλμ./ώρα. Με μήκος 4,58 μέτρα ξεχωρίζει στο δρόμο με τον αεροδυναμικό του σχεδιασμό, με ρέουσες γραμμές με συντελεστή οπισθέλκουσας μόλις 0,29 και χρωματικές αντιθέσεις. Οι προβολείς IQ.LIGHT LED Matrix ανήκουν στον βασικό εξοπλισμό, ενώ στο πίσω μέρος, κυριαρχούν τα καινοτόμα τρισδιάστατα φώτα τεχνολογίας LED.

Εσωτερικά χαρακτηριστικά

Εσωτερικά είναι ευρύχωρο, αντίστοιχο ενός συμβατικού SUV, ενώ ο χώρος αποσκευών είναι 543 λίτρα, που αυξάνεται στα 1.575 λίτρα με διπλωμένα τα πίσω καθίσματα. Με το πολυλειτουργικό τιμόνι, ο οδηγός ελέγχει μια οθόνη 5,3 ιντσών με τις πιο σημαντικές πληροφορίες. Ένας μεγάλος διακόπτης στη δεξιά πλευρά χρησιμοποιείται για την επιλογή των προφίλ οδήγησης. Στο μέσο του ταμπλό φιλοξενείται η οθόνη αφής (10 ή 12 ιντσών) για το σύστημα πλοήγησης, τις λειτουργίες τηλεφώνου, τα πολυμέσα, τα συστήματα υποβοήθησης και τις ρυθμίσεις του οχήματος.

Αναλύοντας περισσότερο την κινητήρια δύναμη του μοντέλου, αυτή παρέχεται από τους δύο ηλεκτροκινητήρες του, ένας στον μπροστινό και ένας στον πίσω άξονα. Ο πίσω κινητήρας, σύγχρονος μόνιμου μαγνήτη (PSM) και βάρους 90 κιλών, παράγει 204 ίππους και έχει 310 Nm ροπής. Ο μπροστινός ασύγχρονος κινητήρας βάρους 60 κιλών, παράγει 109 ίππους και έχει 162 Nm ροπής, ενώ συνδιαστικά οι δύο ηλεκτροκινητήρες αποδίδουν 299 ίππους.

Στο ID.4 GTX υπάρχει η δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε 5 προφίλ οδήγησης: Eco, Comfort, Sport, Individual και Traction, που παραμετροποιούν το τιμόνι και τους ηλεκτροκινητήρες.

Η μπαταρία ιόντων λιθίου 77 kWh και 486 κιλών, ανάμεσα στους άξονες κάτω από την καμπίνα επιβατών, κρατάει χαμηλά το κέντρο βάρους και εξασφαλίζει ίση κατανομή των φορτίων στους άξονες. Διαθέτει αυτονομία 481 χιλιομέτρων και η Volkswagen εγγυάται ότι θα έχει τουλάχιστον το 70% της αρχικής της χωρητικότητας μετά από οκτώ χρόνια ή 160.000 χιλιόμετρα.

Η ανάκτηση ενέργειας είναι ιδιαίτερα υψηλή στο μοντέλο και καλύπτει το 90% των επιβραδύνσεων στην καθημερινή οδήγηση. Η φόρτιση μπορεί να γίνει με μονοφασικό ή τριφασικό εναλλασσόμενο (AC) ή συνεχές (DC) ρεύμα. Χρησιμοποιώντας το στάνταρ καλώδιο Mode 3, το ID.4 GTX φορτίζει με εναλλασσόμενο ρεύμα (AC) με έξοδο έως 11 kW. Σε έναν σταθμό γρήγορης φόρτισης DC, το μοντέλο αποκτά ενέργεια για 300 χλμ. (σύμφωνα με το WLTP), σε περίπου 30 λεπτά. Η φόρτιση στο σπίτι ή το γραφείο, γίνεται με ένα wallbox που διατίθεται σε τρεις εκδόσεις, καθεμία από τις οποίες μπορεί να επιτύχει ισχύ φόρτισης έως 11 kW.

To ID.4 GTX, πλούσια εξοπλισμένο, είναι άμεσα διαθέσιμο στην Ελλάδα και η τιμή του διαμορφώνεται με την επιδότηση στα 47.500 ευρώ.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!